Een palletquote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:06 schreef Ixnay het volgende:
Ik leg wel wat onder m'n tent, ik moet alleen nog bedenken wat.
Nee, natuurlijk niet, het zijn pas de eerste bands die bekend zijn gemaakt.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:28 schreef Rapid het volgende:
Ik heb het topic niet door gelezen hoor, net even op de site gekeken, ligt het aan mij of komen er echt heel weinig bands? Is nog niet alles bekend
Wat laat danquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:51 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, het zijn pas de eerste bands die bekend zijn gemaakt.
laat? het festival is pas eind augustus.. Ik denk niet dat je een echte festivalganger bent gezien je reactie.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:52 schreef Rapid het volgende:
[..]
Wat laat danJammer.
Ik vind van niet, vorig jaar waren er rond deze tijd toch al aardig wat grote namen bekend.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:19 schreef B1tchwax het volgende:
[..]
laat? het festival is pas eind augustus.. Ik denk niet dat je een echte festivalganger bent gezien je reactie.
Ik vind dit jaar nl. al veel bands vroeg bekend!!
Nu toch ook? Chemical Bros., Faithless, Within Temptation en qua niet-muziek Dogtroep, Dolf Jansen, Boom Chicago. Als dat geen grote namen zijn...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:52 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Ik vind van niet, vorig jaar waren er rond deze tijd toch al aardig wat grote namen bekend.
Ik hoop van wel...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:11 schreef Ixnay het volgende:
The Offspring staat op Reading en Leeds in Engeland en dat is een week na Lowlands, en ze staan ook op Pukkelpop en dat is tegelijkertijd met Lowlands, dus vrij grote kans dat ze dus ook op Lowlands komen.
Green Day staat ook op Reading/Leeds, dus wie weet...
Killswitch Engagequote:Op maandag 24 mei 2004 09:32 schreef Cutie het volgende:
ben toch erg benieuwd wie er dit jaar gaan komen hoor!
Wat is jullie verlanglijstje?
Ik zal er ook eens even over gaan nadenken
Als ik de lowlands-site moet geloven...zie ik daar een banner van Grolsch steeds verschijnen...dus ga ik er vanuit dat er dit jaar Grolsch geschonken wordt.....quote:Op zondag 16 mei 2004 10:04 schreef greatgonzo het volgende:
stomme vraag, grolsch natuurlijk
is al een tijd bekendquote:Op maandag 24 mei 2004 10:44 schreef Postman_Pat het volgende:
[..]
Als ik de lowlands-site moet geloven...zie ik daar een banner van Grolsch steeds verschijnen...dus ga ik er vanuit dat er dit jaar Grolsch geschonken wordt.....![]()
Haha kan me herinneren dat ik 2 jaar terug 5 bands gezien heb, die ik helemaal niet wilde zienquote:Op maandag 24 mei 2004 11:26 schreef Cutie het volgende:
ik kan niet wachten, wil altijd erg graag weten wie er komt!
(en das ook de enige manier om m'n vriendje mee te krijgen...hij gaat alleen als hij 5 voor hem coole bands in de line-up ziet staan...
wie herinnert zicht btw 'the freckels' of the 'the freggles' van vorig jaar?
ja ok... maar ik hou van punkrock, hardcore en metal (core) en die daar ken ik veel van, dus zal er op lowlands niets nieuws voor mij zijn... en al die andere nieuwe bands liggen niet in mijn straatje.... dus ik denk dat ik dan per toeval ergens terecht komquote:Op maandag 24 mei 2004 12:01 schreef Cutie het volgende:
ja, dat probeer ik hem dus ook duidelijk te maken! Tuurlijk, een paar bands in de line-up die je graag wilt zien is natuurlijk erg prettig, maar iets nieuws ontdekken vind ik ook geweldig
Dat waren toch die jong gastjes, in een kleine tent . Beetje pretpunk. als ik het nog goed herrinner.quote:Op maandag 24 mei 2004 11:26 schreef Cutie het volgende:
wie herinnert zicht btw 'the freckels' of the 'the freggles' van vorig jaar?
als dit echt waar is dan zou ik me nu al goed kunnen vermakenquote:Op maandag 24 mei 2004 13:49 schreef krasje het volgende:
The White Stripes, The Offspring, Franz Ferdinand, N*E*R*D, Jeff Mills, The Streets, The Veils, The Hives, Faithless, The Chemical Brothers, Stijn, Electro Coco, Felix da Housecat, Danko Jones, Dropkick Murphys, Flogging Molly, Auf der Maur, dEUS, Soulwax, Groove Armada, Keane, The Bays, Chris Liebing, The Darkness, LCD Soundsystem, Bloodhound Gang, Extince, Beef, Heideroosjes, The Soundtrack Of Our Lives, Rude Rich and the High Notes, Eleven, I am Kloot, Tokyo Ska Paradise Orchestra, The Dillinger Escape Plan, Amparanoia. Yellowcard, Epica, Oceansize, Mintzkov luna, Graham Coxon, Van Katoen, Rapidrazorbob, Within Temptation, Arrested Development
Jullie hebben het niet van mij gehoord
enige leuke is DILLINGER ESCAPE PLAN de rest kan echt mijn kont kussen, al wil ik wel wat van die commerciele bands zien zoals NERD en darkness... just for funquote:Op maandag 24 mei 2004 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als dit echt waar is dan zou ik me nu al goed kunnen vermakenerg veel leuke dingetjes
als dit waar is, wordt het weer top!quote:Op maandag 24 mei 2004 13:49 schreef krasje het volgende:
The White Stripes, The Offspring, Franz Ferdinand, N*E*R*D, Jeff Mills, The Streets, The Veils, The Hives, Faithless, The Chemical Brothers, Stijn, Electro Coco, Felix da Housecat, Danko Jones, Dropkick Murphys, Flogging Molly, Auf der Maur, dEUS, Soulwax, Groove Armada, Keane, The Bays, Chris Liebing, The Darkness, LCD Soundsystem, Bloodhound Gang, Extince, Beef, Heideroosjes, The Soundtrack Of Our Lives, Rude Rich and the High Notes, Eleven, I am Kloot, Tokyo Ska Paradise Orchestra, The Dillinger Escape Plan, Amparanoia. Yellowcard, Epica, Oceansize, Mintzkov luna, Graham Coxon, Van Katoen, Rapidrazorbob, Within Temptation, Arrested Development
Krasje kon wel eens aardig gelijk krijgen.. (met schuin oog kijkend naar Pukkelpop)quote:Op maandag 24 mei 2004 13:49 schreef krasje het volgende:
ik had ook al een vermoeden dat ie op de pukkelpop site gekeken hadquote:Op maandag 24 mei 2004 14:44 schreef spokje_30 het volgende:
[..]
Krasje kon wel eens aardig gelijk krijgen.. (met schuin oog kijkend naar Pukkelpop)
Dat vermoeden is dan toch niet juist. Ik ga niet vertellen hoe ik er aan kom maar deze namen kloppen stuk voor stuk. Het zal niet lang meer duren voordat ze officieel aangekondigd worden.quote:k had ook al een vermoeden dat ie op de pukkelpop site gekeken had
ag je bent toch al zo anoniem als de fruitigste drinkvla uit oesbekistan. Dus een bron kan geen kwaad mister/miss popiquote:Op maandag 24 mei 2004 15:17 schreef krasje het volgende:
[..]
Dat vermoeden is dan toch niet juist. Ik ga niet vertellen hoe ik er aan kom maar deze namen kloppen stuk voor stuk. Het zal niet lang meer duren voordat ze officieel aangekondigd worden.
ja dat jij nou lid bent van de plaatselijke scouting vereniging, zegt meer over jou.quote:Op maandag 24 mei 2004 15:05 schreef Kletz het volgende:
strike Anywhere.... jij was toch lid van de official Within Temptation fan club?
ik vind dat je je daar niet voor moet gaan schamen!
inderdaad! we want pics!quote:Op maandag 24 mei 2004 19:11 schreef greatgonzo het volgende:
POSTER PICS!!!
Pak je digicam en posten die zooi!
quote:Op maandag 24 mei 2004 19:07 schreef krasje het volgende:
Mijn bron is een Lowlands poster die binnenkort door heel Nederland hangt! Alle namen op deze poster heb ik hierboven gepost en zijn 100% waar aangezien de posters al gedrukt zijn in opdracht van MOJO. Ik kon het gewoon niet voor me houden![]()
*fap*fap*fap!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:14 schreef Roellio het volgende:
D.E.P. :
Tue 08/17/04 New York, NY Knitting Factory
Sat 08/28/04 Reading, UK Carling Weekend
Sun 08/29/04 Leeds, UK Carling Weekend
Ze komen die periode inderdaad wel richting Europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |