abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 21 mei 2004 @ 20:50:03 #201
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_19301504
nou de enige kunstmatige verhoging is bij de alpha

maar in de afgelopen 4 jaar dat ik geweest ben hebben we altijd regen gehad; waaronder fikse wolkbreuken en nooit last van water overlast op de camping; alleen ff kijken dat je niet in een spoor van een traktor gaat staan want die zijn er soms op stukken camping. voor de rest alles oke daar. Er ligt volgens mij zelfs een afwatering onder het terrein
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 21 mei 2004 @ 21:06:45 #202
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_19301913
Ik leg wel wat onder m'n tent, ik moet alleen nog bedenken wat.
pi_19303456
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 21:06 schreef Ixnay het volgende:
Ik leg wel wat onder m'n tent, ik moet alleen nog bedenken wat.
Een pallet

vrijdag 21 mei 2004 @ 22:24:59 #204
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_19303888
Daar was ik al aan het denken, wat een toeval!
  vrijdag 21 mei 2004 @ 22:28:04 #205
94342 Rapid
"schattig"
pi_19303962
Ik heb het topic niet door gelezen hoor, net even op de site gekeken, ligt het aan mij of komen er echt heel weinig bands? Is nog niet alles bekend
boek | I love Jolan anyway maar ik trouw met Croupouque, en als we oud en verlept zijn, volgt er een trio O+
  vrijdag 21 mei 2004 @ 22:51:36 #206
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_19304580
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 22:28 schreef Rapid het volgende:
Ik heb het topic niet door gelezen hoor, net even op de site gekeken, ligt het aan mij of komen er echt heel weinig bands? Is nog niet alles bekend
Nee, natuurlijk niet, het zijn pas de eerste bands die bekend zijn gemaakt.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 23:52:03 #207
94342 Rapid
"schattig"
pi_19306129
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 22:51 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet, het zijn pas de eerste bands die bekend zijn gemaakt.
Wat laat dan Jammer.
boek | I love Jolan anyway maar ik trouw met Croupouque, en als we oud en verlept zijn, volgt er een trio O+
  zaterdag 22 mei 2004 @ 02:19:55 #208
17105 B1tchwax
Brakke gast!
pi_19309267
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 23:52 schreef Rapid het volgende:

[..]

Wat laat dan Jammer.
laat? het festival is pas eind augustus.. Ik denk niet dat je een echte festivalganger bent gezien je reactie.

Ik vind dit jaar nl. al veel bands vroeg bekend!!
In the old days getting stoned meant getting pelted to death with rocks...
  zaterdag 22 mei 2004 @ 15:11:12 #209
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_19316132
The Offspring staat op Reading en Leeds in Engeland en dat is een week na Lowlands, en ze staan ook op Pukkelpop en dat is tegelijkertijd met Lowlands, dus vrij grote kans dat ze dus ook op Lowlands komen.
Green Day staat ook op Reading/Leeds, dus wie weet...
  zaterdag 22 mei 2004 @ 17:52:18 #210
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_19319586
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 02:19 schreef B1tchwax het volgende:

[..]

laat? het festival is pas eind augustus.. Ik denk niet dat je een echte festivalganger bent gezien je reactie.

Ik vind dit jaar nl. al veel bands vroeg bekend!!
Ik vind van niet, vorig jaar waren er rond deze tijd toch al aardig wat grote namen bekend.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 18:03:39 #211
93593 GLO
miles to go before i sleep
pi_19319804
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 17:52 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Ik vind van niet, vorig jaar waren er rond deze tijd toch al aardig wat grote namen bekend.
Nu toch ook? Chemical Bros., Faithless, Within Temptation en qua niet-muziek Dogtroep, Dolf Jansen, Boom Chicago. Als dat geen grote namen zijn...

Bovendien maken ze er een gewoonte van pal na Pinkpop met een heleboel namen te komen. Vraag me niet waarom.

En ze programmeren altijd lang door. Je ziet vaak nog in juli nieuwe namen toegevoegd worden.
how come wrong numbers are never busy?
  zaterdag 22 mei 2004 @ 18:58:47 #212
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_19320781
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 15:11 schreef Ixnay het volgende:
The Offspring staat op Reading en Leeds in Engeland en dat is een week na Lowlands, en ze staan ook op Pukkelpop en dat is tegelijkertijd met Lowlands, dus vrij grote kans dat ze dus ook op Lowlands komen.
Green Day staat ook op Reading/Leeds, dus wie weet...
Ik hoop van wel...

Pukkelpop is toch een stukje verder weg dan Lowlands
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_19356194
ben toch erg benieuwd wie er dit jaar gaan komen hoor!
Wat is jullie verlanglijstje?
Ik zal er ook eens even over gaan nadenken
pi_19356567
quote:
Op maandag 24 mei 2004 09:32 schreef Cutie het volgende:
ben toch erg benieuwd wie er dit jaar gaan komen hoor!
Wat is jullie verlanglijstje?
Ik zal er ook eens even over gaan nadenken
Killswitch Engage
Avenged Sevenfold
The Haunted
Caliban
Heaven Shall Burn
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  maandag 24 mei 2004 @ 10:38:11 #215
16228 Postman_Pat
I've got mail for U
pi_19357287
Dit jaar zijn er al aardig vroeg wat bekende namen bekend hoor. Meestal komen de echte grote namen pas na/tijdens Pinkpop naar voren.....

Dit jaar weer lekker op tijd..donderdagmiddag ofzo er naar toe. Misschien woensdagavond wel...tentje voor de hekken zetten

Heb er weer zin in....wordt mijn 8e keer...elk jaar weer geweldig....al die gezelligheid in de wachtrij enzo...WHOOHOOO
[url=http://www.wip-inn.nl]WIP-INN[/url] [url=http://www.dekanientjes.nl]De Kanientjes[/url]
  maandag 24 mei 2004 @ 10:44:45 #216
16228 Postman_Pat
I've got mail for U
pi_19357395
quote:
Op zondag 16 mei 2004 10:04 schreef greatgonzo het volgende:
stomme vraag, grolsch natuurlijk
Als ik de lowlands-site moet geloven...zie ik daar een banner van Grolsch steeds verschijnen...dus ga ik er vanuit dat er dit jaar Grolsch geschonken wordt.....
[url=http://www.wip-inn.nl]WIP-INN[/url] [url=http://www.dekanientjes.nl]De Kanientjes[/url]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 24 mei 2004 @ 11:09:22 #217
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_19357809
quote:
Op maandag 24 mei 2004 10:44 schreef Postman_Pat het volgende:

[..]

Als ik de lowlands-site moet geloven...zie ik daar een banner van Grolsch steeds verschijnen...dus ga ik er vanuit dat er dit jaar Grolsch geschonken wordt.....
is al een tijd bekend
veel eigen bier meenemen dus
en over een dagje of 7 weten we al veel meer over de line up
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_19358175
ik kan niet wachten, wil altijd erg graag weten wie er komt!
(en das ook de enige manier om m'n vriendje mee te krijgen...hij gaat alleen als hij 5 voor hem coole bands in de line-up ziet staan...

wie herinnert zicht btw 'the freckels' of the 'the freggles' van vorig jaar?
pi_19358543
quote:
Op maandag 24 mei 2004 11:26 schreef Cutie het volgende:
ik kan niet wachten, wil altijd erg graag weten wie er komt!
(en das ook de enige manier om m'n vriendje mee te krijgen...hij gaat alleen als hij 5 voor hem coole bands in de line-up ziet staan...

Haha kan me herinneren dat ik 2 jaar terug 5 bands gezien heb, die ik helemaal niet wilde zien .... en ik heb tot op heden elk jaar een super vette lowlands gehad .
pi_19359119
ja, dat probeer ik hem dus ook duidelijk te maken! Tuurlijk, een paar bands in de line-up die je graag wilt zien is natuurlijk erg prettig, maar iets nieuws ontdekken vind ik ook geweldig
pi_19359379
quote:
Op maandag 24 mei 2004 12:01 schreef Cutie het volgende:
ja, dat probeer ik hem dus ook duidelijk te maken! Tuurlijk, een paar bands in de line-up die je graag wilt zien is natuurlijk erg prettig, maar iets nieuws ontdekken vind ik ook geweldig
ja ok... maar ik hou van punkrock, hardcore en metal (core) en die daar ken ik veel van, dus zal er op lowlands niets nieuws voor mij zijn... en al die andere nieuwe bands liggen niet in mijn straatje.... dus ik denk dat ik dan per toeval ergens terecht kom zoals altijd haha
pi_19360042
quote:
Op maandag 24 mei 2004 11:26 schreef Cutie het volgende:

Dat waren toch die jong gastjes, in een kleine tent . Beetje pretpunk. als ik het nog goed herrinner.
pi_19360738
White Stripes op Lowlands!!! Zie quiz nr 7
  maandag 24 mei 2004 @ 13:42:51 #224
62964 Little_Acorn
You would know
pi_19361631
jeeeeeeeeeeeeeeeeeej, de white stripes komen!!!! echt vet!
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
pi_19361786
komen ze echt?
wooohoooooooo
je hoorde vorig jaar sowieso niks anders uit de 24h tent komen..
pi_19361850
The White Stripes, The Offspring, Franz Ferdinand, N*E*R*D, Jeff Mills, The Streets, The Veils, The Hives, Faithless, The Chemical Brothers, Stijn, Electro Coco, Felix da Housecat, Danko Jones, Dropkick Murphys, Flogging Molly, Auf der Maur, dEUS, Soulwax, Groove Armada, Keane, The Bays, Chris Liebing, The Darkness, LCD Soundsystem, Bloodhound Gang, Extince, Beef, Heideroosjes, The Soundtrack Of Our Lives, Rude Rich and the High Notes, Eleven, I am Kloot, Tokyo Ska Paradise Orchestra, The Dillinger Escape Plan, Amparanoia. Yellowcard, Epica, Oceansize, Mintzkov luna, Graham Coxon, Van Katoen, Rapidrazorbob, Within Temptation, Arrested Development

Jullie hebben het niet van mij gehoord
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 24 mei 2004 @ 13:55:00 #227
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_19362011
quote:
Op maandag 24 mei 2004 13:49 schreef krasje het volgende:
The White Stripes, The Offspring, Franz Ferdinand, N*E*R*D, Jeff Mills, The Streets, The Veils, The Hives, Faithless, The Chemical Brothers, Stijn, Electro Coco, Felix da Housecat, Danko Jones, Dropkick Murphys, Flogging Molly, Auf der Maur, dEUS, Soulwax, Groove Armada, Keane, The Bays, Chris Liebing, The Darkness, LCD Soundsystem, Bloodhound Gang, Extince, Beef, Heideroosjes, The Soundtrack Of Our Lives, Rude Rich and the High Notes, Eleven, I am Kloot, Tokyo Ska Paradise Orchestra, The Dillinger Escape Plan, Amparanoia. Yellowcard, Epica, Oceansize, Mintzkov luna, Graham Coxon, Van Katoen, Rapidrazorbob, Within Temptation, Arrested Development

als dit echt waar is dan zou ik me nu al goed kunnen vermaken erg veel leuke dingetjes
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 24 mei 2004 @ 13:55:54 #228
80382 manny
30 is best veel
pi_19362038
nerd - arrested devlopment. wordt leuk

[Bidmode] slayer - metallica [/Bidmode]
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_19362387
quote:
Op maandag 24 mei 2004 13:55 schreef rubbereend het volgende:

[..]

als dit echt waar is dan zou ik me nu al goed kunnen vermaken erg veel leuke dingetjes
enige leuke is DILLINGER ESCAPE PLAN de rest kan echt mijn kont kussen, al wil ik wel wat van die commerciele bands zien zoals NERD en darkness... just for fun
  maandag 24 mei 2004 @ 14:20:20 #230
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_19362638
quote:

als dit waar is, wordt het weer top!

The White Stripes
The Offspring
Faithless
Dropkick Murphys
Flogging Molly
Keane
Beef
The Darkness

Zow, dat zijn er al 8 waarom ik zowieso zou gaan (niet dat de gedachte bij me op was gekomen om niet te gaan )
Bij tijd en wijle aanwezig...
  maandag 24 mei 2004 @ 14:24:05 #231
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_19362751
The Dillinger Escape Plan . The Streets op herhaling, ik ga nu echt wel het hele optreden aanschouwen. Danko Jones mag van mij wel weer de Charlie (India, whatever) afsluiten, Bloodhound Gang wordt een feestje, Beef ook. Het wordt zeker goed dit jaar .
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  maandag 24 mei 2004 @ 14:26:47 #232
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_19362813
Als ze op de een of andere manier Coldplay weten te strikken wordt het een memorabel jaar
pi_19363345
quote:

Krasje kon wel eens aardig gelijk krijgen.. (met schuin oog kijkend naar Pukkelpop)
pi_19363470
quote:
Op maandag 24 mei 2004 14:44 schreef spokje_30 het volgende:

[..]

Krasje kon wel eens aardig gelijk krijgen.. (met schuin oog kijkend naar Pukkelpop)
ik had ook al een vermoeden dat ie op de pukkelpop site gekeken had
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 24 mei 2004 @ 14:50:05 #235
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_19363500
The White Stripes, The Offspring, Franz Ferdinand, Jeff Mills, The Hives, Faithless, The Chemical Brothers, Stijn, Felix da Housecat, Dropkick Murphys, Flogging Molly, Auf der Maur, dEUS, Soulwax, Groove Armada, Keane, The Bays, Chris Liebing, Bloodhound Gang, Extince, Heideroosjes, Eleven, I am Kloot, Oceansize, Mintzkov luna, Arrested Development

dat zou ik opzich best willen zien
de rij van must-sees is natuurlijk veel kleiner
DeLuna vindt me dik ;(
pi_19363543
jezus de tering wat een ongelofelijke meuk zeg, alles behalve DEP vind ik nog goed, en alweer dropkick murphy's vorige keer op lowlands was echt een aanfluiting.
komen toch nog wel meer bands bij ?
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_19363900
strike Anywhere.... jij was toch lid van de official Within Temptation fan club?

ik vind dat je je daar niet voor moet gaan schamen!
pi_19363987
waar haalt krasje die wijsheid vandaan?
At least you'll never be a vegetable — even artichokes have hearts.
pi_19364222
quote:
k had ook al een vermoeden dat ie op de pukkelpop site gekeken had
Dat vermoeden is dan toch niet juist. Ik ga niet vertellen hoe ik er aan kom maar deze namen kloppen stuk voor stuk. Het zal niet lang meer duren voordat ze officieel aangekondigd worden.
pi_19364389
quote:
Op maandag 24 mei 2004 15:17 schreef krasje het volgende:

[..]

Dat vermoeden is dan toch niet juist. Ik ga niet vertellen hoe ik er aan kom maar deze namen kloppen stuk voor stuk. Het zal niet lang meer duren voordat ze officieel aangekondigd worden.
ag je bent toch al zo anoniem als de fruitigste drinkvla uit oesbekistan. Dus een bron kan geen kwaad mister/miss popi .

Maar ff een beetje logisch nadenken en je kan wel ongeveer raden wat er op lowlands komt... als je de halve line up van pukkelpop ( http://www.pukkelpop.be ) al gezien hebt
  maandag 24 mei 2004 @ 15:39:29 #241
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_19364790
Komen toch nog wel wat bandjes bij denk ik???

Offspring
Dropkick Murphy's
Flogging Molly

Die vind ik erg vet, maar verder vind ik het allemaal niet zo.
The White Stripes zijn misschien wel leuk om te zien maar ik vind hun muziek niet zo.

Volgens mij worden er later nog wat bandjes bekend gemaakt... (meer punk bitte)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_19365984
quote:
Op maandag 24 mei 2004 15:05 schreef Kletz het volgende:
strike Anywhere.... jij was toch lid van de official Within Temptation fan club?

ik vind dat je je daar niet voor moet gaan schamen!
ja dat jij nou lid bent van de plaatselijke scouting vereniging, zegt meer over jou.
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_19370207
hmmz ja, ok, allemaal leuk en aardig enzo, maar van degenen die nog niet door lowlands zelf bevestigd zijn kan ik eigenlijk nergens een bevestiging vinden dat ze dus wel naar lowlands komen...
ja, een aantal bands zijn in de buurt, en hebben nog niks staan op die datum, dus er word ook niet bevestigd dat ze niet komen, maar toch!
ok, ok, bloudhound gang bevestigt zichzelf op hun site, maar van bv The White Stripes, The Offspring, Franz Ferdinand, N*E*R*D, Jeff Mills, The Streets kan ik niks vinden!

en krasje, ik zou je erg graag geloven, maar zonder bron kan iedereen roepen wat hij wil he...
ook al hoop ik dat je gelijk hebt
pi_19370418
Mijn bron is een Lowlands poster die binnenkort door heel Nederland hangt! Alle namen op deze poster heb ik hierboven gepost en zijn 100% waar aangezien de posters al gedrukt zijn in opdracht van MOJO. Ik kon het gewoon niet voor me houden
  maandag 24 mei 2004 @ 19:11:07 #245
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_19370536
POSTER PICS!!!

Pak je digicam en posten die zooi!
pi_19371800
quote:
Op maandag 24 mei 2004 19:11 schreef greatgonzo het volgende:
POSTER PICS!!!

Pak je digicam en posten die zooi!
inderdaad! we want pics!
pi_19376214
quote:
Op maandag 24 mei 2004 19:07 schreef krasje het volgende:
Mijn bron is een Lowlands poster die binnenkort door heel Nederland hangt! Alle namen op deze poster heb ik hierboven gepost en zijn 100% waar aangezien de posters al gedrukt zijn in opdracht van MOJO. Ik kon het gewoon niet voor me houden
pi_19376454
D.E.P. :

Tue 08/17/04 New York, NY Knitting Factory
Sat 08/28/04 Reading, UK Carling Weekend
Sun 08/29/04 Leeds, UK Carling Weekend

Ze komen die periode inderdaad wel richting Europa.
pi_19376729
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:14 schreef Roellio het volgende:
D.E.P. :

Tue 08/17/04 New York, NY Knitting Factory
Sat 08/28/04 Reading, UK Carling Weekend
Sun 08/29/04 Leeds, UK Carling Weekend

Ze komen die periode inderdaad wel richting Europa.
*fap*fap*fap!
Scheren is voor schapen!
pi_19376946
Haha.. Neuh, die poster is niet zo bijzonder anyway alleen de namen zijn van belang. Waarschijnlijk hangt die poster straks toch overal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')