Dat is die van Culemborg in de oude uitvoering geloof ik.quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:46 schreef Larry101 het volgende:
Volgens mij is het iig niet de nijmeegse spoorbrug.. die is groen geloof ik... als deze in nijmegen is, is hij voor de auto's en genomen vanaf de waalkade, met de rug richting spoorbrug!
Coole eend
Volgens mij niet, als ik dit zie: http://home.tiscali.nl/~t776448/spoorbrug.htm .quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:43 schreef Lucske het volgende:
[..]
Dat is die van Culemborg in de oude uitvoering geloof ik.
Vanuit Brussel kun je althans nog rond middernacht nog naar Luik en Eupen afreizen.quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:12 schreef sweek het volgende:
Mooi, eindelijk een aantal goede en frequente verbindingen in België.
Ik vind het wel nog steeds een beetje stom overkomen dat de laatste treinen op de stations maarliefst tussen 22.00 en 23.00 vertrekken. .
Ja, er zijn wel enkele van die dingen ja.... maar in Nederland kan je echt van zoat ieder station nog wel weg na 23.30, bij grotere stations vaak tot een uur of 1... en dan heb je tussen de echt grote steden nog de hele nacht door treinen.quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:47 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Vanuit Brussel kun je althans nog rond middernacht nog naar Luik en Eupen afreizen.
Ivo
Dat is althands een van de belangrijkste verbindingen. Wel gaat in Luik alles op slot als de laatste reiziger van die trein de deur uit is. Ik mis eigenlijk nog een aansluitende stoptrein naar huis. Nu moet ik de fiets meenemen, en dan vanuit Luik op de fiets naar huis, dat betekent dan tegen 3 uur 's nachts thuiskomenquote:Op donderdag 25 maart 2004 21:49 schreef sweek het volgende:
[..]
Ja, er zijn wel enkele van die dingen ja.... maar in Nederland kan je echt van zoat ieder station nog wel weg na 23.30, bij grotere stations vaak tot een uur of 1... en dan heb je tussen de echt grote steden nog de hele nacht door treinen.
Euh, als ik naar je profiel kijk lijkt het dus alsof je vanuit Luik naar Maastricht fietst helemaal? .quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:58 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat is althands een van de belangrijkste verbindingen. Wel gaat in Luik alles op slot als de laatste reiziger van die trein de deur uit is. Ik mis eigenlijk nog een aansluitende stoptrein naar huis. Nu moet ik de fiets meenemen, en dan vanuit Luik op de fiets naar huis, dat betekent dan tegen 3 uur 's nachts thuiskomen
Ivo
In Enschede gaat de laatste IC toch echt om 22:30 weg hoor.quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:49 schreef sweek het volgende:
[..]
Ja, er zijn wel enkele van die dingen ja.... maar in Nederland kan je echt van zoat ieder station nog wel weg na 23.30, bij grotere stations vaak tot een uur of 1... en dan heb je tussen de echt grote steden nog de hele nacht door treinen.
Ja, dat is een IC die best ver gaat ook... Komt pas in Schiphol aan om 00.41. Maar andere treinen rijden er nog wel langer, toch?quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
In Enschede gaat de laatste IC toch echt om 22:30 weg hoor.
23:05 de laatste stoptrein naar Zwollequote:Op donderdag 25 maart 2004 22:14 schreef sweek het volgende:
[..]
Ja, dat is een IC die best ver gaat ook... Komt pas in Schiphol aan om 00.41. Maar andere treinen rijden er nog wel langer, toch?
Mja... niet echt laat nee. . Het is dan ook wel een kutdorp, he? .quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
23:05 de laatste stoptrein naar Zwolle
En 23:36 gaat de laatste stoptrein naar Münster (Westfahlen)
01:36 komt de laatste Intercity uit het westen aan. Die om 23:36 vertrekt uit Amsterdam. Nou ja, met overstap.quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:25 schreef sweek het volgende:
[..]
Mja... niet echt laat nee. . Het is dan ook wel een kutdorp, he? .
De laatst aankomende trein zal zeker wel redelijk laat zijn... even zoeken. .
Ik denk dat je daar veel meer aan hebt dan er laat weg kunnen gaan. .quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
01:36 komt de laatste Intercity uit het westen aan. Die om 23:36 vertrekt uit Amsterdam. Nou ja, met overstap.
Dat lijkt het niet alleen, dat is ook zo . Maar ik hou van fietsen, en hoe langer hoe liever. Ik rij vaak in Wallonië en Noord-Frankrijk, kom dus vaak met de IC uit Lille in Luik aan. Of als het erg laat wordt, met overstap in Brussel-Noord met de IC vanuit Oostende. Komende zondag rij ik in Orchies (20km ten zuiden van Tournai), en de 4e in Essars (vlakbij Béthune).quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:04 schreef sweek het volgende:
[..]
Euh, als ik naar je profiel kijk lijkt het dus alsof je vanuit Luik naar Maastricht fietst helemaal? .
Of studeer je in Maastricht maar wonen je ouders in de buurt van Luik ofzo?
Ook VTG'en staan er bij.quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:28 schreef sweek het volgende:
http://212.108.13.35/dtw/dtwClient.jsp
Hey, hij is er! . En lijkt te werken... alhoewel ik nog geen enkele vertraging tegenkwam... wel een spoorwijziging geloof ik.
Ja, ik zie het nu ja. Het is op zich hetzelfde als op de blauwe televisieschermen in de grotere stations.quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:03 schreef Lucske het volgende:
[..]
Ook VTG'en staan er bij.
Dank u!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:56 schreef hooibaal het volgende:
Die brug is de Nijmeegse Waalbrug, verkeersbrug dat is. Ofwel de A325. En dat mag u van me aannemen, aangezien ik er nog geen kilometer vandaan woon. Waarom staat die eend niet op die foto?
Nee.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:35 schreef sweek het volgende:
Ik zie trouwens meer en meer Koplopers op Den Haag CS - Eindhoven / Venlo... zitten ze nog steeds niet gewoon in de dienstregeling?
Nee. Dan nogmaals: de serie 800 (Hlm-Mt) en de serie 900 (Hlm-Hrl) keren in Hlm op elkaar, dus wat in Hrl komt, komt ook in Mt. De serie 1900 (Gvc-Vl) en de serie 2500 (Gvc-Ehv) keren in Gvc op elkaar, dus wat in Vl komt, komt ook kerend in Ehv.quote:En klopt het ook dat de Regiorunners op Maastricht / Heerlen - Haarlem eigenlijk alleen naar Heerlen rijden? Ik kom ze eigenlijk nooit in Maastricht tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |