Er zouden IC's en stoptreinen over gaan rijden, waarbij die eerste niet stopt in Almere of Lelystad (weet het even niet meer), Drachten en Emmeloord geloof ik.quote:Op donderdag 8 april 2004 18:11 schreef Thetallguy het volgende:
Gemiddeld om de 30 kilometer een station, haalt dat ding dan ooit zn top en als ie die haalt moet ie zeker gelijk weer afremmen.
En dan nog afgezien van het feit wat voor een druk station Emmeloord zal worden
Het is slecht nieuws voor iedereen die belasting betaald in Nederland.quote:Op donderdag 8 april 2004 17:33 schreef Larry101 het volgende:
Volgens mij is dit goed nieuws voor de treingekken hier...
Ik blijf liever realistisch, omdat ik niet graag zie dat nederland (nog meer) geld in bodemloze putten gaat gooien. MIJN belastinggeld.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:25 schreef Larry101 het volgende:
Ik blijf toch positief, omdat ik het gewoon een stoer ding vind!
Begin van de middag.. zoals bijna elke werkdagquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:33 schreef MREn het volgende:
[..]
Hoe laat? Ik was er van 19:40 tot 20:15 zo'n beetje.
Op het balkom zie je niet veelquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:33 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik nog in de IC+, een stuk fijner vanwege de geblindeerde ramen, zowel binnen als buiten
Ik vraag me ook af of dit nou wel zo'n goed idee is.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:45 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik blijf liever realistisch, omdat ik niet graag zie dat nederland (nog meer) geld in bodemloze putten gaat gooien. MIJN belastinggeld.
Hoe wil je het anders doen? Het gaat om een overweg die bezet is als er een IC staat, dus je kunt er wel een muurtje langs bouwen maar dan is je overweg weg.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ow, een (soort) gat in het perron. Handig ...
Het wordt leuker als er, als al het ICRm is afgeleverd, in treinstelbedrijf wordt gereden: dan zijn de deuren alleen aan de perronkant ongrendeld.quote:Op donderdag 8 april 2004 13:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het volgende bedoelt: er zit daar een gat in het gewone perron, dus je kunt aan die kant uitstappen, maar op die plek is het niet verstandig. Je kunt dus gewoon voor de deur staan, het perron voorbij zien schuiven, en met je blinde kop de deur open doen en naar buiten stappen. Dan flikker je dus een stuk naar beneden. Luckske heeft aangegeven dat die borden op ooghoogte zitten en je dus blind moet zijn om dan nog naar buiten te stappen. Je zult maar blind zijn...
Over die prototypes van de koplopers:quote:Op maandag 5 april 2004 22:26 schreef Lucske het volgende:
[..]
En andere plaats van de koersrollen en uitsteeksels aan de neus.
Nou euh.... niemand?quote:Op donderdag 8 april 2004 20:54 schreef Razzerr het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of dit nou wel zo'n goed idee is.
Who the fuck wil er nou van Emmeloord naar Drachten reizen met 400 km/h
quote:Op donderdag 8 april 2004 21:52 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nou euh.... niemand?
Rampenbestrijding.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:51 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik heb nog wat van de 4005 gevonden in SpoorwegJournaal 138 (de nieuwste):
"De middenbak van de 4005 is bestemd voor het NSM, de kopbakken gaan voor oefening naar Stator in Utrecht."
Nou vraag ik mij af, wat voor oefeningen dan?
Ja.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:20 schreef Friebo het volgende:
Snel vraagje...
Kan ik met een gewoon kaartje in de Duitse IC trein (Dv-Amf)
Dat is een van de redenen dat ze voor een soort IC+ over nieuw spoor moeten kiezen, met stops in Amsterdam, Almere, Heerenveen, Groningen -> Duitsland. Voor het wat lokalere verkeer naar Emmeloord, Lelystad en Drachten kan er dan nog een normale IC met 160 over heen.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ikke! Lekker naar de vuilniswagenfabriek in Emmeloord En in dr88... euhm... mag het ook van heerenveen naar Emmeloord zijn?
Helaas... staat gepland om 9:36.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:30 schreef MREn het volgende:
[..]
Ja.
Als je het met de middagtrein van 13:40 doet, zit je bij mij in de trein. Ik zit in de eerste 1.5 wagon ergens
Ja, en zolang het niet om de ICE of Thalys gaat... bij de ICE kun je een toeslagkaartje kopen (2 euro), bij de Thalys moet je reserveren.quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:29 schreef Alexxxxx het volgende:
OV-jaarkaart mag ook in de internationale trein zolang ik maar in Nederland blijf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |