Ik gebruik die codes wel bij een andere bestelling, Memento of The Big Lebowski ofzo... die zijn dan ook helemaal niet duurquote:Op zondag 25 april 2004 12:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Mja, maar als het ook gratis kan?
voor 50 dvd'squote:Op zondag 25 april 2004 12:45 schreef Eluc het volgende:
[..]
Nee, niet aan gedacht, maar ach, wat is nou 2,45...
quote:Op zondag 25 april 2004 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
voor 50 dvd's
De voucher gaf mij 1 pond ondanks de email dat het 50p zou zijn. Hiermee Once Upon A time in the west die voor 7.99 pond stond thuisbezorgd voor 5.49 pond. Maar ik kon kiezen voor euros en dat werd geloof ik 7.40 euro terwijl de koers 8.25 euro aangaf.quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:29 schreef mooiegek het volgende:
[..]
gebruik maken van een kortingslink van 1,5 pond
[url] http://www3.cd-wow.com/index_region2_2.php?affid=12449&pp_nr=1 [/url]
en nog gebruik maken van een voucher van 0,5 pond
[url] http://www8.cd-wow.com/pr(...)=13084_1&affid=13084 [/url]
dat maakt samen 2 pond kortingveel plezier ermee
ook besteld, op dezelfde manierquote:Op maandag 26 april 2004 11:07 schreef sweek het volgende:
Pulp Fiction Special Edition voor 5 pond 50 bij Cd Wow... (inclusief kortingslink)
http://www3.cd-wow.com/de(...)1
hmmmz is de site wel betrouwbaar... DVD's zijn wel errug cheap...quote:Op maandag 26 april 2004 13:34 schreef Hare het volgende:
http://www.threedollardvd.com/show.dvd.php?id=1397
De gehele James Bond collectie, 20 stuks, voor 60 dollar, alleen op dit moment out of stock.
Maar goedkoop is het wel. Ga het maar eens bestellen denk ik
Hmm, laat deze aanbieding dan toch maar aan me voorbij gaanquote:Op maandag 26 april 2004 14:03 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[..]
hmmmz is de site wel betrouwbaar... DVD's zijn wel errug cheap...
Lijkt mij illegale kopieen. We hebben het over een bedrijf die handelt vanuit China.quote:Op maandag 26 april 2004 13:34 schreef Hare het volgende:
De gehele James Bond collectie, 20 stuks, voor 60 dollar, alleen op dit moment out of stock.
quote:Shipping
ship your DVD’s via air express from China. Delivery usually takes about three days. I only charge you my actual shipping costs, but air express shipping from China is expensive. The shipping company charges me in .5kg increments so in order to save money I suggest that you try to order your DVD’s such that their weights end with .49 or .99.
Chinese Covers
Almost all of my disks have a small amount of Chinese on their covers. The English movie names and descriptions are all there though and they are usually much larger than the Chinese writing.
No Cases
In order to save weight I ship the DVD's in clear plastic envelopes along with their front and back covers. The reason that I do not provide the hard plastic cases is that they cost me about a dollar each to ship. If you really want cases though I can provide them for an extra $1.50 each. I noticed that Ebay user kokonuts! sells DVD cases for $.20 each. You can also buy them in bulk at many video rental stores for about $.10 provided that you negotiate a good deal for yourself.
quote:Op maandag 26 april 2004 14:12 schreef Mike het volgende:
Ik klikte op Kill Bill voor 3 dollar...komt er opeens meer dan 20 dollar aan verzendkosten bij.
Zo kan ik ook wel goedkope dvd's verkopen.
Kreeg net een mailtje dat mijn 'American History X' en 'Caliguli' bij Bol verzonden zijn (totaal dus ¤1.97).quote:Op zondag 25 april 2004 12:41 schreef Eluc het volgende:
Aantal Prijs Totaalbedrag Titel Levertijd
----------------------------------------------------------------------
50 EUR 0.01 EUR 0.50 American History X 2-3 werkdagen
Subtotaal EUR 0.50
Verzendkosten EUR 1.95
Totaalbedrag EUR 2.45
Let op: alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.
Die heb ik al eens gekocht op ebay. Is inderdaad zo illegaal als wat!quote:Op maandag 26 april 2004 13:34 schreef Hare het volgende:
Daar heb ik toch 100 dvd's besteld en ze rekenen maar 2 euro verzendkostenquote:Op maandag 26 april 2004 14:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't lijkt bol.com wel![]()
ook zo'n winkel waar de verzendkosten van sommige dvd's in geen enkele verhouding tot de prijs staan
quote:Uw bestelling #6135027850 is verzonden
Uw bestelling zal binnen 2 dagen arriveren.
1 EUR 0.01 American History X - Jennifer Lien, Stacy
Keach, Guy Torry & Joseph Cortese
1 EUR 0.01 Caligula - Malcolm McDowell, Savoy, Teresa
Ann, Helen Mirren & Peter O'Toole
Had jij er ook maar 1 besteld dan?quote:Op maandag 26 april 2004 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik ben bescheiden geweestquote:Op maandag 26 april 2004 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had jij er ook maar 1 besteld dan?
Zo ja, dan ben ik nog best hoopvol dat ik ze ook binnen krijg.
Als je er 100 besteld dan zal men er zeker naar gaan kijken als je er een besteld slipt het er misschien doorheen.quote:Op maandag 26 april 2004 22:34 schreef juniz het volgende:
[..]
Kreeg net een mailtje dat mijn 'American History X' en 'Caliguli' bij Bol verzonden zijn (totaal dus ¤1.97).
Had ik er nu ook maar gelijk meer besteld![]()
Franciscus Romanusweg 2, in het voormalige Praxis pand komt hij.quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, voor de geïnteresseerden:
Binnenkort opent Media Markt ook een vestiging in Maastricht!
Vandaag stond in Dagblad de Limburger een paginagrote advertentie waarin men veel nieuwe mensen vroeg
Iemand een idee waar die vestiging komt?
Ben nu toch wel erg benieuwd of degene die een bevestigingsmailtje van hun bestelling hebben gehad ze nog wel in huis krijgen.....quote:Helaas is/zijn de titel(s) die u 25.04.2004 bij ons heeft besteld niet meer leverbaar. Het betreft de volgende titel(s):
Bestelnummer: 6135052240
Aantal Prijs Titel Reden voor annuleren
----------------------------------------------------------------------
25 EUR 0.01 * Caligula - Malcolm Niet meer leverbaar
McDowell, Savoy, Teresa
Ann, Helen Mirren &
Peter O'Toole
50 EUR 0.01 * American History X - Niet meer leverbaar
Jennifer Lien, Stacy
Keach, Guy Torry &
Joseph Cortese
-------------------------------
EUR 0.75 Subtotaal
EUR 0.00 Verzendkosten
-------------------------------
EUR 0.75 Totaalbedrag
Ah, zoals iemand eerder in dit topic al dacht. Goed nieuws dus! Thanxquote:Op dinsdag 27 april 2004 02:40 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Franciscus Romanusweg 2, in het voormalige Praxis pand komt hij.
Dat zal een behoorlijk druk parkeerterrein worden, om nog maar niet te spreken van de drukte via de Wilhelminasingelquote:Op dinsdag 27 april 2004 09:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, zoals iemand eerder in dit topic al dacht. Goed nieuws dus! Thanx
Parkeergarage De Griend ligt daar toch heel dicht bij? Moet dus wel kunnenquote:Op dinsdag 27 april 2004 09:05 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Dat zal een behoorlijk druk parkeerterrein worden, om nog maar niet te spreken van de drukte via de Wilhelminasingel
tis idd niet echt van loopafstand vanaf 't station. En de Markt is ook een stukje lopen. Hoewel dat ook wel meevalt, volgens mij.quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:25 schreef sweek het volgende:
Hmm... ik was bang dat die straat toch nog wat meer uit het centrum zou liggen toen ik de krant las, maar dit valt goed mee..
Beetje jammer dat je alleen van het station met de bus er naar toe kan (4 keer per uur), niet vanaf de Markt.
Er is ook niet echt een halte net na de Wilhelminabrug... dan moet je al door tot de Sint Maartenslaan.
Nouja, wordt misschien wel aangepast..
Afstand is lopend toch goed te doen denk ik, vanaf het station en de markt is het te voet volgens mij een minuutje of 10 (vanaf station nog minder denk ik).quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:25 schreef sweek het volgende:
Hmm... ik was bang dat die straat toch nog wat meer uit het centrum zou liggen toen ik de krant las, maar dit valt goed mee..
Beetje jammer dat je alleen van het station met de bus er naar toe kan (4 keer per uur), niet vanaf de Markt.
Ach, 25 mei valt toch wel meequote:Op dinsdag 27 april 2004 21:57 schreef scanman01 het volgende:
Zal nog wel even duren voordat die uitkomt.
Is het niet bijna goedkoper om de 3 delen gewoon los te kopen, zit toch neits extra's bij de set (op kartonnetje na)quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Voor degenen die hun LoTR-collectie nog niet compleet hebben:
Op de website van FRS zie ik The lord of the Rings Trilogy (6 disc boxset) voor EUR 109,99 staan. Natuurlijk koop je die niet daar. Op DVDZone2 zie ik diezelfde 6dvd-box voor EUR 69,99 staan
Die kartonnen box eromheen is lelijkquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:08 schreef juniz het volgende:
[..]
Is het niet bijna goedkoper om de 3 delen gewoon los te kopen, zit toch neits extra's bij de set (op kartonnetje na)
van leest 99,95 http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?ProductID=427537quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Voor degenen die hun LoTR-collectie nog niet compleet hebben:
Op de website van FRS zie ik The lord of the Rings Trilogy (6 disc boxset) voor EUR 109,99 staan. Natuurlijk koop je die niet daar. Op DVDZone2 zie ik diezelfde 6dvd-box voor EUR 69,99 staan
Je bent ook een beetje hebberig geweest.quote:Op dinsdag 27 april 2004 07:43 schreef Hare het volgende:
Helaas:
[..]
Ben nu toch wel erg benieuwd of degene die een bevestigingsmailtje van hun bestelling hebben gehad ze nog wel in huis krijgen.....
en dan staat er nog een fout op... de box zal waarschijnlijk alleen de 3 filmschijven bevattene... en niet de extra's..quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
van leest 99,95 http://www.vanleest.nl/pa(...)7
kun je daar nog eens free-ID korting over krijgen?quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:39 schreef Mikkie het volgende:
Bij de FRS een aantal leuke aanbiedingen, Internet only:
FRS Link
yepquote:Op woensdag 28 april 2004 06:05 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
kun je daar nog eens free-ID korting over krijgen?
het bevat van elk deel de 2 disc versie, met wildcard nu dus 89,99quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:47 schreef Retarded het volgende:
[..]
en dan staat er nog een fout op... de box zal waarschijnlijk alleen de 3 filmschijven bevattene... en niet de extra's..
de adviesprijs zal rond 50 euro liggen..
dan wordt zo'n indy box wel leukquote:Op woensdag 28 april 2004 08:02 schreef Retarded het volgende:
[..]
yep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |