Ja heh, hoever ben je?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:15 schreef Tony-Soprano het volgende:
ik heb rayman 3 voor de gamecube gekocht en ik vind het wel een leuk spel![]()
Valt wel mee:quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:50 schreef Djaser het volgende:
[..]
Zo niet, Rayman is momenteel goedkoper dan een nieuwe lege cd.
* meldt *quote:Op woensdag 3 maart 2004 11:46 schreef RaymanNL het volgende:
Voor alle Raymanfans (als die hier zijn)
Ik zou wel eens willen weten of hier meer mensen zijn die Rayman (het spel) leuk vinden.
Correctie: Hoewel Rayman1 inderdaad als promospel is gebruikt voor de PS1, kwam het eerder al uit voor de Sega Saturn (de wàt??? inderdaad....)quote:ff korte geschiedenis
Rayman 1
Rayman één is (naatuurlijk) het eerste Rayman spel dat uit is gekomen. Rayman één kwam uit als promotie voor de PS het was dus het indtroductie spel van de PS1.Rayman 1 kwam uit in 1995
Vlak na Rayman M is er voor de PS1 ook weer een Rayman game uitgekomen, genaamd: Rayman Rush. Dit is een uitgeklede versie van Rayman M, overigens best leuk.quote:Rayman M
Rayman M kwam in 2001 uit en was ook bekend onder de naam Rayman Arena. Helaas werddit spel een flop. Masar ik vind het nog steeds een leuk spel want het was een keer wat anders. Dit keer moest je racen en kon je dit ook in multiplayer doen tegen een paar vrienden (als je die had). Rayman leek een beetje op mariokart doubledash!! maar kwam eerder uit.
Die heb ik eergister ook besteld, maar ik heb nog steeds geen SMSjes terug ontvangenquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:12 schreef Escape2Dawn het volgende:
Ik heb Rayman op mijn telefoon als game![]()
Die wil ik ook!!! Ik heb een jaartje of twee geleden speciaal voor de Rayman javagames een Nokia telefoon bij mijn abbo genomen. Maar na drie maanden Raymangenot (maarliefst drie varianten, yeah baby) ging hij kapot en heb ik weer een SonyEricsson genomen. Toen was ik Rayman dus weer kwijt. Voor de telefoon die ik nu heb, is Rayman (nog) niet beschikbaar.quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:44 schreef RaymanNL het volgende:
Die heb ik eergister ook besteld, maar ik heb nog steeds geen SMSjes terug ontvangen
Anytime hè, een goed topic kan niet genoeg kickjes krijgen.quote:ShagedalicBedankt voor het kicken van me topic
Ik denk dat wij de enige echte raymanfans zijn van FOK, dan heb ik het over geflipte fans
Dan zou ik speciaal voor dat doel een Nintendo DS moeten kopen.......quote:Wie gaat hier allemaal Rayman DS kopen
Ik denk dat ik misschien wel op me DS (want daar kun je ook GBA spellen op af spelen) Rayman 3 (GBA ) Rayman Advanced (GBA) ga halen, ik heb nu geen GBa, maar straks kan ik die spellen wel op de DS spelen, dus ik denk dat Rayman 3 en Rayman Advanced zeker in me collectie komen. Zeker omdat de orginele Rayman 1 niet meer op de PC werktquote:Op donderdag 20 januari 2005 09:34 schreef Shagadelic het volgende:
[..]
Die wil ik ook!!! Ik heb een jaartje of twee geleden speciaal voor de Rayman javagames een Nokia telefoon bij mijn abbo genomen. Maar na drie maanden Raymangenot (maarliefst drie varianten, yeah baby) ging hij kapot en heb ik weer een SonyEricsson genomen. Toen was ik Rayman dus weer kwijt. Voor de telefoon die ik nu heb, is Rayman (nog) niet beschikbaar.![]()
[..]
Anytime hè, een goed topic kan niet genoeg kickjes krijgen.![]()
[..]
Dan zou ik speciaal voor dat doel een Nintendo DS moeten kopen.......
* Shagadelic twijfelt, maar weet eigenlijk al waar dit op uit gaat draaien......
K*t is dat hè, heb je Rayman Gold, compleet met de mogelijkheid zelf levels te bouwen, draait hij alleen op Win95/98. En hij laat zich ook al niet tricken door XP. Ik bewaar hem nu maar als relikwie.quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:06 schreef RaymanNL het volgende:
Ik denk dat ik misschien wel op me DS (want daar kun je ook GBA spellen op af spelen) Rayman 3 (GBA ) Rayman Advanced (GBA) ga halen, ik heb nu geen GBa, maar straks kan ik die spellen wel op de DS spelen, dus ik denk dat Rayman 3 en Rayman Advanced zeker in me collectie komen. Zeker omdat de orginele Rayman 1 niet meer op de PC werkt![]()
kijk anders hier even!quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:34 schreef Shagadelic het volgende:
[..]
Die wil ik ook!!! Ik heb een jaartje of twee geleden speciaal voor de Rayman javagames een Nokia telefoon bij mijn abbo genomen. Maar na drie maanden Raymangenot (maarliefst drie varianten, yeah baby) ging hij kapot en heb ik weer een SonyEricsson genomen. Toen was ik Rayman dus weer kwijt. Voor de telefoon die ik nu heb, is Rayman (nog) niet beschikbaar.![]()
Ja dat heb ik ook, en ik baal er als een stekker van! Ik wil ook levels maken!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:30 schreef Shagadelic het volgende:
[..]
K*t is dat hè, heb je Rayman Gold, compleet met de mogelijkheid zelf levels te bouwen, draait hij alleen op Win95/98. En hij laat zich ook al niet tricken door XP. Ik bewaar hem nu maar als relikwie.
uhhm bij de intertoys kun je rayman gold(1 ,2 & M) voor volgensmij 6.99 kopen ofzoquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Valt wel mee:
Rayman 1: 4.99
Rayman 2: 4.99
Rayman M:4.99
Dat is het Rayman 3 pack (neej niet Rayman 3 dus, maar 3pack!) Daar zit Rayman M, Rayman1 en Rayman 2 in, en die is 6.99 ja, een erg leuk pakketje! Zijn toch wel de beste Rayman spellen vind ikquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
uhhm bij de intertoys kun je rayman gold(1 ,2 & M) voor volgensmij 6.99 kopen ofzo
Is Rayman 1 op de Ngage uit? Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:02 schreef mordradead het volgende:
rayman 1 is het coolste, die heb ik op mijn ngage
Ik heb dat ook nog nooit gedaan! Ik wil ook geen reclame maken, maar als ik jou was zou ik wel de opvolgers van Rayman kopen, ze zijn op de PC vet goedkoop! (rayman 2: 5. pleuro, Rayman 3 10 pleuro)quote:Op maandag 14 februari 2005 15:04 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Wie van degene die Rayman 1 heeft gespeeld heeft ook echt al die stomme kooitjes gezocht om bij de eindbaas te komen ?
ik heb 'm op de GBA gespeeld (dat is toch gewoon dezlefde versie of niet?)
ik heb lekker gecheat om naar de baas te gaan
later heb ik het nog een keer geprobeerd met walktrough maar zelfs daar had ik geen zin in
verder vond 'm niet zo geweldig om de hele serie te kopen (wel ff overwogen, maar dan voor de PC)
jep, dat weet ikquote:Op maandag 14 februari 2005 20:20 schreef Djaser het volgende:
Rayman 2 en 3 zijn sowieso heel anders dan deel 1 door de overgang van 2d naar 3d.
Rayman 2 en 3 werden door de meeste reviewers erg hoog beoordeeld, ze kregen allebij hoger dan een 8!quote:Op maandag 14 februari 2005 20:25 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
jep, dat weet ik
maar voor 3d adventures zijn er denk ik wel veel betere games
deel 1 voor de GBA deed ik gewoon voor de graphics maar ik wist niet eens dat er pc versies waren anders had ik 'm niet gekocht denk ik
Dat mag dan misschien oud nieuws zijn, maar Hoodlums Revenge, daar wist ik dus ff helemaal niets vanaf hè. Gelijk maar even Raymanzone gecheckt.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:30 schreef RaymanNL het volgende:
Dat word dus op 11 maart twee nieuwe Rayman games! Rayman DS en Rayman: Hoodlums Revenge!
GE-WEL-Dig
oud nieuws![]()
psssst:quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:50 schreef Shagadelic het volgende:
[..]
Dat mag dan misschien oud nieuws zijn, maar Hoodlums Revenge, daar wist ik dus ff helemaal niets vanaf hè.
* Shagadelic voelt opeens een gevoel van geluk opkomen.....
Ik liep nogal achter, da's wel duidelijk.....quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
psssst:
http://www.ray-man.nl/nieuws/0008.htm
http://www.ray-man.nl/nieuws/0010.htm
Ja die is van mijquote:Op woensdag 16 februari 2005 13:02 schreef Shagadelic het volgende:
@RaymanNL: is die site trouwens jouw werk? In dat geval:Ik ga eens mooi een paar van die avatertjes op mijn telefoon knallen.
Rayman 3 krijgt een 8.9 van IGN 7.9 van press en 8.4 van de readersquote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Rayman 2 en 3 werden door de meeste reviewers erg hoog beoordeeld, ze kregen allebij hoger dan een 8!
Rayman3 = echt erg goed. Ik moet hem nu helemaal opnieuw spelen, omdat ik de memcard waar hij op stond niet meer heb, maar vind hem nog altijd even leuk.quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:17 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
Rayman 3 krijgt een 8.9 van IGN 7.9 van press en 8.4 van de readers
en hij is maar ¤15,- bij Bart Smit dus ik houd 'm ff in mn achterhoofd
ik ga er eens wat filmpjes van downloaden
Whoehoe! Goed spel hoor! Maar niet beter als Rayman 2quote:
maar die is niet voor de cube en heb 'm ook niet gespeeld dus ik kan niet vergelijkenquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Whoehoe! Goed spel hoor! Maar niet beter als Rayman 2
* RaymanNL heeft gesproken![]()
Ik heb de cube en PC versie, en ze zijn allemaal gelijk, alleen dan dat de cube versie connectivety heeft met de GBA, waar vet coole minigame door onstaanquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:25 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
maar die is niet voor de cube en heb 'm ook niet gespeeld dus ik kan niet vergelijken
is er nog iets van deel 2 dat ik moet weten voor deel 3?
heb gister wel ff een stukje gespeeld en er zit wel humor in
helaas staat ie nog ff op de wachtlijsteerst Zelda TWW
![]()
dat doe ik ooit nog wel een keer als ik een kabeltje hebquote:Op donderdag 3 maart 2005 09:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb de cube en PC versie, en ze zijn allemaal gelijk, alleen dan dat de cube versie connectivety heeft met de GBA, waar vet coole minigame door onstaan
Voor zover ik weet komt Hoodlums' Revenge alleen uit voor de GBA.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:09 schreef Citroen2005 het volgende:
Hallo daar,
Op de site van Ubisoft heb ik gezocht onder de PC games en vond ik Hoodlums' Revenge( 4e pagina in het midden ongeveer). Volgens hun gegevens gereleased op
01-01-2005...maarre...nergens verder info over te vinden. Wel van de Nintendo e.d., maar die heb ik niet. Is de game nu wel of niet beschikbaar voor de PC ?????
Greetz,
Citroen2005
lol, meestal is het eerst console/handheld daarna de gamesquote:Op woensdag 9 maart 2005 14:52 schreef RaymanNL het volgende:
IK HEB RAYMAN DS! (nu nog een Nintendo DS)
met die uitspraak ''mindere graphics'' zullen we toch maar even mee wachten totdat ik het spel gespeeld heb. Filmpjes laten nooit de echte graphics van het spel zien......quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:05 schreef Thomper het volgende:
Een directe port van Rayman 2, met mindere graphics, en een analoge stick op het touchscreen. Geen toevoegingen verder.
dan speel je 'm toch op je pcquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
met die uitspraak ''mindere graphics'' zullen we toch maar even mee wachten totdat ik het spel gespeeld heb. Filmpjes laten nooit de echte graphics van het spel zien......
(BTW ik kan niet tegen het idee dat ik het spel heb, maar dat ik nog over ''filmpjes'' moet praten)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |