abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24864246
@SannyDude, Op EDR wordt onze topjeugd afgeslacht ?? Ik herriner me vorig jaar nog toen meneer Ameijer en m'n broertje in de 1/4 of 1/2 finale van de Heren C tegen 2 roemeense dames moesten. Beide 5 setters dus geslacht viel nog wel mee. En de echte europese top komt niet naar EDR. Als ze al bij een jeugd toernooi zouden komen is het de week na EDR in hasselt (BE)
Het leven is net een kroket, allebei vol rotzooi
  woensdag 2 februari 2005 @ 17:07:18 #202
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_24885315
Ik doe 1 wedstrijd niet mee en gelijk een dikke nederlaag. 9-1 tegen buitenpost. Ik hoop dat we komende vrijdag een betere uitslag hebben ( weet nog niet tegen wie we moeten)
I wonder wat this world is about I have searched the world but I still haven't figured it out
You've got to move to the left , you've got to move to the right. That is my philosophy on life.
pi_24909986
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 15:28 schreef knalkoen het volgende:
@SannyDude, Op EDR wordt onze topjeugd afgeslacht ?? Ik herriner me vorig jaar nog toen meneer Ameijer en m'n broertje in de 1/4 of 1/2 finale van de Heren C tegen 2 roemeense dames moesten. Beide 5 setters dus geslacht viel nog wel mee. En de echte europese top komt niet naar EDR. Als ze al bij een jeugd toernooi zouden komen is het de week na EDR in hasselt (BE)
Dat is tenminste wat ik gehoord heb
  donderdag 3 februari 2005 @ 22:34:52 #204
111848 AMeijer
Mr Tafeltennis
pi_24910086
Niet alles wat je hoort klopt ook Frank (broertje knalkoen) en ik hadden genoeg kans, beide 11-9 in de 5e verloren van de uiteindelijke winnaars.. Waren partijen op vrij hoog niveau, zeer spannend! en bovendien leuk om te spelen!
  zondag 6 februari 2005 @ 14:29:58 #205
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_24952988
Afgelopen vrijdag dik verloren tgen ready, 9-1. We hebben nu dus 2 punten uit 2 wedstrijden. Degradatie is nu al een feit! Ik wist van te voren dat we zouden degraderen maar dat we alles zo dik zouden verliezen dat zat niet in de planning.
I wonder wat this world is about I have searched the world but I still haven't figured it out
You've got to move to the left , you've got to move to the right. That is my philosophy on life.
  zondag 6 februari 2005 @ 14:50:50 #206
111848 AMeijer
Mr Tafeltennis
pi_24953348
Wij hebben 7-3 gewonnen van Ready! Majah, ik maar 1 gewonnen, win steeds net niet We staan nu aan kop met 15 punten uit 3 wedstrijden... komt ook omdat de rest maar 2 keer gespeeld heeft
pi_25015020
Nou hier ben ik dan. Na lang wachten. Deze foto is lang niet zo zekci maar goed Is dit duidelijk dan? heb deze geknipt uit een familie foto. Zal jullie mijn familie niet aan doen
  donderdag 10 februari 2005 @ 11:00:48 #208
111848 AMeijer
Mr Tafeltennis
pi_25020395
Ik elk uur maar kijken.... En het duurde maar en duurde maar Nah, ik herken je nu duidelijk hoor
pi_25024924
mooi zo t heeft even geduurt. Ben mijn kamer volledig aan het opruimen. Ben al meer dan een week bezig, lol dus daarom een beetje laat van gekomen. Sorry voor het lang laten wachten. T houdt het verlangen iig sterk he
  donderdag 10 februari 2005 @ 17:34:35 #210
111848 AMeijer
Mr Tafeltennis
pi_25025683
Haha, een week bezig emt kamer opruimen.. dat haal IK zelfs niet Ondertussen ook nog eens een balletje slaan of dat helemaal niet meer?
pi_25029130
haha nou ben net weer een beetje begonnen. Trainen voor het maaslam toernooi daarna proberen om 1x per week te spelen, maar wordt lastig

Ik fitness namelijk 3x per week (doe dan rpm, ook wel bekend als spinning) en dan ook 2x per week zwemmen. Uiteindelijk is dit al 7 uur per week flink sporten. Moet even kijken of ik er nog 2 uur tafeltennis per week kan bijvoegen. Moet te doen zijn
  vrijdag 11 februari 2005 @ 11:10:19 #212
111848 AMeijer
Mr Tafeltennis
pi_25037106
Heey, op het Maasland zal ik je dan wel zien denk ik! Welke categorie doe je mee dan? Toch nog 1 bekende daar dan

En tsjah, veel sporten is nooit erg... Ik ben ook 2 keer per week aant fitnessen en nog 2 keer trainen.. en nog 1 keer training geven (en na de tijd vaak zelf nog een uur ballen ) Maar ach, ik heb er plezier in, zolang ik kan sporten ben ik wel tevreden
pi_25076391
Ik heb geen flauw idee in welke categorie ik mee doe Zie ik daar wel weer.

Ga met een vriend van me mee doen. Helaas gaat z'n vriendin mee Dus die spreek ik alleen tijdens de rally's. Wordt weer heel erg gezellig, niet dus Ga gewoon opzoek naar andere mensen

We gaan elkaar daar wel ff meeten iig.

Ben nu dood. Gister naar Trance Energy geweest
pi_25283972
Heb gister de 2e plaats gepakt op het blacklight toernooi bij htc Heb ik toch weer ff mooi gedaan met mijn talent, want van trainen moet ik het niet hebben (kuch kuch kuch)
  dinsdag 3 mei 2005 @ 21:34:45 #215
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_26709196
Het is lang geleden maar hier weer eens een post van mij. De tweede klasse was afgelopen seizoen toch iets teveel. helaas heb k niet het talent van sannydude (hehehe) Ik heb niet echt veel gewonnen. We zijn een na laatste geworden. Maar goed volgend seizoen belooft een makkie te worden. Ik ga t nu proberen bij 'effect' in de 4e klasse.
pi_26712510
overmorgen EDR KLAZINAVEEN

Tijd voor bier!!! o ja, ook tafeltennis
pi_26841735
Raad eens wie er volgend jaar weer gaat
pi_26860063
Ben er vrijdag geweest, was gezellig.
Dus Mental nu een 4de klasser. owowow. Daar heb je toch ook nix te zoeken.

mp335
pi_26902288
Waarom alleen vrijdag dan ?? ik was er van woensdag tot zaterdag en heb me super vermaakt alleen langer dan 3 avonden zou ik echt niet trekken
Het leven is net een kroket, allebei vol rotzooi
  woensdag 11 mei 2005 @ 02:09:55 #220
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_26902641
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:40 schreef mp335 het volgende:
Ben er vrijdag geweest, was gezellig.
Dus Mental nu een 4de klasser. owowow. Daar heb je toch ook nix te zoeken.

mp335
Eigenlijk niet, ben een derdeklasser, in de tweede klasse had ik ook niks te zoeken. Maar ja ik kan vanaf augustus niet meer op de dinsdagavond ( vrijdags wordt ook heel moeilijk) spelen en ik wil wel blijven pingpongen dus ik ben op zoek gegaan naar een andere vereniging en effect leek mij een hele gezellige vereniging toe. Als dat niet bevalt ga ik misschien wel naar bergum . Maar goed, voor zover ik weet hebben ze daar geen derde klas team. ( bij effect bedoel ik)
  vrijdag 20 mei 2005 @ 19:39:20 #221
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_27195396
Morgen het idefix toernooi in groningen, meer mensen die er heen gaan? Ik speelde vorig jaar de halve finales in de f-klasse, hoop dat ik dit jaar weer zover kom.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 20:13:57 #222
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_27224867
Het was weer een leuk, gezellig toernooi. Helaas ging het niet zo goed, met de dubbel niet eens de 2e ronde gehaald ,( wel 2 van de drie gewonnen wat ik wel aardig goed vond) en de enkel was derde in de poule dus naar de verliezersronde en daar oo snel uitgeschakeld, 13 - 11 verloren in de laatste 5e beslissende set, als ik had gewonnen was ik verder maar goed het gaat erom dat het verder een leuke dag was. :-)
pi_27275128
helaas kon ik dit jaar niet meedoen op het idefix toernooi. speel weleenswaar niet zo hoog (G-licentie) maargoed. volgendjaar misschien. zaterdag eerst maar eens clubkampioenschappen.

kijken of ik mijn prestatie van vorig jaar (2de) kan evenaren/verbeteren.
(moet niet zo moeilijk zijn. doen er maar 8 mee

zijn er nog mensen hier die in regio zwolle spelen?? zoja bij welke vereniging???
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:19:13 #224
61362 gijsbert2002
consumeren is mijn leven
pi_29215789
Een tijdje terug hoorde ik van iemand, dat er een studentencompetitie bestaat, weet iemand hier iets meer van, onder andere het niveau enzo?

Ik heb hier namelijk een stel vrienden, die graag met mij een team willen vormen, maar we hebben nogal een uiteenlopend niveau. Dus meer voor de lol spelen, maar we willen wel allemaal een beetje uitdaging hebben en beter worden/naar elkaar toegroeien kwa niveau. Mijn niveau is eerste klasse jeugd geweest, daarna vierde klasse senioren gespeeld, waar mijn niveau al achteruit ging en nu een jaar niet getraind, zij hebben weinig ervaring, maar wel tennis.

edit: oh ja, we studeren allemaal in Leiden.
ete
pi_29275160
Ik zou het zo niet weten, ik kom uit Friesland. Moet je eens rondvragen in Leiden. Misschien bij DOCOS.

mp335
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')