Plus:quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:23 schreef Moody het volgende:
The Jayhawks zijn ook niet slecht heb ik gemerkt...
Onderstaande nrs zijn wel goed:
- I'd run away
- I'm gonna make you love me (bekend van die snobbistische reclame)
- One mans problem
- Tailspin
ga ik ff checken...quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:10 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Plus:
"Save it for a rainy day"
"Crowded in the Wings"
"Take Me With You (When You Go)"
"Sister Cry"
probeer ook eens:quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:20 schreef Baba-O-Riley het volgende:
De band stond al wel in het lijstje aan het begin van dit topic, maar THE VERVE PIPE is ook zeer de moeite waard, IMO"Colorful", "Happiness Is", "Cup Of Tea" en "Never Let You Down" zijn heel goed. Ik ga nog meer van deze band uitzoeken. Dit heeft me namelijk nieuwsgierig gemaakt.
Komop zeg, noem dan gewoon het hele album op ipv slechts de helftquote:Op maandag 15 maart 2004 19:01 schreef Moody het volgende:
nee, ik vind de DMB ook niet veel soeps...
wel heb ik kennis gemaakt met Jason Mraz, dit zijn lekkere nummers:
Jason Mraz - Curbside prophet.mp3
Jason Mraz - No stopping us.mp3
Jason Mraz - On love, in sadness.mp3
Jason Mraz - The boy's gone.mp3
Jason Mraz - The remedy.mp3
Jason Mraz - You and I both.mp3
De Best Of. Ik zou iedereen toch aanraden om eerst hun reguliere albums en de dubbele live cd Across A Wire aan te schaffen. Die heb je nog niet allemaal neem ik aan?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:30 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Vandaag "Films About Ghosts" gekocht van de Counting Crows.. Heel fijne CD
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:29 schreef Gillingham het volgende:
[..]
De Best Of.
Nee, en ik was ook niet van plan om ze allemaal te gaan aanschaffen. Ik heb deze compilatie gekocht omdat ik *iets* van de CC wilde hebben. Ja, en ik weet dat je dan met "August and Everything After" moet beginnen, maar die lag er nu toevallig niet.quote:Ik zou iedereen toch aanraden om eerst hun reguliere albums en de dubbele live cd Across A Wire aan te schaffen. Die heb je nog niet allemaal neem ik aan?
Ik vind ze allemaal heel fijn eigenlijk. "Holiday in Spain", "A Long December", "Mrs Potter's Lullaby".. geen enkele misser. Alleen jammer dat "Goodnight Elisabeth" er niet bij staat..quote:Wat vind je de beste nummers van Films About Ghosts?
Ach, ik vind het wel een lief nummer...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:52 schreef Gillingham het volgende:
Alleen Big Yellow Taxi had er voor mij niet opgehoeven, maar dat was toch al zeker.
quote:Op zondag 28 maart 2004 13:38 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Een paar nummers gedownload en nu niet beginnen mekkerenen heb maar meteen de eerste twee albums besteld. "August" en "Recovering". Ben zeer onder de indruk van de nummers.
Zo'n muziek moet je op een regenachtige zondagmiddag opzetten, terwijl je aan het genieten bent van een kop erwtensoep of Senseo Crema of zo.... lekker bij de verwarming, met de hond snurkend aan je voeten...quote:Op zondag 28 maart 2004 20:18 schreef Moody het volgende:
Ik vind ze wel redelijk...iets te zeurderige zang naar mijn smaak....
Monkey en Mr. Jones zijn mijn favo's
Oh, wat is 't voor iets?quote:The Hidden Cameras is echt een aanrader vind ik....na nog eens zorgvuldig hun album geluisterd te hebben....
moeilijk te omschrijvenquote:Op zondag 28 maart 2004 20:36 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Oh, wat is 't voor iets?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |