Ik neem aan van wel, dat mat wordt gewoon op één grote mat64 hoop gegooid.quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:31 schreef sweek het volgende:
Ow, en wat hier nog niet staat, en wat natuurlijk wel geweldig nieuws is... als het goed is er binnenkort geen Plan V meer te bespeuren op de Ijssellijn! Geldt dat ook voor Plan T trouwens?
Ik mag het hopen, dat spul hebben ze toch te veel. Van de andere kant, heb ik liever ICRm op lagere afstanden. Leuk en aardig allemaal zo'n Regiorunner, maar voor lange IC-diensten zit ik toch graag wat lekkerder.quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:49 schreef sweek het volgende:
DD-AR? . Geef me dan maar een Plan V'tje...
Het lijkt me niet meer dan logisch om de nieuwe instroom van Regiorunners daar gewoon te gebruiken?
Ja, de 419 heeft heden ochten Brabant onveilig gemaakt.quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:49 schreef sweek het volgende:
Edit: Groene Plan V's? .
Nee, die nieuwe zijn gewoon in gebruik en komen regelmatig onder de kap van Centraal.quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:05 schreef Fixers het volgende:
Grote post met wat vragen en opmerkingen:
In den haag hebben ze nieuwe rangeer-locs. De ouwe hippels zijn vervangen door 2x 700 serie, maar ik heb die twee nog nooit van hun plaats gezien. De rammelende motorblokkken met wielen zag je nog wel eens bij de perrons, je voelde ze ook overigens. Maar die nieuwe staan altijd bij het tank-plaatsje.
Nee, materieeltekort is er nauwelijks meer. Er kan met een aantal losse rijtuigen DDM1 een nieuwe stam worden gemaakt, maar die stam is voor de DDM1-omlopen niet nodig. De twee stuurstandrijtuigen in de IC-dienst hebben een defecte statische omzetter en naar verluid is daar moeilijk aan te komen. De rijtuigen komen goed van pas in de wat drukkere treinen, dus het is een uiterst creatief idee om ze in de IC-dienst te laten meelopen.quote:Heb al een paar keer een dubbeldekker gezien waar vóór de stuurstand (of tractie, ben er niet zo erg in thuis) een 1700 loc hing om het zaakje te trekken. Heeft de NS zoveel problemen dat ze problemen maar zo oplossen?
Hahaha daar woon ikquote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:40 schreef sweek het volgende:
Even wat rondgesurft... wat een mooie plaatjes zeg!
[afbeelding]
[afbeelding]
Beiden in Soest gemaakt.
Vanaf maandag wegleerritten in Noord-Holland afaik.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:19 schreef sweek het volgende:
Waar rijdt de 419 eigenlijk? (OVL wil maar niet meewerken hier...)
Achterin? Voorin zou ik zeggen het belletje om de machinest er op attent te maken dat er iets verandert (andere snelheidslimiet bvb..)quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:52 schreef Dizzee het volgende:
wat is toch altijd die bel die ik hoor helemaal achterin de trein?
ATB dus.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:27 schreef sweek het volgende:
[..]
Achterin? Voorin zou ik zeggen het belletje om de machinest er op attent te maken dat er iets verandert (andere snelheidslimiet bvb..)
Ja, dat weet ik ook wel, maar ik dacht dat ik het beter even wat beter kon uitleggen. .quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
ATB dus.
Yep.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:17 schreef sweek het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel, maar ik dacht dat ik het beter even wat beter kon uitleggen. .
Maar werkt de ATB achterin ook gewoon dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |