abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf woensdag 11 februari 2004 @ 17:47:35 #176
73911 ultra_ivo
pi_17093528
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 16:23 schreef Cootz het volgende:
Dan lekker vaak stoppen met een RE (RegionalExpress, soort Sneltrein geloof ik) naar Salzburg,
Een RE is gewoon een veredelde stoptrein, stopt alleen niet op de kleinste stations. Ook ietwat eufemistisch 'langsamer Schnellzug' genaamd.

Ivo

pi_17094732
Haha! Ja, die RegionalExpress stopt tussen München en Salzburg maar liefst 11 keer, terwijl de EuroCity op de terugreis in één keer doorrijdt.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  woensdag 11 februari 2004 @ 18:49:58 #178
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_17095150
De kebeb-tent op Munchen Hbf aan de kant van de rechteruitgang is een aardig begin van elke treinreis
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_17116130
Wou vorige week een weekendretourtje Den Haag HS - Roosendaal Grens halen voor 14-15 februari. (Rsd Grens - Antw. had ik al ). Blijkt er in de automaat geen Roosendaal Grens te zitten, ik naar het loket, hoor ik dat je geen weekendretours zonder datum kan halen. Vrouwtje dat nog een paar keer proberen, lukte niet. Toen liep ze maar met me mee naar de automaat om het daar nog eens te proberen want ze geloofde me niet .
Het was dus onmogelijk een week vantevoren een weekendretour Roosendaal Grens te halen maar ze ging het aankaarten bij dr baas ofzo zei ze 'jeetje weer iets wat het niet doet op die automaten'

Nu kan ik het morgen weer proberen

2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_17131981
Wat doet het dan allemaal nog niet goed bij de automaten eigenlijk? Ik heb er nog geen problemen mee gehad... nouja, dat ik er geen via kaartjes uit kan halen, maar goed...
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 00:21:36 #181
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_17134569
mijn pinpas wordt nooit geaccepteerd in de nieuwe automaten, wel in de oude dus ben ik alsnog daar op aangewezen
Seriously!?
pi_17134941
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 00:21 schreef ImPrEzA het volgende:
mijn pinpas wordt nooit geaccepteerd in de nieuwe automaten, wel in de oude dus ben ik alsnog daar op aangewezen
Wellicht overbodig, maar ik zeg het toch maar even... Wordt je pas niet geaccepteerd op het moment dat je hem eruit haalt? Probeer hem er dan langzamer in één vloeiende beweging uit te halen. Daar had ik in het begin ook problemen mee, maar je moet het gewoon "met gevoel" doen

Maar goed, waarschijnlijk heb je deze tip al vaker gehoord.

Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  vrijdag 13 februari 2004 @ 08:27:10 #183
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_17138000
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 00:21 schreef ImPrEzA het volgende:
mijn pinpas wordt nooit geaccepteerd in de nieuwe automaten, wel in de oude dus ben ik alsnog daar op aangewezen
Ik heb zelf een postbankpasje en dezelfde klachten. Meerdere klanten van die bank al over gehoord trouwens. Bij de oude apparaten doet 'ie het idd wel.

Tip ken ik en geprobeerd, zonder succes...

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 13 februari 2004 @ 13:49:27 #184
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_17144014
vaker idd, maar het werkt bij mij ook niet

Rabo overigens

Seriously!?
  zaterdag 14 februari 2004 @ 08:50:06 #185
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_17165536
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 13:49 schreef ImPrEzA het volgende:
vaker idd, maar het werkt bij mij ook niet

Rabo overigens


Ik heb met m'n Rabo pas nog nooit problemen gehad bij die automaten, met Postbank dus wel. Ook de tip had ik al ontdekt, maar werkt niet altijd. De Rabo-pas geeft bij Makro-pompen weer wel probemen... Maar da's Off-Topic hier
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_17230654
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 22:08 schreef MREn het volgende:
Verder nog wat leuks, er komt weer een 'nieuwe' loc-serie.

Na de 1600, 1700 en 1800, hebben we nu ook de 1900. De 1609 is hernoemd (na LT3 meen ik) en nu/binnenkort als 1909 in dienst bij Shortlines.


Erg vermakelijk dit! Je bent net zo goedgelovig als die gast op OVL die met zijn pootjes in die grap trapte na het een en ander (en daar minstens even vermakelijk op reageerde)! Go on .

[Dit bericht is gewijzigd door Lucske op 16-02-2004 18:44]

  maandag 16 februari 2004 @ 22:56:58 #187
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_17240660
quote:
Op maandag 16 februari 2004 18:42 schreef Lucske het volgende:

[..]

Erg vermakelijk dit! Je bent net zo goedgelovig als die gast op OVL die met zijn pootjes in die grap trapte na het een en ander (en daar minstens even vermakelijk op reageerde)! Go on .


Nou ja, als iedereen het te horen krijgt via een persoon die normaal erg goed op de hoogte is, komt het niet bij je op er aan te twijfelen.

Al is het zeker merkwaardig, diverse SL loodsen zijn nml. niet voorzien van bovenleiding...

"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_17246554
Je bent te goedgelovig .
Het is dus kwatsj, k-w-a-t-s-j .
  dinsdag 17 februari 2004 @ 23:46:10 #189
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_17273137
Overigens wel weer een leuke:
a>Heeft railion haar 16xx officieel te koop aangeboden? Zo ja, aan wie? Enkel buitenlandse, en niet de (directe) concurrenten in Nederland? (Dan ruik ik hier weer een rechtzaak voor een gerenommeerde spoorweg advocaat in Nederland!)
b>Zijn de italiaanse spoorwegen ZELF bij Railion aan wezen kloppen of er iets te koop is, en heeft Railion dit aangeboden. Wat als een andere vervoerder, een Shortlines - ACTS - ERS, aanklopt om te vragen of er iets te koop is (16xx, 6400, 232).
Mooi 'smoes' zou nu in het laatste geval zijn, 'Nee, we hebben de enige verkoopbare locs verkocht'. Dan zou er volgens mij al minder kans zijn op een succes bij een rechtzaak...
Wordt vervolgd?
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
  woensdag 18 februari 2004 @ 14:20:11 #190
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_17284436
België divers, types enzo is hoofdzakelijk:
  • AM96 (driedelig electrisch, 2B+1A) met die rubberen rand om de kop.
  • 1300loc+2A+9B+Bs (I11-rijtuigen)
  • serie 41 (tweedelig diesel)
  • AM80 (driedelig electrisch)
  • Interieur van AM96 en I11 is nagenoeg het zelfde.

    Foto's zijn compleet ongeordend.





























    "Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
    pi_17300412
    ICRm
    Volvo S60R : Prestanda på begäran
    pi_17305559
    Bij het zien van al deze NMBS foto's krijg ik steeds meer zin om zelf ook maar eens richting België te gaan en wat Belgisch materieel te fotograferen
    pi_17329976
    AM96 en I11 zijn echt mooi, maar ik vind ze toch ietsje minder sfeervol dan een Koplopertje of een ICRm-rijtuig... die kleuren zijn wat warmer.
    Een auto en een man en een rivier
    Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
    pi_17332265
    Super geil! Ik kom zowat klaar man!
    pi_17336717
    quote:
    Op dinsdag 17 februari 2004 23:46 schreef 456 het volgende:
    Overigens wel weer een leuke: <br>a>Heeft railion haar 16xx officieel te koop aangeboden? Zo ja, aan wie? Enkel buitenlandse, en niet de (directe) concurrenten in Nederland? (Dan ruik ik hier weer een rechtzaak voor een gerenommeerde spoorweg advocaat in Nederland!)<br>b>Zijn de italiaanse spoorwegen ZELF bij Railion aan wezen kloppen of er iets te koop is, en heeft Railion dit aangeboden. Wat als een andere vervoerder, een Shortlines - ACTS - ERS, aanklopt om te vragen of er iets te koop is (16xx, 6400, 232).<br>Mooi 'smoes' zou nu in het laatste geval zijn, 'Nee, we hebben de enige verkoopbare locs verkocht'. Dan zou er volgens mij al minder kans zijn op een succes bij een rechtzaak... <br>Wordt vervolgd?
    Railion heeft alleen de vier schadelocs aan Italië verkocht. Van de overige 1600'en verloopt aan het einde van het jaar het leasecontract.
      woensdag 25 februari 2004 @ 01:29:54 #196
    22002 MREn
    Met de botte bijl meer plezier
    pi_17346758
    Hiep Hier Rahoe, het werkt weer, dus meteen maar wat pics hier neertetteren als goede start

    Afgelopen dagen nog aardig vaak in de Mendini gezeten.

    Vrijdagavond tussen Leeuwarden en Rotterdam, zaterdagmiddag op Rotterdam - Arnhem (eigenlijk op Rotterdam-Leeuwarden, maar de de ICM3 voor de sneltrein naar Arnhem had een kapotte compressor) en vandaag dook hij op in Zwolle op weg naar Groningen.

    Tweede klas int.






    Buitenkant:




    Eerste klas int:


    In Zwolle


    En wat wordt je ontzettend aangekeken met zo'n bevallige dame achter je hoofd op de muur
    "Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
      woensdag 25 februari 2004 @ 01:30:45 #197
    22002 MREn
    Met de botte bijl meer plezier
    pi_17346771
    En nog wat spul uit Zwolle...






  • ICRm BDs met 2 ICRm-B's en een BNL AB



  • SM90 2101 met 'NSR' opschrift


  • Andere SM90 op het NedTrain terrein


  • NedTrain opstelterrein...


  • ...met oa de 1780 met BDs

    Ook aan de Oostkant stond nog het een en ander...

  • Hippeltje 690

  • 401 Bemo1

  • 402 Bemo 2 met daarachter de 401, 690 en een nieuwe 700.


  • De 704 in actie bij de NedTrain hallen


  • Aan het eind van het kortste lijntje van Nederland, vinden we het pittoreske Kampen.
  • "Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
    pi_17353218
    Erg leuke foto's weer! .
    Ik denk dat best veel mensen zich wel storen aan die bevallige dame! .
    Een auto en een man en een rivier
    Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
      woensdag 25 februari 2004 @ 17:12:54 #199
    22002 MREn
    Met de botte bijl meer plezier
    pi_17356928
    quote:
    Op woensdag 25 februari 2004 13:45 schreef sweek het volgende:
    Erg leuke foto's weer! .
    Ik denk dat best veel mensen zich wel storen aan die bevallige dame! .
    Ach, ik zat er al, en toen kwam er een wat wat oudere man (rond de 60) bij zitten in de coupe, en die maakte een opmerking dat het het interieur er wel op vooruit ging Maar erg veel langslopende mensen (op zoek naar een zitplaats ) keken toch verbaasd naar binnen.

    Voorzover men nog niet met gillende koppijn naar buiten is gerend 5 minuten na het instappen.
    "Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
    pi_17376366
    Ow, en wat hier nog niet staat, en wat natuurlijk wel geweldig nieuws is... als het goed is er binnenkort geen Plan V meer te bespeuren op de Ijssellijn! Geldt dat ook voor Plan T trouwens?
    Een auto en een man en een rivier
    Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')