abonnement Unibet Coolblue
pi_16515723
Ik heb woensdag een paar gloedjenieuwe sportachtige schoenen in de uitverkoop gekocht. In de winkel zaten ze perfect, maar nu heb ik ze een dagje gedragen, niet eens intensief, maar nu zitten er op allebei mijn voeten aan de achterkant een blaar!
Hoe kan ik hier iets aan doen? Ik weet dat als je schoenen aan de voorkant knellen je er natte kranten in kan doen, maar het probleem zit nu juist aan de achterkant... Precies waar de schoenen ophouden zegmaar, daar knelt het dus blijkbaar... Help!!
pi_16515819
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:44 schreef esjuh het volgende:
Ik heb woensdag een paar gloedjenieuwe sportachtige schoenen in de uitverkoop gekocht. In de winkel zaten ze perfect, maar nu heb ik ze een dagje gedragen, niet eens intensief, maar nu zitten er op allebei mijn voeten aan de achterkant een blaar!
Hoe kan ik hier iets aan doen? Ik weet dat als je schoenen aan de voorkant knellen je er natte kranten in kan doen, maar het probleem zit nu juist aan de achterkant... Precies waar de schoenen ophouden zegmaar, daar knelt het dus blijkbaar... Help!!
ff zolang en pleistertje achter op je hak doen. probeer het nog een paar dagen blijft het knellen. Dan toch maar terug naar de winkel. Je moeten aan de binnen 8 dagen termijn houden.
pi_16515826
Hmm I did not really understand one part of it
pi_16515862
Ik kan ze niet terugbrengen want ze waren in de uitverkoop...
pi_16515864
Inderdaad, een pleister. Schuur je nog door dan kun je er een klein plukje watten onder stoppen. Na een paar dagen/week moet het dan over zijn, dan zijn je hielen wat meer aan het randje gewend (was bij mij tenminste zo).

Succes ermee!

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_16515877
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:49 schreef esjuh het volgende:
Ik kan ze niet terugbrengen want ze waren in de uitverkoop...
Ja dan weet ik het niet. Het enige wat ik kan zeggen plak een plijstertje op je hak tegen de pijn.
pi_16515881
Zoals je al zei, natte kranten. Maar dat gaat moeilijk met de achterkant.
Wat ik een keer heb gedaan is, gewoon de hele schoen nat maken van binnen, en dan aantrekken.
Misschien kan je dat ook alleen met de achterkant doen?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_16515960
Ik heb gisteren ook een nieuw paar schoenen gekocht. Op beide kaartjes stond 46. Dus gepast, de rechterschoen zat lekkerder dan de linker, maar normaal lopen ze wel een beetje uit.

Kijk ik vanochtend aan de onderkant, is de linkerschoen maat 45

  vrijdag 23 januari 2004 @ 13:55:42 #9
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_16516033
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:52 schreef Sinat het volgende:
Ik heb gisteren ook een nieuw paar schoenen gekocht. Op beide kaartjes stond 46. Dus gepast, de rechterschoen zat lekkerder dan de linker, maar normaal lopen ze wel een beetje uit.

Kijk ik vanochtend aan de onderkant, is de linkerschoen maat 45


Hahahha dat had ik ook een keer, op de zolen en op de kaartjes stond maat 38,5, maar toch voelde ik steeds dat er eentrje wat ruimer was. Een paar manden later (ik had ze nog niet vaak aangehad) zette ik eens met de zolen tegen elkaar aan. Blijkt de ene wel 1,5 cm langer te zijn! Ik kreeg gelukkig wel mijn geld terug nog. Het was ook overduidelijk niet goed!
pi_16516063
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:47 schreef Eldarion het volgende:
Hmm I did not really understand one part of it
Your english is the english a firstgrader would produce...
Censuur is een extreme uiting van angst.
  vrijdag 23 januari 2004 @ 14:00:12 #11
75046 LuVyA
I Love.....
pi_16516153
Een pleister ja
Komt gewoon door dat de schoenen nieuw zijn
Heb er ook vaak last van
Unknown_Drunk never want 2 lose YOU!!!
pi_16516183
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:47 schreef Eldarion het volgende:
Hmm I did not really understand one part of it
Spreek nederlands! Dit is een nederlandse site dus hebt je taal erop aan te passen.
(translated: Talk dutch, this is a dutch site so adapt)
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_16516297
Eerst even je voetjen laten genezen. Daarna pas weer aantrekken, en niet meteen een hele dag. Begin met een half uurtje, en dan elke keer ietsje langer. Zo gaan ze mooi naar jouw voeten staan, zonder blaren of andere narigheid te krijgen.
pi_16516416
Nou ja voorlopig blijft het dus even afzien, want die blaren zitten er nog. Gelukkig heeft Hansaplast van die fijne blarenpleisters, die helpen wel ietsje. Ze zijn lekker dik en hopelijk helpen ze ook om de schoen wat uit te lopen aan de achterkant... Ik heb ze nu maar even aangedaan met een dikke sok erin...
Mijn schoenen zijn iig wel dezelfde maat, ik heb nog even gekeken voor de zekerheid!
Als het wat minder koud is zal ik die natte schoenen truc eens proberen, want ik zit nu niet echt op bevroren poten te wachten! (Alhoewel, dan voel ik die blaren ook niet meer natuurlijk...)
pi_16516460
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:47 schreef Eldarion het volgende:
Hmm I did not really understand one part of it
Oprotten.
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
  vrijdag 23 januari 2004 @ 14:10:37 #16
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_16516479
Soms (afhankelijk van het materiaal van je schoenen) kun je ze door de schoenmaker op laten rekken. Echt goed is het niet en natuurlijk ook geen 3 maten ofzo, maar het kan net dat beetje schelen!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_16516743
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 14:08 schreef esjuh het volgende:
Als het wat minder koud is zal ik die natte schoenen truc eens proberen
aii... ja het wordt wel eens aangeraden om natte kranten in je schoenen te stoppen of zo. Kijk daar wel erg goed mee uit, want van vocht krimpen je schoenen juist! Doe dat dus alleen als je schoenen helemaal zijn opgevuld, en haal de vulling er niet uit voor ze kurkdroog zijn!
pi_16518802
Nee, ik weet precies wat je eraan moet doen, maar zeg er niets over. Laat de anderen er maar eens over kniezen...
pi_16518835
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 15:20 schreef Solitarias het volgende:
Nee, ik weet precies wat je eraan moet doen, maar zeg er niets over. Laat de anderen er maar eens over kniezen...
Ik zeg het lekker wel: nieuwe kopen.
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_16520201
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 15:20 schreef Solitarias het volgende:
Nee, ik weet precies wat je eraan moet doen, maar zeg er niets over. Laat de anderen er maar eens over kniezen...
Nah, onbetwiste herenschoenen-expert van Fok!
Doet eens een gooi!

Wij hebben geknozen, en de TS zou graag een antwoord willen.

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_16524076
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 16:03 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Nah, onbetwiste herenschoenen-expert van Fok!
Doet eens een gooi!

Wij hebben geknozen, en de TS zou graag een antwoord willen.


SjaakieV , zie topic Dure schoenen kopen

heeft er ook verstand van , denk ik zo....dus ik ben nog ff stil

pi_16527713

Ah...toe.....

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_16530484
Gokje: zo'n schoenenspanner?
pi_16533623
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 20:24 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Ah...toe.....[afbeelding]


Die linker! Mooie leest!
pi_16534373
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 23:34 schreef Solitarias het volgende:
Die linker! Mooie leest!
Nou, dan doe je iemand geen plezier...

Schrijf je wel van mijn lijstje: "schoenen kenners" af!

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')