abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 3 februari 2004 @ 11:32:03 #126
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_16843054
Hoi!

Ik had een vraagje over dit topic: Hollandse vader noemt zijn zoon Version 2.0

Dat topic is gesloten met een verwijzende link naar een nieuwsbericht op de FP. Maar voor zover ik weet is de regel dat er over nieuws dat op de FP staat ook gewoon op het forum gediscussieerd mag worden. En in de huisregels van DIG heb ik ook niet zo snel kunnen vinden dat daar in dit forum vanaf geweken wordt.
Hoe je het ook wendt of keert, integratie of niet, de FP en het forum blijven toch twee verschillende onderdelen met voor het grootste gedeelte verschillende gebruikersgroepen. Zelf heb ik ook helemaal niks met de FP en voel ook zelden de behoefte om er te reageren.

Kijk, het is niet dat dit topic me nu zo verschrikkelijk aan het hart gaat, en misschien had hij ook beter in GC geopend kunnen worden of zo, maar ik ben wel benieuwd of de regels soms veranderd zijn.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 3 februari 2004 @ 11:36:54 #127
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_16843171
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 11:32 schreef Jane het volgende:
Hoi!

Ik had een vraagje over dit topic: Hollandse vader noemt zijn zoon Version 2.0

Dat topic is gesloten met een verwijzende link naar een nieuwsbericht op de FP. Maar voor zover ik weet is de regel dat er over nieuws dat op de FP staat ook gewoon op het forum gediscussieerd mag worden. En in de huisregels van DIG heb ik ook niet zo snel kunnen vinden dat daar in dit forum vanaf geweken wordt.
Hoe je het ook wendt of keert, integratie of niet, de FP en het forum blijven toch twee verschillende onderdelen met voor het grootste gedeelte verschillende gebruikersgroepen. Zelf heb ik ook helemaal niks met de FP en voel ook zelden de behoefte om er te reageren.

Kijk, het is niet dat dit topic me nu zo verschrikkelijk aan het hart gaat, en misschien had hij ook beter in GC geopend kunnen worden of zo, maar ik ben wel benieuwd of de regels soms veranderd zijn.


Maar het is niet echt een DIG-topic, ik schop 'm wel ff naar GC, mogen de modjes het daar ff beoordelen
  dinsdag 3 februari 2004 @ 11:42:31 #128
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_16843307
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 11:36 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

Maar het is niet echt een DIG-topic, ik schop 'm wel ff naar GC, mogen de modjes het daar ff beoordelen


Ja ja, schuif het maar af.

Maar is goed. Zoals ik al zei vond ik het vooral vreemd dat hij dicht ging met een verwijzing naar de FP. Tnx iig.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 4 februari 2004 @ 09:45:06 #129
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_16872296
@:quietgay

Ok, geen persoongegevens. Dat had ik kunnen weten.
Maar meteen met een slotje werpen dat is niet fair.
Kan je mij dit uitleggen?

En daarna meteen ook weer een slot.
Wat een onvriendelijke mod ben jij zeg. Wacht...nu ga je zeker weer een slotje werpen en me naar de klaagbak kicken

Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
  woensdag 4 februari 2004 @ 10:16:15 #130
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_16872856
Clowncloon aan quietgay, reageer eens kearel
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
  woensdag 4 februari 2004 @ 10:30:05 #131
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_16873118
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 10:16 schreef clowncloon het volgende:
Clowncloon aan quietgay, reageer eens kearel
Leer eerst mijn naam maar eens goed spellen, leer dan de regels en kom dan nog maar eens terug
  woensdag 4 februari 2004 @ 10:35:18 #132
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_16873238
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 09:45 schreef clowncloon het volgende:
@:quietgay

Ok, geen persoongegevens. Dat had ik kunnen weten.
Maar meteen met een slotje werpen dat is niet fair.
Kan je mij dit uitleggen?


Dit is omdat persoonsgegevens niet op fok mogen, duidelijker kan ik het niet maken
quote:
En daarna meteen ook weer een slot.
Ja ieder subforum heeft een eigen feedback-topic, deze dus bijv. dus dat hoeft niet in het forum-feedback
quote:
Wat een onvriendelijke mod ben jij zeg. Wacht...nu ga je zeker weer een slotje werpen en me naar de klaagbak kicken
Nee jij bent onvriendelijk door 'per ongeluk' mijn naam te spellen.
Leer eerst maar de regels, niet flamen, geen persoonsgegevens, etc.
En kennelijk heb je ook geen geduld om even een reactie af te wachten...
pi_16873317
@ quietguy,


Had je nog wat aan die screenshots??Of moet je er meer hebben???

  woensdag 4 februari 2004 @ 10:40:25 #134
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_16873352
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 10:38 schreef Corona1972 het volgende:
@ quietguy,

Had je nog wat aan die screenshots??Of moet je er meer hebben???


Ik heb er zeker wat aan
Het staat voor donderdagavond/vrijdag in mijn agenda
pi_16873380
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 10:40 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

Ik heb er zeker wat aan
Het staat voor donderdagavond/vrijdag in mijn agenda


Zo,das snel die reactie!!Volgens mij heb jij rsi van het f5 en
  woensdag 4 februari 2004 @ 10:43:04 #136
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_16873425
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 10:41 schreef Corona1972 het volgende:
[..]
Zo,das snel die reactie!!Volgens mij heb jij rsi van het f5 en
Nee hoor was in de buurt
als ik de faq nu zo snel zou bijwerken... ;-)
pi_16882358
Ik wou even melden dat het herinstalleren van mijn ouders pc voor de zoveelste keer tot een succes is gekomen!!!
Just say hi!
pi_16912064
Ik vind het zo jammer dat er moderators zitten die discussies tussen twee mensen omzeep helpen. Een vorm van overleg is deze mensen volledig vreemd. Lijkt wel dictatuur hier.
<a href="http://www.babybrabbel.org/fotopoll/fotogalerij.php3?pollnaam=baby_dec6&pg=6#glalissa_12470">Stemmen</a>
  donderdag 5 februari 2004 @ 14:43:36 #139
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_16912149
Eehh, welke discussie?

Je vraagt iets dat op Google makkelijk te vinden. Da's al één fout. Maar dat boeit op zich niet zo allemaal. Iemand geeft je de links, je bedankt hem, etc etc.

Vervolgens plaatst iemand een nogal denigrerend plaatje over newbies. Da's niet de eerste keer dat ie dat doet, dus ik haal het weg. Aangezien jouw reactie hierdoor overbodig wordt, en automatisch voer is voor nog meer offtopic geneuzel, haal ik deze ook weg. Topic gaat op slot om de reden die erbij stond.

En dan is het hier ineens een dictatuur

pi_16937545
Als ik iets niet kan vinden in Google en ik vraag het hier (waar is dit anders voor) is dat niet een fout maar eerder misschien een gebrek van mijn kant.

De reden waarom ik het een dictatuur noem is omdat het al vele malen vaker is voorgekomen. En dit keer een reden maar al aantal keer zonder reden. En Ik was Topic starter dus ik kan zelf heel goed inzien wat on en off topic is.

Als jullie het zo belangrijk vinden dat er alleen ontopic wordt gereageerd moeten jullie die trieste reacties die bij een serieuze vraag komen ook gelijk verwijderen.

Maar goed deze discussie blijft een eeuwige die de gebruiker hier toch niet kan winnen.

<a href="http://www.babybrabbel.org/fotopoll/fotogalerij.php3?pollnaam=baby_dec6&pg=6#glalissa_12470">Stemmen</a>
  vrijdag 6 februari 2004 @ 11:58:48 #141
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_16939169
"Kijk, met zo'n instelling blijf je zwakzinnig.", om Hans Teeuwen maar eens te quoten.

Ja, wij vinden het belangrijk dat er tot op zekere mate ontopic wordt gepost. En ja, dat plaatje was té offtopic en bovendien niet lief. Dus haal ik het weg.

En dat je TS bent zegt helemaal niks over (on)vermogen om te zien wat off/ontopic is. Anders had je ook geen modjes nodig.

En ga vooral door met zeiken over Fok!, hoe eerder je optieft, hoe liever.

pi_16939408
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 11:58 schreef Slarioux het volgende:
En ga vooral door met zeiken over Fok!, hoe eerder je optieft, hoe liever.
Slar! !
We'll keep on whispering our mantras.
  vrijdag 6 februari 2004 @ 12:38:17 #143
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_16940226
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 11:00 schreef Beertje27 het volgende:
Als ik iets niet kan vinden in Google en ik vraag het hier (waar is dit anders voor) is dat niet een fout maar eerder misschien een gebrek van mijn kant.

De reden waarom ik het een dictatuur noem is omdat het al vele malen vaker is voorgekomen. En dit keer een reden maar al aantal keer zonder reden. En Ik was Topic starter dus ik kan zelf heel goed inzien wat on en off topic is.

Als jullie het zo belangrijk vinden dat er alleen ontopic wordt gereageerd moeten jullie die trieste reacties die bij een serieuze vraag komen ook gelijk verwijderen.

Maar goed deze discussie blijft een eeuwige die de gebruiker hier toch niet kan winnen.


Mja ieder forum heeft regels. Zo ook deze.
Lees ook Huisregels - voor je een topic opent.
Ik geloof niet dat het destbetreffende topic aan die eisen volstond, dus eigenlijk mag je van geluk spreken dat hij pas op slot ging na er antwoord was gegeven.
    Heb je dat allemaal gedaan, maar geen oplossing?
  • Verzin een goede topictitel

  • * de topictitel kon wel iets uitgebreider
  • Vermeld alle relevante info

  • * dit was wel voldoende opgegeven om het op te lossen; tenslotte was het binnen 1 minuut opgelost
  • Vermeld wat je al gedaan hebt.

  • * je had dit niet vermeld, je had volgens de openingspost nog niets geprobeerd dus
  • Wees duidelijk in je taalgebruik en spelling.

  • * de openingspost was wel duidelijk genoeg
  • Stel je vraag zodat wij hem ook snappen.

  • * ook dit was duidelijk genoeg
De enige rede van het slotje is dus dat je je niet aan de huisregels hebt gehouden volgens mij.
pi_16940532
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 11:00 schreef Beertje27 het volgende:
Maar goed deze discussie blijft een eeuwige die de gebruiker hier toch niet kan winnen.
Is het een wedstrijd dan? Ik heb dat topic ff zitten lezen (ik had hem nog niet eerder gezien) en ik zie niet echt een reden waarom je zo gaat blaten hier. Een moderator haalt een plaatje weg en jouw reactie op een plaatje. Big fucking deal zeg. Wees blij dat moderators meelezen en de boel soms ff schoonvegen. Dat weghalen heeft het topic toch niet aangetast in zijn discussiewaarde. Sterker nog, wees blij dat je zo snel antwoord kreeg van een behulpzame user en dat verder offtopic geblaat van wie dan ook is uitgebleven na zo'n slechte Openings Post en het puinruimen van de moderator. Misschien moet je daar even over nadenken voordat je over dictatuur gaat mekkeren.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_16941641
Ik ga me verder niet in deze discussie meer mengen. Op het moment dat de Moderator het volgende gaat roepen:
"En ga vooral door met zeiken over Fok!, hoe eerder je optieft, hoe liever.". lijkt het me duidelijk dat het niet om de gebruiker gaat maar om de Moderator zijn ego trip.

Misschien ga ik nu wel weer te ver, maar ik vind dit geen instelling voor iemand die het goede voorbeeld moet geven. Althans zich aan de regels (die me net even zijn voorgedragen) houdt.

Voor de moderator die het nodig vond om dergelijke bewoordingen nodig te achten: Als ik ergens over zeik wil dat nog niet zeggen dat ik weg ga. En zeker niet omdat een moderator zich stoort aan mijn manier van uiten..

Met vriendelijk Groet

<a href="http://www.babybrabbel.org/fotopoll/fotogalerij.php3?pollnaam=baby_dec6&pg=6#glalissa_12470">Stemmen</a>
  vrijdag 6 februari 2004 @ 13:41:15 #146
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_16941930
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 13:29 schreef Beertje27 het volgende:
*knip*
Ik wil niet heel vervelend doen maar doe het toch even jij begon over dat de moderators dictatoren zijn, je laat merken hoe diep je dit zit en je laat merken dat je hier al jaren onder lijd.
Als ik dan je DIG-history bekijk zie ik maar één topic wat op slot is gegaan. In de rest ben je netjes geholpen, ook door moderatorsdictators.
Vind je het dan vreemd dat die moderatorsdictators zich dan afvragen waarom ze jou nog verder zouden helpen?
Ik sta volledig achter het slotje en de edits, mijn rede heb ik hierboven al geplaatst.
Dit heeft ook niets met dictatuur te maken maar met simpele huisregeltjes.
pi_16942204
Ik ga me er toch weer inmengen. Het gaat ook niet om mijn geopende topics, maar om andere topics waarin ik soms dingen zie die maar worden teogestaan en andere die zomaar worden dicht geknald omdat het de moderator goed uitkomt.

Ik ben zelf niet iemand die snel iets post, maar wel veel leest en als ik soms de manier van iets duidelijk maken van een moderator zie.

Dan vraag ik me af hoever deze mensen verheven DENKEN te staan boven de andere gebruiker, puur en alleen omdat er een titel aanhangt en ze waarschijnlijk al vanaf het begin op dit forum zitten.

<a href="http://www.babybrabbel.org/fotopoll/fotogalerij.php3?pollnaam=baby_dec6&pg=6#glalissa_12470">Stemmen</a>
pi_16942234
Zou je misschien met voorbeelden kunnen komen?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_16942261
Dat zou kunnen als ik even een dag kan vinden waarop ik niets te doen heb kan ik wel even gaan kijken op welke topics ik doel.
<a href="http://www.babybrabbel.org/fotopoll/fotogalerij.php3?pollnaam=baby_dec6&pg=6#glalissa_12470">Stemmen</a>
  vrijdag 6 februari 2004 @ 13:56:33 #150
35189 Troel
scherp en bot
pi_16942274
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 13:53 schreef Beertje27 het volgende:
Ik ga me er toch weer inmengen. Het gaat ook niet om mijn geopende topics, maar om andere topics waarin ik soms dingen zie die maar worden teogestaan en andere die zomaar worden dicht geknald omdat het de moderator goed uitkomt.

Ik ben zelf niet iemand die snel iets post, maar wel veel leest en als ik soms de manier van iets duidelijk maken van een moderator zie.

Dan vraag ik me af hoever deze mensen verheven DENKEN te staan boven de andere gebruiker, puur en alleen omdat er een titel aanhangt en ze waarschijnlijk al vanaf het begin op dit forum zitten.


Oew, jij komt snel op je uitspraken terug...

Je bent wel een beetje een huilie, de moderators doen gewoon hun best...

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')