abonnement Unibet Coolblue
pi_16186676
Ik weet niet hoe ze het voor elkaar hebben gekregen maar die hebben ze wel op de meest onlogische plaats gezet,

tussen twee winkels in, midden in de enigste ingang, nu moet je je eerst door 20 rokers, waar ik verder niets tegen heb, vechten wil je op het perron kunnen

pi_16186707
dat is wel een hele domme plek ja
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_16186710
Wat een lelijke bril!
pi_16186717
quote:
Op maandag 12 januari 2004 15:38 schreef _The_General_ het volgende:
Ik weet niet hoe ze het voor elkaar hebben gekregen maar die hebben ze wel op de meest onlogische plaats gezet,

[afbeelding]

tussen twee winkels in, midden in de enigste ingang, nu moet je je eerst door 20 rokers, waar ik verder niets tegen heb, vechten wil je op het perron kunnen


Sowieso een beetje achterlijk dat veel stations maar 1 paal hebben.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_16186744
Wat een lompe gasten zeg dat z'm daar neersteken die paal...
pi_16186762
Je houdt toch wel even je adem in he, als je het perron op loopt?
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  maandag 12 januari 2004 @ 15:42:24 #7
38684 miereneuker
klein maar fijn
pi_16186811
gister op zwolle ook iets moois, een rookpaal die zelf rookte, had hij geen 'rokers' voor nodig

man wat kwam er een wolk uit dat ding

daaaaaaaaaaaaaaag
pi_16186828
dat is wel heel briljant moet ik zeggen
pi_16186829
quote:
Op maandag 12 januari 2004 15:42 schreef miereneuker het volgende:
gister op zwolle ook iets moois, een rookpaal die zelf rookte, had hij geen 'rokers' voor nodig

man wat kwam er een wolk uit dat ding


Vast een of andere grapjas die d'r papier in getieft had.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
  maandag 12 januari 2004 @ 15:43:58 #10
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_16186853
Geniaal.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_16186992
dat is een oplossing:

NS moet zelfrokende palen neerzetten.

als mensen willen roken kunne ze meeroken uit de palen.

pi_16187013
wat vinden jullie ervan
pi_16187075
Slecht idee, dan worden die kaartjes nog duurder...
pi_16187136
Erg handig, die palen staan daar vor de zeurkousen en waar moeten die nu verplicht door lopen?
pi_16187195
ik heb nix tegen rokers hoor

gaat mij erom dat daar al die mensen staan als ik haast heb!

  maandag 12 januari 2004 @ 16:05:34 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16187651
Eindhoven maakt het ook gortig.
De rookpalen (de twee die ik tenminste gezien heb) staan beide buiten het station geplaatst.

Buiten, inderdaad.

Kweenie, maar volgens mij reikt het rookverbod nog eens niet zover.
Als fervente roker wacht ik trouwens wel met opsteken tot ik een station uit ben. Niets zo triest als als een paria bij zo'n paal te staan (paalparia).
Of ik pak toch maar gewoon de auto.

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_16195895
In Delft staat die paal ook helemaal aan het begin van perron 2 en je kan er alleen maar aan die kant op dus je moet ALTIJD door de rook zone heen wil je in de trein kunnen komen
pi_16197185
Dus als ik het goed heb tussen de frietkraam en de bloemenstal in?

is al zo'n 5 jaar geleden dat ik voor het laatst op Roermond CS ben geweest...

pi_16197246
quote:
Op maandag 12 januari 2004 20:53 schreef fratsman het volgende:
Dus als ik het goed heb tussen de frietkraam en de bloemenstal in?

is al zo'n 5 jaar geleden dat ik voor het laatst op Roermond CS ben geweest...


inderdaad
pi_16200881
pi_16202186
is een van die twee winkels toevallig een tabakszaak?
Kusje
  dinsdag 13 januari 2004 @ 00:15:09 #22
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_16205487
je mag sowiezo allene roken in een straal van 1.5 METER van die paal.. sta je daar met 20 man te hokken...
Het leek zo'n goed idee...
pi_16205690
Ik zou het niet eens in de gaten hebben als ik nu op een station zou komen dat ik er niet meer mag roken

Wordt daar nu ook echt op gelet, en mensen weggestuurd/bekeurd die wel met een peuk op het station lopen? Of worden die door andere mensen aangesproken?

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_16206241
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 00:23 schreef vosss het volgende:
Ik zou het niet eens in de gaten hebben als ik nu op een station zou komen dat ik er niet meer mag roken

Wordt daar nu ook echt op gelet, en mensen weggestuurd/bekeurd die wel met een peuk op het station lopen? Of worden die door andere mensen aangesproken?


je krijgt een boete dan
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_16206245
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 00:15 schreef dunc het volgende:
je mag sowiezo allene roken in een straal van 1.5 METER van die paal.. sta je daar met 20 man te hokken...
Gehe..gelukkig reis ik niet met de trein. Ik zou echt niet naast zo'n paal gaan staan. Wat een dom gedoe zeg. Nederland wordt met de dag triester en triester....
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
  dinsdag 13 januari 2004 @ 00:44:47 #26
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_16206248
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 00:44 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

je krijgt een boete dan


Zonder enige waarschuwing?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_16206330
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 00:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Zonder enige waarschuwing?


Nee d'r staat een mannetje permanent met een brandslang paraat. Buiten de circel is peuk uit bek gespoten...
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_16206360
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 00:44 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

je krijgt een boete dan


Ik bedoelde eik of er ook echt effectief gecontroleerd wordt enzo
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 13 januari 2004 @ 00:50:05 #29
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_16206373
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 00:48 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Nee d'r staat een mannetje permanent met een brandslang paraat. Buiten de circel is peuk uit bek gespoten...


Oh. Dan is het goed. Droge kleren heb ik genoeg, maar aan geld vaak wel een tekort.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  donderdag 15 januari 2004 @ 19:52:37 #30
44000 Boiler
Este nix pax Christe nix
pi_16293577
Werd hier in Sittard afgelopen zondag door een conducteur ofzo erop gewezen dat ik niet mocht roken op het peron. Sta je ergens helemaal alleen, op een leeg perron en nog niet eens onder het afdak maar 50 meter ervandaan, doet die gast zich de moeite om dat stuk naar me toe te lopen en me mijn peuk te verpesten.

Ik heb trouwens nog niet kunnen ontdekken waar ze de rookpaal hier verstopt hebben, ga ook maar zelden met de trein, in elk geval kun je hem in Roermond blijkbaar niet missen, "KLONK!, au, ah, hier mag ik roken"

pi_16293677
quote:
Op maandag 12 januari 2004 16:05 schreef Copycat het volgende:
Eindhoven maakt het ook gortig.
De rookpalen (de twee die ik tenminste gezien heb) staan beide buiten het station geplaatst.

[...]


Op de perrons staan toch van die vuilnisbakken met een asbak er bovenop? Ik dacht dat dat de rookzones voor moest stellen... Ik heb ze iig op meerdere stations gezien.
-- support bacteria, it's the only culture some people have --
pi_16294649
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 00:44 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Gehe..gelukkig reis ik niet met de trein. Ik zou echt niet naast zo'n paal gaan staan. Wat een dom gedoe zeg. Nederland wordt met de dag triester en triester gezonder en gezonder....


'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zaterdag 17 januari 2004 @ 01:31:19 #33
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_16332316
Ik rook, maar nooit van z'n leven naast zo'n paal! Ik hoop wel dat vele andere mensen het doen, want de niet-rokers wilden grag dit soort onzinnige maatregelen en nu staan ze nog vel meer in de stank. De meeste palen roken als een ketter en zelfs ik als roker ruik ze van verre!

Gefeliciteerd!!!

  zaterdag 17 januari 2004 @ 13:01:56 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16338900
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 19:55 schreef Confidential het volgende:

[..]

Op de perrons staan toch van die vuilnisbakken met een asbak er bovenop? Ik dacht dat dat de rookzones voor moest stellen... Ik heb ze iig op meerdere stations gezien.


Ja, die heb je ook (nog). Hoewel ik er niet 100% zeker van ben, dat dit rookzuilen zijn.
De officiele rookzuilen zijn langer en slanker.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_16339582
Ze moeten het gewoon helemaal afschaffen die handel, weg sigaretten, weg palen...

- het stinkt
- duur
- slecht voor gezondheid

...ZzzZzzZzz...[ohno]
pi_16339675
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 13:31 schreef ZzzZzzZzz het volgende:
Ze moeten het gewoon helemaal afschaffen die handel, weg sigaretten, weg palen...

- het stinkt
- duur
- slecht voor gezondheid


drink je weleens?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_16340783
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 00:44 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Gehe..gelukkig reis ik niet met de trein. Ik zou echt niet naast zo'n paal gaan staan. Wat een dom gedoe zeg. Nederland wordt met de dag triester en triester....


Ze zeggen dat we america achteraa gaan.
Ik hoop het neit want in sommige staten mag je daar al helemaal niet meer op straat roken.
pi_16340830
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 13:31 schreef ZzzZzzZzz het volgende:
- het stinkt
- duur
- slecht voor gezondheid
Toe maar, dat zijn je enige redenen voor een verbod?
pi_16341074
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 13:31 schreef ZzzZzzZzz het volgende:
Ze moeten het gewoon helemaal afschaffen die handel, weg sigaretten, weg palen...

- het stinkt
- duur
- slecht voor gezondheid


de rokers zijn slim genoeg om zelf te bepalen of ze hun gezondheid, en geld er voor willen geven, daar hebben ze jou niet voor nodig!
pi_16341237
station enschede, nog zo'n station waar ik geen rookpaal kan vinden.
Hoe arrogant het ook klinkt maar ik rook daar gewoon ergens mijn peuk.
Moeten ze maar ergens een rookpaal neerzetten. (dan nog ga ik er niet staan want dan voel ik me net zo'n ongedierte, terwijl ik gewoon een mens ben met een gewoonte die iemand niet aanstaat)

Dr staan alleen buiten het station van die kutpalen.

pi_16341332
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 14:58 schreef McKillem het volgende:
station enschede, nog zo'n station waar ik geen rookpaal kan vinden.
Hoe arrogant het ook klinkt maar ik rook daar gewoon ergens mijn peuk.
Moeten ze maar ergens een rookpaal neerzetten. (dan nog ga ik er niet staan want dan voel ik me net zo'n ongedierte, terwijl ik gewoon een mens ben met een gewoonte die iemand niet aanstaat)

Dr staan alleen buiten het station van die kutpalen.


Mja, het is niet natuurlijk ook een gewoonte die slecht is voor de gezondheid van een ander...
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_16341389
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 15:02 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Mja, het is niet natuurlijk ook een gewoonte die slecht is voor de gezondheid van een ander...


Ja ok maar ik zorg er altijd wel voor dat niemand er last van kan hebben.
Tis notabene in de openlucht.
pi_16341451
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 15:04 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ja ok maar ik zorg er altijd wel voor dat niemand er last van kan hebben.
Tis notabene in de openlucht.


Dan doe jij het goed

Het jammere is dat anderen het voor je verzieken, door wel mensen last te bezorgen met hun rookgedrag.

'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zaterdag 17 januari 2004 @ 15:10:21 #44
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_16341518
quote:
Op maandag 12 januari 2004 15:39 schreef haaahaha het volgende:
Wat een lelijke bril!
hahahahaa

Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_16341526
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 15:07 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Dan doe jij het goed

Het jammere is dat anderen het voor je verzieken, door wel mensen last te bezorgen met hun rookgedrag.


Dat ben ik met je eens, ik ga niet op het station oid roken.
Maar ik vind dat je ook op het perron bij zo'n paal moet staan wel heel overdreven.
En dan zie je ook nog dat die palen op kutplekken neer worden gezet zodat iedereen alsnog door een rokende menigte heen moet lopen om hun trein te halen
  zaterdag 17 januari 2004 @ 15:11:00 #46
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_16341534
quote:
Op maandag 12 januari 2004 15:39 schreef haaahaha het volgende:
Wat een lelijke bril!
.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_16341548
Ik rook gewoon op het perron waar ik wil. In de open lucht met 50 man bij een paal gaan staan, echt niet.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 15:32:49 #48
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_16342080
quote:
Op maandag 12 januari 2004 15:38 schreef _The_General_ het volgende:
Ik weet niet hoe ze het voor elkaar hebben gekregen maar die hebben ze wel op de meest onlogische plaats gezet,

[afbeelding]

tussen twee winkels in, midden in de enigste ingang, nu moet je je eerst door 20 rokers, waar ik verder niets tegen heb, vechten wil je op het perron kunnen


Dat is niet eens de officiele ingang van het station in Roermond hoor, als ik me niet vergis. Maar inderdaad. Niet slim

In schiedam hebben ze ook zoiets. Daar moet je, om van het ene perron op het andere perron te komen, een stukje door een tunnel lopen. Nu hebben ze in die tunnel ook zo'n raakpaal neergezet (nouja, meer een rookbak. Afvalbak met een asbak erboven). Heel handig... hierdoor verdwijnt de rook ook heel snel. Blijft totaal niet hangen of iets dergelijks.

Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 15:40:55 #49
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_16342266
Kun je nou niet even buiten het station gaan roken ofzo? Het is misschien een minuutje lopen of weet ik het, maar dan liever alleen genietend, dan 20 andere meegenieters..

Als ik zou roken, zou ik willen genieten van mijn eigen sticki en niet van 20 andere stickies, dus ik zou gewoon ffkes blijven wachten voor het station ofzo..

I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_16342722
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 15:10 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, ik ga niet op het station oid roken.
Maar ik vind dat je ook op het perron bij zo'n paal moet staan wel heel overdreven.
En dan zie je ook nog dat die palen op kutplekken neer worden gezet zodat iedereen alsnog door een rokende menigte heen moet lopen om hun trein te halen


Zolang het niet overdekt is mag iedereen roken waar hij wil van mij
Zou een beetje overdreven zijn om te stellen dat je er dan nog steeds last van hebt. In dat geval wordt het wel een rokertjes-pesten-situatie.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_16343137
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 16:01 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Zolang het niet overdekt is mag iedereen roken waar hij wil van mij
Zou een beetje overdreven zijn om te stellen dat je er dan nog steeds last van hebt. In dat geval wordt het wel een rokertjes-pesten-situatie.


Als het wel overdekt is slaat het ook al nergens op.
pi_16343267
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 19:52 schreef Boiler het volgende:
Werd hier in Sittard afgelopen zondag door een conducteur ofzo erop gewezen dat ik niet mocht roken op het peron. Sta je ergens helemaal alleen, op een leeg perron en nog niet eens onder het afdak maar 50 meter ervandaan, doet die gast zich de moeite om dat stuk naar me toe te lopen en me mijn peuk te verpesten.

Ik heb trouwens nog niet kunnen ontdekken waar ze de rookpaal hier verstopt hebben, ga ook maar zelden met de trein, in elk geval kun je hem in Roermond blijkbaar niet missen, "KLONK!, au, ah, hier mag ik roken"


Zolang het perron NIET overkapt is (dwz. ook al sta je maar een meter van de overkapping verwijderd) , is het toegestaan om te roken.
Live it!
pi_16344667
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 13:36 schreef vosss het volgende:

[..]

drink je weleens?


JA

- drinken is goedkoper
- andere mensen hebben er minder last van
- het stinkt minder

...ZzzZzzZzz...[ohno]
pi_16345405
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 15:32 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Dat is niet eens de officiele ingang van het station in Roermond hoor, als ik me niet vergis. Maar inderdaad. Niet slim


klopt, er is nog een andere ingang, maar dit is de ingang aan de bushaltes waar smorgens een man of 1000 uit de bussen komen!
  zaterdag 17 januari 2004 @ 17:56:01 #55
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_16345627
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 17:47 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

klopt, er is nog een andere ingang, maar dit is de ingang aan de bushaltes waar smorgens een man of 1000 uit de bussen komen!


Ah ok, op die manier. Ik kom er ook al tijden niet meer. Ik heb een ex die daar woont.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_16349948
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 16:20 schreef raregek het volgende:

[..]

Als het wel overdekt is slaat het ook al nergens op.


Het rookverbod slaat ook nergens op. Het is jammer dat hier de niet-rokers de schuld van krijgen. Ben zelf ook niet roker. Ik vind het wel goed als je in een restaurant ofzo een rokers gedeelte hebt. Maar verder moet echt iedereen zelf uitmaken waar men gaat zitten. Wat zou je in de openlucht nou last hebben van de rook van een roker. Dan ga je toch ergens anders staan.

Het zijn volgens mij wel domme niet-rokers, en waarschijnlijk ook ambtenaar die zoiets verzinnen.

pi_16353912
Ik neem altijd mijn eigen mobiele rookpaal mee, kan ik overal roken waar ik wil!
Unox, the worst operating system.
  zondag 18 januari 2004 @ 00:51:30 #58
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_16355904
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 23:19 schreef Schorpioen het volgende:
Ik neem altijd mijn eigen mobiele rookpaal mee, kan ik overal roken waar ik wil!
foto..
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
  zondag 18 januari 2004 @ 00:53:14 #59
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_16355934
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 23:19 schreef Schorpioen het volgende:
Ik neem altijd mijn eigen mobiele rookpaal mee, kan ik overal roken waar ik wil!
waar kan ik die bestellen?

zou wel goed zijn, gewoon een rookpaal-sleutelhanger en daarmee doodleuk midden op het perron gaan staan

  zondag 18 januari 2004 @ 01:47:27 #60
38684 miereneuker
klein maar fijn
pi_16357147
quote:
Op zondag 18 januari 2004 00:53 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

waar kan ik die bestellen?


gewoon een stuk regenpijp creatief beschilderen... lekker licht, misschien onhandig lang maar dat moet je maar voor lief nemen... of je laat m staan, wel zo vriendelijk voor de mensen die net uitstappen en geen echte paal zien staan
daaaaaaaaaaaaaaag
  zondag 18 januari 2004 @ 01:50:31 #61
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_16357218
quote:
Op zondag 18 januari 2004 01:47 schreef miereneuker het volgende:

[..]

gewoon een stuk regenpijp creatief beschilderen... lekker licht, misschien onhandig lang maar dat moet je maar voor lief nemen... of je laat m staan, wel zo vriendelijk voor de mensen die net uitstappen en geen echte paal zien staan


combinatie 1 april / flashmob?

met z'n allen op a'dam CS gaan staan met home-made rookpalen

  zondag 18 januari 2004 @ 12:35:36 #62
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_16363029
quote:
Op zondag 18 januari 2004 01:50 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

combinatie 1 april / flashmob?

met z'n allen op a'dam CS gaan staan met home-made rookpalen


Hulde
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_16363118
Er zullen heel wat liefdes gaan ontstaan bij al die rookpalen.
  zondag 18 januari 2004 @ 12:41:03 #64
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_16363154
quote:
Op zondag 18 januari 2004 12:39 schreef Toadette het volgende:
Er zullen heel wat liefdes gaan ontstaan bij al die rookpalen.
inderdaad, die zuilen zijn daar neergezet omdat wij ons daar voor lul gezet moeten voelen, maar wacht maar, binnenkort is het een eer om daar te mogen staan!
  † In Memoriam † zondag 18 januari 2004 @ 12:42:35 #65
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_16363191
Verder in ROO.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 18 januari 2004 @ 13:09:13 #66
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_16363947
quote:
Op maandag 12 januari 2004 15:39 schreef Blokhut het volgende:

[..]

Sowieso een beetje achterlijk dat veel stations maar 1 paal hebben.


in zwolle staat er meer, zowiezo als 3 heel dicht bij elkaar
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_16364007
Hehe... ik heb het nog niet gemerkt... maar dat is wel een heel slechte plaats ja. . Ze zullen het vast wel gaan veranderen.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zondag 18 januari 2004 @ 13:41:57 #68
3878 Vork
Manisch creatief
pi_16364814
Bij station Hoorn staat er ook zoiets ding gigantisch in de weg.

Die blauwe stip is de paal. De trap is een voetbrug over het spoor heen en naast die trap is dus DE doorgang om naar de perrons te gaan. Iedereen moet daar langs. of voor de voetbrug, of voor de perrons. Ook bevinden de metro's krantjes bakken zich aan de wand van het rechter gebouw. Dus wat doe je? Dan plaats je een rookpaal in het midden van die drukke doorgang

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')