Ik scheer mijn oksels (frisser) en van onder scheer ik het een beetje bij en knip het bij. (ziet mooier uit, zover je het mooi kunt maken)
quote:Dit heeft m.i. meer wat lifestyle te maken
Op dinsdag 23 december 2003 09:45 schreef NT-T.BartMan het volgende:
in het Sex-forum vind je diverse topics hierover
Topic deel tig over schaam.okselhaar
quote:ik scheer gewoon alles is alles lekker schoon en het ziet er lekker uit
Op dinsdag 23 december 2003 09:41 schreef WebWitch het volgende:
Heren, wie van jullie scheert er eigenlijk zijn oksels?
Ik hoor hier verschillende geluiden over, de ene vind het raar en de andere doet het i.v.m. hygiëne.
En wie scheert zijn geslachtsdeel??Ik scheer mijn oksels (frisser) en van onder scheer ik het een beetje bij en knip het bij. (ziet mooier uit, zover je het mooi kunt maken)
quote:Is dat echt zo? Ik heb namelijk nergens last van
Op dinsdag 23 december 2003 09:52 schreef star_gazer het volgende:
Die jeuk lijkt me ondraaglijk! Zie mezelf al heeld e dag met mn hand in m'n broek
In de lagere regionen durf ik niet zo, tevens bang voor jeuk.
Geen zin om de hele dag te lopen 'zakbiljarten'.
quote:Niet alles wat met schaamstreek te maken heeft, heeft met seks te maken hoor.
Op dinsdag 23 december 2003 09:45 schreef NT-T.BartMan het volgende:
in het Sex-forum vind je diverse topics hierover
quote:Hier staat ook al iets over okselhaar knippen/scheren.
Op dinsdag 23 december 2003 13:05 schreef WebWitch het volgende:Niet alles wat met schaamstreek te maken heeft, heeft met seks te maken hoor.
quote:De kans op oud zweet is zo kleiner geloof ik.
Op dinsdag 27 januari 2004 13:40 schreef SittingDuck het volgende:
Zweet je als man minder wanneer je je okselhaar afscheerd? Dit beweerd mijn vriendin namelijk.
Ik hoor m'n vriendin anders niet klagenquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:21 schreef DusDat het volgende:
Voor de rest shaved oksels en bijgehouden schaamhaar. Like Every Gay
Neeeeej,echt waarquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:21 schreef ZliNNilZ het volgende:
als je 1 knipt moet je he tdan niet voor altijd bij houden? omdat anders alleen maa rlanger groeit? zo is het wel bij haar op je hoofd toch
Woei.... ik hoop van nietquote:
Dat is een heel gangbare overtuiging, maar het is eigenlijk onzin. Je haar gaat niet harder (langer?) groeien wanneer je het afscheert of afknipt.quote:
Hoe krijg je dat netjes voor elkaar?quote:Op donderdag 27 januari 2005 01:15 schreef Openminded het volgende:
...anus kaal met scheermes.
En bevalt het anderen ook prima?quote:Op donderdag 27 januari 2005 06:02 schreef heiden6 het volgende:
On topic, in deze dertigste editie van het lichaamshaar-bij-mannen-topic: nee. Ik laat alles lekker zitten, en dat bevalt me prima.
[serieuze vraag]quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:55 schreef Fastcruiser het volgende:
Hoop topics hierover maar wat is de juiste?
Dus dan maar hierin posten: Scheer (of Veet) ook m'n oksels (en ja ik ben een vent). Schaamhaar wordt getrimd of geschoren (ligt aan m'n bui)
En nee het jeukt niet
Ja.quote:
3 - 6 mmquote:En hoe lang dan?
Nee, alleen als je 't echt scheert, gaat 't (tijdelijk) irriteren.quote:Gaat t niet prikken?
Koop voor een tientje een tondeuse, en probeer 't.quote:Zo'n oerwoud vind ik niet alles maar helemaal kaal vind ik ook wat drastisch namelijk.... * sungaMsunitraM zoekt nog naar een middenweg.....
Bij mij 4 mm (ziet er " dicht" genoeg uit). En verder kan ik het met bovenstaande eens zijnquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja.
[..]
3 - 6 mm
[..]
Nee, alleen als je 't echt scheert, gaat 't (tijdelijk) irriteren.
[..]
Koop voor een tientje een tondeuse, en probeer 't.
Welkom bij de cursus kontscheren:quote:Op donderdag 27 januari 2005 07:34 schreef Fastcruiser het volgende:
Hoe krijg je dat netjes voor elkaar?
Ja hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2005 07:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En bevalt het anderen ook prima?
Ieeeeeuw Je plaatje!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:00 schreef Mister_string het volgende:
Ik scheer sinds een aantal jaar, mijn schaamstreek en de billen.
Doe vooral wat extra aftershave op je ballen, voor wat special effects...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:00 schreef Lexi het volgende:
"achteraf" er wat aftershave op doen, dan irriteerd het niet en loop je dus niet met een jeukend kruis achteraf
Was ik niet van plan neequote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:42 schreef DennisMoore het volgende:
't Is niet heel erg aan te raden om met een tondeuse zonder opzetkammetje je zak onder handen te nemen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:05 schreef DennisMoore het volgende:
Foto!
Dan moet je ook harsen...... nul jeuk.....quote:Op dinsdag 23 december 2003 09:52 schreef star_gazer het volgende:
Die jeuk lijkt me ondraaglijk! Zie mezelf al heeld e dag met mn hand in m'n broek
Nah, alleen de eerste paar keer gaat het HEEL erg jeuken en krijg je rode bultjes... Maar als je het gewoon goed doet en alluin gebruikt achteraf, valt dat allemaal best mee. Als je huid er eenmaal aan gewend is, krijg je nergens last van en wil je niet andersquote:Op dinsdag 23 december 2003 09:52 schreef star_gazer het volgende:
Had anders flink wat bultjes (plus bijbehorende jeuk) op m'n borst na het harsen. Veet en scheren doen het dan net zo goed. Ook kwa terugkomen haren scheelde het niet veel.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:25 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Dan moet je ook harsen...... nul jeuk.....
Na het harsen scrubben met een milde scrubgel, vermindert de kans op rode bultjes/ingegroeide haartjes.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:58 schreef Fastcruiser het volgende:
Had anders flink wat bultjes (plus bijbehorende jeuk) op m'n borst na het harsen. Veet en scheren doen het dan net zo goed. Ook kwa terugkomen haren scheelde het niet veel.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Godver wat groeit dat kut klote haar hard zeg
Iets meer dan een week geleden zag t er nog zo netjes uit en nu wordt het alweer een oerwoud
serieus? want als dat gaat jeuken dan heb ik er geen zin meer inquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:02 schreef Fastcruiser het volgende:
... wel erg rigoreus...
Al maakt het het scheren wel een stuk makkelijker na de eerste keer
@Pumatje... oksels zal je waarschijnlijk veel minder last van hebben.
Vreemd haar heb jij,quote:Op vrijdag 4 maart 2005 02:00 schreef DaeQ het volgende:
ik knip altijd alles bij, anders wordt het 84 meter lang en das best ranzig vral in de zomer.
Oei ja, weet er alles vanquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:42 schreef DennisMoore het volgende:
't Is niet heel erg aan te raden om met een tondeuse zonder opzetkammetje je zak onder handen te nemen. Die 'mesjes' willen dan wel eens een hapje uit een stukje huid nemen..
Die plekken kun je beter met gewoon scheermesje doen, als 't kaal moet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |