abonnement Unibet Coolblue
pi_15562029
Iemand nog belang bij de radio-opname die ik gisteren gemaakt heb? Kindje van God zit er in, een nummer dat ik nog niet ken en In de staat van narcose. Aan het eind begint de opname een beetje te kraken. Ik weet niet of dat een probleem in Hilversum of in mijn tuner was, maar ik durfde niet aan de knop te draaien tijdens het opnemen.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  zaterdag 20 december 2003 @ 13:35:54 #202
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_15562494
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 13:03 schreef LintuxCx het volgende:
Iemand nog belang bij de radio-opname die ik gisteren gemaakt heb? Kindje van God zit er in, een nummer dat ik nog niet ken en In de staat van narcose. Aan het eind begint de opname een beetje te kraken. Ik weet niet of dat een probleem in Hilversum of in mijn tuner was, maar ik durfde niet aan de knop te draaien tijdens het opnemen.
Er zitten ook aan aantal kraken (Geen ruis, meer eens oort korte stotteringen.) aan het begin van de stream die ik gister om heb kunnen zetten naar MP3, het probleem zit dus in de opname.

Qualiteit van de stream is trouwens redelijk. Geen CDqualiteit, maar het is goed te doen.

Ik ga naar huis.
pi_15563712
Ik ben de stream nu aan het luisteren.
For great justice!
pi_15570762
[19:03:12] * QyRoZ np: Spinvis - Voor ik vergeet - Live in Vredenburg

Met dank aan Nietzman. .

For great justice!
pi_15575606
Okay. En hoe neem je een stream op? .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  zondag 21 december 2003 @ 12:54:07 #206
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_15577059
quote:
Op zondag 21 december 2003 11:41 schreef Jarno het volgende:
Okay. En hoe neem je een stream op? .
Met Streambox VCR.

Maar je kan ook mij opzoeken op IRC.

Ik ga naar huis.
pi_15577590
Ik kom d'r an!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_15580277
Nietzie is okay olee olee! .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  zondag 21 december 2003 @ 14:48:53 #209
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_15580385
quote:
Op zondag 21 december 2003 14:45 schreef Jarno het volgende:
Nietzie is okay olee olee! .
Dat zeg ik.
For great justice!
pi_15580705
De toegift staat er niet op! !
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  zondag 21 december 2003 @ 15:01:51 #211
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_15580739
quote:
Op zondag 21 december 2003 15:00 schreef Jarno het volgende:
De toegift staat er niet op! !
Hij is idd niet compleet. Toch jammer. Maar goed, blij dat er iig een aantal nummers zijn.
For great justice!
pi_15581025
quote:
Op zondag 21 december 2003 15:01 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Hij is idd niet compleet. Toch jammer. Maar goed, blij dat er iig een aantal nummers zijn.


Dat wel, natuurlijk. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_15818725
Spinvis totaal de shit

jammer dat het zo gehyped word.

pi_15825776
nja gehyped. in de 'linkse' media misschien. maar op tmf zul je hem nog niet geinterviewd zien worden hoor.

DVD is super btw heb hem gisteren helemaal afgekeken. Op een gegeven moment zie je Erik in zo'n hok zitten met houten muren en een pc en wat spinvis beeldmateriaal tegen de muur... na enkele minuten blijkt dat de zolder te zijn waar hij al zijn shit maakt vet
dan zie je ook nog heel snel zo'n shot van een stereotorentje met het cassettebandje erin. ik wil eigenlijk best wel eens horen hoe dat bandje klonk... hadden ze ook nog wel wat van op die cd/dvd kunnen zetten denk ik. mja, ander keertje.

oh ja, die platenbaas van excelsior; nou ja, eigenlijk wel geluk, want demo's luisteren we eigenlijk nooit.

btw mijn ouders waren niewegein a/zee gaan kopen voor mij, eerst bij de v&d daar keken ze even bij de 'S'.... nee spinvis kenden ze niet

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 januari 2004 @ 15:17:32 #215
862 Arcee
Look closer
pi_15901031
* Arcee bedankt Spinvis op z'n blote knieën voor het wonderschone Bagagedrager.

Wat een ongelófelijk mooi nummer. Wat een streling voor het oor. Wat een muzikaal kunstwerk.

pi_15901063
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 15:17 schreef Arcee het volgende:
* Arcee bedankt Spinvis op z'n blote knieën voor het wonderschone Bagagedrager.

Wat een ongelófelijk mooi nummer. Wat een streling voor het oor. Wat een muzikaal kunstwerk.


Ik vond het idd ook wel iets voor jou! Concert nog meegemaakt?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 januari 2004 @ 15:25:43 #217
862 Arcee
Look closer
pi_15901230
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 15:18 schreef Jarno het volgende:
Ik vond het idd ook wel iets voor jou! Concert nog meegemaakt?
Nee, en niet van plan ook. Nu ben ik al geen liefhebber van live, maar Spinvis live kan voor mij in de verste verte niet tippen aan de briljante studio-opnames.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 15:29:47 #218
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_15901316
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 15:25 schreef Arcee het volgende:

[..]

Nee, en niet van plan ook. Nu ben ik al geen liefhebber van live, maar Spinvis live kan voor mij in de verste verte niet tippen aan de briljante studio-opnames.


Je bedenkt je wel zodra je Spinvis live hebt gezien.
For great justice!
pi_15901325
Kay. Vond je de live CD/DVD ook niks dan?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 2 januari 2004 @ 15:31:19 #220
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_15901361
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 15:25 schreef Arcee het volgende:
Nee, en niet van plan ook. Nu ben ik al geen liefhebber van live, maar Spinvis live kan voor mij in de verste verte niet tippen aan de briljante studio-opnames.
Dan heb jij de Nieuwegein aan zee uitvoering van Bagagedrager nog niet gehoord....

Die is goddelijk, vooral die Xylofoon erin... .

Ik ga naar huis.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 januari 2004 @ 15:32:36 #221
862 Arcee
Look closer
pi_15901398
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 15:29 schreef Jarno het volgende:
Kay. Vond je de live CD/DVD ook niks dan?
Inderdaad, vond ik helemaal niks. Ik vond 't zelfs zo niks, dat ik 't nooit meer hoef te horen.

De interviews met Spinvis vond ik wel leuk.

pi_15901420
Ik vind die jazzy sound juist zo heerlijk! Maar goed, smaken verschillen kennelijk.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 januari 2004 @ 15:36:23 #223
862 Arcee
Look closer
pi_15901475
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 15:33 schreef Jarno het volgende:
Ik vind die jazzy sound juist zo heerlijk! Maar goed, smaken verschillen kennelijk.
Dat lijkt me geen gewaagde conclusie.

Maar goed, terug naar Bagagedrager. Hét muzikale hoogtepunt van de laatste twee jaar.

pi_15954691
Mijn dvd loopt op een stuk niet meer synchroon. Vlak voordat de meisjes Laïs beginnen te zingen stokt de dvd heel even en daarna is het mis met het geluid. Ook bagagedrager erna loopt verkeerd. De rest loopt allemaal perfect, maar dit is toch wel erg jammer.
Zijn er meer mensen met dit probleem of ligt dit aan mijn dvd?

(het fenomeen doet zich voor vanaf ongeveer 55:48 scene 9)

pi_16023340
Ik lijkt er geen last van te hebben Betse, misschien maar eens even terugbrengen...
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')