abonnement Unibet Coolblue
pi_15398156
quote:
Op zondag 14 december 2003 11:09 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Het is wel een superkoel nummer, maar wel een mindere meezinger als bijvoorbeeld "Run to the Hills" for that matter. Ik denk dat hij dat bedoeld (hoopik).


Kom op zeg. je kan toch gewoon je muil opentrekken bij "Home far away from the war a chance to live again, home far away but the war no chance to live again."

Heel veel nummers kun je niet in z'n geheel meezingen zoals dat wel kan bij Run to The Hills, The Trooper en The Number of The Beast.

  zondag 14 december 2003 @ 11:59:11 #152
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_15398206
Ik vond er geen ruk aan. Het geluid was gewoon echt brak! Wat is die ahoy voor een blik schroot?!

Voorin waren geen drums en er was een gitaar weg. En Bruce was ook bijna niet te verstaan. Stond ik daar eerst tussen 3 dikgetiette wijven, dus ik denk, relax hier, komen de vriendjes erbij staan . Gaat er 1 koppel om de haverklap voor me staan lebberen . Dan stond er een meid voor me die dacht dat ze op een dnb feestje was ofzo. De eerste 5 minuten dat ze met haar kont de hele tijd tegen mijn dop wreef was OK, maar daarna begon het toch te irriteren. Mijn avond was niet relax op die manier. En dan nog dat klote Rotterdam (kan ook aan mij liggen hehehehe), toen ik de drukte van al die auto's voorbij was kon ik de uitgang van die stad niet vinden .

OV is OK en mijn CD speler ook dus.

Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  zondag 14 december 2003 @ 11:59:51 #153
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_15398216
IK WIL OPNIEUW .
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  Admin zondag 14 december 2003 @ 12:00:41 #154
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_15398234
Wat jammer

Waar wij stonden hadden we prima geluid

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 14 december 2003 @ 12:03:08 #155
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_15398277
Ik weet niet hoe live geluid normaal gesproken hoord te zijn, maar ik vond het ook wel beter kunnen. Ik kan aan de andere kant niet zeggen dat ik er veel last van had, met de show die erbij gegeven werd. Maar als je een beetje kut staat kan het idd irritant worden.
  zondag 14 december 2003 @ 12:06:15 #156
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_15398333
quote:
Op zondag 14 december 2003 12:00 schreef yvonne het volgende:
Wat jammer

Waar wij stonden hadden we prima geluid


Dat hoorde ik al bij dat Funeral. Het geluid klonk goed en lekker vol daar. Waar ik stond (en dat was vooraan en precies in het midden) was het gewoon een MEGA slechte bootleg. Vrijwel geen drums (niet versterkt iig, probeer maar die drums te horen vanaf het podium zonder versterkers) en wat gitaren die wegvielen. In het begin van de avond klonk het wel allemaal goed, maar dat was ook niet voor lang. En als de drums weg zijn bij Run To The Hills, dan is het niet relax.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_15400009
Geweldige show! En kheb zweetbandje van Davey gevangen!!!
pi_15400091
In het begin zat ik in het podium (arena) daarna ging ik ergens mid-mid staan =). Het geluid verscheelde niet zoveel, maar de gitaaren stonden gewoon té hard. imho amateurs die het geluid mixxden.

Muzikaal perfect.
Technisch liet het te wensen over.
(vonden jullie ook dat alle nummers die FfaF speelden op elkaar leken. alsof ze maar 1 snaar hadden)

CIVIII: Conquests addict
pi_15400206
quote:
Op zondag 14 december 2003 11:43 schreef Djaser het volgende:

[..]

Refrein werd toch hard meegezongen hoor en dat voor een nieuw nummer! Alsof Hallowed by thy name wel een meezing nummer is.

GertJ was jij een van de idioten die achter de hekken bij de ingang zoveel lawaai liepen te maken?


haha dat vind ik een goeie
iedereen kent t begin van Hallowed be thy name
(im waitin in my cold cell etc...) en de meeste kennen de rest ook nog wel wat daarna komt (when the priest comes to read my mah last rites...) dan heb je nog dat iedereen daar wel sprong en natuurlijk de 3 x flink schreeuwen op t end...
en ja, dat is een 10 x beter crowd nummer dan pachendale
tuurlijk gaaf om 2 x met zn allen dat stukje "refrein" in paschendale te zingen, maar meer was er ook niet waarop t publiek meezong en stuiteren werd er ook niet gedaan in "the pit" ofzo... viel me wel op en stond toch ook vooraan....
pi_15400481
Was dat nou echt waar dat er water/bier over het mengpaneel was gekomen? Want ze speelde gewoon vrolijk verder en ik heb verder niets gemerkt. Trouwens, zijn jullie kaartjes ook gecontroleerd? Ik kon gewoon doorlopen zonder dat ik kaartjes heb laten zien.

Voor de rest goed concert, jammer alleen dat ze zoveel nieuwe nummers achter elkaar deden. Maar goed, dat is logisch als ze gaan touren na een nieuw album.

pi_15400519
ja dat geluid was mid vooraan ook totaal klote ook...
slechtste van mn 3 maiden concerten tot nu toe iig...
zoals ik al zei bruce was zachter dan gemiddelde gast die achter je stond mee te zingen en gitaar mix was ook niet best...
drums hoorde ik gelukkig nog wel
geluid stond sowieso best zacht vond ik... had niet eens een ruis in mn oren ofzo erna vorige keren was t toch wa erger.. naja kan ook dat mn oren inmiddels afgeschreven zijn : / maar denk toch da 1e
pi_15400600
quote:
Op zondag 14 december 2003 13:27 schreef Trustician het volgende:
(vonden jullie ook dat alle nummers die FfaF speelden op elkaar leken. alsof ze maar 1 snaar hadden)
Ja, het lijkt allemaal op elkaar. Soms zitten er nog wel wat goede dingetjes tussen, maar dat verpesten ze dan direct weer door te vervallen in hetzelfde en dat idiote gekrijs en die grunts die uit het niets lijken te komen, want je ziet geen enkele figuur op het podium in zo'n microfoon roggelen.

Die zanger lijkt ook maar één manier van zingen te kennen.

pi_15400766
quote:
Op zondag 14 december 2003 13:46 schreef Seborik het volgende:

[..]

Ja, het lijkt allemaal op elkaar. Soms zitten er nog wel wat goede dingetjes tussen, maar dat verpesten ze dan direct weer door te vervallen in hetzelfde en dat idiote gekrijs en die grunts die uit het niets lijken te komen, want je ziet geen enkele figuur op het podium in zo'n microfoon roggelen.

Die zanger lijkt ook maar één manier van zingen te kennen.


naja is dat niet gewoon een manier van zingen die je moet aanstaan ofzo?! naja qua muziek vond ik t nog best ok alleen hou nie zo van dat "gezang" van em...
had ie trouwens zn lyrics op de grond liggen ofzo want hij keek 99% van de tijd maar wat naar de vloer... en erg veel vertrouwen in zichzelf had ie ook al niet als je telkens zn zeer originele zinnetjes naar het publiek hoorde... ("waiting for the mighty maiden?" en "how r u rotterdam?" of iets in die trend...) had wel iets meer t publiek erbij mogen betrekken maja vind ze toch niet zo slecht als de reactie die ze kregen
  Admin zondag 14 december 2003 @ 13:53:35 #164
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_15400800
quote:
Op zondag 14 december 2003 13:31 schreef Kaolla het volgende:

[..]

haha dat vind ik een goeie
iedereen kent t begin van Hallowed be thy name
(im waitin in my cold cell etc...) en de meeste kennen de rest ook nog wel wat daarna komt (when the priest comes to read my mah last rites...) dan heb je nog dat iedereen daar wel sprong en natuurlijk de 3 x flink schreeuwen op t end...
en ja, dat is een 10 x beter crowd nummer dan pachendale
tuurlijk gaaf om 2 x met zn allen dat stukje "refrein" in paschendale te zingen, maar meer was er ook niet waarop t publiek meezong en stuiteren werd er ook niet gedaan in "the pit" ofzo... viel me wel op en stond toch ook vooraan....


Ga voortaan naar Frans Bauer, kun je ALLES meebleren
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_15400826
quote:
Op zondag 14 december 2003 11:43 schreef Djaser het volgende:

[..]

Refrein werd toch hard meegezongen hoor en dat voor een nieuw nummer! Alsof Hallowed by thy name wel een meezing nummer is.

GertJ was jij een van de idioten die achter de hekken bij de ingang zoveel lawaai liepen te maken?


Ik vrees van wel hehe. Als je me gezien had, ik was diegene met die krullen.

Die meeting stelde trouwens niks voor. Toen ze de kleedkamer uitkwamen gaven ze wat handtekeningen en gingen ze het podium op. Er was ook helemaal niks gepland ofzo. Ik heb nu wel alle handtekeningen op m'n shirt
Daarna mochten wij ook de zaal in, ik had nog best een goede plaats, helemaal in het midden met nog 6 rijen mensen voor me.

pi_15400909
quote:
Op zondag 14 december 2003 13:53 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ga voortaan naar Frans Bauer, kun je ALLES meebleren


haha leuk...
jezus punt wat ik wil maken is dat hallowed gewoon een beter publieks nummer is dan paschendale (iig op dit moment) als je zon leuke ironische opmerkingen wil maken ga dan gezellig weer bij de rest van je autisten groepje zitten...

[Dit bericht is gewijzigd door Kaolla op 14-12-2003 14:05]

  zondag 14 december 2003 @ 13:58:30 #167
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_15400941
quote:
Op zondag 14 december 2003 13:31 schreef Kaolla het volgende:

[..]

haha dat vind ik een goeie
iedereen kent t begin van Hallowed be thy name
(im waitin in my cold cell etc...) en de meeste kennen de rest ook nog wel wat daarna komt (when the priest comes to read my mah last rites...) dan heb je nog dat iedereen daar wel sprong en natuurlijk de 3 x flink schreeuwen op t end...
en ja, dat is een 10 x beter crowd nummer dan pachendale
tuurlijk gaaf om 2 x met zn allen dat stukje "refrein" in paschendale te zingen, maar meer was er ook niet waarop t publiek meezong en stuiteren werd er ook niet gedaan in "the pit" ofzo... viel me wel op en stond toch ook vooraan....


Tuurlijk iedereen kent het omdat het een oud nummer is maar een refrein ontbreekt gewoon, en dat heeft Paschendale idd wel. Als dit een klassieker word die ze elke tour gaan spelen zou het ook best wel eens een mee zing nummer kunnen worden.
pi_15401271
Ik hoor ook liever Hallowed Be Thy Name dan Paschendale. Ik vind het persoonlijk een ruk nummer.
pi_15401345
quote:
Op zondag 14 december 2003 13:52 schreef Kaolla het volgende:

[..]

naja is dat niet gewoon een manier van zingen die je moet aanstaan ofzo?! naja qua muziek vond ik t nog best ok alleen hou nie zo van dat "gezang" van em...
had ie trouwens zn lyrics op de grond liggen ofzo want hij keek 99% van de tijd maar wat naar de vloer... en erg veel vertrouwen in zichzelf had ie ook al niet als je telkens zn zeer originele zinnetjes naar het publiek hoorde... ("waiting for the mighty maiden?" en "how r u rotterdam?" of iets in die trend...) had wel iets meer t publiek erbij mogen betrekken maja vind ze toch niet zo slecht als de reactie die ze kregen


In Leuven praatte hij veel meer, dat was wel prettig, want toen leek het niet zo lang te duren als nu. Tijdens het praten keek hij ook constant naar de grond en kon hij geen minuut stilstaan.

Mijn soort muziek is het in ieder geval niet. Ook niet na deze tweede kans.

pi_15402036
Bij mij had ie het in elk geval danig verpest na de "We spelen nog twee nummers !"-opmerking. Eerst dat zeggen, en dan nog gewoon doodleuk een kwartier doorgaan met 5 andere nummers. (voor zover dat te horen was).
It's my party and I'll cry if I want to.
  zondag 14 december 2003 @ 14:37:56 #171
14125 Michaeltjuh
Brabant Power!
pi_15402126
Mijn vrouw zat op de tribune en die heeft gezien dat het mengpaneel voor het zaalgeluid drie keer bedolven werd onder een lading bier.

Tenslotte viel minimaal de helft (zo'n 40 schuiven) uit. Ook de effectentoren viel uit.

Vandaar dat Run to the Hills 1 gitaar was en zang.

Stelletje zeikers; een amerikaans bandje was allang gekapt met spelen.

Sfeer was goed; we hadden onze eigen prive pit en Paschendale

Alles boven de rivieren is kut.
pi_15402340
quote:
Op zondag 14 december 2003 14:37 schreef Michaeltjuh het volgende:
Mijn vrouw zat op de tribune en die heeft gezien dat het mengpaneel voor het zaalgeluid drie keer bedolven werd onder een lading bier.

Tenslotte viel minimaal de helft (zo'n 40 schuiven) uit. Ook de effectentoren viel uit.

Vandaar dat Run to the Hills 1 gitaar was en zang.

Stelletje zeikers; een amerikaans bandje was allang gekapt met spelen.

Sfeer was goed; we hadden onze eigen prive pit en Paschendale


Dat viel mij dus idd ook al op dat Run To The Hills (ieg bij mij op de tribune) een onduidelijke brij werd.

Zei spuit 11.

It's my party and I'll cry if I want to.
  zondag 14 december 2003 @ 15:00:47 #173
61927 DaveM
uitgefokt
pi_15402750
Vanaf de oost-tribune was het geluid over het algemeen goed.
Maar inderdaad hoorde je bij een paar nummers haast alleen de gitaren en waren bas en zang een beetje zacht.

Wat me vooral opviel was de energie van die gasten! Het is al vaker gezegd maar ik heb ze in '91 voor het laatst zien spelen en heb RiR nog niet gezien, dus ik verbaasde me dat ze veel jonger leken. Toch knap dat Bruce als een gek kon springen en klimmen en toch niet buiten adem klonk.

Wel jammer dat Dave en Adrian niet even aan de oostkant kwamen spelen, maar dat zal wel om technische redenen zijn.

  zondag 14 december 2003 @ 15:12:51 #174
61927 DaveM
uitgefokt
pi_15403028
quote:
Op zondag 14 december 2003 01:44 schreef Seborik het volgende:

[..]

Iron Maiden zonder het nummer Iron Maiden kan gewoon niet. Dat is al eeuwen het nummer waarbij een Eddie het podium opkomt...


Ja begrijp het wel, maar persoonlijk kan het mij geen ruk schelen wanneer Eddie opkomt, als ie maar opkomt.
En trouwens Eddie had zich al eerder laten zien.
(Wel gaaf trouwens, 2 verschillende Eddies. )

Ben als longtime-fan het titelnr gewoon een beetje zat, that's all.

pi_15403262
Jah liedjes als Number of the Beast Wrathchild Iron Maiden mogen ze van mij wel uit de setlist schrappen heb ze nu wel gezien, maja doen ze toch niet... naja Wrathchild wel maja ze moesten ff snel nog nummertje hebben om ertussen te duwen..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')