abonnement Unibet Coolblue
pi_13625080
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:37 schreef Shoplifter14 het volgende:
Lutein van Kranen (Call TV) heeft trouwens een hekel aan Bassie en Adriaan. Luister maar : http://members.lycos.nl/luteinvankranen/28%20juni%202003%20-%20Lutein%20heeft%20een%20hekel%20aan%20Bassie%20en%20Adriaan.MP3
Dat wyf is gewoon jaloers dat B & A zoveel suc6 hebben... Naja Call TV zegt eigenlijk ook al genoeg, je weet wat voor mensen daar werken (kijk maar eens naar Kopspijkers )
pi_13625377
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:02 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Dat wyf is gewoon jaloers dat B & A zoveel suc6 hebben... Naja Call TV zegt eigenlijk ook al genoeg, je weet wat voor mensen daar werken (kijk maar eens naar Kopspijkers )


Ja haha, bovendien moest de zo te horen de tijd vol lullen, dus ging ze zomaar in het niets praten over het "robotje".

Ze zou beter moeten weten: Robin

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_13626215
ik ben ook idd erg benieuwd naar de B&A boys. kent iemand toevallig een lid van de B&A boys? en zullen ze ooit kampioen zijn geworden? ik begreep dat de linksbuiten ooit gescout is voor een profclub.
wie zaait zal oogsten.....
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 17:09:16 #29
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_13626699
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:46 schreef cohen het volgende:
ik ben ook idd erg benieuwd naar de B&A boys. kent iemand toevallig een lid van de B&A boys? en zullen ze ooit kampioen zijn geworden? ik begreep dat de linksbuiten ooit gescout is voor een profclub.
Meen je dit nou serieus?

De B&A Boys zijn gewoon voor een paar afleveringen gespeeld door een D-efltal van FC Vlaardingen of hoe heet die plaatselijke club daar... Ze hebben dus nooit één officiële wedstrijd gespeeld, laat staan dat ze kampioen zijn geworden!! (onder de naam B&A Boys althans)

"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
pi_13627032
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:46 schreef cohen het volgende:
ik ben ook idd erg benieuwd naar de B&A boys. kent iemand toevallig een lid van de B&A boys? en zullen ze ooit kampioen zijn geworden? ik begreep dat de linksbuiten ooit gescout is voor een profclub.
Ehm right? Volgens mij heeft de poster boven mij meer verstand ervan
pi_13627444
nee dat is gekkigheid. ik ben alleen wel benieuwd of iemand een persoon uit de B&A boys kent. lijkt me toch leuk om figurant te zijn. ze kwamen in ieder geval niet van de acteurschool :p net zo als de collega's van adjudant van der Steen. die zullen geen toneelschool hebben gedaan
wie zaait zal oogsten.....
pi_13628092
klopt het dat Ina van Toor de stem van Robin doet? het is namelijk wel ingesproken door een vrouw.
wie zaait zal oogsten.....
pi_13628363
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:58 schreef cohen het volgende:
klopt het dat Ina van Toor de stem van Robin doet? het is namelijk wel ingesproken door een vrouw.
Volgens mij wel. Ina doet sowiezo al veel werk, en aangezien het een vrouwenstem is vermoed ik wel dat zij het is. Wat denkt de rest hiervan?
wat doe je nou joh, ik lig helemaal niet te pitten! KLIKSPAAN!
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 18:20:05 #34
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_13628612
In een eerder B&A-topic is dit al uitgebreid besproken! Eén der mp3-makers heeft toen de Robin-stem weer 'teruggevormd', en daaruit bleek inderdaad dat het een vrouwenstem (aangenomen wordt dat het mevrouw van Toor betreft) is!
"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
  Moderator vrijdag 3 oktober 2003 @ 18:28:30 #35
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_13628824
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:20 schreef Gerritje het volgende:
In een eerder B&A-topic is dit al uitgebreid besproken! Eén der mp3-makers heeft toen de Robin-stem weer 'teruggevormd', en daaruit bleek inderdaad dat het een vrouwenstem (aangenomen wordt dat het mevrouw van Toor betreft) is!
dat was ik, dè hofleverancier ok ok nog één keer:

Robin in de serie 'de Verdwenen Kroon'

Robin verbouwd tot het origineel ingesproken

En lees voortaan ook alle oude topics door

--het is me wel opgevallen dat Robin in deze serie 3 verschillende stemmen heeft, ik zal ze binnenkort even allemaal posten--

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_13629076
Ja ik had al gelezen over die hervormde stem, maar er stond toen niet dat iemand zeker wist of het Ina van Toor was, vandaar
wat doe je nou joh, ik lig helemaal niet te pitten! KLIKSPAAN!
pi_13629417
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:41 schreef B2 het volgende:
Ja ik had al gelezen over die hervormde stem, maar er stond toen niet dat iemand zeker wist of het Ina van Toor was, vandaar
Stond er wel bij Dat had ik geplaatst
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 19:16:25 #38
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_13629747
Een lerares op mijn vorige school zei ooit eens dat haar broer(tje?) heeft meegedaan als een van de B&A boys.... ze woonden namelijk bij aadje in het straatje... hond Lara kwam ook uit de straat (zoiets zei ze)
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
pi_13630334
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:58 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Stond er wel bij Dat had ik geplaatst


Ow, dan had ik je niet goed verstaan
wat doe je nou joh, ik lig helemaal niet te pitten! KLIKSPAAN!
pi_13630357
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:16 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
Een lerares op mijn vorige school zei ooit eens dat haar broer(tje?) heeft meegedaan als een van de B&A boys.... ze woonden namelijk bij aadje in het straatje... hond Lara kwam ook uit de straat (zoiets zei ze)
Ja logisch Het was de hond van Adriaan
pi_13630375
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:42 schreef B2 het volgende:

[..]

Ow, dan had ik je niet goed verstaan


Drommels drommels en nog een drommels! Volgens mij ben je een beetje doof
pi_13630755
Ja ik voel me inderdaad een beetje loof!

Heb vandaag de diamant gekeken. Daar zat ook weer een mooie fout in, haha. Wanneer Bassie en Adriaan door de agenten in de cel worden gestopt zijn ze beide geboeid. Direct daarna in de scene vanuit de cel zie je Bassie en Adriaan, en opeens zijn ze beide zonder handboeien. Altijd leuk die foutjes

wat doe je nou joh, ik lig helemaal niet te pitten! KLIKSPAAN!
pi_13631023
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:01 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Ja het is 1 van de 1e CD's De CD is namelijk van de plaaggeest.


Jij als echte b en a fan had niet eens vernomen dat de videobanden van het geheim van de schatkaart echt gigantisch zijn verknipt? valt me een beetje van je tegen. hihi
pi_13631714
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 20:06 schreef Pinkeltje888 het volgende:

[..]

Jij als echte b en a fan had niet eens vernomen dat de videobanden van het geheim van de schatkaart echt gigantisch zijn verknipt? valt me een beetje van je tegen. hihi


Heb ik dat ergens gezegd dan?
pi_13631808
is het jullie opgevallen dat naarmate bassie ouder wordt, ook een vollere haarbos krijgt? en zn haarkleur wordt ook steeds feller....
een hele aparte verschijning...
maarja, bassie is natuurlijk niet zoals ieder ander mens.
wie zaait zal oogsten.....
pi_13631857
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 20:35 schreef cohen het volgende:
is het jullie opgevallen dat naarmate bassie ouder wordt, ook een vollere haarbos krijgt? en zn haarkleur wordt ook steeds feller....
een hele aparte verschijning...
maarja, bassie is natuurlijk niet zoals ieder ander mens.
haha De pruiken die Bassie vroeger op had (zo rond de serie van De Diamant) vind ik veel mooier, als die van nu.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 20:52:51 #47
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_13632236
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 20:37 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

haha De pruiken die Bassie vroeger op had (zo rond de serie van De Diamant) vind ik veel mooier, als die van nu.


Ik vind de pruiken uit de series Kroon en Verzonken stad, het leukste, en het vertrouwdst. Ik vind Bassie's pruik nu, veel te lang en véél te geel

pi_13632317
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 20:52 schreef Shoplifter14 het volgende:

[..]

Ik vind de pruiken uit de series Kroon en Verzonken stad, het leukste, en het vertrouwdst. Ik vind Bassie's pruik nu, veel te lang en véél te geel

[afbeelding]

Ja inderdaad, maar zoals op deze foto, dat vind ik wel een mooie pruik:


  vrijdag 3 oktober 2003 @ 21:05:13 #49
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_13632507
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 20:56 schreef heidbuurt het volgende:

[..]


Jah idd dat vind ik ook een hele mooie pruik!
pi_13632581
Maiko, heb jij trouwens nog opnames van Telekids met Bassie & Adriaan (Ik zie dat je een site hebt over Carlo & Irene)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')