abonnement Unibet Coolblue
pi_13586341
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 22:55 schreef VrAnqZ het volgende:

[..]

Wijkt de DVD versie nog af van deze versie?


Ja heel erg, allemaal nieuwe muziek en de DVD is duurt veel langer.
pi_13586367
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 22:56 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

tot nu toe niet te krijgen

morgen de Bart Smit even proberen


Okeej is goed. Ik ben benieuwd
pi_13586549
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 23:44 schreef heidbuurt het volgende:

Ja heel erg, allemaal nieuwe muziek en de DVD is duurt veel langer.


Ah tof dan moet ik die ook hebbe, lekker tegelijk afspele en de verschille zoeke
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 oktober 2003 @ 23:58:33 #179
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_13586700
Bassie & Adriaan TV dagoverzicht
Alle afleveringen op Nickelodeon

donderdag 2 oktober 2003
0:00
Bassie & Adriaan en de Geheimzinnige Opdracht
Aflevering 6: "Als Je Bij De Hand Bent" (Italie)

2:00
Bassie & Adriaan en de Geheimzinnige Opdracht
Aflevering 6: "Als Je Bij De Hand Bent" (Italie)

4:00
Bassie & Adriaan en de Geheimzinnige Opdracht
Aflevering 6: "Als Je Bij De Hand Bent" (Italie)

18:00
Bassie & Adriaan en de Verdwenen Kroon
Aflevering 6: "Bedrogen Door Bedriegers"

18:30
Bassie & Adriaan en de Verdwenen Kroon
Aflevering 7: "Het Computerprogramma"

vrijdag 3 oktober 2003
0:00
Bassie & Adriaan en de Geheimzinnige Opdracht
Aflevering 7: (Duitsland)

2:00
Bassie & Adriaan en de Geheimzinnige Opdracht
Aflevering 7: (Duitsland)

4:00
Bassie & Adriaan en de Geheimzinnige Opdracht
Aflevering 7: (Duitsland)

18:00
Bassie & Adriaan en de Verdwenen Kroon
Aflevering 8: "De Ontsnappingsroute"

18:30
Bassie & Adriaan en de Verzonken Stad
Aflevering 1: "Een Rustige, Luie Vakantie?"

zaterdag 4 oktober 2003
2:00
Bassie & Adriaan en de Geheimzinnige Opdracht
Aflevering 8: (Griekenland)

4:00
Bassie & Adriaan en de Geheimzinnige Opdracht
Aflevering 8: (Griekenland)

zondag 5 oktober 2003
2:00
Bassie & Adriaan en de Geheimzinnige Opdracht
Aflevering 9: (Denemarken)

4:00
Bassie & Adriaan en de Geheimzinnige Opdracht
Aflevering 9: (Denemarken)

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 02-10-2003 00:09]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_13587104
Baron: drommels drommels en nog eens drommels. Nog een topic over die vervelende clown en die irritante acrobaat!!
B2: Wat? Ben je kwaad?
Baron: nog een topic over die vervelende clown en die irritante acrobaat!!
B2: Oh ben je daarom kwaad?
Baron: Drommels drommels en nog eens drommels!!!!!!!
Vlugge Japie: Gossie
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  donderdag 2 oktober 2003 @ 02:44:51 #181
64920 semafoor
Dommel en nog eens dommel
pi_13588248
Ik vind het onzin dat B&A niet op divx zouden mogen worden verspreid, het is juist prachtig om hun gedachtengoed en maatschappelijke visie te verspreiden, beter dan het harde beleid dat er tegenwoordig in Nederland wordt gevoerd. Daabij vind ik B&A goede knapen maar ze zijn zelf een beetje te erg op verkoop gericht, als ze nu weer opnieuw zouden beginnen zouden ze hun "eerlijke" houding totaal niet meer hebben en vooral Bassie is een keiharde geldincasseerder geworden met zijn postorderbedrijf. Ik begrijp dat de films martkwaarde hebben en dat ze zich ervoor ingezet hebben maar met hun "eerlijke" gedrag zouden ze ook een eerlijke prijs moeten vragen, ik schat maar dit kan ik mis hebben dat er nog steeds veel jeugdigen het materiaal kopen en hier moeten B&A ook hun maatschappelijke verantwoordelijkheid zien, gooi die prijzen van de DVD's omlaag en dan zal ik ze ook allemaal kopen.
"Als ik Amsterdamt hoort, heb ik al een wielklem"
pi_13588933
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 02:44 schreef semafoor het volgende:
Ik vind het onzin dat B&A niet op divx zouden mogen worden verspreid, het is juist prachtig om hun gedachtengoed en maatschappelijke visie te verspreiden, beter dan het harde beleid dat er tegenwoordig in Nederland wordt gevoerd. Daabij vind ik B&A goede knapen maar ze zijn zelf een beetje te erg op verkoop gericht, als ze nu weer opnieuw zouden beginnen zouden ze hun "eerlijke" houding totaal niet meer hebben en vooral Bassie is een keiharde geldincasseerder geworden met zijn postorderbedrijf. Ik begrijp dat de films martkwaarde hebben en dat ze zich ervoor ingezet hebben maar met hun "eerlijke" gedrag zouden ze ook een eerlijke prijs moeten vragen, ik schat maar dit kan ik mis hebben dat er nog steeds veel jeugdigen het materiaal kopen en hier moeten B&A ook hun maatschappelijke verantwoordelijkheid zien, gooi die prijzen van de DVD's omlaag en dan zal ik ze ook allemaal kopen.
b&a dvd's zijn niet zo onwijs duur hoor? Wat is nou 10 euro voor een originele DVD? wou je het nog goedkoper?
  donderdag 2 oktober 2003 @ 07:26:09 #183
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_13588946
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 07:22 schreef VrAnqZ het volgende:

[..]

b&a dvd's zijn niet zo onwijs duur hoor? Wat is nou 10 euro voor een originele DVD? wou je het nog goedkoper?


Jah idd, tegenwoordig zijn de meeste dvd's veel duurder. En als je het zo graag wilt zien, laat je ze voor dat geld niej liggen
  donderdag 2 oktober 2003 @ 08:47:54 #184
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_13589361
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 07:26 schreef Shoplifter14 het volgende:

[..]

Jah idd, tegenwoordig zijn de meeste dvd's veel duurder. En als je het zo graag wilt zien, laat je ze voor dat geld niej liggen


Da's ook mijn probleem, ik wil ze allemaal hebben, duur of niet, dan moet het maar over een grote verspreide periode.
Maar ik wil wel de echte, originele kopen, vind ik wel wat mooier.
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
pi_13589524
De dvd's zijn zeker niet duur, die moet je sowieso kopen vind ik.

Het enige waar moeilijk over gedaan wordt is bijvoorbeeld oud beeldmateriaal (zoals oude circusshows). De Tros wil ze niet weggeven vanwege kopierechten en B&A weten het zelf ook niet. Tja...doe dan niet zo moeilijk zou ik zeggen en gun de die hard b&a fans ook even het oude beeldmateriaal, waar op geen andere manier nog aan te komen is. Wij zijn toch niet uit op commerciele belangen ofzo Ik wil hiermee uiteraard niet zeggen dan Bassie en Adriaan nu geldwolven ofzo zijn hoor

Vooral heidbuurt kan hierover meepraten (sterker nog: de helft van het verhaal komt van hem)

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  donderdag 2 oktober 2003 @ 09:04:05 #186
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_13589559
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 09:01 schreef hinse het volgende:
De dvd's zijn zeker niet duur, die moet je sowieso kopen vind ik.

Het enige waar moeilijk over gedaan wordt is bijvoorbeeld oud beeldmateriaal (zoals oude circusshows). De Tros wil ze niet weggeven vanwege kopierechten en B&A weten het zelf ook niet. Tja...doe dan niet zo moeilijk zou ik zeggen en gun de die hard b&a fans ook even het oude beeldmateriaal, waar op geen andere manier nog aan te komen is. Wij zijn toch niet uit op commerciele belangen ofzo Ik wil hiermee uiteraard niet zeggen dan Bassie en Adriaan nu geldwolven ofzo zijn hoor

Vooral heidbuurt kan hierover meepraten (sterker nog: de helft van het verhaal komt van hem)


Ja daar heb je wel gelijk in, zodra omroepmaatschappijen ruiken dat ze iets waardevols hebben, dan houden ze dat ook. Kans is dat het over jaren en jaren weer gedraaid gaat worden of op de markt wordt gebracht om er nog meer voor te kunnen vangen...
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
pi_13589758
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 09:04 schreef De_Maestro het volgende:

[..]

Ja daar heb je wel gelijk in, zodra omroepmaatschappijen ruiken dat ze iets waardevols hebben, dan houden ze dat ook. Kans is dat het over jaren en jaren weer gedraaid gaat worden of op de markt wordt gebracht om er nog meer voor te kunnen vangen...


Ja, maar de vraag is óf het ooit uitgezonden wordt/op de markt komt .
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  donderdag 2 oktober 2003 @ 09:23:27 #188
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_13589841
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 09:18 schreef hinse het volgende:

[..]

Ja, maar de vraag is óf het ooit uitgezonden wordt/op de markt komt .


Ja, ik persoonlijk denk van wel, aangezien er altijd wat aan te verdienen valt...
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
pi_13589925
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 09:23 schreef De_Maestro het volgende:

[..]

Ja, ik persoonlijk denk van wel, aangezien er altijd wat aan te verdienen valt...


Hmm, ik denk dat ze dat dan binnen een jaar moeten doen, want ik snap dan niet waarom ze dat nooit eerder gedaan hebben (ze konden er al jarenlang geld mee verdienen toch? ).
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  Moderator donderdag 2 oktober 2003 @ 09:33:32 #190
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_13590041
Het contract met Nickelodeon loopt t/m 2004
de DVDs komen ook nog uit in de loop van 2004...
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_13590330
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 09:18 schreef hinse het volgende:

[..]

Ja, maar de vraag is óf het ooit uitgezonden wordt/op de markt komt .


Heel misschien komt er nog een DVD met circusopnames, maar dat is helaas nog niet zeker. Maar er komt dan een soort van samenvatting van alle circusshows oop (alleen de leukst fragmenten)
pi_13590673
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 09:49 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Heel misschien komt er nog een DVD met circusopnames, maar dat is helaas nog niet zeker. Maar er komt dan een soort van samenvatting van alle circusshows oop (alleen de leukst fragmenten)


Ik hoop dan niet dat het zo'n goedkope 6 euro dvd wordt van 50 minuten, maar minimaal anderhalf uur. Daar wil ik dan ook best voor betalen
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_13590682
is de schatkaart dvd al uit ?
pi_13590714
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 10:08 schreef bbrother het volgende:
is de schatkaart dvd al uit ?
Nope nog 3 weken wachten

Het zijn trouwens 2 dvd's

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_13590808
Heidbuurt,
Ik had gisteravond trouwens nog wat banden bekeken, om te zien of ik nog wat leuke aankondigingen van de Tros/B&A kon vinden. Helaas, alleen wat aankondigingen van zo'n duffe Tros-presentatrice die echt niet boeiend waren .

Vanavond bekijk ik de andere helft van de banden, maar er is denk ik weinig kans op waardevolle fragmentjes

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  Moderator donderdag 2 oktober 2003 @ 11:21:08 #196
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_13592215
heel misschien heb ik nog iets,
wij schijnen ook nog banden te hebben!
Dat wordt de zolder op

Heeft iemand die theaterhoogtepunten al op DVD gezien? Zou eind vorige maand al uit zijn, hier kan niemand hem krijgen

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_13593176
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
heel misschien heb ik nog iets,
wij schijnen ook nog banden te hebben!
Dat wordt de zolder op

Heeft iemand die theaterhoogtepunten al op DVD gezien? Zou eind vorige maand al uit zijn, hier kan niemand hem krijgen


Nee, deze komt pas begin Nov. uit, dus nog even wachten
  Moderator donderdag 2 oktober 2003 @ 12:32:05 #198
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_13593972
hmmpzzz dat schiet alweer niet op
Vandaag krijg ik iig de 25 jaar 25 lidjes
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_13598252
Vandaag is b&a en de plaaggeest binnengekomen, top hoor die dvd's

Gelijk ook maar even Bassie & Adriaan-Europa 1 en Bassie & Adriaan-Geheim/Sleutel besteld

pi_13598700
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 15:14 schreef VrAnqZ het volgende:
Vandaag is b&a en de plaaggeest binnengekomen, top hoor die dvd's

Gelijk ook maar even Bassie & Adriaan-Europa 1 en Bassie & Adriaan-Geheim/Sleutel besteld


Leuk, iedereen krijgt vandaag B&A stuff binnen .

Ik krijg morgen een oude cd binnen (van de plaaggeest) met 18 liedjes geloof ik. Ook wel leuk voor m'n collectie .

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')