En nog wat leuke show, maar no go auto's
OPEL KADETT D 1.2N MOT.12N 38KW
MAZDA 323 1.5 16V. F-COUPE MOT.Z5 1489CC 66KW
BMW 316i COUPE 1.6 MOT.M43 1595CC 75KW
OPEL ASTRA 1.7 16V.DTI HB. MOT.Y17DT 55KW
AUSTIN MINI 1000 MOT.99H 998CC 30KW
En deze was gewoon humor
MAZDA 323 1.5 16V. F-COUPE MOT.Z5 1489CC 66KW
Kadett 1.2 -> 2.0 16v GSi blok, of nog erger de Turbo versie
Mini 1.0 -> 1.3 Metro Turbo blok, toch ook goed voor +90pk
quote:Zou kunnen ja, maar kijk die diesel 1.7 astra en die 323 dan houd ik weinig vermoede over.
Op zaterdag 27 september 2003 17:52 schreef matig het volgende:
hmm niet om het 1 of ander, en het zou best kunnen, maar die motorgegevens erbij zegt natuurlijk niks. Zeker bij Mini's en Kadettjes worden vaak andere motoren erin gelegd, zonder dat dat doorgegeven wordt aan bijv. het RDWKadett 1.2 -> 2.0 16v GSi blok, of nog erger de Turbo versie
Mini 1.0 -> 1.3 Metro Turbo blok, toch ook goed voor +90pk
De een vind een horloge van 10.000 euro mooi.
De ander koopt een fiets van 5000 euro.
Somigge tuigen hun auto op.
Big Deal, als je het lelijk vind, vermaak je dan met de gedrochten in dit topic maar doe niet zo denigrerend.
maar waarom heeft deze BMW nog trommeltjs achter
quote:25kw?
Op zaterdag 27 september 2003 17:18 schreef SoesGSX600 het volgende:
Wacht maar tot ik over 2 jaar me motor (zie avater) hebDan is bovenstaande kinderspeeldgoed
![]()
quote:Motor = auto
Wacht maar tot ik over 2 jaar me motor (zie avater) hebDan is bovenstaande kinderspeeldgoed
![]()
quote:Lijkt maar zo, beetje gezichts bedrog (toch wel handig die 4 megapixels
Op zaterdag 27 september 2003 20:49 schreef Ultimora het volgende:
staan zeker leuke auto's bij! mischien dat ik morgen nog ff een blik ga werpen. tis toch in de buurt.maar waarom heeft deze BMW nog trommeltjs achter
![]()
[afbeelding]
[Dit bericht is gewijzigd door 22Jarige op 28-09-2003 00:24]
quote:
Op zondag 28 september 2003 00:16 schreef Manfredje het volgende:
Was het Halfords promotie team er ook
[Dit bericht is gewijzigd door Sjoewe op 28-09-2003 02:20]
quote:vind deze BMW echt overdone..een 3 serie moet je subtieler optisch tunen..
Op zaterdag 27 september 2003 20:19 schreef Extremini het volgende:
Veel mooie sjonnie-bakken zitten er tussen, maar deze.:
[..]Kijk naar de bumper en voorspoiler.
![]()
![]()
![]()
leuk met het wassen..de dode beestjes (muggen etc ) uit je gril pulken
quote:
Op zondag 28 september 2003 03:42 schreef Crashcat het volgende:
* Crashcat meldt.
Ik ga over 6 uurtjes en ik ben nog steeds wekker..
.
quote:Hehe, zitten vast hete nokkenassen is, moet je goed koelen he
Op zondag 28 september 2003 10:16 schreef Chris_Redfield het volgende:
[afbeelding]316i
Geef dan wat minder uit aan Tupperware en koop een echt bmw.
quote:Je ziet daar 9 versterkers, 8 capacitors en 8 batterijen.
Op zondag 28 september 2003 10:28 schreef SvenThaMan het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat ik hier zie:Mooi CD-rek?
quote:ow, ik dacht een minibar
Op zondag 28 september 2003 10:35 schreef Kaj_A het volgende:[..]
Je ziet daar 9 versterkers, 8 capacitors en 8 batterijen.
quote:wat is dat, een moter
Op zondag 28 september 2003 10:47 schreef 001 het volgende:[..]
Met alleen de motor zul je niet ver komen, ik denk dat je beter een moter kunt kopen.
quote:Ik denk dat jij heel dom bent en dan nog altijd denkt dat je slimmer bent dan een ander...
Met alleen de motor zul je niet ver komen, ik denk dat je beter een moter kunt kopen.
quote:Kannie doen he staat alleen wa lullig voor op straat met een helm op op een moterblok gaan zitten
Ik zou toch maar een motor kopen. ( en baai de wee een soes gsx-r is retesnel coole machine )
En die auto's zijn eigenlijk allemaal overdone in mijn ogen maar goed smaken verschillen. Alleen die focus die op de parkeer plaats is gekiekt vind ik wel cool..
[..]
Lijkt maar zo, beetje gezichts bedrog (toch wel handig die 4 megapixels )
wat denk jij dan dat dit zijn schijven?????????
quote:Duhuh...
Op zondag 28 september 2003 18:46 schreef Rancor het volgende:
[quote]Op zondag 28 september 2003 00:12 schreef 22Jarige het volgende:[..]
Lijkt maar zo, beetje gezichts bedrog (toch wel handig die 4 megapixels
)
[afbeelding]
wat denk jij dan dat dit zijn schijven?????????
quote:ja dat kan... maar als die gast die spiegeltjes en die velgen en die inmense (wel lelijke) spoiler/griller niet zelf er onder gelegd heeft... dan is het een BMW M3 Schnitzer... nu vind ik die grille wel ernstig lelijk... maar het is wel een schnitzer grille.. en als het een M3 schnitzer is.. dan berg je maar
Op zondag 28 september 2003 10:16 schreef Chris_Redfield het volgende:
[afbeelding]316i
Geef dan wat minder uit aan Tupperware en koop een echt bmw.
maar idd ik hou t toch op een 316
[Dit bericht is gewijzigd door Youp op 28-09-2003 19:24]
quote:Het is een 316i.
Op zondag 28 september 2003 19:23 schreef Youp het volgende:
maar idd ik hou t toch op een 316
Als je een taartschep wil, ga dan naar de blokker en koop een taartschep maar plak hem niet op je auto... Sjonnie, sjonnie, sjonnie en sjonnie... Ik lach al in een scheur toen ik er zondag langs reed... Ongelooflijk wat een zielige figuurtjes lopen daar rond... Ooit een Fiesta met een taartschep en getinte ruiten willen rijden??? Hahahahahahahaha.....
quote:Je zal het niet verwachten maar smaken verschillen
Op maandag 29 september 2003 16:05 schreef CdFMarshall het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je een taartschep wil, ga dan naar de blokker en koop een taartschep maar plak hem niet op je auto... Sjonnie, sjonnie, sjonnie en sjonnie... Ik lach al in een scheur toen ik er zondag langs reed... Ongelooflijk wat een zielige figuurtjes lopen daar rond... Ooit een Fiesta met een taartschep en getinte ruiten willen rijden??? Hahahahahahahaha.....
Ik heb een perfect hokje voor jou.
Triest en bekrompen in 1
Kheb geen supra, lancer evo, etc.. gezien...
Wat is de gemiddelde bezoeker van een dergelijke beurs? Waarom dirkt een gemiddelde bezoeker van dergelijke beurzen zijn auto op??? Patsen, patsen, patsen...
YEGH!!! is mijn bekrompen mening dan...
quote:Ik heb ze wel gezien en gefotografeerd natuurlijk
Op maandag 29 september 2003 16:37 schreef Visie het volgende:
ik vond die auto`s in de fast and the furious (film) wel leuk, maar dit is meer show dan speed allemaal.. en veelal oude niet mooie auto`s..Kheb geen supra, lancer evo, etc.. gezien...
quote:Whehe jaloerse homo
Op maandag 29 september 2003 17:01 schreef CdFMarshall het volgende:
Joepie, ik pas in een hokje...hurray hurray
Wat is de gemiddelde bezoeker van een dergelijke beurs? Waarom dirkt een gemiddelde bezoeker van dergelijke beurzen zijn auto op??? Patsen, patsen, patsen...
Nofi .
quote:Lekker makkelijk he??? Mensen beoordelen die je niet kent...
Op maandag 29 september 2003 17:01 schreef CdFMarshall het volgende:
Joepie, ik pas in een hokje...hurray hurray
Ik vind er zelf dus namelijk wel schitterende auto's tussen zitten en heb er zeer zeker respect voor dat er heel veel tijd en geld in zo'n auto is gaan zitten. Ik moest er zelf niet aan denken om in zo'n saaie standaard auto te gaan rijden waar er al 3 miljoen van rondrijden. Zo heb je tenminste een unieke auto en daar heb ik zeer zeker respect voor!
quote:De auto's die daar staan zou ik anders wat graag willen ipv een Nissan 100 NX.
Op maandag 29 september 2003 16:05 schreef CdFMarshall het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:De onderbouwing heb ik naar mijn weten toch echt ondertussen wel gegeven.
Op maandag 29 september 2003 17:50 schreef GizartFRL het volgende:[..]
De auto's die daar staan zou ik anders wat graag willen ipv een Nissan 100 NX.
Tis duidelijk dat je die autos niet leuk vind, maar een onderbouwing zou wel op zijn plek zijn.
quote:Zijn allemaal persoonlijke meningen. Zolang jij die onder bouwt is er nix aan de hand. Maar gewoon iedreen op zo'n show maar sjonnies noemen is geen optie. En ook niet waar want dan zou ik ook een sjonnie moeten wezen. En dat is zeker het geval niet
Op maandag 29 september 2003 21:12 schreef CdFMarshall het volgende:[..]
De onderbouwing heb ik naar mijn weten toch echt ondertussen wel gegeven.
Het gaat me niet om de auto's (althans voornamelijk niet), echter om het aantal sjonnies dat er rondloopt en er een ouderwetse paal van krijgt om een enorme stellage achterop een Honda of een Evo te zien... Een Evo of Skyline of whatever kan ik absoluut waarderen, echter om een auto zo overdone 'verkracht' te zien worden kan ik dan weer absoluut NIET waarderenEnige subtiliteit heeft toch juist veel meer waarde? Dus geen giga-spoiler, maar een beschaafd spoilertje... Geen 17" of meer velgen maar mooie 15"lm velgen.
Kortom, het is het overtrokkene en de gemiddelde typetjes waar ik van in een deuk lig. Tuurlijk staan er ook mooie wagens tussen. Tuurlijk lopen er ook normale mensen rond, maar een groot deel is een enorme sjonnie. Daar zal zelfs jij niet omheen kunnen...
verdere reacties hierop kunnen in ons feedback topic
quote:Vandaar dat ik dus ook 'gemiddelde bezoeker' gebruik en in mijn voorgaande post ook aangaf dat niet elke bezoeker en niet elke auto zo is... De 'onderbouwing' dus... en is inderdaad persoonlijk, daarom heet het ook mening...
Op maandag 29 september 2003 21:27 schreef jacco het volgende:[..]
Zijn allemaal persoonlijke meningen. Zolang jij die onder bouwt is er nix aan de hand. Maar gewoon iedreen op zo'n show maar sjonnies noemen is geen optie. En ook niet waar want dan zou ik ook een sjonnie moeten wezen. En dat is zeker het geval niet
verdere reacties hierop kunnen in ons feedback topic
Maar goed, ik zal mijn kop verder houden..
quote:15" LM velgen
Op maandag 29 september 2003 21:12 schreef CdFMarshall het volgende:[..]
Geen 17" of meer velgen maar mooie 15"lm velgen.
Shit, loop ik mooi uit de pas met mijn 19"
quote:Ruilen?
Op dinsdag 30 september 2003 09:38 schreef StefanP het volgende:[..]
15" LM velgen
quote:Ben ik dan nog beter bezig??? Heb nog 14"...
Op dinsdag 30 september 2003 09:38 schreef StefanP het volgende:[..]
15" LM velgen
quote:
![]()
Ben zeer benieuwd waar die voorbumper vandaan komt. Erg mooi zo met die verstralertjes onderin.
quote:Wat voor auto heb je? Misschien dat ik er een foto van gemaakt heb. Ik heb wel een zwarte celica gefotografeerd. (nieuwste model)
Op dinsdag 30 september 2003 13:14 schreef _-Celica-_ het volgende:
vond het weekendje in zwolle erg geslaagd was erg gezellig (bij onze stand dan he) alleen vond zelf dat er een te hoog honda gehalte wasennuh.... waarom staat mijn tootootje niet tussen de foto's
![]()
:D
quote:Lekker aerodynamisch ook...
Op dinsdag 30 september 2003 13:19 schreef ShaoliN het volgende:
Erg mooi zo met die verstralertjes onderin.
quote:idd :
Op zaterdag 27 september 2003 17:27 schreef Suikermais het volgende:
[afbeelding]Hoe zet ik mezelf voor lul ?
damn, al die bakken zijn trager dan mijn auto :
VOLKSWAGEN SCIROCCO 1.8 INJ.16V. MOT.KR 1781CC 102KW
stelletje prutsers
quote:Die met die taartschep achterop?
Op dinsdag 30 september 2003 13:22 schreef _-Celica-_ het volgende:
die ken ik wel die honda civic, die auto waarvan je de het rechterachterwiel ziet oranje/goude is nmlk die van mij, wil je die honda civic zien, carmania 4 en 5 oct in goes zijn we er weer
Heb je ook echt nodig zo'n spoiler met voorwielaandrijving
quote:Deze auto:
Op dinsdag 30 september 2003 13:30 schreef _-Celica-_ het volgende:
en wat voorn auto rij jij??? fiat panda, maakt niet uit hoor die jaloersheid, ben ik wel gewend:D hey maar smaak is smaak he, en op de beurs heb ik bijna alleen amar positieve dingen gehoord, dus je lult maar raak toch?...
En die heeft lekker wel achterwielaandrijving (en middenmotor).
quote:Zo'n 99.99% van de celica's heeft voorwielaandrijving dus het is een "educated guess".
Op dinsdag 30 september 2003 13:34 schreef _-Celica-_ het volgende:
ennuh wie heeft het over voorwielaandrijving???? nooit van een 4x4 celica gehoord???
Ach ja, het is maar wat je zelf mooi vindt. Je hebt altijd hoe mooi jeje auto ook fixt dat iemand zegt mwah overdone, of ik vind het niks. Als je er zelf een goed gevoel bij hebt is dat toch okeej.
Ik kom elk weekend op een tuningmeeting/beurs en iedereen op die beurs (de eigenaren) zijn allemaal mensen die vol passie over hun auto kunnen praten. Dat zijn niet van die sjonniemensen zoals jullie denken. Meesten hebben allemaal een goede studie achter de rug e.d.
Dus ga ons geen sjonnies noemen. Echte beurzen zoals Full-Speed en de Int. Tuning Salon, daar vind je geen sjonnies en anita's .... die vindt je bij de straatraces.
D'r is namelijk een heel groot verschil tussen de echte tuners en die wannabe's van de straatracers. Die maken het voor ons kapot, door hun krijgen wij een verkeerd imago aangemeten.
leuke bekleding heb je trouwens, is bij mij ook een van de volgende stappen om em nog iets uniekers te maken dan dat ie al is.
keep up the good tuning!!!
quote:Kijk dat mag jij vinden, van dit model MR2 moet je maar net houden. Ik was pas echt verkocht nadat ik er een proefrit in gemaakt had (want uiterlijk is leuk, als bestuurder heb je meer aan een auto die heerlijk rijdt).
Op dinsdag 30 september 2003 13:40 schreef _-Celica-_ het volgende:
ps en niet om lullig te doen maar zo'n mr2 is toch ook niet alles, op Full Speed stonden mooiere modellen, dan die nieuwe
En ik heb niks tegen modden/customizen/tunen maar het moet wel functioneel zijn. Zelf hoop ik ooit nog eens een wide body kit te kunnen kopen (maar die dingen zijn ontieglijk duur als je ze zelf uit Japan moet importeren). En een spoiler die meer weegt dan de auto zelf terwijl je voorwielaandrijving hebt vind ik dus niet functioneel.
Zoiets moet het worden maar dan natuurlijk met een iets kleinere spoiler:
quote:Yep die ken ik. De voorbumper komt bij Xenon vandaan en is de enige in Nederland. Je moet er wel even voor sparen. Want hij is volledig buigbaar. Waardoor als je een klein ongelukje krijgt er nix gebeurt met de bumper.
Op dinsdag 30 september 2003 13:19 schreef ShaoliN het volgende:
Jacco, ken jij de eigenaar van deze:Ben zeer benieuwd waar die voorbumper vandaan komt. Erg mooi zo met die verstralertjes onderin.
quote:Gaat de bumper onder het rijden (100kmh+) niet klapperen of iets dergelijks?
Op dinsdag 30 september 2003 18:33 schreef jacco het volgende:[..]
Yep die ken ik. De voorbumper komt bij Xenon vandaan en is de enige in Nederland. Je moet er wel even voor sparen. Want hij is volledig buigbaar. Waardoor als je een klein ongelukje krijgt er nix gebeurt met de bumper.
quote:nee hoor die gaat geen kant op
Op dinsdag 30 september 2003 18:51 schreef Kaj_A het volgende:[..]
Gaat de bumper onder het rijden (100kmh+) niet klapperen of iets dergelijks?
quote:Nou hopelijk wel de kant op die de rest van de auto ook gaat
Op dinsdag 30 september 2003 21:16 schreef jacco het volgende:[..]
nee hoor die gaat geen kant op
Hoe tunen ze die ? Knallen ze er de motor van een oude MR2 in ?
quote:Pfff... in Japan zijn er al wat bolt-on turbokits te koop en ook TTE heeft er nu eentje ontwikkeld.
Op dinsdag 30 september 2003 23:54 schreef PNG het volgende:
Alsof zo'n nieuwe MR2 opschiet.Hoe tunen ze die ? Knallen ze er de motor van een oude MR2 in ?
Engine swaps worden soms ook gedaan, meestal met de 190 pk celica motor (die ook in de nieuwe lotus exige komt).
gr martin
quote:Waarom niet direct een 3S-GTE?
Op woensdag 1 oktober 2003 06:57 schreef _-Celica-_ het volgende:
hieronder dan snel een pic van de mijne (je kan de spoiler en sideskirts niet echt goed zien maar toch) weten we in ieder geval waar we over praten... en ohw jah voordat iemand erover begint, die openingen in de bumper, daar zit nu ook race gaas achter, en binnenkort de mistlampen.
imho.
Zo, kom maar met die botte opmerkingen, kraak maar af die shit. Ik ben toch
[edit]
Jaja ik weet dat die ongetuned is, maar alles waar je ook maar iets op schroeft wordt toch abrupt afgekraakt dussuh.
En nee deze stond niet op zwolle dus haal anders maar weg ofzo.
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Viper_74 op 01-10-2003 08:57]
quote:OK, ga je iets veranderen aan die lampen? Die vind ik bij dit model het minste. Voor de rest een aardige kar.
Op woensdag 1 oktober 2003 08:55 schreef Viper_74 het volgende:
Dit wordt (hoogstwaarschijnlijk) mijn nieuwe ragbakkie:
[afbeelding]
en achterkant (*zwijmel*)
[afbeelding]Zo, kom maar met die botte opmerkingen, kraak maar af die shit. Ik ben toch
quote:Ik wil aanpassen:
Op woensdag 1 oktober 2003 08:56 schreef _laytsskylighter_ het volgende:[..]
OK, ga je iets veranderen aan die lampen? Die vind ik bij dit model het minste. Voor de rest een aardige kar.
Lampen ook wel, alleen heb ik nog geen idee wat ik daarmee wil eigenlijk.
quote:Spaakvelgen moet je zeker doen!!!
Op woensdag 1 oktober 2003 08:58 schreef Viper_74 het volgende:[..]
Ik wil aanpassen:
K&N openluchtfilter
Einddemper
Andere velgen(mooie 17" spaakvelgen ofzo)
Eventueel verlagen maybe.
En misschien bodykit, dus sideskirts, spoiler achter heeft die al, voorkant spoiler, en nee geen sneeuwschuiver
Volgende keer zeker aanwezig in zwolle.
Straks ook weer een show in België toch ?
quote:Ja maar je hebt het over een vvti motor, (die geleverd is in de laatste celica bedoel je? de 2zz?) en deze heeft standaard geen turbo. Wil je die wel, kun je een aftermarket krijgen natuurlijk, maar dan krijg je een beetje een rare bult op de motorkap (foto van een TrD tuned celica gezien, echt heeeeel weird) ipv een mooie "luchthapper"
Op woensdag 1 oktober 2003 09:06 schreef _-Celica-_ het volgende:
is een mooie auto hoor, en kan je echt wel mooi tunen als je wilt (die scoupe he), en over de celica, een 3th gen motor, dan moet ik er veel voor verbouwen draag stangen van de motor overlassen e.d. een 7th gen kan je naar mijn weten gewoon swappen met een 5th gen de draagbalken en alles kloppen, het enigste verschil is dat het motormanagment misschien problemen krijgt en dat ik moet letten op een 16v kop en geen hogere.
Daarnaast is een 3sgte standaard geleverd met turbo, zijn alle benodigde onderdelen beschikbaar voor jou model, en kun je tot zo'n 500pk gaan als je wilt. (daarboven kan ook, maar dan kun je beter een 5S nemem )
quote:Ik meende trouwens serieus dat die 3sgte dezelfde ophanging had als jou 3sge.
Op woensdag 1 oktober 2003 09:39 schreef _-Celica-_ het volgende:
kweet et, als ik er een turbo op plaats komt er een bult, daarom twijfel ik daar nog over, en om er een 3th of een 5th gen in te plaatsen, ten eerste zijn die dingen meestal afgeragt, dus komen de koopprijs en de reviseer prijds en een btje inbouwen erbij, zit je al snel op 7000 euro of hoger. Bij een 7th gen, kost de motor me 1500 met 54.000 op de teller, een turbo zou er later op kunnen, en het inbouwen kost bijna nix doordat alles al op de goede plaats ligt/hangt. En uit die 2l vvti met wat tunen kom je ook boven de 200 pk, en echt veel hoger hoef ik niet, 500 is leuk, maar onbetaalbaar.
En als je die vvtl-i neemt heb je standaard al 190pk. dan ben je geen turbo nodig. bouw je dan een turbo erop, kom je met gemak aan de 230 pk.
quote:welk topic?
Op woensdag 1 oktober 2003 09:45 schreef _-Celica-_ het volgende:
bij de tccn zeiden de "kenners"dat het een zware klus werd om er een andere motor dan de 7th gen erin te zetten, door ophangingen, dit ga ik uiteraard nog verder uitzoeken, maar voordat die engine swap daadwerkelijk plaats gaat vinden wordt er aand e binnenkant nog zoveel gedaan (en een btje aan de buitenkant) dat dat zeker nog wel een half jaar gaat duren. $$$$
quote:heb het gelezen. (achteraf had ik het topic al eens gezien
Op woensdag 1 oktober 2003 09:49 schreef _-Celica-_ het volgende:
volgens mij hoor, kan er nmlk niet meer in vanaf et werk, hebben ze geblocked
Maar goed, je hebt er veel geld aan verspijkerd, dan wil je ook met die auto verder. Bedenk wel dat je naast de motor ook aan je remmen e.d. moet denken, en dat je, als je eenmaal meer performance hebt, je waarschijnlijk nog meer wilt. Dat je niet achteraf veel werk verricht hebt terwijl je eigenlijk toch een nog krachtiger motor had gewild.
quote:Het is mogelijk dat dit aan mij ligt, maar wat heeft een studie met 'Sjonnie' te maken?! gefeliciteerd met je HTS
Op dinsdag 30 september 2003 13:46 schreef _-Celica-_ het volgende:
ennuh sjohnny mensen, ben momenteel bezig 2de jaar HTS technische bedrijfskunde aan de hoge school te a'dam hoogste niveau, dusse sjohnny gaat niet echt op neej, net wat die andere topic schrijver al zei
D'r is namelijk een heel groot verschil tussen de echte tuners en die wannabe's van de straatracers. Die maken het voor ons kapot, door hun krijgen wij een verkeerd imago aangemeten.
hoef je niet te zoeken. no thnx
Dat heb ik gelezen, dan blijft mijn vraag nog steeds:
wat heeft een studie met 'Sjonnie' te maken?!
Een HBO'er kan net zo goed een Sjonnie, een boer of een kakker zijn als een LBO'er of onopgeleide persoonlijkheid.....
Voor mij persoonlijk (ik zeg voor MIJ persoonlijk, dus niet meteen persoonlijk opvatten...) zijn persoontjes die hun auto's erg opzichtig optuigen (overdone) en het daardoor tot patserbakkies degraderen, Sjonnies...
Tuning is wat anders dan optuigen. Tuning kan ook zonder er mee te koop te lopen...
Opnieuw: PERSOONLIJKE mening en dus geen aanval...
Voor iedereen die wil weten wie 'Sjonnie en Anita' zijn, luister eens naar:
de Heideroosjes - Sjonnie&Anita
quote:Kijk, eindelijk een serieuze reaktie...
Op woensdag 1 oktober 2003 12:48 schreef _-Celica-_ het volgende:
een sjohhny en een anita worden over het algemeen gezien als personen die niet verder komen dan een vbo die daardoor wanneer ze 16 zijn in de bouw oid werken en dan hun eerste gillera kopen, wanneer ze 18 worden een golf of kadett oid kopen en die gaan 'opblazen' ik ben serieus bezig met de auto, en niet omdat ik er zo graag mee op wil vallen, maar omdat IK dat zelf mooi vind, niet omdat misschien andere dat ook mooi vinden, ik wil geen aandacht trekken, ook al gebeurd dat wel, maar dat is niet de reden waarom ik mijn auto zo heb gemaakt.
(overigens heb ik tussen al deze foto's specifiek jouw auto even uit het oog verloren... wat was de jouwe? )
Ownee dat is een flyer
Lelijk wagen hoor, echt 3 maal niks. Ik rijd je zo zoek met mijn 4 turbo's
Deze post is geheel vrijblijvend en sarcastisch bedoeld
quote:Op zich beter dan het merendeel van de Sjonnie-bakken... enkele zeer persoonlijke smaakzaken: Kleur vind ik minder, velgen vind ik ronduit lelijk en de spoiler had wat mij betreft nog iets beschaafder gemogen... Verder op zich best okay...
Op woensdag 1 oktober 2003 13:25 schreef _-Celica-_ het volgende:
dit is de mijne en kraak em maar af, ik ben er trots op
[afbeelding]
pics: www.xs4all.nl/~bbrother/full-speed
beetje kut cam alleen
Mijn favo's:
Dukes auto:
Dodge charger
En dat uber vette GMC busje
[Dit bericht is gewijzigd door bbrother op 01-10-2003 15:00]
quote:Je moet echt minder rukken als je foto's staat te maken op zo'n beurs hoor. alles is bewogen
Op woensdag 1 oktober 2003 14:56 schreef bbrother het volgende:
ik ben er ook geweest,pics: www.xs4all.nl/~bbrother/full-speed
beetje kut cam alleen
quote:wat een achterlijke reactie weer *zucht*
Op woensdag 1 oktober 2003 15:00 schreef Viper_74 het volgende:[..]
Je moet echt minder rukken als je foto's staat te maken op zo'n beurs hoor. alles is bewogen
quote:Ach ja, Viper_74 is 23 jaar, woont in Arnhem en denkt enorm grappig te zijn. Dan kun je het hem eigenlijk niet kwalijk nemen...
Op woensdag 1 oktober 2003 15:01 schreef bbrother het volgende:[..]
wat een achterlijke reactie weer *zucht*
quote:Achja.. ik vond het wel een grappige opmerking.. maarja niet iedereen heeft z'n pik op ground-level hangen.
Op woensdag 1 oktober 2003 15:05 schreef MNeMoNiCS het volgende:[..]
Ach ja, Viper_74 is 23 jaar, woont in Arnhem en denkt enorm grappig te zijn. Dan kun je het hem eigenlijk niet kwalijk nemen...
PS. Wat is er mis met Arnhem.
quote:Als je naar de nummer platen kijkt. Zie je dat er toch ook een groot deel uit belgië komt
Op woensdag 1 oktober 2003 19:54 schreef nikanoru het volgende:
Komen die wagens allemaal uit Nederland?!?
quote:In België zie ik inderdaad veel van dat soort auto's rijden. Met uitlaten die nog meer lawaai produceren dan de gemiddelde F1 wagen
Op woensdag 1 oktober 2003 20:06 schreef jacco het volgende:[..]
Als je naar de nummer platen kijkt. Zie je dat er toch ook een groot deel uit belgië komt
(ik kon zelf helaas niet.. vanwege werk.. en heb toen maar gekozen tussen Carmania en Fullspeed.. en heb voor het 1e gekozen)
Edit: na de foto's gezien te hebben, moet ik zeggen dat met bepaalde vormen van verfraaiing niets mis is
quote:Blauwe neon is niet origineel meer
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:53 schreef BMannien het volgende:
Erg gaaf hoor allemaal, vraag me af of er ook nog hoop is voor m'n VW Transporter... hèhèhèhè... Vind het alleen wel zonde om een Opel te verbouwen.. Da's al niks om mee te beginnen, kun je beter een echte auto nemen.. Ik zag laatst ook iemand in Tilbrug rijden met van die blauwe neon-lichten onder z'n auto.. Echt super mooi!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |