abonnement Unibet Coolblue
pi_13020815
quote:
Anderhalf jaar geleden bleek dat Harry Mens zijn echtgenote Suze tien jaar lang had bedrogen. De 55-jarige makelaar was tijdens zijn huwelijk een hartstochtelijke liefdesrelatie aangegaan met de vijftien jaar jongere Mona, bij wie hij zelfs twee kinderen had verwekt. De commotie was groot toen Harry's ontrouw bekend werd, en even zag het ernaar uit dat Suze Mens niets meer met manlief te maken wilde hebben. Maar sindsdien is er veel veranderd...

Het heeft even geduurd, maar na een turbulente periode in zijn liefdeleven is voor Harry Mens de rust teruggekeerd. De makelaar uit Lisse had tien jaar een buitenechtelijke relatie, terwijl zijn echtgenote al die tijd niets vermoedde. Mens bleek ook nog eens vader te zijn van twee dochters die hij bij zijn vriendin Mona had verwekt!

Suze Mens, die vijfentwintig jaar getrouwd was met de makelaar, reageerde geschokt en vroeg de scheiding aan.Aanvankelijk wilde ze niets meer met haar man te maken hebben. Maar tijdens de afwikkeling van de scheiding kwamen Harry en zijn echtgenote weer on speaking terms met elkaar. Door de scheiding zo te regelen dat zijn echtgenote zich voor de rest van haar leven geen financiële zorgen hoeft te maken was de wrevelige sfeer tussen hem en zijn echtgenote snel verdwenen.

Suze Mens, de moeder van Harry's inmiddels volwassen dochters Suze jr. en Marlous, accepteerde het nieuwe leven van haar man en bleef zelfs bevriend met hem.

Niet alleen Suze reageerden aanvankelijk geschokt over het overspel van haar man, ook Harry's dochters waren verbijsterd.Ze moesten eerst erg wennen aan het 'nieuws' dat ze twee kleine halfzusjes hadden! Toch maakten Suze jr. en haar jongere zus Marbus al vrij snel kennis met hun halfzusjes, die ze onmiddelijk in hun armen sloten.'t Waren ook Suze en Marlous die de kleine Sarab en Marloes een keer hebben meegenomen naar hun moeder, die meteen voor de twee kleine meiden voor de bijl ging. Tot een confrontatie tussen Harry's ex. vrouw Suze en zijn vriendin Mona kwam het echter maar niet. Pas enkele weken geleden, op het strand van st. Tropez, liepen Suze en Mona elkaar eindelijk tegen het lijf. Suze Mens en haar rivale logeerden niet ver bij elkaar vandaan en bij toeval kwamen ze elkaar op het strand tegen. Harry's dochters Suze en Marlous stelden hun moeder en de moeder van hun halfzusjes aan elkaar voor, en hoe vreemd het misschien ook klinkt: ze konden het direct goed met elkaar vinden.'t Ziet er zelfs naar uit dat de twee vrouwen dikke vriendinnen zullen worden.'t Eerste contact was namelijk zo hartelijk dat er in Zuid~Frankrijk al snel een tweede ontmoeting volgde!

Dubbelleven
Ook bij deze tweede ontmoeting was Harry Mens niet van de partij.Hij reisde de afgelopen zomermaanden tussen Nederland en Frankrijk heen en weer om zijn bedrijf draaiende te houden.Was hij in Frankrijk dan logeerde hij bij zijn vriendin en hun twee kinderen, voor wie hij een villa had gehuurd, en tussen de middag ging hij vaak lunchen met zijn ex.Vrouw, voor wie hij een hotelsuite had geregeld. Harry: 'Ik ben blij dat het allemaal zo is gelopen.In de jaren dat ik een dubbelleven leidde had ik het niet gemakkelijk.Ik heb vaak op het punt gestaan om mijn vrouw de waarheid te vertellen, maar ik stelde dat steeds weer uit omdat ik haar niet wilde kwetsen. Daarvoor hield ik te veel van haar, en in feite is dat nog altijd niet veranderd.Ik hou nog steeds van Suze, maar ook van Mona. Een keuze maken was voor mij heel Moeiljk. Achteraf ben ik ook heel blij dat zowel Suze als Mona zich in deze hele affaire redelijk heeft opgesteld.Hadden ze dat niet gedaan, dan was mijn leven een grote puinhoop geworden. In plaats daarvan leid ik nu een ontspannen en gelukkig leven. Bij Suze kan ik over Mona praten en bij Mona over Suze. Al mijn vier kinderen kunnen het heel goed met elkaar vinden. Ik weet wel dat het een beetje vreemd klinkt, want hoe vaak gebeurt het niet dat je ex.vrouw razend is op je vriendin of andersom? in mijn geval is het allemaal anders. Ik merk ook dat heel veel mannen van mijn leeftijd die net zoals ik na een scheiding een nieuw leven begonnen jaloers op me zijn.Er gaat geen dag voorbij of er worden grappen gemaakt over mijn liefdeleven, maar ondertussen voel ik dat de mannen die al dan niet gemeend commentaar hebben over mijn manier van leven, zelf een goede relatie zouden willen met hun ex.vrouw en hun nieuwe liefde. Ik voel me dan ook heel vaak erg bevoorrecht. Ik ben blij dat mijn ex-vrouw en mijn vriendin het goed met elkaar kunnen vinden, want daardoor heb ik niet langer het gevoel twee gezinnen te hebben, maar één grote familie!'

Suze heeft haar rivale in Frankrijk ook aangeboden om op haar kinderen te passen als dat nodig is en ze heeft woord gehouden.Afgelopen zaterdag had Mona haar jongste dochtertje Nour een dagje uitbesteed bij Suze, die had afgesproken omm met haar dochter Marlous in Amsterdam te gaan winkelen.


(bron: Weekend)

Moedige vrouw die Suze Mens.Ik zou echt niks meer met hem te maken willen hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 09-09-2003 01:33]

pi_13020839
Dit is al heel erg lang bekend hoor (1,5 jaar of zo)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_13020967
quote:
Op maandag 8 september 2003 13:18 schreef schatje het volgende:

[..]

(bron: Weekend)

Moedige vrouw die Suze Mens.Ik zou echt niks meer met hem te maken willen hebben.


Och, voor een financieel onafhankelijk leven zetten mensen hun principes nog wel eens opzij.
Dat heeft niets met moedigheid te maken.
pi_13020984
quote:
Op maandag 8 september 2003 13:19 schreef Isabeau het volgende:
Dit is al heel erg lang bekend hoor (1,5 jaar of zo)
Zijn overspel inderdaad, maar dat zijn ex. vrouw er nu anders mee omgaat zijn nieuwe ontwikkelingen.Stond vorige week in de Weekend .
pi_13021076
quote:
Op maandag 8 september 2003 13:25 schreef Greyfox het volgende:

[..]

Och, voor een financieel onafhankelijk leven zetten mensen hun principes nog wel eens opzij.
Dat heeft niets met moedigheid te maken.


Hij moet haar sowieso alimentatie betalen hoor, dat zal ook wel een flinke som geld zijn.
  maandag 8 september 2003 @ 13:32:08 #6
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_13021114
Harrie mens ken ik niet, Harry wel
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_13021147
Ja, en Harry Mens is ook een regelmatig bezoeker van hoerententen.
Duh...
Lekker belangrijk nieuws weer, zeg.
Laat die man.
En stop toch met het lezen van die roddelbladen.
Daar wordt je alleen maar hersendood van.

pi_13021172
quote:
Op maandag 8 september 2003 13:33 schreef GTV het volgende:
Ja, en Harry Mens is ook een regelmatig bezoeker van hoerententen.
Duh...
Lekker belangrijk nieuws weer, zeg.
Laat die man.
En stop toch met het lezen van die roddelbladen.
Daar wordt je alleen maar hersendood van.


.
pi_13021231
geile beer...
maar idd wel sneu voor z'n vrouw... 10 jaar lang...
i've got the cleanest, meanest penis you've ever seenest... :P
pi_13021302
quote:
Op maandag 8 september 2003 13:37 schreef BaBy-G het volgende:
geile beer...
maar idd wel sneu voor z'n vrouw... 10 jaar lang...
Hij heeft het wel goed geheim kunnen houden.
pi_13021419

Toupetje ofniet??

pi_13021499
quote:
Op maandag 8 september 2003 13:25 schreef schatje het volgende:

Zijn overspel inderdaad, maar dat zijn ex. vrouw er nu anders mee omgaat zijn nieuwe ontwikkelingen.Stond vorige week in de Weekend .


Wel moedig om daar nu zo mee om te gaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 september 2003 @ 13:52:48 #13
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13021577
Ik wil ook een vijtienjaar jongere minnares!

oh nee, dat wordt dan een minnares van 10 jaar, dat mag niet

Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_13021611
quote:
Op maandag 8 september 2003 13:40 schreef schatje het volgende:

[..]

Hij heeft het wel goed geheim kunnen houden.


ik geloof niet dat Suze nooit vermoedens heeft gehad, maar misschien wilde ze het gewoon niet weten...
i've got the cleanest, meanest penis you've ever seenest... :P
pi_13035043
Ach, Suze is schadeloos gesteld door Harrie en hoeft nooit meer te werken. Plus de mooie Landrover die ik voor het mooie het huis hier in Lisse zie staan. Dus wat dat betreft zit ze wel goed.

Alleen maar leuk hoor, dat mensen zo goed met elkaar kunnen opschieten.

pi_13037293
Natuurlijk een Landrover!!!
pi_13037449
Harry wat is het toch een lul. En altijd weer zo'n vredige situatie.

Dat zijn hair-extensions schatje
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_13038956
Ik vind het een vuile gluiperd, en zie hem altijd met een halve haan in z'n bek, al kluivend voor mij, met het vet dat langs zijn wangen naar beneden druipt (ja sorry...).
Wal-ge-lij-ke vent, en zo zeker van zijn zaken overkomen, maar wel ondertussen zijn vrouw jarenlang bedriegen
  dinsdag 9 september 2003 @ 01:23:13 #19
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_13039009
hehe die Harrie
wat een commerciele vent is het toch

Keep up the good work

Suze

Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 9 september 2003 @ 01:23:30 #20
6941 APK
Factual, I think.
pi_13039014
Dat een vrouw uberhaubt op zo'n type kan vallen.

En dan nóg een.

Dit moet toch wel het ultieme bewijs vormen dat vrouwen niet deugen.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_13039345
10 jaar, poeh poeh
geen gezeik
pi_13039571
Als dit topic illustratief is voor het niveau van dit nieuwe subforum is het treurig gesteld met Fok.

De vrouw van Harry Mens... pfff... who gives a shit? Al had ie tien jaar stiekem z'n speelgoedkonijn anaal verkracht.

  dinsdag 9 september 2003 @ 02:32:24 #23
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_13039581
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 02:31 schreef k_man het volgende:
Als dit topic illustratief is voor het niveau van dit nieuwe subforum is het treurig gesteld met Fok.
Je hoeft het topic niet te openen. Beter nog: haal hem uit je AT's.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_13039595
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 02:32 schreef static het volgende:

[..]

Je hoeft het topic niet te openen. Beter nog: haal hem uit je AT's.


Teveel zaaddodende pasta gehad, dat je je verlaagt tot zulke dooddoeners?
pi_13039597
quote:
Op maandag 8 september 2003 13:45 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]

Toupetje ofniet??


Ik dacht zelf eerder aan het wassenbeeldenzonderhersenenmuseum.
Jusqu'ici tout va bien...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')