AUW! dat deed echt pijn, en je ziet nog steeds een litteken
een a4tje
een cola blikje
aan het randje van het aanrecht hoe weet ik niet maar is echt gebeurd.
en vanochend nog aan de ratten kooi
quote:Ja. Dacht dat ik doodging
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:05 schreef ChRoNiC het volgende:[..]
ERg..
quote:Hehe, ik ook
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:05 schreef Xebrozius het volgende:
Een stukje LEGO...
Ik dacht dat et een gewone kroonkurk was en er was geen opener voor handen. Dus ik ga aan de gang met het heft van een groot slagersmes
Et lukte voor geen meter tot dat ding er ineens afschoot en ik een flinke jaap in m'n hand had. Toen kwam ik erachter dat ik je die doppen er in Amerika gewoon af kunt draaien.........
quote:Hahahahaha! LOL
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:08 schreef Strong_Bad het volgende:
Een twist-off dop op een fles bier.Ik dacht dat et een gewone kroonkurk was en er was geen opener voor handen. Dus ik ga aan de gang met het heft van een groot slagersmes
Et lukte voor geen meter tot dat ding er ineens afschoot en ik een flinke jaap in m'n hand had. Toen kwam ik erachter dat ik je die doppen er in Amerika gewoon af kunt draaien.........
PS: In Australie hebben ze dat ook heel veel
en ik heb es de kaaSSchaaf in me vinger gehad
AUW
quote:AUW AUW AUW AUW
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:12 schreef BazP het volgende:
Ik heb een keer tijdens het varen in m'n moterbootje een hand riet beetgepakt om te remmen, dat kan ik je echt afraden!!
zeker 15 stuks en bloeden als een rund!
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:13 schreef BazP het volgende:
vroeger ook wel aan gras als het wilde plukken maar dat het beter in de grond vast zat dan dat jij het vast had
quote:dat is echt heel pijnlijk
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:12 schreef BazP het volgende:
Ik heb een keer tijdens het varen in m'n moterbootje een hand riet beetgepakt om te remmen, dat kan ik je echt afraden!!
zeker 15 stuks en bloeden als een rund!
quote:Het was duidelijk dat je een neonazi was, maar dit slaat echt alles.
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:11 schreef Graveland het volgende:
aan het klepje van de PC muiswilde em schoonmaken
en ik heb es de kaaSSchaaf in me vinger gehad
AUW
quote:Same here, 1x in m'n jatten en 1x in m'n tong. Die was kut ja.
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:58 schreef MrWilliams het volgende:
envelop
Achteraf bleek ik mazzel gehad te hebben. Het bloedde nauwelijks maar omdat de wond zeker 0,5 cm openstond moest het wel gehecht worden. Nou, Frankenstein was er niks bij :-) Ik denk er nog vaak aan, en dan krimp ik weer ineen als ik besef dat het maar een haartje had gescheeld, of ik was er niet meer.
quote:wow! ook geluk gehad dat je verder geen infecties kreeg! (of wel?)
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:37 schreef Spotmatic het volgende:
Ik pleegde bijna per ongeluk zelfmoord. Ik waadde 's zomers in het water langs het strand in een recreatiegebied bij Arnhem en zag onder water een kapotte fles liggen. Ik buig voorover en pak de hals van de fles waarvan de onderkant ontbreekt. Je weet maar nooit, straks haalt een kind zijn/haar voeten er lelijk aan open. Iets dieper zag ik de rest van de fles liggen. Ik reik ernaar, maar het is te diep en aangezien ik een droog T-shirt aanheb en deze ook droog wil houden, stroop ik daarom mijn mouwtjes op. Te laat besefte ik dat ik nog steeds die kapotte fles vasthield. Het resultaat: een flinke jaap van 10cm in mijn nek.Achteraf bleek ik mazzel gehad te hebben. Het bloedde nauwelijks maar omdat de wond zeker 0,5 cm openstond moest het wel gehecht worden. Nou, Frankenstein was er niks bij :-) Ik denk er nog vaak aan, en dan krimp ik weer ineen als ik besef dat het maar een haartje had gescheeld, of ik was er niet meer.
quote:die dingen zijn idd verrekte au!
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:58 schreef MrWilliams het volgende:
envelop
quote:dat heet een grapje..
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:29 schreef julekes het volgende:[..]
Het was duidelijk dat je een neonazi was, maar dit slaat echt alles.
![]()
quote:Nope, geen infecties. In het ziekenhuis kreeg ik, na te zijn gehecht, wel injecties in mijn beide benen, waardoor ik zeker twee weken pijnlijke benen had (zoiets als spierpijn, maar dan erger).
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:39 schreef addie84 het volgende:[..]
wow! ook geluk gehad dat je verder geen infecties kreeg! (of wel?)
quote:jemig, das echt geluk hebben, maargoed, ik snij me ook aan dingen zonder na te denken
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:45 schreef Spotmatic het volgende:[..]
Nope, geen infecties. In het ziekenhuis kreeg ik, na te zijn gehecht, wel injecties in mijn beide benen, waardoor ik zeker twee weken pijnlijke benen had (zoiets als spierpijn, maar dan erger).
Ik heb ook wel eens dat ik ineens een snee in mijn vinger heb zonder dat ik weet waar het vandaan komt. Dat merk ik meestal ook pas na een tijdje.
quote:hilarisch
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:41 schreef Graveland het volgende:[..]
dat heet een grapje..
quote:Ja gras kan heel scherp zijn , ik weet er alles van
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:13 schreef BazP het volgende:
vroeger ook wel aan gras als het wilde plukken maar dat het beter in de grond vast zat dan dat jij het vast had
EN ik snij me wel wekelijks aan glas , soms dagelijks
quote:dolletjes he, maargoed, het is wat bot, dus groot gelijk dat je 't zegt
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:47 schreef julekes het volgende:[..]
hilarisch
Verder slagadertje in mijn vinger open door een grolsch beugfles dopje dat ik eraf sloeg, het bloed spoot een cm of 10 ver
En een snee van een cm of 4 in mijn voorhoofd tussen mijn ogen omdat we een blok ruw beton van een kilo of 50 op een wip hadden gelegd die we weg zouden katapulteren door hard op de andere kant van de wip te springen. Ik was hem aan het goed leggen toen hij ineens heel snel heel dichtbij kwam.
En een keer van een gammele brandtrap afgesprongen waarbij ik met mijn onderarm aan een haak bleef hangen.... *scheurrrr*
quote:Ik denk altijd maar zo, onkruid vergaat niet. Overigens heb ik wel slechte ervaringen met glas. Toen ik jong was, ging ik eens in het badwater staan waar daarvoor mijn jongere zusje in had zitten spelen. Wat ik niet wist, was dat onder het sop de scherven van een weckfles lagen. Dus ik stap in het bad, voel iets aan mijn voet maar besteed er verder geen aandacht aan. Na een tijdje kijk ik naar beneden en dacht: wat vreemd dat het water bij mijn rechtervoet zo'n rare kleur heeft. Ik haal mijn voet uit het water en zie dat het bloed er werkelijk uit spuit. Slagader geraakt! Ik roep mijn moeder die de wond dichtdrukt met een handdoek. Ik in alle staten, terwijl mijn moeder er stoicijns onder blijft. Uiteindelijk plakt ze er een pleister op.
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:46 schreef Graveland het volgende:[..]
jemig, das echt geluk hebben, maargoed, ik snij me ook aan dingen zonder na te denken
Achteraf onbegrijpelijk van die pleister. Ik heb daarna nog 2 weken last gehad van nabloedingen, bij een verkeerde beweging ging de wond steeds weer open. Maar ja, mijn ouders wonen op een binnenvaartschip en dan ga je niet snel naar de dokter...
quote:Welkom bij de club van Onbewuste Zelfmutilatie Veteranen!
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:49 schreef sop het volgende:
In het kader van de kapotte flessen...<staalkaart van rampen weggeknipt>
En een keer van een gammele brandtrap afgesprongen waarbij ik met mijn onderarm aan een haak bleef hangen.... *scheurrrr*
quote:AUW
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:51 schreef Spotmatic het volgende:[..]
Ik denk altijd maar zo, onkruid vergaat niet. Overigens heb ik wel slechte ervaringen met glas. Toen ik jong was, ging ik eens in het badwater staan waar daarvoor mijn jongere zusje in had zitten spelen. Wat ik niet wist, was dat onder het sop de scherven van een weckfles lagen. Dus ik stap in het bad, voel iets aan mijn voet maar besteed er verder geen aandacht aan. Na een tijdje kijk ik naar beneden en dacht: wat vreemd dat het water bij mijn rechtervoet zo'n rare kleur heeft. Ik haal mijn voet uit het water en zie dat het bloed er werkelijk uit spuit. Slagader geraakt! Ik roep mijn moeder die de wond dichtdrukt met een handdoek. Ik in alle staten, terwijl mijn moeder er stoicijns onder blijft. Uiteindelijk plakt ze er een pleister op.
Achteraf onbegrijpelijk van die pleister. Ik heb daarna nog 2 weken last gehad van nabloedingen, bij een verkeerde beweging ging de wond steeds weer open. Maar ja, mijn ouders wonen op een binnenvaartschip en dan ga je niet snel naar de dokter...
'k ging es boompjeklimmen, en wil me met een sierlijke zwaai naar een andere tak werpen, zitten daar de restanten van een hut, *SCHAMP* punt van roestige spijker langs m'n hand
7 hechtingen en enkele tetanusprikjes waar je U tegen zegt
quote:Gelukkig zijn kinderen nagenoeg onverwoestbaar! Je zult maar een ouder zijn, als je al die gebeurtenissen hierboven naleest
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:54 schreef Graveland het volgende:[..]
AUW
'k ging es boompjeklimmen, en wil me met een sierlijke zwaai naar een andere tak werpen, zitten daar de restanten van een hut, *SCHAMP* punt van roestige spijker langs m'n hand
7 hechtingen en enkele tetanusprikjes waar je U tegen zegt
Nja... dàt was dom!
quote:ze zijn vaak genoeg door het ziekenhuis gebeld: uw zoon ligt hier!
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:58 schreef Spotmatic het volgende:[..]
Gelukkig zijn kinderen nagenoeg onverwoestbaar! Je zult maar een ouder zijn, als je al die gebeurtenissen hierboven naleest
en vast nog een hoop van die dingen, maar deze dingen kan ik me nog herinneren. gelukkig was het nooit iets ernstigs
quote:Ik ben erelid.
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:54 schreef Spotmatic het volgende:[..]
Welkom bij de club van Onbewuste Zelfmutilatie Veteranen!
quote:Alle twee mijn onderarmen/polsen (zowel spaakbeen als ellepijp)
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:59 schreef Graveland het volgende:
nog nooit een breuk though, i shall work on that
Ik loop overigens nu met 4 gekneusde ribben rond. Ook erg kut kan ik je vertellen. Ik rij nu in mijn luid schreeuwend een rotonde rond, damn dat doet pijn.
quote:geen idee, ik kneus wel eens wat, en volgens de dokter zou ik allang vanalles gebroken moeten hebben, hij vind dat het wel eens goed voor me zal zijn, dan ben ik wat voorzichtiger
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:14 schreef sop het volgende:[..]
Ik ben erelid.
[..]Alle twee mijn onderarmen/polsen (zowel spaakbeen als ellepijp)
Ik loop overigens nu met 4 gekneusde ribben rond. Ook erg kut kan ik je vertellen. Ik rij nu in mijn luid schreeuwend een rotonde rond, damn dat doet pijn.
Best genant, maar ik was weer toppie bezig
quote:Je hebt ze toch wel voor een paar miljoen aan emotionele schade aangeklaagd hè!
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:23 schreef Wrinex het volgende:
Aan een beukenkast-showmodel bij de leenbakker
quote:dan ben je toch wel enorm dom bezig bij 't openmaken, nog nooit gehad, of ook maar het geringste pijntje gevoeld!
Op vrijdag 29 augustus 2003 19:12 schreef GWD het volgende:
een pakje van die klote aldi kauwgum, die zijn volgens mij gemaakt van gerecycelde scheermesjes, daar heb ik me al 10x aan gesneden !
quote:Dit is werkelijk dodelijk! dat zijn echt van die dingen waar je heel veel van leert!
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:58 schreef Jordy-B het volgende:
'k heb 'n keer 'n gaatje willen boren in 'n stukje blik. Was nogal scherp gekant, en ik hield 't stukje blik met m'n vingers vast. Had al drie van dat soort stukjes zonder problemen van 'n gaatje voorzien, maar bij het vierde stukje bleef 't boortje haken.Nja... dàt was dom!
Weerhaakje die in en plugje zat. Ik trok aan kabeltje, die moest uit het plugje en toen schoot hij er te hard uit en zat weerhaakje in me vinger. Pijnlijk
quote:'k heb daarna maar even een tangetje gebruikt, ja...
Op zondag 31 augustus 2003 13:25 schreef BazP het volgende:[..]
Dit is werkelijk dodelijk! dat zijn echt van die dingen waar je heel veel van leert!
Het echte dommige is trouwens dat ik die geboorde stukjes blik nooit meer gebruikt heb...
'k had van 'n koekblik een houdertje gemaakt voor drie schakelaars, wat in de ruimte voor een diskettedrive past. Toen ik de schakelaars op het blik monteerde, leek 't allemaal wat gammel, dus ik wilde die extra stukjes blik gebruiken om 't allemaal wat steviger te maken...
Maar toen de hele boel in de computer gemonteerd was, bleek het stevig zat.
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 31-08-2003 13:41]
Een scheermes maar dat werd op dat moment gehanteerd door mijn vriendin. Die had geleerd op haar opleiding hoe ze zieke mensen moest scheren en wilde dat op mij ook proberen.
Verder altijd wel uitgekeken
edit:
oh ja. was ooit een een keertje in een center parks in het zwembad aan het zwemmen. Opeens voel ik een prik in me voet (grote teen). haal me been boven water en er zit dus een nee van 2 cm!! in.
Bloed stroomde eruit in het water, hehe.
Snel naar ehbo post en daar spuitte ze een of ander spul erover (kreeg je een plastic laagje over je teen) en een zakje om me voet. heb 3 dagen me me voet omhoog moeten zitten (prikte als een gek)
En dat tijdens de vakantie
nooit geweten wat er nou in het water lag.
[Dit bericht is gewijzigd door Gremen op 01-10-2003 23:41]
quote:JE voelt die sneetjes niet, dus je merkt het pas als je half leeggebloed bent
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:07 schreef MallePall het volgende:
Aan een bamboebladbloede als een runt
2: een slijptol (draaiend op 11.500 tpm) in vingertop. mazzel mee, die dingen gaan ZO door alles heen.
En ooit aan metalen platen op m'n werk. Maar dat is niet echt dom, maar ik had wel op de paar minuten een snee in m'n hand / vinger
Bij mij was het tog egt de liftdeur.. (de domste)
Sta met een vriend op de lift te wachten bij ze huis..
's nachts om half 5 (bezopen, GOED bezopen)..
En dan is er zo'n paal zodat de liftdeur er niet uitgeramt kan worden...
En ik sta daar rustig tegen aan te leunen.. (lees half hangen, ogen half dicht)...
Lift beneden, had ik niet door.., die vriend dus wel..
Die trekt aan de deur.. die op het moment tog wel een beetje klemde...
Dus hij met ze lamme kop trekt keihard aan die deur en die deur vliegt open...
Ik sta daar nog met me lamme kop niets vermoeddende en die deur op me kop...
Snee in me wenkbrauw...
Klap was zo hard dat ik neer ging...
En achteraf hoorde ik dus dat die vriend nix doorhad.. en die zag me op de grond liggen... (kwam dus door klap)
en hij d8: Oww die is zo bezopen die ken nie meer op ze poten staan...
Dus hij SLEEPT me over de grond de lift in.. lift naar boven, mijn been tussen de deur zodat deze niet dicht viel.. huisdeur open mij naar binnen slepen... en TOEN pas had hij door dat ik niet zo lekker keek en dat me wenkbrauw tog wel bloedde.. maar hij snapte niet waar dat vandaan kwam
Dit is net alsof je een snee in je hand maakt met een botte liniaal.
Het was zo onwaarschijnlijk dat ze me op de EHBO (waar het gehecht moest worden) niet geloofden en dachten dat het een resultaat was van een steekpartij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |