abonnement Unibet Coolblue
pi_19053291
Julian krijgt 2 euro zakgeld in de week, maar nou wil hij iets kopen dat 46 euro kost, en dan duurt het natuurlijk lang voordat je dat bij elkaar hebt, dus vroeg hij zo: Kunnen jullie me dan niet elke dag zakgeld geven?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 mei 2004 @ 19:39:34 #252
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_19053584
Slim mannetje!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 14 mei 2004 @ 22:18:12 #253
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_19135844
Inderdaad een slim manneke

Kyllian vanmorgen hij was aan het eten maar het duurt bij hem altyd zo lang
Dus ik zeg tegen hem eet eens door kyllian
Zegt hij
Nee mama eten niet lekkig
pi_19172020
2 jaar oud:
een olifant heeft een slurf.." nee dat is niet pap" "die hebt een neus". Nee olifanten hebben een slurf, zo heet dat. "niet waar! een snurf is een blauwe kabouter!"

Haha! geweldig die kinderuitspraken
  maandag 17 mei 2004 @ 10:27:20 #255
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_19189021
Dochtertje van mijn vriendin (2) zat in bad toen oma oppaste. Ze heeft zo'n pop die kan plassen in het water, dus oma vraagt: moet de pop ook plassen? Nee, zegt het meisje, de batterijen zijn op!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_19190987
mijn man heeft al een zoontje van twee en nu ben ik ook in verwachtin. een hele ervaring voor hem natuurlijk. we hadden de babykamer al klaar hij mocht er nog ff slapen omdat het '" zijn oude kamer'" was. zie ik hem rondlopen met de maxi-cosi en zech heel hard "dat mag niet die is van de baby.
breng ik hem later naar bed zecht die bijdehand "dat mag niet is van de baby. lekker joch he
de laatste lootjes wegen echt het zwaarst
  vrijdag 21 mei 2004 @ 17:10:39 #257
30488 coolbabe
My little pwny
pi_19296390
vraag: "Jasper wil je limonade?"
antwoord: "nee daar word ik dronken van"

Hij was heel serieus
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 17:17:42 #258
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_19296555
Gisteren liep ik met Junah in de slen gewikkeld in een winkel. Hoor ik achter mij een kindje. 'mama, die mevrouw heeft een héél klein babytje in een tasje'

pi_19299394
Wij waren laatst uit eten en natuurlijk moest Dylan toen lekker even poepen Ik dus in het toilet zijn luier verschonen. Er stond een meisje bij te kijken. Ik doe Dylans luier uit en hij ligt daar dus in vol ornaat, vraagt dat meisje: "Is het een jongetje of een meisje?"
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 21 mei 2004 @ 22:46:56 #260
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_19304462
tss en hou oud was dat kind dan?
patat ftw :)
pi_19306362
Ik schat zo een jaar of zeven
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_19307479
Nichtje van 8:
'Mama, wat is plassex?'
Moeder legt een en ander uit... Althans, doet een poging om eromheen te praten, want een kind van 8 leg je dat niet uit.....
Nichtje:
Nou zeg, wat ben jij een zeikstraal dat je dat niet vertelt!
  zaterdag 22 mei 2004 @ 04:39:28 #263
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_19310227
Het neefje (2 of zo) van mijn verloofde (dus binnenkort ook mijn neefje) vond het erg leuk om verstoppertje te spelen toen ik daar was. Hij ging achter de tafel zitten en riep "Where's Colby??" Blijkbaar duurde het hem iets te lang voor iemand hem vond, want na een second of vijf sprong hij triomfantelijk te voorschijn: "I found me!"

Hij probeerde ons ook manieren bij te brengen. Als hij iemand iets overhandigde, zei hij heel serieus "Thank you Colby." En als je dat niet snel genoeg herhaalde, kreeg je zo'n blik van "lompe boer!"

Dat kinderen dingen snel oppikken, kwam zijn moeder ook achter. Elke keer als hij iets liet vallen of iets dergelijks, mompelde hij "Dammit Colby" en zuchtte dan zo heel theatraal.

Heerlijk joch. Jammer dat ik hem maar een keer per jaar zie
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 22 mei 2004 @ 07:33:29 #264
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_19310556
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 00:01 schreef beefcake het volgende:
Ik schat zo een jaar of zeven
nou dan was er zeker wat met dat kind aan de hand, want elk kind van zeven weet wel wat een jongetje of wat een meisje is. Of ze keek niet goed, of zei het voor de gein!
patat ftw :)
  † In Memoriam † zaterdag 22 mei 2004 @ 11:34:29 #265
7074 moussy
kuttekop
pi_19312479
René ziet mijn beker, kijkt naar haar eigen beker; "Heey, ik heb niet één met een leuning?!"
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † zaterdag 22 mei 2004 @ 11:52:23 #266
43556 miss_dynastie
pi_19312789
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 00:40 schreef Tronica het volgende:
Nichtje van 8:
'Mama, wat is plassex?'
Moeder legt een en ander uit... Althans, doet een poging om eromheen te praten, want een kind van 8 leg je dat niet uit.....
Nichtje:
Nou zeg, wat ben jij een zeikstraal dat je dat niet vertelt!
pi_19331744
Julian en ik waren vanochtend aan het gamecuben, en ik had het al een hele tijd gedaan, dus ik wilde stoppen, zegt ie zo: Als je stopt vind ik je niet meer lief, EINDE DISCUSSIE!
pi_19342952
Buurmeisje:
"weet je wat diarree is?"
"nou, vertel"
"dat is als je poep plast!"


Ander buurmeisje:
"Onze hond is dood en nu is ie de lucht in gegaan!"

"ik ben geen erikaantje he?"
"uhh, nee?"
"nee, want erikaantjes hebben een hoofddoekje op"

"ik heb nog 3 snoepjes, zullen we delen?"
"oke"
"moet ik er wel ff een op eten, anders kan het niet!"

Liedje van K3: "ik heb mijn hart verloren in de disco cake, ik heb mijn hart verloren toen ik in de oven keek!"


M'n zusje had een vriendje in groep 1 dat Menno heette. Op een dag kwam er een nieuw jongetje in de klas die ook Menno heette, zij er meteen op af: "jij bent niet de echte Menno hoor!"
pi_19384928
Damey door de bocht

Ik moest naar de wc en Damey ging voor me op het potje zitten, " zo gezellig smaen plassen!!!" "Mamma plast ook met een piemeltje he?" dus ik zeg " nee alleen jongetjes en pappa's hebben een piemeltje, mamma's en meisjes niet " Damey: " ow.... laatus zien??????" Hij kijken... " ok dan gaan we zo naar de winkel een piemeltje voor je halen mamma "
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 mei 2004 @ 10:32:57 #270
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_19385470
Hihi, Damey

Tijdens de vakantie heeft Christan dus staand plassen geleerd. Op een gegeven moment had mama in het bos hoge nood, dus ik ging tussen de plantjes zitten. Zegt Christan: mama, jij moet ook staand plassen hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 25 mei 2004 @ 15:08:18 #271
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_19393615
Van ons eigen forum (zie sig.):
quote:
Grijs schreef op donderdag 20 mei 2004 om 00:53 het volgende:
Daan had nog leuks:
Hij wilde graag sandalen aan, want dat wat handig als hij in de zandbak ging spelen. Daan: "Dan kan het zand er makkelijk uit . Daarom zijn het ook zand-dalen!"
quote:
Arjan (K3) schreef op donderdag 20 mei 2004 om 00:59 het volgende:
O en nu we het er toch over hebben (Daan dus):
Ik heb momenteel een T-Shirt aan van Sun Microsystems (comes with the job ).
Daan wil steeds weten wat erop staat, maar hij wil nu ook de bedoeling van alles weten. Dus ik heb gezegd dat sun engels is voor zon.
"Dus als je in engeland zon wil zeggen, moet je sun zeggen". Dat was gisteren.
Vandaag: hetzelfde verhaal weer, maar vanavond hadden we uit de Kinderbijbel het hemelvaartsverhaal gelezen, en in dat verhaal komen twee engelen bij de discipelen staan als Jezus is opgestegen.
Daan vroeg dus vandaag, toen-ie naar bed ging, dezelfde vragen.
Totdat we bij Engeland aanbelandden: "Mag ik ook een engel worden?"
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_19394411
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 10:07 schreef Angel22 het volgende:
Damey door de bocht

Ik moest naar de wc en Damey ging voor me op het potje zitten, " zo gezellig smaen plassen!!!" "Mamma plast ook met een piemeltje he?" dus ik zeg " nee alleen jongetjes en pappa's hebben een piemeltje, mamma's en meisjes niet " Damey: " ow.... laatus zien??????" Hij kijken... " ok dan gaan we zo naar de winkel een piemeltje voor je halen mamma "

Zonder piemeltje kan écht niet hoor Angel!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  dinsdag 25 mei 2004 @ 20:58:45 #273
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_19403544
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 10:07 schreef Angel22 het volgende:
Damey door de bocht

Ik moest naar de wc en Damey ging voor me op het potje zitten, " zo gezellig smaen plassen!!!" "Mamma plast ook met een piemeltje he?" dus ik zeg " nee alleen jongetjes en pappa's hebben een piemeltje, mamma's en meisjes niet " Damey: " ow.... laatus zien??????" Hij kijken... " ok dan gaan we zo naar de winkel een piemeltje voor je halen mamma "
hahahaha
patat ftw :)
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 25 mei 2004 @ 21:37:44 #274
95752 crew  Chell
Kluns
pi_19404797
Als mijn oppaskindjes (3 en 4 jaar) zich pijn doen door iets waar ik al een aantal maal voor gewaarschuwd had (wild spelletje ofzo) zeg ik vaak iets in de trant van "dat krijg je er nou van, ik waarschuw niet voor niets". Vanmiddag viel de jongste keihard op de grond, tand door haar lip, hevig bloeden en huilen. Broertje doodleuk "Sja Kim, dat krijg je er nou van!"
  dinsdag 25 mei 2004 @ 22:28:14 #275
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_19406381
Mijn oppaskindje van 4 (jongetje) was naar de wc en ik stond in de keuken. Hoor ik hem opeens heel hard uit de wc roepen: 'B! B! Kom snel! Kom snel!' Dus ik ren daar naar toe met de meest vreselijke visioenen in mijn hoofd, staat hij daar vol trots: 'Kijk, ik kan zonder handen plassen!'
En ze leefden nog lang en gelukkig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')