dat wou ie niet ofzoquote:Op dinsdag 25 januari 2005 03:59 schreef cultheld het volgende:
Waarom heb je d'r niet 2 tegelijk weg laten halen?
Hmm das klote dan. Ik heb al sinds 5 november een verwijsbrief voor de kaakchirurg, maar heb nog niet durven bellen. Volgens de tandarts hoeven de bovenste 2 er niet uit, maar de onderste 2 moeten er helaas wel uit. Volgens die tandarts kan ik ze in één keer laten verwijderen, maar ik heb zo'n voorgevoel dat het ontzettend pijn gaat doenquote:
Nog niet durven bellen??quote:Op dinsdag 25 januari 2005 04:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hmm das klote dan. Ik heb al sinds 5 november een verwijsbrief voor de kaakchirurg, maar heb nog niet durven bellen. Volgens de tandarts hoeven de bovenste 2 er niet uit, maar de onderste 2 moeten er helaas wel uit. Volgens die tandarts kan ik ze in één keer laten verwijderen, maar ik heb zo'n voorgevoel dat het ontzettend pijn gaat doen
Ik heb een vrij hoge pijngrens, een klap op m'n bek doet me weinig, asfalt knuffelen met 60 km/h is een beetje pijnlijk, maar dat is nog te doenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Nog niet durven bellen??
Kom op zeg, stel je niet aan.
Uk hub eu dukke lup eun preutu geut meuluk!quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:28 schreef Saekerhett het volgende:
Ik ben 18 februari aan de beurt
Bij mij gaat het in twee keer, eerst de ene kant boven en onder, en een paar weken later de andere kant. De 18e is dus de eerste keer.
Ik weet wel wat ik kan verwachten, want ik heb al eerder kiezen laten trekken, maar toch...
IK WILL NIEEEEEEEE
Deed het verdoven eigenlijk pijn?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Uk hub eu dukke lup eun preutu geut meuluk!
Nop, ik kreeg vier spuitjes. Van de eerste drie voelde ik echt helemaal niks (snap niet hoe dat kan), en de laatste voelde ik wel, maar deed geen pijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Deed het verdoven eigenlijk pijn?
Ik dacht juist van niet..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:21 schreef Mar10Segovia het volgende:
Al doet onder meer pijn dan boven...
Plus dat aan de onderkant je tong gedeeltelijk mee verdoofd, dus als ze ze allebei tegelijk zouden trekken dan heb je kans dat je 'm inslikt omdat je 'm niet meer voelt of zo (tenminste, dat vertelden ze mij toen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
bij mij moesten ze er alle 4 uit, dus eerst links boven en onder, en toen rechts boven en onder.
dus 1 kant per keer.
want als je nou bijv. alleen de onderste doet, heb je aan allebei de kanten dat je niks kan eten
en nu maar aan 1 kant..
Onder zit een zenuw, boven niet. Daarom krijg je ook meer prikken onder dan boven.quote:
Nou, volgens mij kunnen ze je niet verplichten verstandskiezen te laten trekken als daar verder niets mis mee is.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:29 schreef MoChe het volgende:
is het verplicht om een verstandskies te latten trekken eigk? en wat gebeurt er eigk als je ze laat zitten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |