quote:Yup, rennen, springen, trekken.. (
Op woensdag 11 juni 2003 08:53 schreef Soewie het volgende:
Sport![]()
![]()
Da's toch bewegen enzo?
Onder gewone kleding vind ik het te armoedig en onvrouwelijk staan.
quote:toch lopen heel veel meisjes op Adidasjes en Puma's
Op woensdag 11 juni 2003 12:04 schreef Noayla_ het volgende:
Ik draag alleen sportschoenen tijdens het sporten.Onder gewone kleding vind ik het te armoedig en onvrouwelijk staan.
heb hardloopschoenen (van nike)
heb handbalschoenen (ook van nike)
bij zijn van nike omdat die wat smaller zijn,
bijde zijn ook aangepast aan mijn voet, om blessure vrij te kunnen sporten
voor dagelijk gebruik heb ik wandel/berg schoenen van timberland.. en 's zomers gewone (lage) schoenen...
1: De degelijke sportschoenen die dus echt voor sport worden gebruikt (zoals tennisschoenen / basketbalschoenen etc.) . Ik draag die iig echt om te sporten
2: De schoenen van sportmerken die niet echt lekker zitten om te sporten maar wel mooi zijn om gewoon (dus in je vrije tijd) te dragen...
Nike zou ik persoonlijk nooit kopen, ik vind het namelijk niet echt ethisch verantwoord. Het zou echter hypocriet zijn om te beweren dat alleen Nike zich aan deze garstigheden bezondigt, naar ik vrees bedienen ze zich allemaal graag van kinderarbeid (en los daarvan kwam Adidas onlangs nog in het nieuws omdat het jaarlijks duizenden kangoeroes afslacht).
Welke sportschoenen gebruik ik dan om te sporten, vragen jullie je af?
Welnu, dàt, beste fokkers, is een non-issue... ik heb nooit aan sport gedaan en heb ook geen plannen om het ooit te gaan doen.
quote:ach al die schoenfabrikanten zitten toch in zo'n ontwikkelingsland? Volgens mij wordt in de fabriek ernaast Vans in elkaar genaaid en in de Fabriek daarnaast je Reeboks bij wijze van spreken
Op woensdag 11 juni 2003 23:34 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Ik draag zowel in m'n vrije tijd als tijdens de colleges doodgewone, ultra-conformistische (en dat voor een groene) zwarte schoenen die opvallen door hun onopvallendheid.Nike zou ik persoonlijk nooit kopen, ik vind het namelijk niet echt ethisch verantwoord. Het zou echter hypocriet zijn om te beweren dat alleen Nike zich aan deze garstigheden bezondigt, naar ik vrees bedienen ze zich allemaal graag van kinderarbeid (en los daarvan kwam Adidas onlangs nog in het nieuws omdat het jaarlijks duizenden kangoeroes afslacht).
Welke sportschoenen gebruik ik dan om te sporten, vragen jullie je af?
Welnu, dàt, beste fokkers, is een non-issue... ik heb nooit aan sport gedaan en heb ook geen plannen om het ooit te gaan doen.
En verder heb ik ook wel sportschoenen (softbalschoenen en aerobicsschoenen), maar die heb ik dus echt alleen aan als ik sport.
quote:O ja, die retro schoentjes; die vind ik dan wél weer leuk.
Op woensdag 11 juni 2003 15:57 schreef MikeyMo het volgende:[..]
toch lopen heel veel meisjes op Adidasjes en Puma's
Ik had meer van die oerlelijke lompe Nike gevallen in m'n hoofd.
In mijn jeugd (lang geleden ) liep 90 % van mijn klasgenoten op van die oerlelijke Nike en New Balance sportschoenen.
De sportschoenliefhebbers die wat minder geld te besteden hadden liepen op de nóg lelijkere Lotto schoenen ( ).
quote:Sluit ik me volledig bij aan!
Op woensdag 11 juni 2003 08:53 schreef bluebellyfluff het volgende:
ik gebruik alleen maar nikes om op te sporten. Je zal mij nog niet dood aantreffen met die foei maar dan ook foei-lelijke gympies die jij als voorbeeld hier neerplant...bah!
Normale schoenen koop ik op uiterlijk, en hardloopschoenen op loopcomfort en technische eigenschappen. En dan heb ik uiteraard Asics.
quote:Deze heb ik net ff gekauft.....
Op woensdag 11 juni 2003 20:59 schreef MartijnGizmo het volgende:
Ik koop ze puur voor het uiterlijk, maar m'n pa heeft net 2 paar exact (!) dezelfde Asics gekocht om op te hardlopen, 1 paar voor thuis en 1 paar voor op z'n werk.....
quote:Hoe strik je die krengen
Op donderdag 12 juni 2003 22:59 schreef MartijnGizmo het volgende:[..]
Deze heb ik net ff gekauft.....
quote:Niet, is klittenband/elastiek-dinges.....
Op zondag 15 juni 2003 23:46 schreef _zwerver_ het volgende:[..]
Hoe strik je die krengen
quote:hoera Puma's...
Op donderdag 12 juni 2003 22:59 schreef MartijnGizmo het volgende:[..]
Deze heb ik net ff gekauft.....
Asics Gel voor het Hardlopen
Rucanor Fitness voor het fitnessen dus DUHHH
En Shimano Schoenen voor op m'n RaceFietzz
Ps ik draag dus geen sportschoenen als ik niet sport ik ben geen ***********
************ je weet wel dat ik dit woord niet mag typen omdat dit zou duiden op generalisatie en nog een woord wat met een R start.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |