abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 april 2003 @ 17:28:35 #1
50599 GeM
...hoog knuffelgehalte...
pi_9681726
hallo,

ik heb een vraagje, want ik had het er vanmiddag over met een vriendin van mij,

ze zat er namelijk nog al mee dat zij er (in haar Vriendenkring) niet voor uit kon/durfde te komen dat ze bi is (ik wist t tot vanmiddag ook niet hoor (d8 het wel, maargoed)). omdat ze bang is dat die vriendinnen haar dan in de steek laten omdat ze dan dingen gaan verbeelden enzo, en vooroordelen krijgen.

nou kon ik het me wel voorstellen van haar dat ze zich zo voelde, maar ik vroeg me af, hoe jullie er op zouden reageren als iemand in jullie vriendenkring er voor uit zou komen dat hij/zij bi/hetro/lesbisch is.

dank alvast enzo

I'm not the average girl from your video
pi_9681746
'k Zou de eerlijkheid en het vertrouwen waarderen.

[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 09-04-2003 17:29]

pi_9681750
Een vriend van me is homo, en om eerlijk te zijn kan het me geen ene flikker schelen
pi_9681763
schijt aan, alsof ze je meteen willen nuecken
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
  woensdag 9 april 2003 @ 17:30:42 #5
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_9681772
Ik zou er helemaal geen problemen mee hebben...
Ze ziet vanzelf wel wie haar echte vrienden zijn, hen maakt het niets uit!
pi_9681774
quote:
Op woensdag 9 april 2003 17:29 schreef ZixS het volgende:
Een vriend van me is homo, en om eerlijk te zijn kan het me geen ene flikker schelen
dubbelzinnig!
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_9681778
quote:
Op woensdag 9 april 2003 17:28 schreef GeM het volgende:
hallo,

ik heb een vraagje, want ik had het er vanmiddag over met een vriendin van mij,

ze zat er namelijk nog al mee dat zij er (in haar Vriendenkring) niet voor uit kon/durfde te komen dat ze bi is (ik wist t tot vanmiddag ook niet hoor (d8 het wel, maargoed)). omdat ze bang is dat die vriendinnen haar dan in de steek laten omdat ze dan dingen gaan verbeelden enzo, en vooroordelen krijgen.

nou kon ik het me wel voorstellen van haar dat ze zich zo voelde, maar ik vroeg me af, hoe jullie er op zouden reageren als iemand in jullie vriendenkring er voor uit zou komen dat hij/zij bi/hetro/lesbisch is.

dank alvast enzo


ehmz....als het een jongen is die zegt dat hij homo is zou ik dat niet prettig vinden een meisje daarintegen... dat zou ik niet erg vinden
pi_9681781
Als mensen je niet accepteren zoals je bent, zijn het ook geen vrienden.

Ik ben zelf Bi en ik kan je vertellen dat ik nooit een lullige opmerking aan mijn adres gehoort heb..

Iedereen vind het best

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
  woensdag 9 april 2003 @ 17:31:09 #9
17075 extreme
-wannahave-
pi_9681783
respect voor de moed van de mensen die er onder vrienden recht voor uit durven te komen.
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_9681802
quote:
Op woensdag 9 april 2003 17:30 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

ehmz....als het een jongen is die zegt dat hij homo is zou ik dat niet prettig vinden een meisje daarintegen... dat zou ik niet erg vinden


? gaat heen en hak je ballen er maar af.... zulke uitspraken doen sommige mensen dus pijn.
Daarom heeft dat meisje er dus een probleem mee....
Omdat ettertjes zoals jij dit grappig vinden en daarmee de sfeer zetten....

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
  woensdag 9 april 2003 @ 17:32:35 #11
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_9681808
een goeie vriendin van me is het ook. wist ik eerst niet, maar opeens kwam ze er zo mee vond het trouwens niet erg, want eigenlijk is er niks speciaals aan...
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  woensdag 9 april 2003 @ 17:33:01 #12
29429 Dissection
King of all kings
pi_9681815
Het zou mij nix uitmaken of een vriend/vriendin van mij bi of homo-sexueel is. Ik denk dan zo "ik heb altijd al goed met hem overweg gekund, stikaardige gozer/meid, dus zijn/haar geaardheid maakt niets uit, zolang ze MIJ maar met rust laten" (tenzij het een knappe vriendin is die samen met haar vriendin een trio wilt doen )...
Ik zit namelijk niet op verhalen te wachten van zoals "ik ben stiekem verliefd op je".
Ook over sex hebben zullen sommige mensen dan raar gaan opkijken "die kerel heeft me heerlijk gepijpt" .
Maar ik heb er niks op tegen als een goede vriend van me homo of bisexueel zou zijn, als hij/zij daar toch gelukkig mee is, dan dien ik dat te respecteren, sim-pel.
Ennuh, bij meiden...een beetje Bi is niet bah

[Dit bericht is gewijzigd door Dissection op 09-04-2003 17:36]

pi_9681826
quote:
Op woensdag 9 april 2003 17:32 schreef Lopat het volgende:

[..]

? gaat heen en hak je ballen er maar af.... zulke uitspraken doen sommige mensen dus pijn.
Daarom heeft dat meisje er dus een probleem mee....
Omdat ettertjes zoals jij dit grappig vinden en daarmee de sfeer zetten....


ten eerste ik ben geen etter, ten 2e ik geef mijn mening...ik zeg dat ik het niet prettig zou vinden, ik zou er wel mee om kunnen gaan, ik zou het waarschijnlijk een tijd niet prettig vinden.

denk na voordat je wat zegt, lees in voordat je wat zegt

ik geef mijn mening, daar vraagt zij ook om

pi_9681830
quote:
Op woensdag 9 april 2003 17:32 schreef Lopat het volgende:

? gaat heen en hak je ballen er maar af.... zulke uitspraken doen sommige mensen dus pijn.
Daarom heeft dat meisje er dus een probleem mee....
Omdat ettertjes zoals jij dit grappig vinden en daarmee de sfeer zetten....


Nouja, kan me wel voorstellen dat een hetero jongen even moet slikken als z'n beste vriend verklaart homo te zijn. Vriendschap, verliefdheid, etc etc...

Maargoed, als goeie vriend moet je daar bóven kunnen staan, en zoiets relativeren.

  woensdag 9 april 2003 @ 17:34:06 #15
17075 extreme
-wannahave-
pi_9681834
quote:
Op woensdag 9 april 2003 17:32 schreef Lopat het volgende:

[..]

? gaat heen en hak je ballen er maar af.... zulke uitspraken doen sommige mensen dus pijn.
Daarom heeft dat meisje er dus een probleem mee....
Omdat ettertjes zoals jij dit grappig vinden en daarmee de sfeer zetten....


euhm, een ieder z'n persoonlijke mening toch? iets minder reageren kan ook wel.
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  woensdag 9 april 2003 @ 17:36:18 #16
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_9681868
Like I would care...

Vandaag voel ik me een beetje bi denk ik

Homo is uit, dat is zooooooo jaren negentig..

zzz
pi_9681870
quote:
Op woensdag 9 april 2003 17:34 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nouja, kan me wel voorstellen dat een hetero jongen even moet slikken als z'n beste vriend verklaart homo te zijn. Vriendschap, verliefdheid, etc etc...

Maargoed, als goeie vriend moet je daar bóven kunnen staan, en zoiets relativeren.


jij verwoord het iets beter dan mij
pi_9681875
quote:
Op woensdag 9 april 2003 17:30 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

ehmz....als het een jongen is die zegt dat hij homo is zou ik dat niet prettig vinden een meisje daarintegen... dat zou ik niet erg vinden


sodemieter een eind op loser
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  woensdag 9 april 2003 @ 17:37:21 #19
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_9681886
>kan me wel voorstellen dat een hetero jongen even moet slikken

zzz
  woensdag 9 april 2003 @ 17:39:20 #20
43216 Yodium
.... voor open wonden
pi_9681926
Ik zou het wel stoer vinden, omdat ze anders durft te zijn en daarvoor uit durft te komen. Maar ik zal wel aan het idee moeten wennen denk ik. Waarschijnlijk zal ik haar de eerste dagen wel anders bekijken (maar daar hoeft ze zelf verder niets van te merken) maar zodra ik aan het idee ben gewend denk ik dat alles weer gewoon zal zijn.

Ik denk dat ik ook wel nieuwsgierig ben en vanalles zou gaan vragen....

pi_9681966
Ik heb er geen problemen mee.
  woensdag 9 april 2003 @ 17:43:32 #22
50599 GeM
...hoog knuffelgehalte...
pi_9681987

ben eigenlijk wel blij met de reacties die ik tot nu toe heb gekregen, had het eigenlijk ook wel een beetje verwacht enzo...maargoed,

was toch wel even nieuwsgierig naar de reacties...

ik accepteer het wel.

I'm not the average girl from your video
  woensdag 9 april 2003 @ 17:46:55 #23
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_9682032
Mja, bij meisjes begin ik het een beetje zat te worden, het is een modegrill geworden en ieder zichzelf respecteerend Breezah-chickie claimt bi te zijn, maar als puntje bij paaltje komt durft men niet verder te gaan dan een lauwe tongzoen met een flinke slok op. Beetje .

Bij jongens: ik ken er geen een. Flinke macho-cultuur, die vriendenkring van mij.

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  woensdag 9 april 2003 @ 17:47:56 #24
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9682054
ik ben ook bi, en ik heb wel eens kutopmerkingen gehad, maar die kwamen niet van mijn vrienden, maar van mensen die mij toch al niet mochten en mij toen toevallig een x met een meisje hadden zien zoenen..

achja.. het is in mijn vriendengroep heel normaal als je homo/bi/lesbisch bent.. ik heb 3 vrienden die homo zijn, en 2 vriendinnen die bi zijn.. en het maakt allemaar nix uit

KippKoRN I love you!
  woensdag 9 april 2003 @ 17:48:39 #25
30307 Disher
Sors Salutis
pi_9682062
Opzich heb ik er geen problemen mee, zolang ze dan maar niet bij moi komen klef te doen....
"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
pi_9682144
quote:
Op woensdag 9 april 2003 17:46 schreef Robert_Jensen het volgende:
Mja, bij meisjes begin ik het een beetje zat te worden, het is een modegrill geworden en ieder zichzelf respecteerend Breezah-chickie claimt bi te zijn, maar als puntje bij paaltje komt durft men niet verder te gaan dan een lauwe tongzoen met een flinke slok op. Beetje .
daar ben ik het dus compleet mee eens!!!!
ik vind het ook wel een beetje genoeg geweest met die modetrend, om de simpele rede....eumh..........let's skip that one...
I promise not to sell your perfumed secrets, there are countless formulas for pressing flowers, I lie in the soll and fertilize mushrooms, Leaking out gas fumes are made into perfume!
pi_9682182
Ik zou oppassen
We must secure the existence of our people and a future for white children - 14 woorden door David Lane
pi_9682194
quote:
Op woensdag 9 april 2003 17:30 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

ehmz....als het een jongen is die zegt dat hij homo is zou ik dat niet prettig vinden een meisje daarintegen... dat zou ik niet erg vinden


hehe ben ik t eigenlijk wel mee eens..
maar als een kameraad ofzo homo zou zijn dan zou t me verder nie uitmaken denk ik.. als ie mij maar niet gaat proberen te versieren
  woensdag 9 april 2003 @ 17:57:13 #29
22693 kohinoor
Stil in mij
pi_9682210
Het maakt mij echt niks uit...
Een vriend van mij zei een paar jaar terug dat ie homo was, noujah ach even wennen, even alles omzetten in je hoofd ("he, ik kan het nu over leuke jongens hebben met hem " etc.) Maar daarna is alles net als daarvoor. En zo natuurlijk bij al mijn vrienden/vriendinnen die mij iets dergelijks zouden vertellen. En mochten ze ooit verliefd op me worden...jah stel ik vind haar leuk nou gezellig Is dit niet het geval nou netjes afhandelen en klaar lijkt mij. Gewoon gezellig verder vrienden zijn
JA, IK BEN EEN POEMA MENEER!
pi_9682216
ik heb er geen problemen mee, ik heb ook vrienden die bi/homo zijn en ik behandel ze echt niet anders dan heteromannen.
pi_9682234
ehmz....als het een jongen is die zegt dat hij homo is zou ik dat niet prettig vinden een meisje daarintegen... dat zou ik niet erg vinden
[/quote]
MEE EENS.
pi_9682275
quote:
Op woensdag 9 april 2003 17:30 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

ehmz....als het een jongen is die zegt dat hij homo is zou ik dat niet prettig vinden een meisje daarintegen... dat zou ik niet erg vinden


hier ben het hier helemaal mee eens
ook ik zou schrikken
maar wel accepteren hoor
als een meisje bi is heb ik daar geen last van
als een jongen bi is KAN ik er wel last van krijgen
het idee dat er een vriend verlieft wordt op mij maakt me niet vrolijk (sorry)
als ik weet dat hij het verteld om niets geen probleem
als hij het verteld om mij de liefde te verklaren dan bbrrrrrrrr laat maar
voor diegene die commentaar hebben of niet eens zijn
sorry zo ben ik nu eenmaal
en ze nemen me maar zoals ik ben (alleen voor vrouwen)
pi_9682301
quote:
Op woensdag 9 april 2003 17:36 schreef okkie-man het volgende:

[..]

sodemieter een eind op loser


je leest niet goed hé...doe die doppen van je open, ik zeg dat ik het niet prettig zou vinden..ik zou er heus wel mee kunnen leven,

als jij niet kan beargumenteren waarom je mij een loser vind hou je bek dan gewoon

pi_9682986
Een bi heeft 2 keer zoveel kans op seks. Dus e, boeie!! In dit millennium zijn we tegen pedo's enzo. Homo's, lesbisch, bi-seksuelen mogen er allang bij.
Als je maar geen eikel bent. En zelfs dat mag eigenlijk nog! (Zie Jamai)

Alleen de import Nederlanders doen wel moeilijk. Maar da's een kwestie van wennen enzo.

Nederland heeft een cellentekort. [br] Parttime DnB-Addicts Crew® Promoter.
pi_9683348
Ik zou ook een beetje gek staan te kijken als mijn beste vriend zegt dat die homo is, maar het blijft natuurlijk mijn beste vriend.
Als iemand je laat vallen om je geaardheidt, dan is het toch geen vriend, dus verlies je niks.
Die vriendin kan het gewoon rustig zeggen hoor, gewoon als het onderwerp er een keer op komt.
pi_9683508
Nou, ik ben zelf biseksueel, althans ik houd alle opties open, en nahjah, als iemand anders die voordien bv hetero was zou zeggen dat die iets anders is zou ik t alleen maar gaaf vinden (een mede soortgenootje erbij), lekker samen naar expreszosite en gezellig meisjes kijken of jongens of wat.


PS leuk dat je hetero tussen het lijstje zet

  woensdag 9 april 2003 @ 22:07:06 #37
50599 GeM
...hoog knuffelgehalte...
pi_9687561
quote:
Op woensdag 9 april 2003 18:55 schreef Yamyam het volgende:

PS leuk dat je hetero tussen het lijstje zet


anders zul je zien dat er iemand is die zegt van: 'maar in mijn vriendenkring zijn alleen maar bisexuelen.' ofzo...

en op zo'n opmerking zat ik niet helemaal te wachten.

I'm not the average girl from your video
pi_9688247
In mijn vrienden-, en kennissenkring is er juist goed op gereageerd toen ik ze vertelde dat ik bi ben.
Echte vrienden accepteren je hoe dan ook, de rest is je tijd en aandacht niet waard.
Jij bent jij en als ze je niet nemen zoals je bent dan moet je lekker met ze kappen, tenminste, zo denk ik erover
pi_9688333
quote:
Op woensdag 9 april 2003 17:46 schreef Robert_Jensen het volgende:
...het is een modegrill geworden en ieder zichzelf respecteerend Breezah-chickie claimt bi te zijn.....
Ik dacht juist dat chicks alleen op knulletjes a la Jim Bakkum vielen?
pi_9688388
Eh iemand uit m ijn klas zei zo van 'O wist je dat niet?' toen ik dat vroeg.
ik zei 'Nee.'
Dat was een boeiende discussie die ook aangeeft dat het mij wederom geen hol kan schelen.

pi_9688438
Ik zou er zelf helemaal niet anders op reageren dan op iemand die hetero is, maar goed, ik ben zelf dan ook bi... (Naja, bi, homo, hetero, dat zijn ook maar hokjes, en een verschil in geslacht zie je ook alleen maar aan de buitenkant. Ik val niet op mannen of vrouwen, ik val op mensen. )
Mijn klasgenoten/vriendinnen denken daar heel anders over. Ze weten het niet van mij, maar als we het er zo eens in het algemeen over hebben, hebben ze allemaal zoiets van 'nou, daar moet een van mijn vriendinnen niet mee aankomen hoor'... Bij hun zou ik dus meteen scheef aangekeken en gewantrouwd worden als ik het ze vertelde.
Er zijn dus blijkbaar best nog veel mensen die daar erg moeilijk over doen. Erg jammer.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 9 april 2003 @ 23:44:22 #42
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_9689696
Het zou me werkelijk geen kont schelen als 1 van mijn vrienden plotseling homo was. Als hij het maar niet in zijn hoofd haalt om voor mijn ogen te gaan staan kleffen (daar hou ik bij een hetero-stel ook helemaal niet van dus).
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_9689878
quote:
Op woensdag 9 april 2003 23:44 schreef Kamphuys het volgende:
(daar hou ik bij een hetero-stel ook helemaal niet van dus).
Waarom zeg je het er dan bij, als het niet specifiek over homo's/bi's gaat?
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 10 april 2003 @ 00:11:11 #44
16701 scanman01
Today's a good day
pi_9690127
Alle vrouwen zouden bisexueel moeten zijn ... en uit onderzoek is gebleken dat ook echt zeer veel vrouwen best nieuwsgierig zijn naar sex met een andere vrouw en er ook niet onwillig tegenover staan het een keer uit te proberen. Ik denk dat veel meer vrouwen bisexueel zijn dan mannen eigenlijk. De reden daarvoor zal zijn dat een man die ook bisexuele gevoelens heeft er toch eerder op wordt aangekeken dan dat dat bij vrouwen het geval is.
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 10 april 2003 @ 00:14:23 #45
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_9690181
quote:
Op woensdag 9 april 2003 23:55 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Waarom zeg je het er dan bij, als het niet specifiek over homo's/bi's gaat?


Je hebt me door, 2 mannen die kleffen vind ik NET nog even onsmakelijker.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  donderdag 10 april 2003 @ 00:21:56 #46
16701 scanman01
Today's a good day
pi_9690298
quote:
Op donderdag 10 april 2003 00:14 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Je hebt me door, 2 mannen die kleffen vind ik NET nog even onsmakelijker.


Ik ben het wel met je eens en dat je zoiets niet prettig vindt om te zien moet kunnen natuurlijk. Ik vind dat iedereen moet doen en laten wat hij/zij wil en ik heb dan ook nergens problemen mee, maar twee vrijende mannen kan ik ook niet goed aanzien. Ik zapte laatst een keer naar Canal+ en daar was toevallig een homofilm op waar een man een andere man neukte. Dat kan ik dan zelfs nog beter (even) aanzien dan twee mannen die hun tongen in elkaars mond werken.
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 10 april 2003 @ 00:40:23 #47
17548 Dr.Death
Your Doctor has arrived..
pi_9690596
Lekkerbelangrijk.nl Als iemand bi is, dan is die dat. Dat was hij/zij ook voordat deze het vertelde. En is dus nog steeds dezelfde.

(Tis wat anders of je er naar moet kijken, maar meestal hoef je dat ook niet bij een heteropaar.Dus das ook geen argument)

I'll try being nicer if you'll try being smarter.
stupid people shouldn't breed
  donderdag 10 april 2003 @ 00:45:05 #48
50319 WijsWoord
wordt weer wijs
pi_9690649
iedereen is bi

je hangt alleen meer naar de ene of andere kant toe! jaja

"Als je leeft naar je gevoel ben je meer aap dan mens."
  donderdag 10 april 2003 @ 01:10:25 #49
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_9690917
quote:
Op donderdag 10 april 2003 00:21 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens en dat je zoiets niet prettig vindt om te zien moet kunnen natuurlijk. Ik vind dat iedereen moet doen en laten wat hij/zij wil en ik heb dan ook nergens problemen mee, maar twee vrijende mannen kan ik ook niet goed aanzien. Ik zapte laatst een keer naar Canal+ en daar was toevallig een homofilm op waar een man een andere man neukte. Dat kan ik dan zelfs nog beter (even) aanzien dan twee mannen die hun tongen in elkaars mond werken.


Same here!!! Raar.... neukende mannen vind ik idd minder onsmakelijk dan zoenende mannen
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_9691789
quote:
Op donderdag 10 april 2003 01:10 schreef Kamphuys het volgende:

Same here!!! Raar.... neukende mannen vind ik idd minder onsmakelijk dan zoenende mannen


Hmm, da's wel raar eigenlijk, imo.
  donderdag 10 april 2003 @ 08:37:15 #51
14790 EvilFaith
zie signature
pi_9692019
ik zou er zelf heel normaal op reageren maar dat komt omdat ik zelf ook bi ben..Ik heb het nog aan niemand van mijn schoolvrienden verteld omdat ik gewoon weet dat dat op een middelbare school heeeel snel rond kan gaan, en op een scholgemeenschap met 1500 leerlingen...niet iedereen hoeft dat te weten en ik weet van te voren ook dat er genoeg zijn die het niet normaal vinden en totaal anders gaan doen...
Op mijn werk weten sommige het wel, maar die zijn allemaal wat ouder, rond de 22, en die gaan daar dan ook niet raar over doen..
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_9692082
Ik zou het alleen maar relaxed vinden... volgens mij ben ik namelijk ook wel een beetje bisexueel (maar alleen op een meisje verliefd geweest toen ik een jaar of 10 was, daarna niet meer) en zou het wel op prijs stellen als mijn vriendinnen daar wat makkelijker over zouden worden. Nou is het niet zo dat je wordt uitgekotst als je lesbisch/biscexueel bent, maar de meeste meisjes/vrouwen houden daar niet zo van... helaas!
pi_9694142
Geaardheid......dat zegt nog niets over aardigheid!
Bi/HO/HE/whatever..... Doe waar je zin in hebt!
Je bekent je geaardheid niet je liefde voor iemand. Dat is iets wat vaak door elkaar wordt gehaald!
Ik heb ooit een vriend het gehele zaakje eens om horen draaien; "Ik heb niets tegen hetero's maar ze moeten het niet zo uiten!" "Ik wil best met hetero's omgaan maar als ze gaan zoenen.....YUK" "Een vriendin zei laatst dat ze hetero is....als ze nu maar niet verliefd op me is!"
Zo worden dat zoort uitspraken ineens ontzettend komisch!

Dus...kom er lekker voor uit!

pi_9695309
quote:
Op woensdag 9 april 2003 17:43 schreef GeM het volgende:
ik accepteer het wel.
heel erg in moet houden nu
*iets met rechterhand*
pi_9695754
Hm.. ik kan ook niet echt genieten van zoenende/neukende mannen, moet ik heel eerlijk zeggen... Zoenende vrouwen natuurlijk wel... maar ja... welke man heeft daar nou bezwaar tegen?

Wat betreft de topicvraag. Het zou me echt helemaal niks uit kunnen maken. Sowieso zijn veel vrouwen volgens mij op een zeker punt toch wel een beetje nieuwsgierig naar andere vrouwen. Mannen hebben dat heel veel minder. Als een mannelijke vriend ineens uit de school klapt, zou ik me in eerste instantie me wel even afvragen of hij me dan misschien op een andere manier ziet dan ik altijd dacht, maar voor de rest maakt het helemaal niks uit.

pi_9695764
quote:
Op donderdag 10 april 2003 00:45 schreef WijsWoord het volgende:
iedereen is bi

je hangt alleen meer naar de ene of andere kant toe! jaja


ehmz, ik denk het toch niet
  donderdag 10 april 2003 @ 12:33:34 #57
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_9695881
altijd hartstikke leuk als je je eigen mening verkondigt, maar zou je, als je beste vriend zegt dat ie bi is, echt opeens met een andere afstandelijkere blik gaan kijken? ga je je dan niet afvragen: wat voor vriend ben ik dan voor die persoon. Ik bedoel: dat zijn wel de mensen die jou in vertrouwen nemen en die ervan overtuigd zijn dat ze het bij jou kwijt kunnen....
voor die mensne kunnen eht nare ervaringen worden. En dan is dus de vraag van mij: als er een breuk komt, is dat dan wel de schuld van die ander, omdat jijzelf er niet prettig mee om kan gaan?
put
your
clothes
on!
  donderdag 10 april 2003 @ 12:53:54 #58
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9696279
een gozer die ik van internet kende zei een keer tegen mij (toen we het over een soortgelijk onderwerp hadden): "Als ik er achter kom dat mijn beste vriend homo blijkt te zijn, kan hij een heel eind oprotten en hoef ik hem nooit meer te zien."
Hier schrok ik toch bestwel van. Waarom zou iemand in godsnaam zo denken over homo's? "Ja maar hij kan verliefd op me worden." Nou en!! Een hetero meisje die je helemaal niet ziet zitten kan ook verliefd op je worden. Is dat minder erg?
KippKoRN I love you!
pi_9696578
quote:
Op donderdag 10 april 2003 12:33 schreef Jerruh het volgende:
altijd hartstikke leuk als je je eigen mening verkondigt, maar zou je, als je beste vriend zegt dat ie bi is, echt opeens met een andere afstandelijkere blik gaan kijken? ga je je dan niet afvragen: wat voor vriend ben ik dan voor die persoon. Ik bedoel: dat zijn wel de mensen die jou in vertrouwen nemen en die ervan overtuigd zijn dat ze het bij jou kwijt kunnen....
[..]
Je hoeft het niet expliciet zo over te brengen. Er veranderd volgens mij niet zo heel veel, maar als je niet enigszins door de ogen van die vriend probeert te kijken en je je niet afvraagt hoe hij jou ziet... ben je dan niet erg naief?

Vrouwen hebben toch ook niets te 'vrezen' van homoseksuelen, vandaar ook dat ze zich meestal helemaal laten gaan en niet wantrouwig zijn of de man in kwestie ze het bed in wilt praten?

Bovendien is die vriend, vóór het uit de school klappen, ook niet helemaal straight tegenover jou geweest. Of wel? Oke.. bij gevoelens die nog maar net ontstaan zijn kan ik me voorstellen dat je dat niet gelijk rondbazuint.

  donderdag 10 april 2003 @ 13:09:12 #60
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_9696664
quote:
Op woensdag 9 april 2003 17:33 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

ten eerste ik ben geen etter, ten 2e ik geef mijn mening...ik zeg dat ik het niet prettig zou vinden, ik zou er wel mee om kunnen gaan, ik zou het waarschijnlijk een tijd niet prettig vinden.

denk na voordat je wat zegt, lees in voordat je wat zegt

ik geef mijn mening, daar vraagt zij ook om


Mening geven ok, maar het mocht best wel iets minder kwetsend en heel wat genuanceerder
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  donderdag 10 april 2003 @ 13:13:48 #61
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_9696765
quote:
Op donderdag 10 april 2003 13:05 schreef Bombie het volgende:

[..]

Je hoeft het niet expliciet zo over te brengen. Er veranderd volgens mij niet zo heel veel, maar als je niet enigszins door de ogen van die vriend probeert te kijken en je je niet afvraagt hoe hij jou ziet... ben je dan niet erg naief?

Vrouwen hebben toch ook niets te 'vrezen' van homoseksuelen, vandaar ook dat ze zich meestal helemaal laten gaan en niet wantrouwig zijn of de man in kwestie ze het bed in wilt praten?

Bovendien is die vriend, vóór het uit de school klappen, ook niet helemaal straight tegenover jou geweest. Of wel? Oke.. bij gevoelens die nog maar net ontstaan zijn kan ik me voorstellen dat je dat niet gelijk rondbazuint.


ja ok, maar de reden waarom mensen het niet vertellen is dus omdat ze bang zijn (en misschien al wel weten) dat die andere persoon het verkeerd op kan vatten. Ik snap wle dat het voor die andere persoon wennen is, maar om meteen alles overboord te gooien en zeggen van: ik vind jou nu eng, vies enzo en ik wil je vriend niet meer zijn?? wat is dan die vriendschap?
put
your
clothes
on!
pi_9696766
Ik zou er totaal niet mee kunnen zitten zou het eigenlijk wel heel tof vinden is weer is wat anders als al die man-vrouw stelletjes
;)
pi_9696887
quote:
Op donderdag 10 april 2003 13:13 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ja ok, maar de reden waarom mensen het niet vertellen is dus omdat ze bang zijn (en misschien al wel weten) dat die andere persoon het verkeerd op kan vatten.


Tuurlijk... het kan nare consequenties hebben, maar wanneer dat gebeurd en de reactie is denigrerend... dan weet je toch ook gelijk wat je aan die 'vriend' hebt? Dat is iig ook jouw mening volgens mij..
quote:
Ik snap wle dat het voor die andere persoon wennen is, maar om meteen alles overboord te gooien en zeggen van: ik vind jou nu eng, vies enzo en ik wil je vriend niet meer zijn?? wat is dan die vriendschap?
Die heeft dan helemaal niks te betekenen. Daar kan ik kort over zijn. Maar als je goede, zoniet beste, vriend tegen je zegt dat hij homoseksueel is en verliefd is op jou... dan ontstaat er een andere situatie. Een situatie waarbij je goed met elkaar moet praten over wat de verwachtingen, wensen en grenzen zijn. Dat lijkt me zo ontzettend moeilijk. Iedere goede vriend zou dat iig niet gelijk afdoen als 'gatver' en 'eng'.
  donderdag 10 april 2003 @ 13:22:02 #64
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_9696945
quote:
Op donderdag 10 april 2003 13:19 schreef Bombie het volgende:

[..]

Tuurlijk... het kan nare consequenties hebben, maar wanneer dat gebeurd en de reactie is denigrerend... dan weet je toch ook gelijk wat je aan die 'vriend' hebt? Dat is iig ook jouw mening volgens mij..
[..]

Die heeft dan helemaal niks te betekenen. Daar kan ik kort over zijn. Maar als je goede, zoniet beste, vriend tegen je zegt dat hij homoseksueel is en verliefd is op jou... dan ontstaat er een andere situatie. Een situatie waarbij je goed met elkaar moet praten over wat de verwachtingen, wensen en grenzen zijn. Dat lijkt me zo ontzettend moeilijk. Iedere goede vriend zou dat iig niet gelijk afdoen als 'gatver' en 'eng'.


ik ben het daar met je over eens. Alleen het feit dat ikzelf heb meegemaakt hoe plost soms kan omslaan is eigenlijk hetgeen wat ik ook probeer te verduidelijken....en dan heb ik het over iemand die mijn beste vriend was voor 8 jaar en dat dat nu dus compleet weggevaagd is...Ik weet niet in hoeverre ik dat als "dat is dan geen echte vriend" moet bestempelen of als "mjwa, afkeur boven goedkeur"
put
your
clothes
on!
pi_9697296
Zou het niet erg vinden als een vriend//vriendin zou zeggen dat ie bi/homo/lesbisch is ofzow.
Zou dan eerst gaan vragen of het echt iets sexueels is of dat hij//zij ook verliefd kan worden op mensen van het eigen geslacht, zou me er meer ongemakkelijk bij voelen als een vriend zegt dat ie ook liefde kan voelen voor jongens, dan wanneer het alleen iets sexueels is.
*iets met rechterhand*
pi_9697409
quote:
Op donderdag 10 april 2003 13:22 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ik ben het daar met je over eens. Alleen het feit dat ikzelf heb meegemaakt hoe plost soms kan omslaan is eigenlijk hetgeen wat ik ook probeer te verduidelijken....en dan heb ik het over iemand die mijn beste vriend was voor 8 jaar en dat dat nu dus compleet weggevaagd is...Ik weet niet in hoeverre ik dat als "dat is dan geen echte vriend" moet bestempelen of als "mjwa, afkeur boven goedkeur"


Ligt er waarschijnlijk aan. Ik weet niet in hoeverre je daar met hem over hebt gepraat, maar als jij die 8 jaar al wist dat je homoseksueel was en hem al die tijd een andere 'Jerruh' hebt voor hebt gehouden, kan ik me voorstellen dat hij zich bedrogen voelt.

Als jij hem dan duidelijk uitlegt dat je bang was voor zijn reactie ben je alweer een stap verder. Alleen denk ik dat ik wel weet wat zijn reactie daarna zou zijn: "Ja.. maar ik ben toch je beste vriend... mij zou je toch alles toe moeten kunnen vertrouwen?"

  donderdag 10 april 2003 @ 13:50:26 #67
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_9697559
quote:
Op donderdag 10 april 2003 13:43 schreef Bombie het volgende:

[..]

Ligt er waarschijnlijk aan. Ik weet niet in hoeverre je daar met hem over hebt gepraat, maar als jij die 8 jaar al wist dat je homoseksueel was en hem al die tijd een andere 'Jerruh' hebt voor hebt gehouden, kan ik me voorstellen dat hij zich bedrogen voelt.

Als jij hem dan duidelijk uitlegt dat je bang was voor zijn reactie ben je alweer een stap verder. Alleen denk ik dat ik wel weet wat zijn reactie daarna zou zijn: "Ja.. maar ik ben toch je beste vriend... mij zou je toch alles toe moeten kunnen vertrouwen?"


btw, ik ben geen homo, check topictitel
maarem:
de eerste reactie: he bah, dat had ik nou niet achter je gedacht
(ik ben overigens nog helemaal niet zo lang met die gedachtes bezig, dus echt verzwijgen was het niet)
put
your
clothes
on!
pi_9697684
quote:
Op donderdag 10 april 2003 13:50 schreef Jerruh het volgende:

[..]

btw, ik ben geen homo, check topictitel


Ai.. idd... ik ging helemaal op in het homoseksuele aspect van dit topic maar had natuurlijk m'n oog nog ff een keer flink moet laten vallen op die sexy userpic van Alysson Hannigan.
quote:
maarem:
de eerste reactie: he bah, dat had ik nou niet achter je gedacht
(ik ben overigens nog helemaal niet zo lang met die gedachtes bezig, dus echt verzwijgen was het niet)
Nee... nou.. dat vind ik dan ook niet. En die eerste reactie is natuurlijk wel een hele eerlijke in zijn geval. Dat 'bah' zegt misschien iets over een anti-homo (anti-bi klinkt zo bizar) houding die hem is aangeleerd of hij zichzelf heeft aangeleerd. Tja.. iedereen zo zijn eigen smaak natuurlijk. Als dat zo is, heb je natuurlijk wel pech dat net hij je beste vriend bleek te worden. Maar als iemand van je houdt en echt oprecht om je geeft, laat ie zoiets niet in de weg staan.
Maar ja... wie ben ik om voor jouw beste vriend uit te maken hoe hij zich zou moeten gedragen...
  donderdag 10 april 2003 @ 14:02:39 #69
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_9697853
quote:
Op donderdag 10 april 2003 13:55 schreef Bombie het volgende:

[..]

Ai.. idd... ik ging helemaal op in het homoseksuele aspect van dit topic maar had natuurlijk m'n oog nog ff een keer flink moet laten vallen op die sexy userpic van Alysson Hannigan.
[..]

Nee... nou.. dat vind ik dan ook niet. En die eerste reactie is natuurlijk wel een hele eerlijke in zijn geval. Dat 'bah' zegt misschien iets over een anti-homo (anti-bi klinkt zo bizar) houding die hem is aangeleerd of hij zichzelf heeft aangeleerd. Tja.. iedereen zo zijn eigen smaak natuurlijk. Als dat zo is, heb je natuurlijk wel pech dat net hij je beste vriend bleek te worden. Maar als iemand van je houdt en echt oprecht om je geeft, laat ie zoiets niet in de weg staan.
Maar ja... wie ben ik om voor jouw beste vriend uit te maken hoe hij zich zou moeten gedragen...


doe ik gelukkig niet
ben dr ff vandoor!
put
your
clothes
on!
  donderdag 10 april 2003 @ 14:27:18 #70
50599 GeM
...hoog knuffelgehalte...
pi_9698450
quote:
Op donderdag 10 april 2003 12:07 schreef RiddlerMark het volgende:

[..]

heel erg in moet houden nu


had het al verwacht

(ja, ik ben ook bi)

I'm not the average girl from your video
pi_9700622
quote:
Op donderdag 10 april 2003 14:27 schreef GeM het volgende:

[..]

(ja, ik ben ook bi)


jah
*iets met rechterhand*
  donderdag 10 april 2003 @ 16:37:02 #72
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_9701542
quote:
Op donderdag 10 april 2003 12:53 schreef NemesisDivina het volgende:
een gozer die ik van internet kende zei een keer tegen mij (toen we het over een soortgelijk onderwerp hadden): "Als ik er achter kom dat mijn beste vriend homo blijkt te zijn, kan hij een heel eind oprotten en hoef ik hem nooit meer te zien."
Zo zou ik ook reageren anders.
quote:
Hier schrok ik toch bestwel van. Waarom zou iemand in godsnaam zo denken over homo's? "Ja maar hij kan verliefd op me worden." Nou en!! Een hetero meisje die je helemaal niet ziet zitten kan ook verliefd op je worden. Is dat minder erg?
Ja dat is minder erg.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_9708206
quote:
Op donderdag 10 april 2003 16:37 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Zo zou ik ook reageren anders.
[..]

Ja dat is minder erg.


en waarom is dat minder erg? omdat je zelf ook een hetero bent idd ja

Ik zou het wel leip vinden als een gozer uit mn vriendenkring opeens zegt datie homo is, maar ik zou het niet verschrikkelijk vinden. Als we nog wel onze homo grappen kunnen blijven maken vink het best

  vrijdag 11 april 2003 @ 00:09:21 #74
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_9710719
quote:
Op woensdag 9 april 2003 17:32 schreef Lopat het volgende:

[..]

? gaat heen en hak je ballen er maar af.... zulke uitspraken doen sommige mensen dus pijn.
Daarom heeft dat meisje er dus een probleem mee....
Omdat ettertjes zoals jij dit grappig vinden en daarmee de sfeer zetten....


Hij vindt het gewoon niet prettig, klaar. Dat is zijn mening. *Moet* iedereen zich er maar niks van aantrekken omdat dat in deze 'tolerante' cultuur moet ofzo? Sorry hoor, maar mensen laten zich moeilijk dingen opleggen.
pi_9712973
Vind het niet erg ik ben zelf ook bi
en vrienden en zo weten het. die zeiden o leuk maar ik dacht het al en die vonden het juist interesant van wat voel je dan als je een meisje ziet en allemaal dat soort dingen. En een jongen zei zelfs tegen mij leuk dan kan ik met jou ook over lekkere meiden praten.
  vrijdag 11 april 2003 @ 08:31:39 #76
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_9713126
Ik zou er geen problemen mee hebben. Daar ben je vrienden voor toch.

En als het dan weer mis gaat zal ik wel weer het luisterend oor bieden.

"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 11 april 2003 @ 08:37:05 #77
44489 lampie_666
raar is zo gek nog niet!!!!!!
pi_9713150
ik zou het gewoon accepteren mijn vriendin is ook bi en we hebben ook wel wat vrienden die ook bi zijn en dat gaat prima. Wordt gewoon door iedereen geaccepteerd )
You are just jalous because the little voices in my head are talking to me!!!
pi_9713772
quote:
Op donderdag 10 april 2003 12:53 schreef NemesisDivina het volgende:
een gozer die ik van internet kende zei een keer tegen mij (toen we het over een soortgelijk onderwerp hadden): "Als ik er achter kom dat mijn beste vriend homo blijkt te zijn, kan hij een heel eind oprotten en hoef ik hem nooit meer te zien."
Hier schrok ik toch bestwel van. Waarom zou iemand in godsnaam zo denken over homo's? "Ja maar hij kan verliefd op me worden." Nou en!! Een hetero meisje die je helemaal niet ziet zitten kan ook verliefd op je worden. Is dat minder erg?
Dit is toch werkelijk te triest voor woorden. Lekkere beste vriend ben je dan voor je vriend zeg! Alsof iemand die bi/homo is gelijk op jou valt alszijnde beste vriend (tenminste dat roep je dan..). Ik hoop dat de jongen die dit heeft gezegd er nog eens heel goed over na denkt maar ben erg bang dat het met dit soort mensen nooit meer goed komt... Tolerantie is ook in 2003 een nog erg onbekend woord vrees ik...
  vrijdag 11 april 2003 @ 09:58:58 #79
557 ManTra
Houten lijf..
pi_9713939
quote:
Op woensdag 9 april 2003 17:29 schreef ZixS het volgende:
Een vriend van me is homo, en om eerlijk te zijn kan het me geen ene flikker schelen
M'n beste vriend is homo..ik noem hem liefkozend: 'De homofileer meneer'
.. met groen haar?
  vrijdag 11 april 2003 @ 12:42:28 #80
42661 DrFonk
Dealer of Funky Music
pi_9716775
quote:
Op woensdag 9 april 2003 17:30 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

ehmz....als het een jongen is die zegt dat hij homo is zou ik dat niet prettig vinden een meisje daarintegen... dat zou ik niet erg vinden


Jammer joh! Net of die vriend jou gelijk lekker vindt ofzo. Doe toch niet zo kortzichtig man, als jij van chocolodae-shakes houdt en je vriend van banaan (kon even niet anders... ) is dat toch ook niet erg?

Vriendschap is onvoorwaardelijk en als je dat niet in kunt zien kon je nog weleens erg eenzam worden...

They say you jive and game but can't be changed. On the positive side, you are my piece of the rock and I love you CC
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')