quote:je hebt gelijk, die was nog 2 jaar daarvoor, * id3 tag veranderd
Op zondag 9 maart 2003 20:50 schreef Litpho het volgende:Ik ben het met je eens dat No Need to Argue een beter album is trouwens.
quote:ik vond beide use your illusions toch beter, ondanks die paar covers die erop staan
Op zondag 9 maart 2003 20:53 schreef MrTorture het volgende:
GNR uiteraard. Bij sommigen die hier worden opgenoemd, is het niet zo dat het debuut zo denderend was, maar meer dat het vervolg nog slechter werd
quote:Denk dat QOTSA bij de gemiddelde stoner hoger " gerate" word dan rated R of zelfs songs for the deaf (De mensen die er dus al vanaf Kyuss naar luisterde
Op zondag 9 maart 2003 20:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hm.. het idee van het topic is een beetje omzeep geloof ik. Het is was volgens mij de bedoeling een opsomming te maken van cd's die uninaniem tot beste cd van de betreffende artiest gekozen is.Dus als ik dan lees 'Adrenaline', de eerste Qotsa of het debuut van Within Tempation (deze band heeft twee klassiekers, in een verschillend genre gemaakt)...
Maar dat is mijn optiek...
quote:niet door mij
Op zondag 9 maart 2003 20:58 schreef B1tchwax het volgende:[..]
Denk dat QOTSA bij de gemiddelde stoner hoger " gerate" word dan rated R of zelfs songs for the deaf (De mensen die er dus al vanaf Kyuss naar luisterde
) ....
En het debuut van Qotsa is gewoon het vervolg op ..and the Circus leaves town van Kyuss. Rated R liet pas een echt nieuw geluid horen.
quote:Gelukkig boeit mij dat helemaal nix
Op zondag 9 maart 2003 21:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nou ja.. even over NIN. The Fragile is misschien ook wel beter maar voor het genre 'industrial'-rock/metal is deze plaat niet zo belangrijk als 'Pretty Hate Machine'. Dat is de reden waarom deze plaat op www.allmusic.com vijf sterren krijgt.
[..]
quote:IVM Kyuss is de muziek van de QOTSA veel simpeler en schijnbaar een minder ondoordringbare geluidsmuur ... En nieuwe QOTSA sound is IMHO begonnen bij de Desert Sessions LPs..
Nou ja.. even over NIN. The Fragile is misschien ook wel beter maar voor het genre 'industrial'-rock/metal is deze plaat niet zo belangrijk als 'Pretty Hate Machine'. Dat is de reden waarom deze plaat op www.allmusic.com vijf sterren krijgt.En het debuut van Qotsa is gewoon het vervolg op ..and the Circus leaves town van Kyuss. Rated R liet pas een echt nieuw geluid horen.
quote:Ik denk dat het er meer om gaat welke van de twee je vaker opzet (aangenomen dat je ze allebei ter beschikking hebt) ipv de historische betekenis voor een genre. Als dat Pretty Hate Machine is, dan hoort hij in dit lijstje en anders niet. www.allmusic.com daarentegen houdt uiteraard wel rekening met het belang voor het genre en geeft (naar mijn mening) PHM vijf sterren.
Nou ja.. even over NIN. The Fragile is misschien ook wel beter maar voor het genre 'industrial'-rock/metal is deze plaat niet zo belangrijk als 'Pretty Hate Machine'. Dat is de reden waarom deze plaat op www.allmusic.com vijf sterren krijgt.
Boston
Heliumvola
Hollenthon
Michael Lee Firkins
Moist
Fools Dance
Sigue Sigue Sputnik
Spider Murphy Gang
Fish
Sinéad O' Connor
Spandau Ballet
Fools Dance
Stone Roses
Pixies
Levellers
Malochia
Malochia
[Dit bericht is gewijzigd door hoppe op 09-03-2003 22:16]
Helaas ook hun enige plaat... dat krijg je als bandleden overlijden.
quote:ik vind "With Vilest of Worms to Dwell" toch zeker ook niet slecht
Op zondag 9 maart 2003 21:46 schreef hoppe het volgende:
Hollenthon
quote:
Op zondag 9 maart 2003 23:13 schreef rvand het volgende:
Toch Weezer...
Verder wil ik graag Ben Folds Five doneren.
quote:Tja, smaak he
Op zondag 9 maart 2003 20:57 schreef Wisp het volgende:[..]
ik vond beide use your illusions toch beter, ondanks die paar covers die erop staan
quote:Op die manier kan je ook stellen dat Jamai en Jim beter zijn dan Metallica (metallica ging minder hard naar nr1 dan die idols figuren zullen doen)
Op zondag 9 maart 2003 23:45 schreef MrTorture het volgende:
Tja, smaak he
maar AFD was 30 mln verkocht wereldwijd en UYI I en UYI II beiden maar 11 mln.... Best een verschil.
overigens denk ik wel dat G'nR de meeste hits heeft gehad van die Use Your Illusions albums, zoals November Rain, Don't Cry, Knocking on Heavens Door, etc etc
quote:Ik vind With Vilest... net iets beter dan Domus Mundi. De sound van Domus Mundi bevalt me beter (meer afwisseling in stijlen en etnische invloeden), maar de songs van het tweede album sterker.
Op zondag 9 maart 2003 22:31 schreef Wisp het volgende:
ik vind "With Vilest of Worms to Dwell" toch zeker ook niet slecht
quote:vind ik ook, Domus Mundi was meer een experimenteer album en bij With Vilest... is het meer een volwassen sound, de nummers sluiten ook beter op elkaar aan
Op maandag 10 maart 2003 00:13 schreef Summoner het volgende:
Ik vind With Vilest... net iets beter dan Domus Mundi. De sound van Domus Mundi bevalt me beter (meer afwisseling in stijlen en etnische invloeden), maar de songs van het tweede album sterker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |