abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 19 augustus 2004 @ 19:47:09 #51
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_21406442
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 19:44 schreef methodmich het volgende:
Mark Olson is dat. Met Victoria Williams, zijn eega. Alias The Creekdippers. 3 prachtige studioplaten en 3 eigen beheerplaten.
Klopt, hele aparte leuke muziek, alleen die Victoria Williams klinkt af en toe zo creepy Wel Mooi en apart Heb jij ze ook gezien?
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
  donderdag 19 augustus 2004 @ 19:53:08 #52
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_21406596
maar methodmich ben jij niet geinterreseerd in Rod Picott? Nog een enorme aanrader = In de patronaat, komen allemaal singersongwriters, de beste van de beste americanasongwriters, oa slaid Cleaves en Darrel Scott (speelde met Steve Earle mee live) Is echt een aanrader voor de Alt Country Fans!
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
pi_21406626
Ik zal eens wat zoeken van Rod.

Ik heb Mark & Vic toen niet gezien. Ze heeft een aparte stem ja. Ze heeft trouwens ook MS, een rotziekte. Understatement.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 19 augustus 2004 @ 20:28:34 #54
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_21406941
Ja ik weet het, kutziekte ja, Als je wilt kan ik je wel een paar mp3tjes sturen of download ze van zijn site
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
pi_21407472
Ik heb Mark en Victoria dit jaar nog gezien en vorig jaar ook. Gewéldig. Het zijn de raarste concerten waar ik ooit bij geweest ben. Totale chaos, maar heel leuk.
pi_21407661
Verder nog wat alt.country / Americana-namen die ik even uit mijn cd-kast heb geplukt:

- Pernice Brothers
- Richard Buckner
- Peter Bruntnell
- Willard Grant Conspiracy
- Vic Chesnutt
- Freedy Johnston
- Josh Rouse
- Neal Casal
- Gary Jules
- Paddy Casey
- Chuck Brodsky
- Alejandro Escovedo
- Sufjan Stevens
  donderdag 19 augustus 2004 @ 21:00:49 #57
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_21407685
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 20:53 schreef rooierooie het volgende:
Ik heb Mark en Victoria dit jaar nog gezien en vorig jaar ook. Gewéldig. Het zijn de raarste concerten waar ik ooit bij geweest ben. Totale chaos, maar heel leuk.
Ja, echte chaos Ook op Blue Highways? Als je volgend jaar weer heen gaat meld het effe
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
pi_21407783
Nee, niet op Blue Highways, vorig jaar heb ik ze in Ekko in Utrecht gezien en dit jaar in zo'n bijzaaltje in Paradiso. The Rolling Creek Dippers heb ik jaaaren geleden ook nog eens live gezien, in Zwolle. Met Buddy & Julie Miller, Vic & Mark en Jim Lauderdale. Er staat trouwens een hilarisch interview met Victoria op deze site: http://www.kindamuzik.net/q_and_a/article.shtml?id=6521
  donderdag 19 augustus 2004 @ 22:47:41 #59
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_21410691
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 21:04 schreef rooierooie het volgende:
Nee, niet op Blue Highways, vorig jaar heb ik ze in Ekko in Utrecht gezien en dit jaar in zo'n bijzaaltje in Paradiso. The Rolling Creek Dippers heb ik jaaaren geleden ook nog eens live gezien, in Zwolle. Met Buddy & Julie Miller, Vic & Mark en Jim Lauderdale. Er staat trouwens een hilarisch interview met Victoria op deze site: http://www.kindamuzik.net/q_and_a/article.shtml?id=6521
Tof, straks ff kijken, keb vorig jaar Buddy Miller gezien, great muzikant, keb nog een plectrum van em
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
pi_21417649
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 22:47 schreef Prep2Fight het volgende:
Tof, straks ff kijken, keb vorig jaar Buddy Miller gezien, great muzikant, keb nog een plectrum van em
Hoe komt zo'n jong broekie als jij eigenlijk aan zo'n ouwe-lullensmaak wat muziek betreft? (Ik liep zelf ook op m'n vijftiende bij een Bob Dylan-concert hoor, daar niet van, en ik ben nog een meissie ook...)
pi_21418121
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 21:04 schreef rooierooie het volgende:
Nee, niet op Blue Highways, vorig jaar heb ik ze in Ekko in Utrecht gezien en dit jaar in zo'n bijzaaltje in Paradiso. The Rolling Creek Dippers heb ik jaaaren geleden ook nog eens live gezien, in Zwolle. Met Buddy & Julie Miller, Vic & Mark en Jim Lauderdale. Er staat trouwens een hilarisch interview met Victoria op deze site: http://www.kindamuzik.net/q_and_a/article.shtml?id=6521
goed hè Ik heb de schrijver nog een complimentje gestuurd. Uit chaos ontstaan de mooiste dingen
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 10:45:27 #62
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_21418997
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 09:10 schreef rooierooie het volgende:

[..]

Hoe komt zo'n jong broekie als jij eigenlijk aan zo'n ouwe-lullensmaak wat muziek betreft? (Ik liep zelf ook op m'n vijftiende bij een Bob Dylan-concert hoor, daar niet van, en ik ben nog een meissie ook...)
Ik ben er laat ik het zo zeggen mee opgegroeid, en ik speel het zelf ook..... En tis gwoon ongelooflijk goeie muziek

Hier kun je wel wat nummers downloaden van mii: http://members.lycos.nl/timguitar/about.htm
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 10:57:45 #63
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_21419189
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 21:04 schreef rooierooie het volgende:
Nee, niet op Blue Highways, vorig jaar heb ik ze in Ekko in Utrecht gezien en dit jaar in zo'n bijzaaltje in Paradiso. The Rolling Creek Dippers heb ik jaaaren geleden ook nog eens live gezien, in Zwolle. Met Buddy & Julie Miller, Vic & Mark en Jim Lauderdale. Er staat trouwens een hilarisch interview met Victoria op deze site: http://www.kindamuzik.net/q_and_a/article.shtml?id=6521
Goed intervieuw !!! Echt goed
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
pi_21420910
Probeer Lonestar eens.

Amazed, Smile, Unusually unusual...allemaal leuk
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_21426694
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 21:00 schreef rooierooie het volgende:
Verder nog wat alt.country / Americana-namen die ik even uit mijn cd-kast heb geplukt:

- Willard Grant Conspiracy
Olee, jij bent zo'n beetje de 6e Nederlander die ze kent, gok ik!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21429854
Ik ken ze beter dan jij ooit zou kunnen vermoeden...
pi_21429918
Nou, ik vind het een pré hoor! Geweldige band.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21429967
Ken je de andere namen uit dat rijtje dat ik noemde ook?
pi_21430111
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 21:00 schreef rooierooie het volgende:
Verder nog wat alt.country / Americana-namen die ik even uit mijn cd-kast heb geplukt:

- Pernice Brothers
- Richard Buckner
- Willard Grant Conspiracy
- Vic Chesnutt
- Josh Rouse
- Gary Jules
- Paddy Casey
- Sufjan Stevens
Die ken ik ook. Gary Jules vind ik alleen niets.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21430407
Freedy Johnston kan ik je echt aanraden. Is alleen wel moeilijk te verkrijgen hier in Nederland. Ik kwam altijd in een platenzaakje waar de eigenaar precies mijn smaak kende. Die had een cd van Freedy Johnston via import besteld voor hemzelf privé. Hij had hem net met de post binnengekregen toen ik de winkel binnenliep, hij liet mij hem beluisteren, tot z'n schrik zei ik 'leuk, ik neem hem' (ik wist toen nog niet dat de cd eigenlijk voor hemzelf was), het ding kostte ruim 50 gulden ofzo omdat het een import-cd was, maar omdat ik dat wel erg duur vond heeft hij er ook nog wat van de prijs voor me afgedaan. Kortom, die cd (Blue Days, Black Nights) was het waard om gehoord te worden. Een collega van me heeft er onlangs in een platenzaak ook maar eens om gevraagd en kreeg daar als antwoord 'die hebben we niet op voorraad, daar wordt maar één keer in de paar jaar naar gevraagd'.

Ben je al nieuwsgierig?
pi_21430428
Oh en Basement Dreams van Neal Casal vind je vast ook prachtig (want dat is-ie).
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 19:50:02 #72
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_21430500
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 19:46 schreef rooierooie het volgende:
Freedy Johnston kan ik je echt aanraden. Is alleen wel moeilijk te verkrijgen hier in Nederland. Ik kwam altijd in een platenzaakje waar de eigenaar precies mijn smaak kende. Die had een cd van Freedy Johnston via import besteld voor hemzelf privé. Hij had hem net met de post binnengekregen toen ik de winkel binnenliep, hij liet mij hem beluisteren, tot z'n schrik zei ik 'leuk, ik neem hem' (ik wist toen nog niet dat de cd eigenlijk voor hemzelf was), het ding kostte ruim 50 gulden ofzo omdat het een import-cd was, maar omdat ik dat wel erg duur vond heeft hij er ook nog wat van de prijs voor me afgedaan. Kortom, die cd (Blue Days, Black Nights) was het waard om gehoord te worden. Een collega van me heeft er onlangs in een platenzaak ook maar eens om gevraagd en kreeg daar als antwoord 'die hebben we niet op voorraad, daar wordt maar één keer in de paar jaar naar gevraagd'.

Ben je al nieuwsgierig?
Ik ga is kijken of me pa daar wat van heeft liggen, komt me wel bekend voor, welke platenzaak was dat?
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
pi_21430505
Ik zal eens wat gaan zoeken en beluisteren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21430550
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 19:50 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik ga is kijken of me pa daar wat van heeft liggen, komt me wel bekend voor, welke platenzaak was dat?
Zie Reviews platenzaken
pi_21430932
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 10:45 schreef Prep2Fight het volgende:
Hier kun je wel wat nummers downloaden van mii: http://members.lycos.nl/timguitar/about.htm
Ach gossie, wat een skatje ben je (ja sorry, ik ben precies twee keer zo oud, m'n moedergevoelens komen even naar boven ). Klinkt goed! Rex's Blues is echt prachtig. Je Engels kan hooguit nog ietsje beter maar je speelt prachtig gitaar en ik vind je stem ook mooi. Up all night is me net iets te veel van je honky-tonk 'yeehaw waar is m'n lasso?'-country, maar klinkt op zich ook wel lekker strak. Speel je in een band?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')