abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 20 februari 2003 @ 03:52:00 #1
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_8600141
Trouwen en zo
Trouwen en zo (deel 2)
Trouwen en zo (deel 3)
Trouwen enzo (deel 4)
Trouwen enzo (deel 5)
Trouwen enzo (deel 6)


Kleintje & Zuurtje: 21 maart 2003
Wile_E_Coyote & Ingrid: 26 maart 2003
Jerney en Jerome: 2 april 2003
Reus: 5 april 2003
Digger & Elegantly Wasted: Voorjaar 2003
Tearsong: 16 mei 2003
Belana & Kbot2000: 20 mei 2003.
Guitar_girl en henrylangendoen: 13 juni 2003
Astra & Mirjam: 19 juni 2003
Slaapmeisje: 26 juni 2003
Little Angel & vriend: 4 juli 2003
Chrissie & vriend: 25 juli 2003
Anonieme_Lafaard: 30 Augustus 2003
Shai: 4 augustus 2007
Kore & Maverick: Ooit...

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 21-03-2003 07:27]

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_8600149
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 03:52 schreef defender het volgende:
Trouwen en zo
Trouwen en zo (deel 2)
Trouwen en zo (deel 3)
Trouwen enzo (deel 4)
Trouwen enzo (deel 5)
Trouwen enzo (deel 6)

Defender & Chevrolet: 14 februari 2003
Kleintje & Zuurtje: 21 maart 2003
Reus: 5 april 2003
Digger & Elegantly Wasted: Voorjaar 2003
Tinkerbell & Havoc: 26 april 2003
Tearsong: 16 mei 2003
Belana & Kbot2000: 20 mei 2003.
Guitar_girl en henrylangendoen: 13 juni 2003
Astra & Mirjam: 19 juni 2003
Slaapmeisje: 26 juni 2003
Little Angel & vriend: 4 juli 2003
Chrissie & vriend: 25 juli 2003
Anonieme_Lafaard: 30 Augustus 2003
Shai: 4 augustus 2007
Kore & Maverick: Ooit...


  donderdag 20 februari 2003 @ 03:56:08 #3
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_8600154
Zelf kersvers wittebroodsweek bruidje, 14-02 getrouwd (in t geniep)

Op http://httpd.chello.nl/~l.noordam/ wat plaatjes van onze dag (incl bruidssuite), en het feest de dag erna.

Nu aftellen voor Kleintje, verheug ik me erg op

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
  donderdag 20 februari 2003 @ 07:56:02 #4
8389 astra
...met peugeot 307SW!
pi_8600502
In het vorige topic had iemand het over de tijd die sneller gaat de laatste paar maanden.

Nou, dat gevoel heb ik ook... Al vraag ik me af hoe dat na aanstaande zaterdag is, dan hebben we namelijk op mijn trouwpak na alles geregeld.. En is het dus echt alleen nog maar afwachten tot de 19de juni...

Astra is papa! van Lars
pi_8600569
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 03:56 schreef defender het volgende:
Zelf kersvers wittebroodsweek bruidje, 14-02 getrouwd (in t geniep)

Op http://httpd.chello.nl/~l.noordam/ wat plaatjes van onze dag (incl bruidssuite), en het feest de dag erna.

Nu aftellen voor Kleintje, verheug ik me erg op


Erg leuke foto's defender.
Maar ik was eigenlijk vergeten te vragen waarom jullie eigenlijk stiekem zijn getrouwd? Of zijn dat zaken die mij niet aangaan?
pi_8605930
Ik kijk echt iedere dag (behalve in het weekend) in lifestyle en ik kijk ook echt iedere dag of er alle nieuwe nieuwtjes zijn van andere die gaan trouwen. Wij hebben as zaterdag met 2 fotografen een afspraak om het een en ander te bespreken en te kijken wat dat gaat kosten. Verders kan het mij niet snel genoeg gaan, nog maar 4 1/2 maand maar voor je het weet is het dan eindelijk juli. Ooit was ik bijna getrouwd geweest met mij inmiddels ex, dat hadden we al anderhalf jaar van te voren vast staan. Toen het bijna zo ver was hebben we een punt achter onze relatie gezet. Ik heb me sindsdien ook altijd voorgehouden dat als ik nog een keer zou gaan trouwen dat dat dan binnen een half jaar moest plaatsvinden en niet meer op de lange termijn plannen. Nooit heb ik geweten dat dat best hectisch kan zijn, nu nog maar 4 1/2 maand en nog best wat te regelen. Maar zeker weten een hele mooie ervaring en periode om mee te maken!!
  donderdag 20 februari 2003 @ 13:35:46 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_8606413
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 03:56 schreef defender het volgende:
Zelf kersvers wittebroodsweek bruidje, 14-02 getrouwd (in t geniep)

Op http://httpd.chello.nl/~l.noordam/ wat plaatjes van onze dag (incl bruidssuite), en het feest de dag erna.


Defender, wat een prachtig sjieke Trouwzaal. Mag ik vragen waar dat was?
***
pi_8606618
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 13:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Defender, wat een prachtig sjieke Trouwzaal. Mag ik vragen waar dat was?


Inderdaad een mooie/aparte trouwzaal, ben benieuwd waar dat was!
  donderdag 20 februari 2003 @ 15:41:29 #9
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_8609605
Die trouwzaal was in Eindhoven. Was er zelf ook erg door verrast. De bruiloft was ook rechtstreeks op internet te volgen, en op sommige foto's zie je ook de beeldschermen in de zaal waarop alles te volgen was.
Verder vond ik het fijn dat we gewoon in een soort kring zaten, en niet met onze rug naar de anderen toe.

De reden dat we het stiekem deden is omdat we puur voor ons eigen gevoel wilden trouwen. En geen zin hadden in alle poespas die er normaal bij komt kijken. Nu was het grootste deel van de dag voor ons samen, en niet voor de rest. En zo wilden we het graag.
Onze ouders vonden het, toen ze het eenmaal hoorden, prima hoor. Het past wel bij ons om het zo te doen, en ze waren even gelukkig dan als ze er bij waren geweest

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_8609726
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 15:41 schreef defender het volgende:
Die trouwzaal was in Eindhoven. Was er zelf ook erg door verrast. De bruiloft was ook rechtstreeks op internet te volgen, en op sommige foto's zie je ook de beeldschermen in de zaal waarop alles te volgen was.
Verder vond ik het fijn dat we gewoon in een soort kring zaten, en niet met onze rug naar de anderen toe.

De reden dat we het stiekem deden is omdat we puur voor ons eigen gevoel wilden trouwen. En geen zin hadden in alle poespas die er normaal bij komt kijken. Nu was het grootste deel van de dag voor ons samen, en niet voor de rest. En zo wilden we het graag.
Onze ouders vonden het, toen ze het eenmaal hoorden, prima hoor. Het past wel bij ons om het zo te doen, en ze waren even gelukkig dan als ze er bij waren geweest


Ja, iedereen doet het natuurlijk op zijn eigen manier en dat is maar goed ook !!
pi_8609784
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 03:56 schreef defender het volgende:
Zelf kersvers wittebroodsweek bruidje, 14-02 getrouwd (in t geniep)

Op http://httpd.chello.nl/~l.noordam/ wat plaatjes van onze dag (incl bruidssuite), en het feest de dag erna.

Nu aftellen voor Kleintje, verheug ik me erg op


Gefeli! Ik niet wist.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  donderdag 20 februari 2003 @ 16:02:57 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_8610184
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 15:41 schreef defender het volgende:
Verder vond ik het fijn dat we gewoon in een soort kring zaten, en niet met onze rug naar de anderen toe.
Ja, dat vond ik nou juist ook zo leuk.

Wij waren afgelopen vrijdag ook bij een bruiloft en daar zaten we dus (zoals vaak) tegen de ruggen van het bruidspaar aan te kijken en in het gezicht van die ambtenaar. Toen zei ik nog tegen mijn vriendje dat ik wilde dat als wij ooit zouden gaan trouwen dat we de zooi dan om zouden draaien. Zodat de ambtenaar met zijn rug naar de meute zou staan en het bruidspaar met hun gezichten. Lijkt me veel leuker.

***
pi_8610752
Nog 6 weken (5 April dus) en dan ga ik ook , zelf wilde ik het ook wel sneaky doen, maar mijn partner wilde dat niet meer. Dus nu wordt het toch een grote bruiloft. Ik kijk er wel naar uit.
En dan lekker op huwelijksreis naar Thailand, dat is helemaal leuk. Lekker met zijn tweetjes genieten.
pi_8611103
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 16:22 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Nog 6 weken (5 April dus) en dan ga ik ook

Dat is nou de dag waar wij niet naar uitkijken.
Dan komen we terug van de huwelijksreis en is alles voorbij
pi_8611152
Wie o Wie kan mij helpen....ik zit een beetje vast met een wisseltekst voor op de trouwkaart.
De standaard tekst is al klaar, nu alleen nog:
(we trouwen om 14.00 uur)

-voor huwelijksvoltrekking daggasten verzamelen bij ouders bruid (adres....) om (tijd......)
-na de huwelijksvoltrekking daggasten naar ouders bruid, hapje en drankje (bruidspaar is foto's maken)
-daarna diner van +/- 18.00 - 22.00 uur

Daarna willen wij lekker naar huis en mijn vriend zijn zoontje naar bed brengen.

pi_8611260
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 16:36 schreef Little-Angel het volgende:
Wie o Wie kan mij helpen....ik zit een beetje vast met een wisseltekst voor op de trouwkaart.
De standaard tekst is al klaar, nu alleen nog:
(we trouwen om 14.00 uur)

-voor huwelijksvoltrekking daggasten verzamelen bij ouders bruid (adres....) om (tijd......)
-na de huwelijksvoltrekking daggasten naar ouders bruid, hapje en drankje (bruidspaar is foto's maken)
-daarna diner van +/- 18.00 - 22.00 uur

Daarna willen wij lekker naar huis en mijn vriend zijn zoontje naar bed brengen.


Wij vinden het heel fijn,
als u de gehele dag bij ons kan zijn
Daarom vragen wij u bij deze,
om rond .... uur bij de ouders van de bruid te wezen.

Ik zou de rest niet op de kaart zetten. Dat kan 's morgens bij de ouders van de bruid uitgelegd worden of middels een bijgevoegd briefje.
Of misschien een goede taak om dit te laten vertellen door de ceremoniemeester. Ze hoeven toch niet alles al van de dag te weten!

pi_8611567
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 16:40 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Wij vinden het heel fijn,
als u de gehele dag bij ons kan zijn
Daarom vragen wij u bij deze,
om rond .... uur bij de ouders van de bruid te wezen.

Ik zou de rest niet op de kaart zetten. Dat kan 's morgens bij de ouders van de bruid uitgelegd worden of middels een bijgevoegd briefje.
Of misschien een goede taak om dit te laten vertellen door de ceremoniemeester. Ze hoeven toch niet alles al van de dag te weten!


Ik dacht dat het wel makkelijk was als de daggasten van te voren weten dat er 's avonds een diner is. Er zijn namelijk twee mensen met diabetes (medicijnen/injecties), mijn schoonzus heeft een kind van anderhalf (misschien is oppas makkelijk??) en nog wat andere dingetjes.
pi_8611738
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 16:53 schreef Little-Angel het volgende:
Ik dacht dat het wel makkelijk was als de daggasten van te voren weten dat er 's avonds een diner is. Er zijn namelijk twee mensen met diabetes (medicijnen/injecties), mijn schoonzus heeft een kind van anderhalf (misschien is oppas makkelijk??) en nog wat andere dingetjes.
Ik neem aan dat je de daggasten persoonlijk goed kent.
Dus je zou ze kunnen bellen om ze dat vast te vertellen.
Ik bedoel, het zijn daggasten, ze weten dat ze de hele dag op sleeptouw zijn, dus ik neem aan dat ze er vanuit gaan dat jullie voor wat te eten zorgen.
Gewoon doorgeven hoe laat het diner is i.v.m. spuiten. Wij zitten hier ook mee namelijk.
pi_8619405
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 16:33 schreef Kleintje het volgende:

[..]


Dat is nou de dag waar wij niet naar uitkijken.
Dan komen we terug van de huwelijksreis en is alles voorbij


Waar gaan jullie heen op huwelijksreis Kleintje ??

Wij hebben geen reisje gehad... zijn afgelopen dinsdag allebei weer gaan werken......

ff een vraagje tussendoor aan degenen die gaan trouwen, vraagt ook iedereen aan jullie of je al zenuwachtig bent ?? Echt iedereen vroeg dat aan ons toen de dag naderde.... en eigenlijk ben ik geen moment zenuwachtig geweest, behalve 's morgens op DE dag zelf... maar eventjes.... toen ik ze zag .... waren de zenuwen ineens weg.

en nou wil ik mijn konijn !
pi_8624674
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 16:33 schreef Kleintje het volgende:

Dat is nou de dag waar wij niet naar uitkijken.
Dan komen we terug van de huwelijksreis en is alles voorbij
meid, dan begint 't pas!
pi_8624839
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 10:39 schreef bixister het volgende:

[..]

meid, dan begint 't pas!


Vertel... wat begint er dan???

Argh... nog maar 4 weken.

Grappig... ben de hele dag al verkeerd bezig met de datum.
Ik heb al 2 keer 21-03-03 opgeschreven i.p.v. 21-02-03
Ken je dat?
Ik doe het ook altijd op mijn verjaardag.
Dan tik ik automatisch mijn geboortejaar in i.p.v. het jaar waarin je op dat moment leeft.

pi_8625295
nou eh ik bedoel je trouwt toch niet zozeer om 't feestje, maar meer omdat je samen nog lang & gelukkig getrouwd wil zijn?

en wat betreft die datum: schrijf jij alle uitnodigingen met de hand? wat een werk!

pi_8626455
Jahaaa, ik weet het Bixister, maar nu kijken we zo naar die dag uit en naar de vakantie.
Daarna ben ik gewoon mevrouw Zuur, ben ik getrouwd en mag ik mijn vent gewoon echt nooit meer in de steek laten

Het gevoel lijkt me ook gewoon heerlijk. Gewoon echt bezet zijn.
Een ring om mijn vinger...

Nee joh, ik schrijf de uitnodigingen niet, ben bezig met sollicitatiebrieven en dan schrijf ik steeds de verkeerde datum op!

De uitnodigingen stonden ergens in het vorige topic en die zijn allang de deur uit!

pi_8627884
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 16:53 schreef Little-Angel het volgende:

Ik dacht dat het wel makkelijk was als de daggasten van te voren weten dat er 's avonds een diner is.


Volgens mij is het niet meer dan logisch dat daggasten, het woord zegt het al, gasten zijn die de hele dag meegaan, vroeg of laat wel een diner/buffet oid voor de kiezen krijgen.

Ik zou zeker niet te veel tekst op de trouwkaart zetten.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_8628057
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:22 schreef strandbal het volgende:

ff een vraagje tussendoor aan degenen die gaan trouwen, vraagt ook iedereen aan jullie of je al zenuwachtig bent ??


Velen wel ja, maar ik ben ook niet zenuwachtig en m'n aanstaande ook niet. De voorbereidingen doen we dan ook zo gespreid dat we nooit niets te doen hebben en daar zenuwachtig van worden en we ook nooit zo veel te doen hebben dat we daar zenuwachtig van worden.

Welke vraag ik ook herhaaldelijk krijg, maar dan van m'n pa, is of ik niet te veel geld aan de bruiloft besteed, maar goed, dat negeer ik gewoon, ik wil alles erop en eraan dus.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')