abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 18 januari 2002 @ 12:41:16 #1
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_2856576
Jahaa, het zal je vast niet ontgaan zijn, maar deze moderator gaat op 6 juni a.s.
En ik ben vast niet de enige (ik trouw sowieso met het vriendje, dus dat is al 1 persoon meer). Dus leef je uit!

Een aantal dingen zijn al geregeld. Ik heb afgelopen vrijdag DE jurk gekocht en ik trouw in het wit. (Ja, ik weet, het is een groffe schande. )
Locatie en band zijn ook al geregeld evenals het gemeentehuis.
Momenteel zijn we met de kaartjes bezig. Maar volgens mij kunnen we dit net zo goed zelf maken. Mijn vriend heeft wat contacten in de grafische wereld, dus drukken/printen is geen probleem. Nu zoek ik alleen nog een afbeelding ofzoiets wat op de voorkant moet. Alleen kan ik niets leuks vinden.
Weet iemand iets? En is het uberhaupt goedkoper om het zelf te doen, of kun je het toch beter laten doen?

Volgens mij is hier eerder een topic over geweest maar ik kon het niet terugvinden.

Als je niet lacht, ben je dood.
pi_2856582
Gefeliciteerd en het was mijn topic .
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_2856591
Ook gefeliciteerd
En het lijkt me goedkoper om het zelf te doen, dan het te laten doen maar dat hangt ook van het aantal kaartjes af
pi_2856609
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 18 januari 2002 @ 12:47:03 #5
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_2856644
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 12:44 schreef DarkElf het volgende:
Voor de getrouwde Fok!kers...........
Zie je wel!
Jij ook nog van harte natuurlijk!
Maar we maken het weer aanhangig iig.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_2856690
Hoezo is het een schande om in het wit te trouwen? Dat doen alle maagden toch? Daar moet je juist trots op zijn. Geintje! Veel plezier. Zijn wij ook allemaal uitgenodigd? Is er een streaming video verslag?
  vrijdag 18 januari 2002 @ 13:10:03 #7
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_2856905
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 12:52 schreef plok het volgende:
Hoezo is het een schande om in het wit te trouwen? Dat doen alle maagden toch? Daar moet je juist trots op zijn. Geintje! Veel plezier. Zijn wij ook allemaal uitgenodigd? Is er een streaming video verslag?

Sorry hoor, moest even bijkomen van het lachen.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_2856947
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 13:10 schreef dutchie het volgende:

[..]

Sorry hoor, moest even bijkomen van het lachen.


Was het zo erg dan?
pi_2858182
op deze site staat wel een mooi plaatje (dat getekende rechts). Vroeger was het eigenlijk wel altijd mooier maarja

Kzal ff kijken of ik nog een boekje van lang geleden ofzo kan vinden, daar stond dat mooie plaatje in (was echt heel mooi)

*laat het me wel weten of je die neemt he *

Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
  vrijdag 18 januari 2002 @ 16:40:20 #10
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_2859130
Is een leuke, spontane foto van jullie twee niets?

If not, dan kun je altijd nog die mooie Dutchbird uit Hé dutchie, gebeurt er eigenlijk wat aan... op de voorkant zetten naturlijk!

Veel plezier met voorbereiden!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  zaterdag 19 januari 2002 @ 14:44:54 #11
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_2866320
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 16:40 schreef Hik het volgende:
Is een leuke, spontane foto van jullie twee niets?

If not, dan kun je altijd nog die mooie Dutchbird uit Hé dutchie, gebeurt er eigenlijk wat aan... op de voorkant zetten naturlijk!

Veel plezier met voorbereiden!


Ik sta dus nooit leuk op foto's hè. Ik weet niet hoe het kan, maar ik kom er gewoon niet leuk op. Terwijl ik toch zo'n leuke meid ben. Ligt misschien aan de fotograaf of ik moet eens niet zo krampachtig kijken als men een foto neemt. Maar ook als men spontaan een foto probeert te maken, dan voel ik die lens gewoon en ga vreemd doen. Kan er niks aan doen. Dus een leuke spontane foto zit er niet in.

Die Dutchbird, i'll keep it in mind.

Zie trouwens ook zo vreselijk op tegen het uitzoeken van een goede maar natuurlijk niet te dure fotograaf. Het liefst willen we geen professional, omdat die de negatieven houden. En als je dan wilt bij bestellen, mag je per foto mooi €5 dokken. Dacht het niet!
Sowieso; hoe herken je een goede fotograaf? Iedereen zegt altijd; we willen geen standaard-foto's. En volgens hen hebben ze dan een fotograaf die heeeeel goed is. Dan zie je achteraf de foto's en dan zijn het gewoon idd de standaardfoto's.

Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 21 januari 2002 @ 11:02:32 #12
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_2883076
*schop!!!*
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_2886464
Effe tussendoor:
Er zijn zeker wel goede fotografen waar je de negatieven wel zelf mag houden!
Goede afspraken maken!

Ik ga op 1 juli trouwen. We hebben echt nog NIX geregeld, alles is nog maar pas besloten! Ik hoop dat we het nog redden in 5 maandjes.

pi_2886489
quote:
Op maandag 21 januari 2002 15:53 schreef PluizZzje het volgende:
Effe tussendoor:
Er zijn zeker wel goede fotografen waar je de negatieven wel zelf mag houden!
Goede afspraken maken!

Ik ga op 1 juli trouwen. We hebben echt nog NIX geregeld, alles is nog maar pas besloten! Ik hoop dat we het nog redden in 5 maandjes.


Gefeliciteerd. Beginnen met stadhuis en plek voor receptie en diner regelen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_2886820
Dank je,

We hebben een soort van weddingplanner in de arm genomen. Aangezien we sinds kort in Duitsland wonen en wel in Nl willen trouwen, leek ons dat wel zo praktisch.

Ik hoop maar wel dattie z´n werk goed doet! Toch wel een beetje eng om zo alles over te laten aan een ander.

Heeft iemand misschien een goed alternatief voor DE ringen? Wij hebben beiden een hekel aan het fenomeen ring. We zijn nu naarstig op zoek naar iets anders, iets mooi symbolisch. Best moeilijk verder dan een ketting of een tattoo )niet bespreekbaar overigens! zijn we nog niet gekomen.

  maandag 21 januari 2002 @ 16:12:27 #16
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_2886831
quote:
Op maandag 21 januari 2002 15:53 schreef PluizZzje het volgende:
Effe tussendoor:
Er zijn zeker wel goede fotografen waar je de negatieven wel zelf mag houden!
Goede afspraken maken!

Ik ga op 1 juli trouwen. We hebben echt nog NIX geregeld, alles is nog maar pas besloten! Ik hoop dat we het nog redden in 5 maandjes.


De meeste mensen zeggen dat je alles ver van tevoren moet regelen. Maar volgens mij red je het wel. Niet alle data of tijdstippen voor het gemeentehuis zijn meer vrij, maar er vast wel een dag + tijdstip die jullie aan staan. Maar ik zou maar eens gaan informeren als ik jullie was.

Van Harte and welcome to the club!
Weet jullie al hoe je de dag gaat indelen of wat je absoluut niet wilt?
Misschien heb je aan dit adres iets als je nog op zoek moet naar een band: http://www.swinging.nl
Wij hebben hier voor de band Candeda gekozen. Zijn in Amsterdam gaan kijken en stonden gelijk mee te swingen.

Als je niet lacht, ben je dood.
pi_2886903
Mooi om te horen dat er eindelijk eens iemand zegt dat we het wel moeten halen in 5 maandjes. Je bent echt de eerste inderdaad die dit zegt! Thanx, geeft mij weer hoop.

De datum is wel cruciaal, vinden we. We willen PERSE op 1 juli, omdat we dan ook allebei jarig zijn, mooier kan niet imo.

Das een maandag. het officiële gedeelte willen we doen op een hele mooie lokatie, maakt eik niet zoveel uit waar, als het maar in Brabant of Limburg ofzo is. Daarna receptie en eten met niet teveel mensen. De vrijdag daarop willen we feesten echt alleen met goede vrienden, niet alle verre nichten enzo, hebben we niet echt boodschap aan! We denken aan een themafeest zoals DISCO.

Zo, hehe, dat waren onze ideeen. Toch al een heel verhaal al zeg ik het zelf!
En jullie? Of staat dat al ergens?

pi_2886970
Dit vind ik wel een mooi plaatje

Deze foto is gemaakt voor ons partycenter.

pi_2886991
Ik denk heus wel dat het kan in 5 maanden. je loopt alleen de kans dat er dingen vol geboekt zijn en dan moet je een alternatief zoeken. Dat lijkt mij persoonlijk niet zo leuk.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Jubileum moderator maandag 21 januari 2002 @ 20:57:30 #20
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_2890622
Ik heb alles voor onze bruiloft in 4 maanden geregeld. Wij hadden geen groot feest maar een diner. In datzelfde eethuisje hadden wij de receptie. Wij trouwden op een dinsdag, er was voor die dag ook niet veel volgeboekt.

Ik heb een goede vriend (en amateurfotograaf) gevraagd om de foto's te maken. Wij hebben dus niet veel standaardfoto's want dat vind ik vreselijk. Wel hebben we veel foto's van familieleden, het bruidspaar met familieleden, het diner etc.etc. (en 30 foto's van de bruidstaart, die was wat apart )
De negatieven zijn in ons bezit en ik heb 2 prachtige albums vol kleur en zwart/wit foto's.

Ik wilde een eenvoudige maar sfeervolle bruiloft en dat is ook zeker gelukt.
Juist omdat alles geregeld is met familieleden en vrienden (mijn zusje leidde alles in goede banen, goede vriend als fotograaf, trouwRolls en chauffeur was een neef) was het heel knus en gezellig.

Dat was onze keuze en ik heb er nog steeds geen spijt van.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!fossiel maandag 21 januari 2002 @ 21:26:16 #21
2628 Karin
pi_2891098
Ik heb mijn "bruiloft" (2 feb alweer 4 jaar geleden) in 2,5 week geregeld . Kon niet sneller want je moet 2 weken in ondertrouw.
Wij hadden net een huis gekocht en waren op zoek naar een goedkope oplossing om alles een beetje te regelen. Omdat een samenlevingscontract toch best prijzig is en we van dat geld liever wat voor ons huis wilden kopen hebben wij besloten om op maandagochtend 9 uur gratis te trouwen.
We hadden onze ouders mee als getuigen en meer mensen mochten en konden er niet bijzijn. Het was namelijk in het ondertrouwkamertje in het gemeentehuis en er konden maar 4 mensen zitten (de vaders stonden erachter met de fotocamera). Daarna hadden we koffie en taart bij ons thuis met de zussen er ook bij en 's avonds hadden we met een aantal vrienden lekker geborreld.
We hadden alletwee gewoon iets aan wat we al in de kast hadden hangen (wel heel netjes natuurlijk).

's Morgens werden we om 7 uur al gewekt door gebons op de deur. Lois had een enorm uitgebreid ontbijt voor ons gemaakt en dat voor de deur gezet .

Ook had Lois gelukkig opgevangen waar wij taart besteld hadden (dat zou zij namelijk ophalen op het moment dat wij in het gemeentehuis waren) en het afbesteld want zij had ook een bruidstaart geregeld!

Het hele trouwen heeft trouwens maar 5 minuten geduurd. We stonden om 5 voor 9 alweer buiten! We gingen zitten. Ambtenaar van de burgelijke stand: "Welkom allemaal, Peter en Karin hebben besloten dat ze graag op deze manier willen trouwen. Dus neemt gij ........ tot uw wettige echtgenoot?" Geweldig! Het handtekeningen zetten duurde het langst!

Wij hadden toen zelf nog het idee dat als we nog een keertje "echt" wilden trouwen we het gewoon nog een keertje in de kerk zouden doen en dan wel met toeters en bellen. Maar eigenlijk zijn we nog steeds enorm blij met de manier waarop we het gedaan hebben. Ik zit nog steeds met een enorme glimlach op mijn mond als ik dit aan iemand vertel. En hoor ook heel veel reacties van mensen die wilden dat ze het ook zo gedaan hadden.

  maandag 21 januari 2002 @ 23:22:32 #22
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_2892770
Mijn vriend en ik gaan 21 juni trouwen. Aanvankelijk wilden we het heel simpel houden, maar we hebben uiteindelijk toch besloten om een feest te geven. Tot nu toe ziet het schema er als volgt uit.

16.00 uur trouwen
16.45 uur foto's
18.00 uur eten met de ouders, opa's en oma's en de getuigen (kadootje van mijn aanstaande schoonouders)
20.00 uur feestje in een leuk kroegje (gedeeltelijk kadootje van mijn ouders)

We hebben geprobeerd om het toch een beetje low-budget te houden door mijn zusje de kaartjes te laten ontwerpen (en via haar werk te laten drukken) en mijn opa en een goede vriendin de foto's te laten maken (zijn ze allebei heel erg goed in). Ik ben geen type voor een echte bruidsjurk, dus ik ga waarschijnlijk gewoon feestelijke kleding kopen waar ik normaal niet zo heel veel geld voor uitgeef. Al met al zijn we toch nog zo'n fl. 10.000,= kwijt..........maarja het is het toch wel waard vind ik. Je bruiloft moet toch één van de mooiste dagen van je leven zijn......... Ik heb alleen één groot probleem. Ik heb altijd geroepen dat ik op mijn bruiloft doc martens aan wil (omdat het mijn lievelingsschoenen zijn). Ik ben al stad en land afgeweest voor een paar bordeaux-rode docs, maar ze zijn nergens te krijgen (zelfs niet in Engeland). Kan iemand me helpen????????

Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_2892848
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 12:41 schreef dutchie het volgende:
(Ja, ik weet, het is een groVe schande. )
  dinsdag 22 januari 2002 @ 11:37:08 #24
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_2895959
ik ben nog wat te jong om te trouwen(en heb bovendien niemand gevonden om het mee te doen )

maar wat ik me afvroeg is wat zijn 'standaard' foto's

  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2002 @ 11:43:26 #25
7074 moussy
kuttekop
pi_2896013
quote:
Op dinsdag 22 januari 2002 11:37 schreef PLAE@ het volgende:
ik ben nog wat te jong om te trouwen(en heb bovendien niemand gevonden om het mee te doen )

maar wat ik me afvroeg is wat zijn 'standaard' foto's


foto's die in een parkje gemaakt zijn en waar je elkaar vreselijk zwijmelig aan staat te kijken

En jahaaaaaaaaaaa ik heb ook een paar standaard foto's in mijn trouwalbum zitten

Je zou er haast een boek over schrijven!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')