abonnement Unibet Coolblue
  maandag 11 maart 2024 @ 10:28:02 #101
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212783224
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 10:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Niet alleen de vleugels he. Ueda brengt als reservespits echt hélemaal niks, dan kan je bij wijzve van nog beter zo'n beperkte reus als Akpom erin brengen. Lingr en Ivanusec hebben juist kwaliteiten die je wel nodig had maar doen er klaarblijkelijk veel te lang over om de mores van Slot te leren, dan is er toch iets misgegaan met de scouting, ook gisteren liep Ivanusec veel te weinig met zijn man mee. Zerrouki voegt ook niks toe, minpuntje voor Arne dat hij hem in dit soort potjes blijft opstellen.

De enige aanwinsten die fungeren zijn de voor Slot bekende Stengs, Beelen die met een goed plan is gehaald en Minteh waar je kunt spreken van een uit de hand gelopen snuffelstage. Ik vrees dat Jannes dichterbij het vuur zit dan we denken, te veel hapsnap beleid te weinig zorgvuldig spelers gescout.
Uiteindelijk heeft een reservespits als je eerste spits zo onomstreden is maar weinig invloed op het komen tot kansen. Dat je zo'n bedrag neerlegt voor iemand die waarschijnlijk echt niet in staat is om Gimenez op te volgen is dan weer een ander verhaal.

Ik schrijf Zerrouki dan juist nog niet af, die kan je eigenlijk pas beoordelen als hij Wieffer gaat vervangen. Allebei werkt gewoon niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 11 maart 2024 @ 10:30:20 #102
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212783256
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 10:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Uiteindelijk heeft een reservespits als je eerste spits zo onomstreden is maar weinig invloed op het komen tot kansen. Dat je zo'n bedrag neerlegt voor iemand die waarschijnlijk echt niet in staat is om Gimenez op te volgen is dan weer een ander verhaal.

Ik schrijf Zerrouki dan juist nog niet af, die kan je eigenlijk pas beoordelen als hij Wieffer gaat vervangen. Allebei werkt gewoon niet.
In 'grote' wedstrijden komt Zerrouki meestal wél tot zijn recht, ook met Wieffer. Hoe dan ook, het wordt heel interessant hoe de zomer gaat verlopen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 11 maart 2024 @ 10:31:27 #103
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212783270
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 10:30 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
In 'grote' wedstrijden komt Zerrouki meestal wél tot zijn recht, ook met Wieffer. Hoe dan ook, het wordt heel interessant hoe de zomer gaat verlopen.
Timber schreven we afgelopen zomer ook al wel een beetje af. Middenveld gaat ongetwijfeld weer anders ingevuld worden bij het onvermijdelijke vertrek van Wieffer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 11 maart 2024 @ 10:41:49 #104
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_212783367
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 10:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Uiteindelijk heeft een reservespits als je eerste spits zo onomstreden is maar weinig invloed op het komen tot kansen. Dat je zo'n bedrag neerlegt voor iemand die waarschijnlijk echt niet in staat is om Gimenez op te volgen is dan weer een ander verhaal.

Ik schrijf Zerrouki dan juist nog niet af, die kan je eigenlijk pas beoordelen als hij Wieffer gaat vervangen. Allebei werkt gewoon niet.
Mwah, dat ben ik niet zo met je eens, met een goede tweede spits/lopende tien kan je toch wat eenvoudiger ballen pompen in de zestien. De buitenspelers van PSV zijn ook helemaal niet zo goed (zeker de tweede seizoenshelft niet) maar zij hebben ook nog eens Til, Tillman en Pepi.

Zerrouki schrijf ik ook niet af maar ik vind zijn aankoop wel een gevalletje 'de prioriteiten niet helemaal op orde hebben'. En dat is helaas wel een rooie draad in het transferbeleid van deze zomer.
Makkelijk tweede.
  maandag 11 maart 2024 @ 10:47:43 #105
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212783413
Ueda heeft het vast ook moeilijk met vrij weinig speeltijd, ook hij mist gewoon vertrouwen, lijkt mij zo. In België ging alles goed en dan is het ook makkelijker aanpassen aan een andere omgeving. Maar als je weinig speelt en als je speelt niet scoort, dan sluit ik het niet uit dat je ergens ongelukkig wordt. Als Gimenez weg gaat en hij de hele voorbereiding meedraait dan kan het zomaar alsnog wat worden. Hij laat genoeg zien bij het Nationale elftal van Japan, waar hij wel erkend wordt.

quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 10:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Mwah, dat ben ik niet zo met je eens, met een goede tweede spits/lopende tien kan je toch wat eenvoudiger ballen pompen in de zestien. De buitenspelers van PSV zijn ook helemaal niet zo goed (zeker de tweede seizoenshelft niet) maar zij hebben ook nog eens Til, Tillman en Pepi.

Zerrouki schrijf ik ook niet af maar ik vind zijn aankoop wel een gevalletje 'de prioriteiten niet helemaal op orde hebben'. En dat is helaas wel een rooie draad in het transferbeleid van deze zomer.
Ja, we zijn een topclub, dus moet er gewoon een goede vervanger zijn van Wieffer, als hij geblesseerd was geraakt is het wel prettig dat je een goede vervanger hebt.

[ Bericht 26% gewijzigd door Vis1980 op 11-03-2024 10:55:07 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 11 maart 2024 @ 10:53:13 #106
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212783452
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 10:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Mwah, dat ben ik niet zo met je eens, met een goede tweede spits/lopende tien kan je toch wat eenvoudiger ballen pompen in de zestien. De buitenspelers van PSV zijn ook helemaal niet zo goed (zeker de tweede seizoenshelft niet) maar zij hebben ook nog eens Til, Tillman en Pepi.

Zerrouki schrijf ik ook niet af maar ik vind zijn aankoop wel een gevalletje 'de prioriteiten niet helemaal op orde hebben'. En dat is helaas wel een rooie draad in het transferbeleid van deze zomer.
Op het moment dat je ballen moet gaan pompen in de zestien gaat er daarvoor al behoorlijk wat mis. Dat bedoel ik met echte kansen creëren. PSV komt veel makkelijker tot doelpunten en dat ligt echt niet alleen aan de middenvelders.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 11 maart 2024 @ 11:07:38 #107
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_212783700
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 10:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Op het moment dat je ballen moet gaan pompen in de zestien gaat er daarvoor al behoorlijk wat mis. Dat bedoel ik met echte kansen creëren. PSV komt veel makkelijker tot doelpunten en dat ligt echt niet alleen aan de middenvelders.
Ook daar ben ik het niet mee eens, dat betekent dat het voortdurend bij ons op een moeilijke manier moet.

Bovendien heeft onze aanval een vergelijkbaar rendement met die van PSV, onze buitenspelers hebben 14 goals en die van PSV 15, eerste spits scheelt ook maar een goaltje. Alleen hebben Til, Tillman en Pepi ook nog eens 20 goals samen, Stengs, Lingr en Ueda 8. Dáár zit het verschil. Waarbij Stengs eigenlijk je creatieve speler is (vergelijkbaar met Veerman).
Makkelijk tweede.
  maandag 11 maart 2024 @ 11:11:07 #108
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_212783774
Vooral de problemen op de vleugels (m.n. op rechts) vind ik echt heel matig opgelost. Al speelde Paixao einde vorig seizoen echt heel goed daar.

Volgend seizoen wat mij betreft op zijn minst een goede rechtsbuiten erbij. En uiteraard ook een spits want ik vermoed dat Gimenez wel gaat vertrekken en Ueda laat (nog steeds) niks zien.
  maandag 11 maart 2024 @ 11:22:06 #109
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_212783882
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 10:47 schreef Vis1980 het volgende:
Ja, we zijn een topclub, dus moet er gewoon een goede vervanger zijn van Wieffer, als hij geblesseerd was geraakt is het wel prettig dat je een goede vervanger hebt.
Maar hij is ook geen goede vervanger van Wieffer he, het is een heel ander type speler die in dit systeem totaal niet uit de verf komt. Dan is 8 miljoen gewoonweg vrij veel voor een matige back-up van 25.
Makkelijk tweede.
  maandag 11 maart 2024 @ 11:22:39 #110
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212783889
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 11:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ook daar ben ik het niet mee eens, dat betekent dat het voortdurend bij ons op een moeilijke manier moet.

Bovendien heeft onze aanval een vergelijkbaar rendement met die van PSV, onze buitenspelers hebben 14 goals en die van PSV 15, eerste spits scheelt ook maar een goaltje. Alleen hebben Til, Tillman en Pepi ook nog eens 20 goals samen, Stengs, Lingr en Ueda 8. Dáár zit het verschil. Waarbij Stengs eigenlijk je creatieve speler is (vergelijkbaar met Veerman).
Dan kijk je puur naar de cijfertjes, zij komen uiteindelijk gewoon een stuk makkelijker aan doelpunten en kansen. Dat zorgt er dan ook weer voor dat je makkelijker gaat voetballen en tekortkomingen (met name verdedigend) worden gemaskeerd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 11 maart 2024 @ 11:23:03 #111
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212783895
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 11:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Maar hij is ook geen goede vervanger van Wieffer he, het is een heel ander type speler die in dit systeem totaal niet uit de verf komt.
In deze invulling van het middenveld, niet in dit systeem.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 11 maart 2024 @ 11:27:14 #112
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_212783940
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 11:23 schreef Caland het volgende:

[..]
In deze invulling van het middenveld, niet in dit systeem.
Dat heb ik nog niet terug gezien, het is eigenlijk weer een stap terug ten opzichte van hoe Wieffer (of Aursnes) de rol invult. Maar wellicht dat het met meer vastigheden beter wordt.
Makkelijk tweede.
  maandag 11 maart 2024 @ 11:30:07 #113
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212783956
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 11:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat heb ik nog niet terug gezien, het is eigenlijk weer een stap terug ten opzichte van hoe Wieffer (of Aursnes) de rol invult. Maar wellicht dat het met meer vastigheden beter wordt.
Het is gewoon meer een goed voetballende stofzuiger (zoals El Ahmadi) dan een 6 die ook box to box gaat zoals Wieffer. Daar is niks mis mee maar dan moet je de rest wel wat anders gaan invullen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 11 maart 2024 @ 11:31:53 #114
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_212783973
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 11:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Dan kijk je puur naar de cijfertjes, zij komen uiteindelijk gewoon een stuk makkelijker aan doelpunten en kansen. Dat zorgt er dan ook weer voor dat je makkelijker gaat voetballen en tekortkomingen (met name verdedigend) worden gemaskeerd.
Ja, maar dat komt dus omdat zij veel meer spelers hebben die een goal kunnen maken, en dat komt dus precies door de spelers die ik noem.

Overigens legde Feyenoord het systeem van PSV relatief eenvoudig plat vorige week zondag, het is ook een gebrek aan tegenstand in de Eredivisie dat wij de enigen zijn die dat kunnen natuurlijk.
Makkelijk tweede.
  maandag 11 maart 2024 @ 11:33:29 #115
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212783990
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ja, maar dat komt dus omdat zij veel meer spelers hebben die een goal kunnen maken, en dat komt dus precies door de spelers die ik noem.

Overigens legde Feyenoord het systeem van PSV relatief eenvoudig plat vorige week zondag, het is ook een gebrek aan tegenstand in de Eredivisie dat wij de enigen zijn die dat kunnen natuurlijk.
Mwah, die wedstrijd had wel echt twee gezichten. Als het met rust 3-1 staat was daar ook weinig op af te dwingen geweest.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 11 maart 2024 @ 11:37:06 #116
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_212784019
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 11:30 schreef Caland het volgende:

[..]
Het is gewoon meer een goed voetballende stofzuiger (zoals El Ahmadi) dan een 6 die ook box to box gaat zoals Wieffer. Daar is niks mis mee maar dan moet je de rest wel wat anders gaan invullen.
Juist daarom vind ik het wel een stapje terug qua invulling, je merkt aan Wieffer maar ook aan Schouten bij PSV dat je met een 6 die ook box to box kan dat je toch wat hoger kan voetballen en een tegenstander echt vast kan zetten. Vooral als je bedenkt bij wat voor clubs je Wieffer en Aursnes hebt kunnen oppikken vind ik het wel zonde dat je voor een dure bonk spieren bent gegaan als back-up in plaats van dat je een vergelijkbaar type probeert op te leiden.
Makkelijk tweede.
  maandag 11 maart 2024 @ 11:39:26 #117
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212784041
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 11:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Juist daarom vind ik het wel een stapje terug qua invulling, je merkt aan Wieffer maar ook aan Schouten bij PSV dat je met een 6 die ook box to box kan dat je toch wat hoger kan voetballen en een tegenstander echt vast kan zetten. Vooral als je bedenkt bij wat voor clubs je Wieffer en Aursnes hebt kunnen oppikken vind ik het wel zonde dat je voor een dure bonk spieren bent gegaan als back-up in plaats van dat je een vergelijkbaar type probeert op te leiden.
Bonk spieren? Hij heeft eerder iets weg van een walgelijk dunne hardloper.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212784053
Zerrouki kan het gat van Wieffer volgend seizoen prima opvullen. Alleen net ff anders (net als dat de mannen om hem heen net ff anders zullen moeten spelen) Al leg je het middenveld van afgelopen seizoen naast die van het huidige seizoen zie je totaal andere rollen/sterke punten.

Net als Ueda trouwens, gaat ook gewoon goedkomen.
  maandag 11 maart 2024 @ 11:43:15 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212784071
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 11:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zerrouki kan het gat van Wieffer volgend seizoen prima opvullen. Alleen net ff anders (net als dat de mannen om hem heen net ff anders zullen moeten spelen) Al leg je het middenveld van afgelopen seizoen naast die van het huidige seizoen zie je totaal andere rollen/sterke punten.

Net als Ueda trouwens, gaat ook gewoon goedkomen.
Voor het bedrag van Ueda en het aantal minuten dat hij tot nu toe heeft gemaakt mag je wel wat meer verwachten dan wow wat kan die gozer met dat ranzige gebit hoog springen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 11 maart 2024 @ 11:54:13 #120
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_212784163
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 11:43 schreef Caland het volgende:

[..]
Voor het bedrag van Ueda en het aantal minuten dat hij tot nu toe heeft gemaakt mag je wel wat meer verwachten dan wow wat kan die gozer met dat ranzige gebit hoog springen
Wordt in augustus ook alweer 26, dan mag je op een gegeven moment wel een beetje aangepast zijn, je krijgt niet oneindig de tijd. Leuk dat hij bij Japan tegen ploegen van het niveau Kozakken Boys zoveel goals maakt in een rol als pure afmaker maar het is wel zorgwekkend dat hij bij ons helemaal nooit aanspeelbaar is en áls hij de bal krijgt hij direct van zijn voeten springt.
Makkelijk tweede.
  Moderator maandag 11 maart 2024 @ 11:58:13 #121
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_212784203
twitter


Wellengod>Bijlow
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_212784257
Ueda kan er gewoon niet zoveel van. Als je ziet wat Gimenez en Danilo als invaller lieten zien. Tegen FC Groningen speelde hij ook niks klaar als basisspeler.

Ik hoop niet dat Slot Bijlow en Trauner er weer klakkeloos in zet zodra ze beschikbaar zijn. Wat een matige spelers zijn dat.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 11 maart 2024 @ 12:03:26 #123
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_212784258
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 11:39 schreef Caland het volgende:

[..]
Bonk spieren? Hij heeft eerder iets weg van een walgelijk dunne hardloper.
Hij is in de breedte wel flink gegroeid maar heb eigenlijk nooit doorgehad dat het bij Twente zo'n iel ventje was. En ook nu valt het wel mee. Gevalletje 'ik zie wat ik wil zien' bij mij dus :)
Makkelijk tweede.
  maandag 11 maart 2024 @ 12:04:55 #124
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212784267
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Hij is in de breedte wel flink gegroeid maar heb eigenlijk nooit doorgehad dat het bij Twente zo'n iel ventje was. En ook nu valt het wel mee. Gevalletje 'ik zie wat ik wil zien' bij mij dus :)


Toch niet echt een speler die ik onder het kopje 'bonk spieren' zou plaatsen. Maar ieder zijn ding.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212784300
Wat is nou eigenlijk precies de kwaliteit van Zerrouki?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')