abonnement Unibet Coolblue
pi_8511693
En dan bedoel ik wat ze humor vinden in films tegenwoordig. De meesten die ik ken lachen alleen maar als iemand pijnlijdt. Dom voorbeeld: er valt een auto op iemand zn kop. zit onder de stront etc. Alleen maar jackass humor. Maar als het om de grappen gaat die in de dialogen verborgen zitten dan hoor ik niemand lachen En dan ben ik de enige die lacht. Zoals monty python and the holy grail, ze lachen alleen maar om de stukken waar fysiek geweld gebeurd, zoals het stuk dat ie al die ledenmaten afhakt en dan zo'n konijntje hun uitmoord. Oke wel grappig misschien, maar daar lachen ze alleen maar om. Maar ik hoor niemand lachen met gedeelte van die heks, vader en zoon in castle swamp etc.

Klinkt misschien vaag, maar wie kent het?. Het lijkt wel soms dat ik de enige ben die daar omlacht. Vind ik een beetje jammer eigenlijk, ik kan zo nooit eens een leuke comedy met hun kijken. Ja, behalve jack-ass dan.

pi_8511726
Ja, ik ken het ook..
Van die lui die het leuk vinden om lekkere bloederige filmpjes te downen via KaZaa bij mij op school..
  zondag 16 februari 2003 @ 11:43:46 #3
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8511744
One day, lad, allll this will be your!
What, the curtains?

LOL

Strange women, lying in ponds, distributing swords is no basis for a system of government. Supreme executive power derives from a mandate from the masses, not from some farcical aquatic ceremony!

Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_8511752
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:43 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
One day, lad, allll this will be your!
What, the curtains?
Monty Python and the Search for the Holy Grail?
pi_8511755
herken ik wel, zo zie je ook dat alle jongeren Hans Teeuwen leuk vinden en maar weinig Freek de Jonge.
Bij Hans Teeuwen hoef je niet na te denken en is het vooral grof en schokerend en bij Freek de Jonge moet je iest meer nadenken en op de hoogte zijn van de actualiteit.
  zondag 16 februari 2003 @ 11:46:11 #6
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8511760
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:45 schreef EdSchouten het volgende:

[..]

Monty Python and the Search for the Holy Grail?


quote:
vader en zoon in castle swamp etc.
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_8511770
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:45 schreef poentje het volgende:
herken ik wel, zo zie je ook dat alle jongeren Hans Teeuwen leuk vinden en maar weinig Freek de Jonge.
Bij Hans Teeuwen hoef je niet na te denken en is het vooral grof en schokerend en bij Freek de Jonge moet je iest meer nadenken en op de hoogte zijn van de actualiteit.
Dat slaat nergens op. Vooroordelen. Ik kan Freek de Jonge nog wel redelijk lang volhouden en mijn pa is helemaal gefokt op Hans teeuwen
  zondag 16 februari 2003 @ 11:47:35 #8
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8511778
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:38 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
En dan bedoel ik wat ze humor vinden in films tegenwoordig. De meesten die ik ken lachen alleen maar als iemand pijnlijdt. Dom voorbeeld: er valt een auto op iemand zn kop. zit onder de stront etc. Alleen maar jackass humor. Maar als het om de grappen gaat die in de dialogen verborgen zitten dan hoor ik niemand lachen En dan ben ik de enige die lacht. Zoals monty python and the holy grail, ze lachen alleen maar om de stukken waar fysiek geweld gebeurd, zoals het stuk dat ie al die ledenmaten afhakt en dan zo'n konijntje hun uitmoord. Oke wel grappig misschien, maar daar lachen ze alleen maar om. Maar ik hoor niemand lachen met gedeelte van die heks, vader en zoon in castle swamp etc.

Klinkt misschien vaag, maar wie kent het?. Het lijkt wel soms dat ik de enige ben die daar omlacht. Vind ik een beetje jammer eigenlijk, ik kan zo nooit eens een leuke comedy met hun kijken. Ja, behalve jack-ass dan.


Nee, idd. Het is ineens allemaal zo platvloers ineens. Ik doe er niet aan mee iig. Ik vind Monty Python geweldig, eveneens Black Adders, dat is mijn humor. Subtiel, intelligent. Dat schelden enzo is zo simplistisch. Maar helaas, het sadistische slapstick is weer terug.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_8511779
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:45 schreef poentje het volgende:
herken ik wel, zo zie je ook dat alle jongeren Hans Teeuwen leuk vinden en maar weinig Freek de Jonge.
Bij Hans Teeuwen hoef je niet na te denken en is het vooral grof en schokerend en bij Freek de Jonge moet je iest meer nadenken en op de hoogte zijn van de actualiteit.
Hans Teeuwen roelt me toch een end de pan uit...

Freek de jonge, dan moet je ook actuele zaken weten waar hij t over heeft. Maar veel zijn daarvan niet op de hoogte

pi_8511781
ja precies die humor bedoel ik. Daar lacht gewoon niemand meer om die ik ken

"But mother..." "Father, it is Father"

Edit: net te laat, was een quote op Wile E

[Dit bericht is gewijzigd door This_World_Is_Lost op 16-02-2003 11:51]

pi_8511801
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:47 schreef EdSchouten het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op. Vooroordelen. Ik kan Freek de Jonge nog wel redelijk lang volhouden en mijn pa is helemaal gefokt op Hans teeuwen


ik zeg niet dat Hans Teeuwen niet leuk is. Ik vind ze allebei leuk, maar het is wel simpele humor.
  zondag 16 februari 2003 @ 11:50:06 #12
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8511804
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:47 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
ja precies die humor bedoel ik. Daar lacht gewoon niemand meer om die ik ken

"But mother..." "Father, it is Father"


Other kings said I was daft to build a castle in the swamp, but I built it all the same... just to show them. It sank into the swamp. So, I built a second one. That sank into the swamp. So I built a third one. That burned down, fell over, THEN sank into the swamp! But the fourth one stayed up!

* Wile_E_Coyote heeft film te vaak gezien en kan dit soort dingen uit hoofd quoten

Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  zondag 16 februari 2003 @ 11:50:51 #13
32974 Xante
Levend en wel
pi_8511816
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:45 schreef poentje het volgende:
herken ik wel, zo zie je ook dat alle jongeren Hans Teeuwen leuk vinden en maar weinig Freek de Jonge.
Bij Hans Teeuwen hoef je niet na te denken en is het vooral grof en schokerend en bij Freek de Jonge moet je iest meer nadenken en op de hoogte zijn van de actualiteit.
Nou, ik ben 14 en vind ze toch allebei ontzettend goed.. Vooral de nieuwjaarsshow van Freek de Jonge van vorig jaar was echt fantastisch . Die van de verkiezingen dit jaar viel een beetje tegen.. .
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
pi_8511834
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:50 schreef Xante het volgende:

[..]

Nou, ik ben 14 en vind ze toch allebei ontzettend goed.. Vooral de nieuwjaarsshow van Freek de Jonge van vorig jaar was echt fantastisch . Die van de verkiezingen dit jaar viel een beetje tegen.. .


dan behoor jij tot de weinige
pi_8511838
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:50 schreef Xante het volgende:

[..]
Die van de verkiezingen dit jaar viel een beetje tegen.. .


Dat word idd. ook steeds meer humor die verkiezingen.
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
pi_8511960
Hans Teeuwen is ontzettend vet vind ik

En Freekje, tja, vind ik eigenlijk niets aan Ik houd wel van humor waarbij je op de hoogte moet zijn van actuele zaken, maar bij hem vind ik het simpel weg niet grappig.

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  zondag 16 februari 2003 @ 12:11:28 #17
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_8512035
quote:
Op zondag 16 februari 2003 12:04 schreef Dezz het volgende:
Hans Teeuwen is ontzettend vet vind ik

En Freekje, tja, vind ik eigenlijk niets aan Ik houd wel van humor waarbij je op de hoogte moet zijn van actuele zaken, maar bij hem vind ik het simpel weg niet grappig.


Vooral tijdens zijn show nav de verkiezingen. Hij legde zo nadrukkelijk zijn politieke denkbeelden in zijn verhalen dat het gewoon niet meer grappig was.

En Teeuwen, tja, da's gewoon ongecompliceerd kut en boe roepen

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_8512480
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:49 schreef poentje het volgende:
ik zeg niet dat Hans Teeuwen niet leuk is. Ik vind ze allebei leuk, maar het is wel simpele humor.
Maar dan past het toch niet in het kader van:
quote:
Humor van de jeugd tegenwoordig...
  maandag 17 februari 2003 @ 13:35:34 #19
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8534489
Euhmmm....toen ik een jong Vamosje was snapte ik geen bal van Monty Python. Pas later ben ik het gaan waarderen...

Gevoel voor humor wordt vaak wat subtieler met de jaren zeg ik maar zo

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_8535084
MJa ik vindt jackass cool (beter dat ze zichzelf op een idiote wijze pijn doen dan andere mensen). Maar hou ook wel van Fawlty Towers.
pi_8536336
De maatschappij verhardt eh... Dus zijn mensen gebrand op pijn en ellende bij anderen
Maar topicstarter zelf is toch een bewijs van het tegenovergestelde..
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  maandag 17 februari 2003 @ 15:00:26 #22
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_8536374
Monty python is geweldig Ik vind het beter dan Jackass iig, daar heb ik nog nooit om gelachen. En idd, mijn broer vind bijvoorbeeld JackAss of Tom Greene (wat een rare humor heeft die vent ) geweldig.

Geef mij maar Python of Fawlty Towers. Blackadder heerst ook!

pi_8536382
Heel herkenbaar allemaal
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 17 februari 2003 @ 15:08:14 #24
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8536511
Bottom is ook behoorlijk sadistisch, maar dan weer zo overdreven dat het leuk wordt, en Bottom heeft natuurlijk heel veel woord/zingrappen...
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 17 februari 2003 @ 15:22:23 #25
17061 mvt
blame Canada
pi_8536887
Dat was nou het leuke met Shrek, heel veel humor waarvoor je niet iets beter moet kijken (naast de flauwe humor die er ook in zit).
We were to understand there would be pie and punch?
pi_8537284
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:47 schreef Witchfynder het volgende:

[..]
Black Adders, dat is mijn humor. Subtiel, intelligent. Dat schelden enzo is zo simplistisch. Maar helaas, het sadistische slapstick is weer terug.


Ik vind black adder juist ontzettend flauw en ONintelligent. Weinig diepgang en voorspelbaar als ik weet niet wat. Blackadder is misschien grappig als je veel alcohol op hebt, maar nuchter niet.
  maandag 17 februari 2003 @ 15:40:24 #27
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_8537359
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:45 schreef poentje het volgende:
herken ik wel, zo zie je ook dat alle jongeren Hans Teeuwen leuk vinden en maar weinig Freek de Jonge.
Bij Hans Teeuwen hoef je niet na te denken en is het vooral grof en schokerend en bij Freek de Jonge moet je iest meer nadenken en op de hoogte zijn van de actualiteit.
Hallo, Freek de Jonge is ook helemaal niet leuk!
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_8537999
quote:
Op maandag 17 februari 2003 15:37 schreef Fatality het volgende:

[..]

Ik vind black adder juist ontzettend flauw en ONintelligent. Weinig diepgang en voorspelbaar als ik weet niet wat. Blackadder is misschien grappig als je veel alcohol op hebt, maar nuchter niet.


Hij bedoelt blackadder!! Niet seinfeld of friends...
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')