abonnement Unibet Coolblue
pi_210362544


Chat on!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_210362547
Morguh dames :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 08:27:57 #3
382129 crew  Donna
pi_210363148
:W
pi_210363272
Goedemorgen

Vandaag wordt mijn moeder geopereerd. Dat duurt vijf uur lang, ze zijn als het goed is nu met haar bezig en over een paar uur vertrek ik naar het ziekenhuis om d 'r op te halen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 08:43:12 #6
382129 crew  Donna
pi_210363277
Ben thuis aan het werk, de woningbouw komt zo even wat dingetjes doen. Tussen 8 en 10. Ben benieuwd.

En daarna ga ik naar kantoor, ben ik ook al weken niet geweest.
pi_210363288
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 08:43 schreef Donna het volgende:
Ben thuis aan het werk, de woningbouw komt zo even wat dingetjes doen. Tussen 8 en 10. Ben benieuwd.

En daarna ga ik naar kantoor, ben ik ook al weken niet geweest.
Succes! Hopelijk gaat het voorspoedig met de woningbouw :)
En werkse
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_210363322
Tijd geleden dat ik zoveel geld ineens uitgegeven heb. :') Festival voor volgend jaar geregeld, maar nu gaan we de glamping proberen. :7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_210363337
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Tijd geleden dat ik zoveel geld ineens uitgegeven heb. :') Festival voor volgend jaar geregeld, maar nu gaan we de glamping proberen. :7
Oh Festivals zijn duur! En glamping is toch in stoffen huis? Veel plezier :D Hopelijk heb je goed weer
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_210363434
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Vandaag wordt mijn moeder geopereerd. Dat duurt vijf uur lang, ze zijn als het goed is nu met haar bezig en over een paar uur vertrek ik naar het ziekenhuis om d 'r op te halen
Da's best een lange! Staat er ook een lang herstel voor?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_210363464
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Da's best een lange! Staat er ook een lang herstel voor?
Zes weken. Dus dat valt mee, ben dus sneller klaar met zonder dan de vorige keer. Toen duurde alles bij elkaar een half uur. Ik hoef nu maar zes keer op een zondag schoonmaken en koken voor een week
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_210363506
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh Festivals zijn duur! En glamping is toch in stoffen huis? Veel plezier :D Hopelijk heb je goed weer
Soort van ja. :Y Het is vooral een stukje zorgen minder, het festival zelf was dit jaar weer echt fantastisch, maar het gedoe met een plek voor de tent vinden wil ik eigenlijk niet meer. En we hebben overwogen om een dag eerder die kant op te gaan en in een hotel te overnachten, maar da's ook niet gratis en dan loop je alsnog met al je zooi te sjouwen. En tot nu toe hebben we steeds de mazzel gehad dat het "slechts" bloedheet was, maar we hebben nu ook flinke buien gehad, de realisatie dat we dat ook kunnen treffen tijdens het opzetten van de tent.. eh.... :X
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_210363541
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Soort van ja. :Y Het is vooral een stukje zorgen minder, het festival zelf was dit jaar weer echt fantastisch, maar het gedoe met een plek voor de tent vinden wil ik eigenlijk niet meer. En we hebben overwogen om een dag eerder die kant op te gaan en in een hotel te overnachten, maar da's ook niet gratis en dan loop je alsnog met al je zooi te sjouwen. En tot nu toe hebben we steeds de mazzel gehad dat het "slechts" bloedheet was, maar we hebben nu ook flinke buien gehad, de realisatie dat we dat ook kunnen treffen tijdens het opzetten van de tent.. eh.... :X
Groot gelijk heb je! Ik weet nog wel de festivalellende met mijn ex, dat is niet zo leuk (oké, ik ben geen festivalganger, haat het). Dus ik kan me voorstellen dat je het comfortabeler doet als je het kan betalen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_210363620
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Groot gelijk heb je! Ik weet nog wel de festivalellende met mijn ex, dat is niet zo leuk (oké, ik ben geen festivalganger, haat het). Dus ik kan me voorstellen dat je het comfortabeler doet als je het kan betalen
Naja, tot dit jaar ging het eigenlijk steeds perfect, maar dit jaar was er ineens veel minder ruimte voor de "normale" tentjes beschikbaar en we waren later dankzij verkeer. Als je dan langs de zoveelste kudde giga-tenten met daarbij drie partytenten loopt met je zware spullen omdat je nergens meer tussenpast, tsja. :')

En het plekje dat we uiteindelijk vonden, was bij een panische controlfreak op schoot. Die bleef commentaar leveren op hoe onze tent stond (stond prima, veel beter kregen we 'm niet opgezet) terwijl z'n eigen tent maar matigjes stond. :')

Combineer dat met 'achterburen' die een partytent hadden opgezet puur om hun karretjes droog te kunnen stallen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_210363745
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Naja, tot dit jaar ging het eigenlijk steeds perfect, maar dit jaar was er ineens veel minder ruimte voor de "normale" tentjes beschikbaar en we waren later dankzij verkeer. Als je dan langs de zoveelste kudde giga-tenten met daarbij drie partytenten loopt met je zware spullen omdat je nergens meer tussenpast, tsja. :')

En het plekje dat we uiteindelijk vonden, was bij een panische controlfreak op schoot. Die bleef commentaar leveren op hoe onze tent stond (stond prima, veel beter kregen we 'm niet opgezet) terwijl z'n eigen tent maar matigjes stond. :')

Combineer dat met 'achterburen' die een partytent hadden opgezet puur om hun karretjes droog te kunnen stallen. :')
Heerlijk festivalgenot.

Ik weet nog wel hoe mijn ex een arm in het gips had, en ik moest alleen de tent opzetten. Met zijn commentaar. En toen een groepje mannen me wilden helpen was hij zo kwaad geworden op mij.

Mijn eerste festival had trouwens zo'n goede line-up dat het daarna alleen maar kon tegenvallen :') plus die ex... nee... niet mijn feestje
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 10:02:25 #16
382129 crew  Donna
pi_210364072
Tussen 8 en 10 my ass. Ik vanochtend vet haasten met de kinderen naar de BSO brengen om weer 8 uur thuis te zijn. Nou, top.
pi_210364106
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:02 schreef Donna het volgende:
Tussen 8 en 10 my ass. Ik vanochtend vet haasten met de kinderen naar de BSO brengen om weer 8 uur thuis te zijn. Nou, top.
Ja... daar zijn ze goed in... helaas. (in te laat komen goed)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 10:08:55 #18
382129 crew  Donna
pi_210364145
Nou ze zijn er. 8 minuten valt mee!
pi_210364162
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:08 schreef Donna het volgende:
Nou ze zijn er. 8 minuten valt mee!
Ooooh nait soezen dus ;) (grapje, te laat = te laat en te laat = niet netjes). Hopelijk werken ze een beetje door.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 22 augustus 2023 @ 05:50:49 #20
388664 crew  Dotteke
pi_210375707
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Vandaag wordt mijn moeder geopereerd. Dat duurt vijf uur lang, ze zijn als het goed is nu met haar bezig en over een paar uur vertrek ik naar het ziekenhuis om d 'r op te halen
O deze had ik gemist was een spannende dag voor je dus
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 22 augustus 2023 @ 05:51:29 #21
388664 crew  Dotteke
pi_210375710
Hoe is het gegaan met je moeder Child?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_210377817
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 05:51 schreef Dotteke het volgende:
Hoe is het gegaan met je moeder Child?
Goed, dank je wel. Ik ben net weer thuis. Zondag ga ik even haar huishouden doen. Ze heeft flink pijn, maar ja, ze doet ook teveel. Telefoon hier dag en nacht bij me, zodat ik als er iets mis gaat direct haar kant op kom
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 22 augustus 2023 @ 11:02:37 #23
388664 crew  Dotteke
pi_210377825
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Goed, dank je wel. Ik ben net weer thuis. Zondag ga ik even haar huishouden doen. Ze heeft flink pijn, maar ja, ze doet ook teveel. Telefoon hier dag en nacht bij me, zodat ik als er iets mis gaat direct haar kant op kom
Fijn. Maar denk je wel aan jezelf?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_210377884
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 11:02 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Fijn. Maar denk je wel aan jezelf?
Ja, ik zit nu heerlijk lui achter mijn laptopje met een kopje koffie. Vandaag doe ik niks. Behalve thee en koffie drinken ;) tenzij ik ergens zin in krijg
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_210377887
En mijn moeder is niet het type dat zomaar belt. Dan is het echt loos
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')