abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 januari 2003 @ 22:25:02 #26
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_7829363
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:23 schreef MaartenGrendel het volgende:

[..]

Zo'n lelijk (gouden) kettinkje dat met een klem van de stropdas naar het colbert loopt. Is volgens mij iets dat alleen door louche autoverkopers en woonwagenbewoners gedragen wordt...


Oh zo'n ding. Ja, die zie je wel 'es in films ja

Maar ik ben toch al niet echt een gouden-tiepje.

  vrijdag 10 januari 2003 @ 22:45:18 #27
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_7829812
i.p.v. me af te rukken op alle antwoorden heb ik nog steeds geen echt antwoord, althans niet echter dan wat in mijn familie heerst(tot de gesp en niet verder, zelfs niet bij een driedelig pak) dus hoe hoog moet hij? En onbelangrijk is mijn inziens of het een fallussymbol is of het fout is of er een dasspeld bij moet zijn(mijn ervaring is zelfs dat er bij extreem dure zijde dassen een dasspeld soms handig id)
Liefde, leven , geven!!!!
pi_7829955
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:45 schreef honesty het volgende:
i.p.v. me af te rukken op alle antwoorden heb ik nog steeds geen echt antwoord, althans niet echter dan wat in mijn familie heerst(tot de gesp en niet verder, zelfs niet bij een driedelig pak) dus hoe hoog moet hij? En onbelangrijk is mijn inziens of het een fallussymbol is of het fout is of er een dasspeld bij moet zijn(mijn ervaring is zelfs dat er bij extreem dure zijde dassen een dasspeld soms handig id)
Bijzondere woordkeuze zeun.

De das hoort tot op de gesp. Dat antwoord is, meen ik, ook al een paar keer gegeven. Je das hoger dragen is een indicatie dat je graag bij een van de try-outs van de Jostiband wil zijn.

pi_7832818
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:15 schreef snijder het volgende:
Heeft iemand DE uitleg voor een stropdas????

Ik weet nog steeds niet waar ze voor dienen en ook niet waar ze vandaan komen. Het enige wat ik me in kan denken is dat ze van de chokers afkomen, maar daar weet ik ook het nut/de afkomst niet van.

BTW het zijn en het blijven gewoon lompe vlekkenvangers.


Het idee achter de stropdas is toch dat het de knoopjes bedekt, althans dat dacht ik altijd...
[url=http://www.woestforum.nl/forum/index.php?s=3f5c47b3981ca3157c0a55141cf1a9a5&act=SF&f=9][b]Woeste Games![/b][/url]
pi_7845609
FF gezocht met google, alle antwoorden staan hier:
http://www.globalvision.nl/mytie/faq.php3
  zaterdag 11 januari 2003 @ 22:51:03 #31
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_7845665
Sinds Pimmeke is het belangrijker om een mooie grote knoop te maken.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')