abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 december 2018 @ 17:59:46 #1
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_183685578
https://www.telegraaf.nl/(...)rocedeerden-opvangen

quote:
Amsterdam gaat 500 uitgeprocedeerden opvangen
Door MIKE MULLER

1 uur geleden in BINNENLAND
AMSTERDAM - Amsterdam gaat 500 plekken in verschillende stadsdelen in de hoofdstad inrichten voor 24-uursopvang van uitgeprocedeerde asielzoekers, zoals leden van de We are Here-beweging.
Ze mogen daar maximaal anderhalf jaar blijven en kunnen die tijd gebruiken om over hun opties na te denken en aan hun zaak te werken, zegt verantwoordelijk GroenLinks-wethouder Rutger Groot Wassink

Volgens Groot Wassink is het van belang dat de locaties zo'n 50 tot 80 personen gaan herbergen.
De panden kunnen gemeentelijk eigendom zijn, maar ook commercieel vastgoed of bijvoorbeeld oude scholen.
De minstens tien locaties die 'eerlijk worden verdeeld over de stad' moeten in juli 2019 open zijn. Groot Wassink belooft dat er voor er besluiten worden genomen, ook met de buurt gesproken wordt over de komst van de centra.
Het is de bedoeling dat uitgeprocedeerden er zelf gaan koken en aan 'zelfbeheer' gaan doen.
Wel is er woonbegeleiding en leefgeld beschikbaar.


.
Kunnen ze die mensen niet in Groningen opvangen??

In een paar boerenschuren??
Dit zijn mensen die terug moeten omdat ze geen enkel recht hebben om hier te blijven, maar niet willen
Er was daar toch zoveel woningnood ?? ,

Zal wel 10 zeer mooie feestlocaties worden daar
Zelf beheer _O- _O- _O- _O- :W :W 8)7 8)7

Dit gaat me toch een puinzooi worden daar

[ Bericht 21% gewijzigd door michaelmoore op 12-12-2018 18:05:52 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  woensdag 12 december 2018 @ 18:02:43 #2
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_183685613
Dit zijn illegalen.

En in Groningen willen de meeste niet zulke niet-toevoegende opvreters. Die passen helemaa thuis in Amsterdam. In die stad hebben ze toch schijt aan alles en zuigen alle subsidies op. Hoop dat jullie veel plezier hebben met dat volk daar!

[ Bericht 1% gewijzigd door Rickocum op 12-12-2018 19:01:07 ]
pi_183687981
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 17:59 schreef michaelmoore het volgende:
leefgeld beschikbaar
ja daar heb je het al , das eigenlijk mijn leefgeld,,, dat wordt van mijn leefgeld afgetrokken,,
pi_183688003
beste neemt arabie ze , want daar regent en vriest het zelden,,
  woensdag 12 december 2018 @ 20:09:38 #5
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_183688311
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:56 schreef possetje het volgende:
beste neemt arabie ze , want daar regent en vriest het zelden,,
ik zou ook hier blijven

gratis huisvesting in amsterdam , geld toe
overdag wat drugs dealen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')