abonnement Unibet Coolblue
pi_183121264
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Toch gek dat er mensen los in deze samenleving rondlopen die bij de ene agressor altijd een excuses zoeken zoals geen stageplekken, en bij de andere agressor beginnen te schuimbekken.
Toch gek dat er mensen zijn die keer op keer met dezelfde stro-poppen aan komen zetten die alleen in hun hoofd lijken te bestaan.

'Ja maar hullie!'
"Pools are perfect for holding water"
pi_183121294
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat zijn linksen he, een verachtelijk hypocriet volk.
Die rechtsen zijn ook geen lieverdjes hoor.
pi_183121323
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:51 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Eerst was het de insteek van de anti Piet demonstranten om van de zwarte Piet af te komen. Daar is gehoor aan gegeven en geleidelijk gaan we toe naar 0 zwarte Pieten.

Maar zoals gedacht is het opeens niet meer genoeg. Heel Sinterklaas moet lijkt het afgeschaft worden. De Anti Piet trollen willen tussen de kinderen even doorgaan met "protesteren".

En het leuke is natuurlijk dat als er geen zwarte Piet meer is het weer een feestje wordt voor de neo-nazi want een zwarte Piet is verboden!
Demonstreren is natuurlijk een recht. Maar doe dat dan op neutraal gebied. Ik snap niet dat men het hele land doorkruist om tijdens een intocht te demonstreren en je van tevoren weet dat dit groepen gaat aanzetten tot verzet. En inderdaad als die harde kern geweld zou gaan gebruiken is het natuurlijk de laatste keer geweest dat er een intocht plaats zal vinden.

Maar goed ik blijf het vreemd vinden dat bijvoorbeeld iemand in Amsterdam naar Nijmegen trekt om daar te demonstreren. Het zou wat zijn zeg als iemand vanuit Amsterdam mij in mijn woonplaats even komt vertellen hoe ik Carnaval moet vieren.
pi_183121326
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:53 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Zwarte Piet en de (mogelijke) islamisering hebben verdraaid weinig met elkaar te maken.
Meer met opruiing en chantage.

Straks durft niemand meer naar een Sinterklaas optocht te gaan. En als Sinterklaas er niet meer is dan zoeken mensen wel weer iets anders om verontwaardigd over te zijn.
  dinsdag 13 november 2018 @ 13:01:26 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183121342
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:00 schreef Joppiez het volgende:

Straks durft niemand meer naar een Sinterklaas optocht te gaan. En als Sinterklaas er niet meer is dan zoeken mensen wel weer iets anders om verontwaardigd over te zijn.
Dat fulmineert toch altijd lekker, vanuit je eigen angstfantasietje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183121388
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat fulmineert toch altijd lekker, vanuit je eigen angstfantasietje.
Het is zeker ook een angstfantasietje van die burgemeester in Haarlem dat hij met de dood bedreigd wordt omwille van Sinterklaas. :@
pi_183121427
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:00 schreef Cherni het volgende:

[..]

Demonstreren is natuurlijk een recht. Maar doe dat dan op neutraal gebied. Ik snap niet dat men het hele land doorkruist om tijdens een intocht te demonstreren en je van tevoren weet dat dit groepen gaat aanzetten tot verzet. En inderdaad als die harde kern geweld zou gaan gebruiken is het natuurlijk de laatste keer geweest dat er een intocht plaats zal vinden.

Maar goed ik blijf het vreemd vinden dat bijvoorbeeld iemand in Amsterdam naar Nijmegen trekt om daar te demonstreren. Het zou wat zijn zeg als iemand vanuit Amsterdam mij in mijn woonplaats even komt vertellen hoe ik Carnaval moet vieren.
Vind je dan ook dat de burgemeester van Den Haag mensen die op het malieveld tegen een of andere politiek besluit willen protesteren, geen vergunning mag geven? Kunnen ze thuis in hun eigen achtertuin ook. Of ergens op een weiland in de polder.

En republikeinen mogen niet demonstreren bij een koningshuis-evenement?
"Pools are perfect for holding water"
pi_183121463
YES. IT GIET OAN!!!!
U MAD?
pi_183121510
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:05 schreef probeer het volgende:

[..]

Vind je dan ook dat de burgemeester van Den Haag mensen die op het malieveld tegen een of andere politiek besluit willen protesteren, geen vergunning mag geven? Kunnen ze thuis in hun eigen achtertuin ook. Of ergens op een weiland in de polder.

En republikeinen mogen niet demonstreren bij een koningshuis-evenement?
Dat zijn landelijke demonstraties waarvan bekend is dat het Malieveld een uitstekende locatie is en bovendien zelden tot geweld gaat leiden.

Maar goed je druk maken om een feestje is niet mijn feestje.
pi_183121517
Matten in Cuba aan de Waal.
Volgens mij is er geen voetbal dit weekend. Dat is natuurlijk erg saai voor onze NEC-supporters.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  dinsdag 13 november 2018 @ 13:08:50 #161
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_183121518
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
'Land van duizend meningen, het land van nuchterheid'
22 jaar geleden nog wel.
pi_183121534
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:08 schreef Eightyone het volgende:

[..]

22 jaar geleden nog wel.
Aan iedere beschaving komt altijd eens een einde.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  dinsdag 13 november 2018 @ 13:09:26 #163
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_183121535
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:03 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Het is zeker ook een angstfantasietje van die burgemeester in Haarlem dat hij met de dood bedreigd wordt omwille van Sinterklaas. :@
Yep.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_183121557
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:05 schreef probeer het volgende:

[..]

Vind je dan ook dat de burgemeester van Den Haag mensen die op het malieveld tegen een of andere politiek besluit willen protesteren, geen vergunning mag geven? Kunnen ze thuis in hun eigen achtertuin ook. Of ergens op een weiland in de polder.

En republikeinen mogen niet demonstreren bij een koningshuis-evenement?
Het Malieveld is neutraal gebied.

En vooral bij grote evenementen moet je demonstreren (waar, wanneer en de manier waarop) per geval bekijken.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 13 november 2018 @ 13:11:09 #165
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_183121575
Gelukkig geven de users hier wél het goede voorbeeld. :')

Dit kan overigens prima in het centrale zp topic.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')