abonnement Unibet Coolblue
pi_183105907
Iets dat mij is opgevallen, ik ben boven de 30 en best in paniek, want ik ben bang dat ik altijd single zal blijven. MAAR hoe komt het dat vrouwen niet bang zijn? Ik date vrouwen van 30 t/m 37 jaar, had zelfs iemand van 39. Enkele waren gescheiden, maar geen 1 had kinderen. Maar geen van die vrouwen leek haast te hebben?! Ik als man vind het al erg dat ik een oude vader zal zijn (mocht het ooit gebeuren, wat ik niet verwacht), maar die vrouwen vinden het dus geen probleem dat ze oude moeder zullen zijn? Kan me voorstellen dat een hoop kinderen zich zullen schamen voor hun oma-moeder die ze komt ophalen op het schoolplein.

Ik zit net een filmpje van Michelle Obama te bekijken, die zegt dat ze op haar 34ste ivm haar leeftijd geen kinderen meer kon krijgen, dus moest het via IVF. Dat laatste is een dure (en pijnlijke) grap,

Je zou denken dat vrouwen boven de 30 minder eisen hebben. Nou dat is dus niet zo. Ze wachten nog steeds op een droomprins...

Zijn er hier vrouwen van 35+ die mij kunnen uitleggen hoe je zelfs op hogere leeftijd nog kieskeurig bent en geen haast hebt?

Bij voorbaat dank,

Kluun
Niet doen
pi_183105935
Kluun, ik begin me af te vragen of dit nou nog steeds een grap is.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_183105989
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 18:34 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Kluun, ik begin me af te vragen of dit nou nog steeds een grap is.
Bloedserieus, hier is het interview:

Niet doen
pi_183106114
Niet iedere vrouw wilt kinderen...
  maandag 12 november 2018 @ 18:42:05 #5
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183106131
Hoe dik of lelijk ze ook zijn, er is altijd wel een gast zoals jij die er alsnog overheen zou gaan.

Vrouwen weten dit en profiteren er maar al te graag van en daardoor is hun leven een lachertje.
Man of Steal.
pi_183106157
Omdat het ook weleens voorkomt dat hun droomman weer single is geworden 😉
pi_183106171
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2018 18:42 schreef SuperNeger het volgende:
Hoe dik of lelijk ze ook zijn, er is altijd wel een gast zoals jij die er alsnog overheen zou gaan.

Vrouwen weten dit en profiteren er maar al te graag van en daardoor is hun leven een lachertje.
Dit idd ook 👀
pi_183106189
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2018 18:42 schreef SuperNeger het volgende:
Hoe dik of lelijk ze ook zijn, er is altijd wel een gast zoals jij die er alsnog overheen zou gaan.

Vrouwen weten dit en profiteren er maar al te graag van en daardoor is hun leven een lachertje.
ONZIN! Ik trouw! Ik doe niet aan seks voor het huwelijk!!!!
Niet doen
pi_183106200
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 18:41 schreef Desmosedici het volgende:
Niet iedere vrouw wilt kinderen...
Dat geloof ik niet. Welke vrouw droomt er niet van het gezinsleven?
Niet doen
  maandag 12 november 2018 @ 18:45:50 #10
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183106224
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 18:44 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet. Welke vrouw droomt er niet van het gezinsleven?
op badoo staan er anders een hoop met "ik zal nooit kinderen willen"
Man of Steal.
pi_183106271
IVF is niet per se pijnlijk.
pi_183106289
Nou, wil geen kinderen dus dat scheelt een hoop.
pi_183106389
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 18:47 schreef Koettie het volgende:
Nou, wil geen kinderen dus dat scheelt een hoop.
Maar waarom niet? Jij wil nooit een baby verzorgen? Met een baby spelen?
Niet doen
pi_183106437
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 18:44 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet. Welke vrouw droomt er niet van het gezinsleven?
De vrouwen die geen kinderen willen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_183106510
Neem een zielig straatkindje mee uit India?
pi_183106548
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2018 18:52 schreef Morrigan het volgende:

[..]

De vrouwen die geen kinderen willen.
Dat kan niet! Elke vrouw wil toch moeder worden? Zal maar zo zijn dat vrouwen geen kinderen meer willen = einde aarde!
Niet doen
pi_183106611
Maar eerst verhuizen uit die zolderkamer van je, een baantje vinden, stabiele relatie kweken en dan pas denken aan kinderen :Y
Ik was hier...
pi_183106630
Niet elke vrouw heeft een kinderwens natuurlijk. Het is wel een absolute minderheid, maar ze zijn er wel :)

Daarnaast is het zo dat vrouwen best hoge eisen stellen aan mannen. Kijk bijvoorbeeld maar eens ''first dates'' van de NPO. Het zijn toch vaak de vrouwen die zeggen niet door te willen met de desbetreffende man. Vaker de vrouw dan de man in ieder geval.

Nu denk ik dat mannen sociaal gezien ook wel relatief gezien vaker vreemde vogels zijn dan vrouwen, die zijn toch vaak sociaal vaardiger. Maar je wordt als man denk ik best snel afgeschreven.

Zelf herken ik wel een beetje wat je zegt. Ik ben nu 29, en als ik mijn omgeving moet geloven, zijn er best wel wat vrouwen die mij leuk vinden. Objectief gezien ben ik denk ik ook best een goede catch die er prima uitziet, lang is en zijn zaken goed op orde heeft. Hoewel de (oppervlakkige) aandacht er wel degelijk is (aanspraak in kroegen e.d.) is het aantal vrouwen dat daadwerkelijk initiatief neemt best beperkt (ca. 1/2 keer per jaar dat een vrouw echt de moeite neemt om ergens mijn nummer te vragen en een WhatsApp gesprek te starten old).

Terwijl ik inderdaad best wat vrouwen tussen 28-35 ken die denk ik wel kinderen willen en waarbij de klok toch ook begint te tikken.
pi_183106692
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 18:33 schreef Kluun1985 het volgende:
Iets dat mij is opgevallen, ik ben boven de 30 en best in paniek, want ik ben bang dat ik altijd single zal blijven. MAAR hoe komt het dat vrouwen niet bang zijn? Ik date vrouwen van 30 t/m 37 jaar, had zelfs iemand van 39. Enkele waren gescheiden, maar geen 1 had kinderen. Maar geen van die vrouwen leek haast te hebben?! Ik als man vind het al erg dat ik een oude vader zal zijn (mocht het ooit gebeuren, wat ik niet verwacht), maar die vrouwen vinden het dus geen probleem dat ze oude moeder zullen zijn? Kan me voorstellen dat een hoop kinderen zich zullen schamen voor hun oma-moeder die ze komt ophalen op het schoolplein.

Ik zit net een filmpje van Michelle Obama te bekijken, die zegt dat ze op haar 34ste ivm haar leeftijd geen kinderen meer kon krijgen, dus moest het via IVF. Dat laatste is een dure (en pijnlijke) grap,

Je zou denken dat vrouwen boven de 30 minder eisen hebben. Nou dat is dus niet zo. Ze wachten nog steeds op een droomprins...

Zijn er hier vrouwen van 35+ die mij kunnen uitleggen hoe je zelfs op hogere leeftijd nog kieskeurig bent en geen haast hebt?

Bij voorbaat dank,

Kluun
Maar waar zouden ze haast mee hebben?

Kinderen? Waarom zou je die willen met iemand die totaal niet voldoet aan de eisen die je zou willen stellen aan de persoon waarmee je kinderen op de wereld wil zetten?

Relatie? Waarom zou je jezelf willen beperken tot een partner die het niet echt is voor jou, als je als alternatief met iedereen lol kan maken?
pi_183106853
Je doet net alsof je mega oud bent.

Mijn pa was 37 toen ik geboren werd, en ik heb nou nooit het idee gehad dat ik een bovengemiddeld oude pa had.

Maar verder lijkt het me heel logisch. Een gezin opbouwen is leuk, maar dit (geforceerd) met de verkeerde persoon doen lijkt me verschrikkelijk. Heb zelf ooit in een relatie gezeten waarin mijn gevoel voor haar niet echt was. Dat was achteraf gezien een eenzamere periode dan nu waarin ik single ben.
pi_183107067
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 18:50 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Maar waarom niet? Jij wil nooit een baby verzorgen? Met een baby spelen?
:')

Misschien helpt minder vooringenomenheid ook om minder bang te zijn :)
  maandag 12 november 2018 @ 19:28:31 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183107154
Dus het is helemaal niet waar, dat verhaal van vrouwen in de dertig met rammelende eierstokken die wanhopig op zoek zijn naar een vader voor hun kinderen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_183107181
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 18:44 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet. Welke vrouw droomt er niet van het gezinsleven?
Maar je Fapt toch wel??
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  Spellchecker maandag 12 november 2018 @ 19:29:34 #24
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_183107257
quote:
11s.gif Op maandag 12 november 2018 19:28 schreef Lienekien het volgende:
Dus het is helemaal niet waar, dat verhaal van vrouwen in de dertig met rammelende eierstokken die wanhopig op zoek zijn naar een vader voor hun kinderen?
Incels never get a break.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')