abonnement Unibet Coolblue
pi_183097705
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 11:48 schreef xzaz het volgende:

[..]

Natuurlijk racet hij wel tegen Max; waar komt deze onzin vandaan zeg. Als je gelapt bent en je bent sneller dan op dat nummer 1 race je gewoon tegen hem. Er zijn geen blauwe vlaggen ofzo.
Serieus. Verdiep je eens wat meer in de sport zou ik zeggen, want op deze manier maak je jezelf ronduit belachelijk.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183097706
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 11:48 schreef Kyran het volgende:

[..]

Probleem is dat Hamilton er nog steeds niet ver achter zat. Als hij had moeten liften in bocht 2 had dat minstens 0.5 seconden gekost. Daarna moest hij Ocon ook nog een keer inhalen en dat had ook weer makkelijk een seconde kunnen kosten en dus Hamilton in DRS zone kunnen brengen. Ik snap echt niet dat iemand hier de schuld bij Max kan leggen door Hamilton na te praten.

Hamilton heeft lekker makkelijk lullen, dit is nooit gebeurd bij hem en als het zou gebeuren zou hij en Mercedes gaan lopen janken totdat Ocon zijn licentie kwijt zou raken.
Hamilton na te praten? Ik weet niet eens wat Hamilton heeft gezegd. :')

Maar als Hamilton had gezegd dat Max zich professioneler op moet stellen, dan heeft ie gelijk. :)
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 november 2018 @ 11:50:22 #103
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_183097715
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 11:48 schreef xzaz het volgende:

[..]

Natuurlijk racet hij wel tegen Max; waar komt deze onzin vandaan zeg. Als je gelapt bent en je bent sneller dan op dat nummer 1 race je gewoon tegen hem. Er zijn geen blauwe vlaggen ofzo.
Je mag als achterliggen je zelf unlappen, maar niet "racen" vs. diegene die voor je ligt. Als hij in turn 1 had ingehaald was het prima, maar een gevecht aangaan in turn 2 was gewoon not done ... dit is letterlijk waaro mde stewards Ocon hebben gestraft, maar misschien weet jij het beter?
  maandag 12 november 2018 @ 11:50:50 #104
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_183097723
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 11:48 schreef xzaz het volgende:

[..]

Natuurlijk racet hij wel tegen Max; waar komt deze onzin vandaan zeg. Als je gelapt bent en je bent sneller dan op dat nummer 1 race je gewoon tegen hem. Er zijn geen blauwe vlaggen ofzo.
Die zijn er dan ik de volgende bocht, als je niet direct een gat van 3 sec slaat
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_183097724
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 11:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Hamilton na te praten? Ik weet niet eens wat Hamilton heeft gezegd. :')

Maar als Hamilton had gezegd dat Max zich professioneler op moet stellen, dan heeft ie gelijk. :)
Hamilton heeft gezegd dat Max voorzichtiger had moeten zijn in bocht 2. En dat is gelul van hem. Dat weet Hamilton zelf en dat weet Max ook.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183097736
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 11:47 schreef xzaz het volgende:

[..]

Natuurlijk is het de fout van Ocon daar is iedereen het over eens. Alleen is het aan de andere coureurs om daar mee om te gaan.
Dat betekent dus dat regels voor Mercedes niet gelden en dat de andere teams daar mee te dealen hebben.
Check it out
pi_183097759
quote:
15s.gif Op maandag 12 november 2018 11:49 schreef vosss het volgende:

[..]

Serieus. Verdiep je eens wat meer in de sport zou ik zeggen, want op deze manier maak je jezelf ronduit belachelijk.
Je probeert over te komen als een alwetende f1 maxfan. Jammer voor je, want je God faalt in het binnenslepen van een overwinning.

Rot toch op dat dit puur alleen bij Ocon ligt. Fanboy. Ocon had alle recht om de aanval in te zetten. En Verstappen had deze aanval gewoon moeten laten gebeuren. Simpel zat. Maar Max is helaas nog niet zo ver. Zal komende jaren wel komen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 november 2018 @ 11:52:55 #108
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_183097768
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2018 11:50 schreef vosss het volgende:

[..]

Hamilton heeft gezegd dat Max voorzichtiger had moeten zijn in bocht 2. En dat is gelul van hem. Dat weet Hamilton zelf en dat weet Max ook.
Natuurlijk klopt het wel een beetje wat Hamilton zegt. Max had alles te verliezen en Ocon niks, maar dat maakt de actie van Ocon niet minder dom of idioot. Je kan moeilijk rekening gaan houden met idiote acties, omdat hjij meer te verliezen hebt. Als ze dat gaan doen in F1 kunnen ze het beter meteen opdoeken.
pi_183097777
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2018 11:50 schreef vosss het volgende:

[..]

Hamilton heeft gezegd dat Max voorzichtiger had moeten zijn in bocht 2. En dat is gelul van hem. Dat weet Hamilton zelf en dat weet Max ook.
Hamilton is juist wel een racer die gevechten soms bewust niet aangaat. Dus dit is echt gelul.
pi_183097787
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 11:48 schreef Cherni het volgende:

[..]

Dus elke achterblijver mag enorme risico's nemen want ze hebben niets te verliezen. Ik heb Hamilton toch wel anders horen praten als het om achterblijvers gaat.
Max had die actie niet verwacht

Maar ook al had Okon die actie niet gemaakt dan was het gewoon al een risicovol stuk op de baan om in te halen

Max had daar zelf ook de fout in kunnen gaan

Ik weet zeker dat max het de volgende keer in zo een situatie anders gaat aanpakken als hij op pole rijdt
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 12 november 2018 @ 11:53:36 #111
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_183097790
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 11:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Je probeert over te komen als een alwetende f1 maxfan. Jammer voor je, want je God faalt in het binnenslepen van een overwinning.

Rot toch op dat dit puur alleen bij Ocon ligt. Fanboy. Ocon had alle recht om de aanval in te zetten. En Verstappen had deze aanval gewoon moeten laten gebeuren. Simpel zat. Maar Max is helaas nog niet zo ver. Zal komende jaren wel komen.
Tering, jij bent onwetend. :D
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_183097801
Was een leuke paddock pass.
pi_183097803
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 11:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Je probeert over te komen als een alwetende f1 maxfan. Jammer voor je, want je God faalt in het binnenslepen van een overwinning.

Rot toch op dat dit puur alleen bij Ocon ligt. Fanboy. Ocon had alle recht om de aanval in te zetten. En Verstappen had deze aanval gewoon moeten laten gebeuren. Simpel zat. Maar Max is helaas nog niet zo ver. Zal komende jaren wel komen.
Lees nog maar eens aandachtig het rapport van de stewards na dan....
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 november 2018 @ 11:54:41 #114
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183097808
Ben er klaar mee.

De trollen mogen weer naar VBL, dit topic gaat over 11 dagen weer open.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 november 2018 @ 20:30:18 #115
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')