abonnement Unibet Coolblue
pi_183076019
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 11:50 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Want? Het brandstofverbruik van die auto's is niet bekend?
Omdat je in de pits er weer gewicht bij kan doen zodat je weer aan het reglement voldoet. En dus een snelle ronde met een te lichte wagen kan rijden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_183076020
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 11:50 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Want? Het brandstofverbruik van die auto's is niet bekend?
Als ze 2x een tijd zetten in een sessie (wat normaal is) kan het zijn dat je eerste tijd het snelst is in een mogelijk te lichte auto. Als ze bij 2e run de auto zwaarder maken en na de sessie pas meten heb je geen correct beeld. Vandaar de random checks tussendoor.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_183076154
Regenrace *O*
pi_183076233
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 november 2018 23:23 schreef CrashO het volgende:

[..]

Jup. Niet eens een investigation. En later bij de interviews gaf Lewis de schuld aan Sirotkin :')
Ik vond het ook opmerkelijk om te zien dat Hamilton geen straf heeft gekregen. Blijkt dus zo te zijn dat zowel Hamilton en Sirotkin aan het aanzetten waren voor een hotlap. Sirotkin was dus ook nog niet in een hotlap en heeft er niks mee verloren. Dat zal wel de reden zijn waarom Hamilton geen straf krijgt, al heb ik er geen officiële reden voor gelezen. Zet het incident in ieder geval in een ander daglicht.

Edit: Ik dacht dat ik op de laatste pagina zat, inmiddels is mijn toevoeging al 10x genoemd. My bad.

[ Bericht 7% gewijzigd door MAJESTICS op 11-11-2018 12:15:55 ]
pi_183076716
Weer een mooie tijd voor de race :Y)
SOONY
pi_183076980
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2018 12:48 schreef DKUp het volgende:
Weer een mooie tijd voor de race :Y)
Race kijken met bord op schoot *O*
pi_183077599
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 08:02 schreef tja77 het volgende:

[..]

Als het Max was geweest was het natuurlijk puberaal gedrag, waarvoor meteen een gridstraf opgelegd moet worden om op die manier een signaal af te geven.
Ik vond Vettel gedurende de weegprocedure behoorlijk respectloos en opgefokt naar die stewards. Je hebt als coureur maar de aanwijzingen op te volgen. En als je gevraagd wordt je motor af te zetten, dan doe je dat.
Als het Verstappen was geweest was men hier nog steeds massaal Ziggo aan het nablaten over hoe ergerlijk die bureaucratische treuzelaars van de FIA en hoe lekker brutaal Verstappen wel niet is.

quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 08:34 schreef THEFXR het volgende:

[..]

lol. je hebt het over Vettel die whiting over de radio verrot schold. die gast heeft nergens respect voor.
Hij zei Fuck off Charlie toen die weer eens in het nadeel van Vettel verzaakte. Whiting zou gerespecteerd moeten worden als de onpartijdige en deskundige wedstrijdleiding. Maar hij is niet deskundig genoeg om vast te stellen dat de bandenwarmers er nog om zaten toen hij beweerde dat Mercedes naar buiten ging voor een bandenwissel in die ronde. Hij is net zo partijdig als welk ander lid van de Hamilton fanclub dan ook.

quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 00:15 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Het is geen vereiste dat als je in een outlap zit oid je dan niet op de racelijn mag rijden.

En zelfs al zou jij gelijk hebben, Sirotkin zat ook in een outlap. Dan zouden beiden niet op die lijn mogen zitten.

Coureurs worden gewaarschuwd als er iemand aankomt die sneller is, er komt geen bericht als de coureur achter hem ineens zonder reden versnelt. En natuurlijk moet er "gespiegeld" worden, maar op een circuit met hoge snelheid en grote snelheidsverschillen is het lastig om een goed overzicht te hebben
In Oostenrijk stond dat niet aan een gridstraf in de weg.

quote:
3s.gif Op zondag 11 november 2018 09:10 schreef vosss het volgende:

[..]

Vettel heeft hem niet uitgezet.

Gevalletje wel de melk horen klotsen maar niet weten waar de tepel hangt B-)
quote:
It was explained in the verdict that Vettel had indeed “eventually stopped the engine, although not at the time usually expected in the established procedure”.

This cleared him of one of the relevant charges.

However, the stewards continued in their explanation: “Once the weight was taken he did not wait for the officials to push the car off the scales, and while the Stewards accept that he may have misunderstood the indication from the official, he then refired the car and drove off the scales, which is not the procedure because it can damage the scales, which in this case it did.

“While no one was hurt by the scales being thrown out from behind the car, and while the Stewards accept that the driver did not drive off the scales in a reckless manner, the procedure is established exactly to prevent damage to the scales or a potentially dangerous situation, which is exactly what was caused.”
Ze hebben dus eigenlijk niks anders dan dat Vettel de instructies verkeerd zou hebben begrepen en hij niet de verkeerde instructie heeft gekregen.

Maar hij komt goed weg hoor....
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 11 november 2018 @ 14:01:58 #233
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_183077939
Pion omrijden, inrijden op een marshall... niet aan de procedure voldoen (hij moet er met de motor uit opgerold en afgerold worden).
Ja, hij komt weer straffeloos weg.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_183078002
Lekker weegschalen schieten..
https://streamable.com/6pzrx
Ajax Amsterdam
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 11 november 2018 @ 14:30:46 #235
408813 crew  trein2000
pi_183078391
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 14:01 schreef daNpy het volgende:
Pion omrijden, inrijden op een marshall... niet aan de procedure voldoen (hij moet er met de motor uit opgerold en afgerold worden).
Ja, hij komt weer straffeloos weg.
Dure weegschaal slopen niet te vergeten.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_183078824
In iedere sport is er wel wat op te merken op de leiding maar in de F1 spant het wel de kroon. Echt lachwekkend.
pi_183079057
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 13:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]

In Oostenrijk stond dat niet aan een gridstraf in de weg.
Je doelt op Vettel, neem ik aan? Hij kreeg een straf voor het ophouden van Sainz in zijn hotlap. Sirotkin zat in een outlap. Je vergelijkt appels met peren.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 11 november 2018 @ 15:29:36 #238
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_183079387
Hamilton heeft nu laten weten dat hij gisteren die woorden over Sirotkin niet had moeten zeggen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_183079574
Hamilton heeft er wel een handje van om uitspraken terug te nemen he.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 11 november 2018 @ 15:42:40 #240
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_183079605
Vermoedelijk komt het uit de koker van de PR. Hoorde net Sjek op Veronica zeggen dat de media er helemaal niets van snapt dat er geen straf uitgedeeld is.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_183080167
Deze snap ik wel, want hij kende de bandenproblemen van Sirotkin niet toen hij die uitspraak deed.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_183080198
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 15:10 schreef MAJESTICS het volgende:

[..]

Je doelt op Vettel, neem ik aan? Hij kreeg een straf voor het ophouden van Sainz in zijn hotlap. Sirotkin zat in een outlap. Je vergelijkt appels met peren.
kan wel zijn maar de actie was behoorlijk gevaarlijk. Je mag geen andere coureurs in gevaar brengen. Hotlap of niet.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183080424
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 16:15 schreef vosss het volgende:

[..]

kan wel zijn maar de actie was behoorlijk gevaarlijk. Je mag geen andere coureurs in gevaar brengen. Hotlap of niet.
Dat ben ik met je eens. Maar dan hebben we het over 'dangerous driving', waar wat mij betreft een case voor te maken is. Ik doel met bovenstaande post alleen op het appels met peren vergelijken van Weltschmerz, zoals wel vaker als het om Hamilton/Vettel gaat.
pi_183080539
Tijd voor Sky voorbeschouwing genot *O*
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 november 2018 @ 16:37:46 #245
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183080629
Ik vind dit echt een kuttijdstip eigenlijk _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_183080681
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 16:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind dit echt een kuttijdstip eigenlijk _O-
Dit ja. Net etenstijd, kinderen naar bed en koters die aanbellen voor sint Maarten. Doe mij maar 20:00 uur.
pi_183080702
Ik vind het wel lekker. Anderhalf potje voetbal en dan doorzappen naar F1. Prima besteding van een brakke zondag. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 11 november 2018 @ 16:43:33 #248
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183080715
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 16:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind dit echt een kuttijdstip eigenlijk _O-
Best wel ja. Rond etenstijd is altijd gedoe.
pi_183080853
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 16:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind dit echt een kuttijdstip eigenlijk _O-
Ik ook. Ik ben voor ochtend races. :Y
pi_183080872
Races om 07:00 _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')