abonnement Unibet Coolblue
pi_183059865
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 11:18 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

En de volgende stappen worden alweer gezet door het volgende groepje, kerstbomen zijn het volgende mikpunt, er zijn al scholen die geen kerstboom neerzetten 'om andersdenkenden niet te grieven'!

Of nederlanders gegrievd worden, is nooit zo belangrijk! Die mag je beledigen en achterstellen (terwijl je wel hun geld aanpakt), zo veel je maar wil!
Weer dat gezeur over kerstbomen.

Ben jij ook zo iemand die de rekening van het restaurant split omdat je niet voor een ander wilt betalen? En fietst, ''want dat is gratis en bewegen is gezond''

Jij denkt dat de saksische cultuur de enige juist is schijnbaar, en dat deze kosten wat het kost behouden moet blijven. ook in wijken waar nauwelijks nog autochtonen.

Niemand verplicht je om kerst of suikerfeest te vieren, dat is zo mooi aan dit landje ! :)
Doe wat je wilt, maar verandering is van alle tijden,
pi_183059868
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 12:31 schreef Nober het volgende:
Het begin van de burgeroorlog en op langere termijn de derde wereldoorlog?
Burgeroorlog? Wie tegen wie dan?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_183059902
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 12:34 schreef ZwolseVlag11 het volgende:
Niemand verplicht je om kerst of suikerfeest te vieren, dat is zo mooi aan dit landje ! :)
Wat apart van iemand die extreme activisten steunt die er werkelijk alles aan doen om het Sinterklaasfeest kapot te maken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 10 november 2018 @ 12:38:11 #54
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_183059908
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 november 2018 12:28 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Okee, niet letterlijk iedereen weet waar het mee te maken heeft. Jij o.a. dus niet, maar dat maakt niets uit hoor.
Als rechts persoon heb ik gewoon het heft in handen genomen, zodat ik niet hoef te huilen zoals al die verongelijkte posters in dit topic. Ik heb hard gestudeerd, gestruggeld maar een diploma gehaald. Diverse banen gehad en steeds als ik een kans zag een nieuwe baan gevonden en me nooit belemmerd daardoor gevoeld. Heb altijd vrouwen, ouderen of buitenlanders d'r uit gesolliciteerd, zeg maar. In mijn arbeidscarrière heb ik gewerkt met tientallen verschillende nationaliteiten en die hebben allemaal hun eigenaardigheden, maar overall is het prima werken (mits positieve insteek en respect) met al die nationaliteiten. Behalve dan met Koreanen, die zijn echt batshit crazy.

Heb gewoond in een huurflatje met diverse bewoners met diverse achtergronden en de een functioneerde wat beter dan de ander, maar overall geen problemen gehad, behalve dan af en toe met een verongelijkte tokkie-buurman, maar zelfs voor hem kan ik nog wel wat compassie opbrengen achteraf gezien. Ik heb op gunstige voorwaarden (met wat geluk) een eigen huis weten te kopen met daarbij spaargeld wat ik zuinig bij elkaar gespaard heb en woon weer in een wijk met allerlei verschillende nationaliteiten (ook veel Europees). Gaat hartstikke goed hier als je niet zo bang bent en gaat huilen om het minste of geringste.

Kortom, ik mag mezelf gelukkig prijzen dat ik in Nederland de kans heb gekregen om zo te leven. Af en toe schud ik meewarig mijn hoofd als de gemeente waar ik woon weer loopt te suffen of als ze in Den Haag weer idioot doen, maar over het algemeen heb ik het gevoel in een heel prettige omgeving te wonen.

Tot slot heb ik de afgelopen jaren diverse festivals bezocht maar ik heb nog nooit meegemaakt dat er een moslim een pistool trok en het publiek omver schoot.

En ohja, ik vind van de stamppotten boerenkool het minst lekker, ik vind hutspot en andijviestampot heel veel lekkerder, maar goed dat terzijde.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_183059926
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 12:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Wat apart van iemand die extreme activisten steunt die er werkelijk alles aan doen om het Sinterklaasfeest kapot te maken.
Ik ben zeker tegen demonstreren van die ''radicalen'' op een feest waar kinderen lopen.

Alleen vind ik wel dat sommige mensen in dit topic erg generaliserend over ''zwarten''
Ben zelf moluks, en iedereen is voor zwarte piet, en mijn buurmeisje uit Sri Lanka, is zwart en viert sinterklaas met zwarte piet.
pi_183059929
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 12:22 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Dan moet je naar Slavisch Europa vertrekken, want in alle andere landen spelen dezelfde problemen als in NL. Immigranten die de witte man een kopje kleiner willen maken.

En over dat 'hufter' mentaliteit, alsof dat ook in andere landen niet speelt of gewoon erger is?
Ga maar eens in een willekeurige stad in Zuid Amerika met een zilveren kettinkje lopen. No time dat je'm kwijt bent.

Ze hebben daar niet voor niks tralies voor de ramen.
Hier in Denemarken met de gesloten grenzen niet.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_183059936
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 november 2018 12:38 schreef Falco het volgende:

[..]

Als rechts persoon heb ik gewoon het heft in handen genomen, zodat ik niet hoef te huilen zoals al die verongelijkte posters in dit topic. Ik heb hard gestudeerd, gestruggeld maar een diploma gehaald. Diverse banen gehad en steeds als ik een kans zag een nieuwe baan gevonden en me nooit belemmerd daardoor gevoeld. Heb altijd vrouwen, ouderen of buitenlanders d'r uit gesolliciteerd, zeg maar. In mijn arbeidscarrière heb ik gewerkt met tientallen verschillende nationaliteiten en die hebben allemaal hun eigenaardigheden, maar overall is het prima werken (mits positieve insteek en respect) met al die nationaliteiten. Behalve dan met Koreanen, die zijn echt batshit crazy.

Heb gewoond in een huurflatje met diverse bewoners met diverse achtergronden en de een functioneerde wat beter dan de ander, maar overall geen problemen gehad, behalve dan af en toe met een verongelijkte tokkie-buurman, maar zelfs voor hem kan ik nog wel wat compassie opbrengen achteraf gezien. Ik heb op gunstige voorwaarden (met wat geluk) een eigen huis weten te kopen met daarbij spaargeld wat ik zuinig bij elkaar gespaard heb en woon weer in een wijk met allerlei verschillende nationaliteiten (ook veel Europees). Gaat hartstikke goed hier als je niet zo bang bent en gaat huilen om het minste of geringste.

Kortom, ik mag mezelf gelukkig prijzen dat ik in Nederland de kans heb gekregen om zo te leven. Af en toe schud ik meewarig mijn hoofd als de gemeente waar ik woon weer loopt te suffen of als ze in Den Haag weer idioot doen, maar over het algemeen heb ik het gevoel in een heel prettige omgeving te wonen.

Tot slot heb ik de afgelopen jaren diverse festivals bezocht maar ik heb nog nooit meegemaakt dat er een moslim een pistool trok en het publiek omver schoot.

En ohja, ik vind van de stamppotten boerenkool het minst lekker, ik vind hutspot en andijviestampot heel veel lekkerder, maar goed dat terzijde.
En je kijkt veel films, toch? Ook heel oude films en zo.
I´m back.
  zaterdag 10 november 2018 @ 12:40:36 #58
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_183059941
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 12:27 schreef ZwolseVlag11 het volgende:

[..]

Hoe jij buitenlandse mensen beschrijft als ´´zwarten´´ moet me denken dat je een of anderen gefrustreerde vrouw bent uit facking Sneek ofzo die een wit gezinnetje heeft en in een geheel wit gebied woont.. Nooit anderen culturen ontmoet of gezien, elke avond aardappels, etc
LOL !
Ik ben officieel een allochtoon van gemengd bloed. Mijn moeder is geboren in Azië en is absoluut niet blank. In mijn familie heb je dus mensen in diverse tinten bruin en blank.

Ik gebruik het woord * zwarten * omdat neger een woord is dat immers niet meer gebruikt mag worden, dat is tegenwoordig toch ook kwetsend ofzo ? :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 10 november 2018 @ 12:41:10 #59
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_183059951
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 12:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En je kijkt veel films, toch? Ook heel oude films en zo.
Dat klopt ook. Maar nu wordt het te persoonlijk allemaal :D
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_183059982
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 november 2018 12:38 schreef Falco het volgende:

[..]

Als rechts persoon heb ik gewoon het heft in handen genomen, zodat ik niet hoef te huilen zoals al die verongelijkte posters in dit topic. Ik heb hard gestudeerd, gestruggeld maar een diploma gehaald. Diverse banen gehad en steeds als ik een kans zag een nieuwe baan gevonden en me nooit belemmerd daardoor gevoeld. Heb altijd vrouwen, ouderen of buitenlanders d'r uit gesolliciteerd, zeg maar. In mijn arbeidscarrière heb ik gewerkt met tientallen verschillende nationaliteiten en die hebben allemaal hun eigenaardigheden, maar overall is het prima werken (mits positieve insteek en respect) met al die nationaliteiten. Behalve dan met Koreanen, die zijn echt batshit crazy.

Heb gewoond in een huurflatje met diverse bewoners met diverse achtergronden en de een functioneerde wat beter dan de ander, maar overall geen problemen gehad, behalve dan af en toe met een verongelijkte tokkie-buurman, maar zelfs voor hem kan ik nog wel wat compassie opbrengen achteraf gezien. Ik heb op gunstige voorwaarden (met wat geluk) een eigen huis weten te kopen met daarbij spaargeld wat ik zuinig bij elkaar gespaard heb en woon weer in een wijk met allerlei verschillende nationaliteiten (ook veel Europees). Gaat hartstikke goed hier als je niet zo bang bent en gaat huilen om het minste of geringste.

Kortom, ik mag mezelf gelukkig prijzen dat ik in Nederland de kans heb gekregen om zo te leven. Af en toe schud ik meewarig mijn hoofd als de gemeente waar ik woon weer loopt te suffen of als ze in Den Haag weer idioot doen, maar over het algemeen heb ik het gevoel in een heel prettige omgeving te wonen.

Tot slot heb ik de afgelopen jaren diverse festivals bezocht maar ik heb nog nooit meegemaakt dat er een moslim een pistool trok en het publiek omver schoot.

En ohja, ik vind van de stamppotten boerenkool het minst lekker, ik vind hutspot en andijviestampot heel veel lekkerder, maar goed dat terzijde.
Mijn hemel....wat een saai leventje
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  zaterdag 10 november 2018 @ 12:44:04 #61
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_183060003
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 12:43 schreef cempexo het volgende:

[..]

Mijn hemel....wat een saai leventje
Ja, kan kloppen. Heb jij dan wel eens meegemaakt dat je door een moslim omver geschoten werd op een festival als Roskilde ofzo?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 10 november 2018 @ 12:44:16 #62
74056 crew  ToT
pi_183060007
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 november 2018 12:25 schreef Twiitch het volgende:
Die pegida demonstraties worden door het hele land regelmatig verboden omdat men bang is voor ongeregeldheden. Laten we die KOZP demo's nu ook maar gaan verbieden dan.
Staat Pegida overigens ook op de terreurwatchlijst zoals KOZP?
pi_183060014
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 november 2018 12:41 schreef Falco het volgende:

[..]

Dat klopt ook. Maar nu wordt het te persoonlijk allemaal :D
Nee, ja, goed, daar kennen veel FOK!kers je toch van, lijkt me.
Maar verder eens met wat je zegt, zo zie ik het ook wel. Ik kom laatste jaar met heel veel mensen van diverse afkomsten in aanraking, ik heb geen negatief oordeel over die diversiteit. Sterker nog ik vind het eigenlijk veel aangenamer dan hoe ik eerder werkzaam was: steeds met hetzelfde clubje mensen.
I´m back.
pi_183060035
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 november 2018 12:44 schreef Falco het volgende:

[..]

Ja, kan kloppen. Heb jij dan wel eens meegemaakt dat je door een moslim omver geschoten werd op een festival als Roskilde ofzo?
Ikzelf ben hier nog geen moslim tegen gekomen.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_183060037
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 12:32 schreef JannekeC5 het volgende:

[..]

Exact, daar gaat het om: Beetje bij beetje willen Nederland naar hun hand zetten, dankzij die slappelingen in Den Haag kunnen ze gewoon hun gang gaan.
Dus goed dat er iets aan gedaan wordt, wat mij betreft me harde hand, de enige taal die ze begrijpen.
U bent tegen democratie?
1 + 1 = blauw
  zaterdag 10 november 2018 @ 12:47:22 #66
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_183060059
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 12:45 schreef cempexo het volgende:

[..]

Ikzelf ben hier nog geen moslim tegen gekomen.
Waar in Denemarken wonen de moslims dan? Het percentage moslims in Denemarken is min of meer gelijk aan dat van Nederland overigens.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 10 november 2018 @ 12:47:59 #67
74056 crew  ToT
pi_183060070
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 12:39 schreef ZwolseVlag11 het volgende:

[..]

Ik ben zeker tegen demonstreren van die ''radicalen'' op een feest waar kinderen lopen.

Alleen vind ik wel dat sommige mensen in dit topic erg generaliserend over ''zwarten''
Ben zelf moluks, en iedereen is voor zwarte piet, en mijn buurmeisje uit Sri Lanka, is zwart en viert sinterklaas met zwarte piet.
Mensen uit Tanzania hebben mij zelf ooit gevraagd Zwarte Piet voor hun kleine te spelen, en een ouder neefje van dat kind wilde zelfs meedoen: "Ik ben al zwart, dus hoef ik geen Schmink op te doen!"
Ja maar dan ben je wel erg herkenbaar voor je nichtje, jongen! _O-
Ook mensen uit Zuid Amerika wilden dat ik voor hun kindje langs kwam.

En een piepklein clubje hier in Nederland maar zeiken over dat het racistisch is en tegen de rechten van het kind in gaat omdat donkere kinderen door Zwarte Piet uitgesloten worden van het Sinterklaasfeest :')
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 10 november 2018 @ 12:48:44 #68
74056 crew  ToT
pi_183060085
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 12:40 schreef deedeetee het volgende:

[..]

LOL !
Ik ben officieel een allochtoon van gemengd bloed. Mijn moeder is geboren in Azië en is absoluut niet blank. In mijn familie heb je dus mensen in diverse tinten bruin en blank.

Ik gebruik het woord * zwarten * omdat neger een woord is dat immers niet meer gebruikt mag worden, dat is tegenwoordig toch ook kwetsend ofzo ? :P
Damn, dat wist ik niet eens! :D En jouw standpunten in dit soort discussies vind ik super! ^O^ _O_
pi_183060149
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 november 2018 12:47 schreef Falco het volgende:

[..]

Waar in Denemarken wonen de moslims dan? Het percentage moslims in Denemarken is min of meer gelijk aan dat van Nederland overigens.
Ik zou het niet weten.

Voor je informatie:
geaccepteerde asielzoekers: DK sept 2018: 123 en NL sept 2018 plm 3500. Daar zal het wel in zitten dat ik ze niet tegenkom.

[ Bericht 0% gewijzigd door cempexo op 10-11-2018 13:26:17 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  zaterdag 10 november 2018 @ 12:53:48 #70
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_183060153
Ben benieuwd of het er daadwerkelijk van komt en hoe de autoriteiten ermee omgaan.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 10 november 2018 @ 12:55:42 #71
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_183060178
quote:
Vechten voor Zwarte Piet in Den Helder



Felle voorstanders van Zwarte Piet willen geweld niet uit de weg gaan bij het tegenhouden van demonstranten van Kick Out Zwarte Piet bij de intocht in Den Helder op 17 november.

Ruim honderd van deze voorstanders hebben zich inmiddels georganiseerd en maken plannen in een whatsappgroep, waar de redactie van deze krant inzage in heeft gehad. Er wordt in die groep bijvoorbeeld gesuggereerd om voertuigen van tegenstanders in brand te steken en vuurwerk te gooien naar de demonstranten. Ook de Helderse burgemeester Schuiling moet het ontgelden, die deze week in een open brief opriep om de intocht vooral gezellig te houden.

De anonieme organisator die zich ’Warm Onthaal Jutter’ noemt, wil op vragen van deze krant niets zeggen, behalve ’Het is niet meer en niet minder dan een warm onthaal voor de mensen die een lange reis hebben afgelegd om naar ons mooie Den Helder te komen’.

Blokkade
Afgaande op het berichtenverkeer in de appgroep is het hun bedoeling om op zaterdag 17 november de gemeente Den Helder volledig af te grendelen door blokkades op de toegangswegen bij de Kooybrug (N99), en de N9 en Zanddijk aan de zuidkant van Julianadorp.

In de appgroep worden zitplaatsen in auto’s gevraagd en aangeboden voor het vervoer op die dag. Het lijkt voornamelijk te gaan om jongens en jonge mannen die zich er hebben verenigd. Van binnen en buiten Den Helder. Ook zouden leden van de harde kern van Ajax bij de actie betrokken zijn. Activisten van Kick Out Zwarte Piet zijn niet per se onder de indruk, zegt oud-inwoner van Den Helder Keke Baas (32), een van de mensen die willen demonstreren tegen Zwarte Piet.

Baas: ,,Ik heb het idee dat het vooral puberale grootspraak is en vraag me af of als puntje bij paaltje komt, het wel zo spannend wordt. En mochten ze echt geweld willen gebruiken, dan ga ik ervan uit dat wij op politiebegeleiding kunnen rekenen. We hebben recht op demonstratie. Het is ook helemaal niet de bedoeling om een kinderfeest te verpesten. Juist niet. We noemen het zelf ook niet per se een demonstratie tegen Zwarte Piet, maar voor een inclusief sinterklaasfeest. Ik snap dat zoveel mensen van Zwarte Piet houden. Ik ben zelf wit en heb ook Zwarte Piet gespeeld vroeger. Maar ben van gedachten veranderd toen ik naar Amsterdam verhuisde en een meer multiculturele vriendenkring kreeg. Steeds meer mensen zien gelukkig in dat Zwarte Piet een racistische karikatuur is. Dat proces is niet meer te stuiten.’’

Komende week overleggen de tegenstanders van de traditionele Piet over de invulling van hun actie, en of die inderdaad doorgaat. Zondag willen de voorstanders fysiek samenkomen om verdere plannen te maken. Hiervoor worden deelnemers eerst gescreend, omdat zij bang zijn dat bijvoorbeeld de politie of activisten van Kick Out Zwarte Piet zijn geïnfiltreerd in de appgroep. De oproep voor een fysiek treffen is dan ook persoonlijk gestuurd naar deelnemers in de app met de toevoeging ’alleen sturen naar bekenden, geen acab’ (all cops are bastards, een scheldwoord voor politie).

Veel sympathisanten roemen de succesvolle blokkade van de antipietendemonstranten vorig jaar voor de landelijke intocht in Dokkum. Het bericht dat voor die actie taakstraffen worden uitgedeeld wordt kwistig gedeeld, maar lijkt de voorstanders van Zwarte Piet niet op andere gedachten te brengen.

Op de facebookpagina van ’Warm Onthaal Kick Out Zwarte Piet Den Helder’ hebben inmiddels ruim vierhonderd mensen aangegeven deel te willen nemen aan de actie. Nog eens vijftienhonderd zeggen ’geïnteresseerd’ te zijn.

https://www.noordhollands(...)e-piet-in-den-helder
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_183060204
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 november 2018 12:55 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Daar gaat het bevoegde gezag dus wrs een stokje voor steken. En aangezien de plannen al uitgelekt zijn is dat niet eens zo moeilijk.
I´m back.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 10 november 2018 @ 12:58:02 #73
74056 crew  ToT
pi_183060214
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 november 2018 12:55 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

"Er wordt in die groep bijvoorbeeld gesuggereerd om voertuigen van tegenstanders in brand te steken en vuurwerk te gooien naar de demonstranten."

Ehhhh dat gaat toch ff een stap of 3 te ver! :X
  zaterdag 10 november 2018 @ 12:59:08 #74
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_183060235
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 november 2018 12:55 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Als er geweld gebruikt wordt is dat koren op de molen van KOZP, denk ik. Zie wat de bedenker van de protestacties erover zegt:

quote:
Het idee van de Freedom Ride in Meppel ontstond in een discussie die Mitchell Esajas en ik in Frankrijk hadden in de eerste helft van dit jaar. We brainstormden over de follow-up van de actie in Gouda en kwamen op de ervaringen in Amerika tijdens de burgerrechtenbeweging in de jaren zestig. Activisten gingen met bussen naar de brandhaarden in het Zuiden van de Verenigde Staten om te protesten tegen apartheid en racisme. Ze werden Freedom Riders genoemd genoemd omdat ze bereid waren om via burgerlijke ongehoorzaamheid het risico van een gewelddadige confrontatie op de koop te nemen. Het ging er hard aan toe in de VS omdat witte extremisten met knokploegen de Freedom Riders opwachten. Bussen werden in brand gestoken.
Het idee werkte. De Freedom Riders hebben een belangrijke bijdrage geleverd aan de val van het apartheidssysteem in Amerika.

Het idee van de Freedom Ride to Meppel werd overgenomen door Kick Out Zwarte Piet en verder uitgewerkt in een plan. Bij de nationale intocht in Meppel gaan activisten een brede mobilisatie op touw zetten om van overal in het land mensen naar meppel te halen om luidruchtig te protesteren tegen racisme. In Gouda ging het om een stil protest. Hier gaat het om een luid protest met het scanderen van leuzen, toeteren, zingen, schreeuwen etc. dat zal leiden tot een tegenmobilisatie van extreem rechts die met geweld het geweld de kop in zal willen drukken. Ook is er een grote kans dat de politie hetzelfde gaat doen. Om voorbereid te zijn op geweld zal KOZP trainingen geweldloos verzet organiseren om op basis van morele kracht de confrontatie aan te gaan met racisten.

http://www.starnieuws.com(...)dex/nieuwsitem/31464
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 10 november 2018 @ 12:59:13 #75
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_183060236
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 november 2018 12:58 schreef ToT het volgende:

[..]

"Er wordt in die groep bijvoorbeeld gesuggereerd om voertuigen van tegenstanders in brand te steken en vuurwerk te gooien naar de demonstranten."

Ehhhh dat gaat toch ff een stap of 3 te ver! :X
Mooi toch. Opbokken met die lui.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')