abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † maandag 12 november 2018 @ 12:21:52 #76
230491 Zith
pls tip
pi_183098296
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2018 12:20 schreef fathank het volgende:

[..]

De echte universa shill is nog steeds ondergedoken. vigen98.

Die kerel was net een digitale Tommy Teleshopping :')
Idd ja :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 12 november 2018 @ 12:23:07 #77
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183098319
Gelukkig is er nog Oyster/Pearl dat ons gouden bergen brengen _O_

64 GB decentralised storage voor 7 cent hoe kan dat nou geen succes worden _O_ _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 12 november 2018 @ 13:13:50 #78
131603 Afwazig
Serious business
pi_183099520
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 12:19 schreef Zith het volgende:

[..]

Maikuul die 6 cijfers euro had aan XVG en niet wilde verkopen 😎

Het Universa geshill hier tijdens ICO en Typisch die gelijk erna een paar maanden moest onderduiken 😎
ja hij ging wachten tot juni (lekker arbitrair ook). Wtf _O-
pi_183099989
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 06:04 schreef illusions het volgende:

[..]

Misschien wat meer background info? Wat is hetgeen je basht hier, dat iemand private keys heeft weten te bemachtigen? Is dat door laksheid van de account eigenaar gebeurd? Ik kan ook m'n ETH private keys laten slingeren, en dan zou ik weinig hoop hebben dat dat naar mij ("rightful owner") weer teruggekeerd zou worden.

EOS wordt veel gebashed, en er zal ook wel veel mis mee zijn, eigenlijk ga ik nooit zo diep op dat soort dingen in omdat ik alleen trade. Maar ben benieuwd wat dan toch die bottlenecks zijn.

Voor een #hodler best interessant lijkt me.
Het punt is dat er een arbiter is die on-chain met assets kan schuiven.

Stel jij verliest 1 Bitcoin door phising, dan zou je naar een "rechter" kunnen gaan en zeggen "hey ik ben opgelicht, kan je mijn BTC terugpompen?" en dan gaat er iemand naar kijken en die kan dan die Bitcoin bij de oplichter weghalen en naar jou terugbrengen.

Is natuurlijk wachten totdat dit fout gaat en de arbiter er een keertje naast zit.
pi_183100123
Dat artikel 2 alleen al, wat de fuck. Het is een distributed system, geen natiestaat die we hier opbouwen :') :') :') :')
  maandag 12 november 2018 @ 13:53:31 #82
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183100357
EOS is echt een pareltje. GTST in cryptospace _O-

ff zoeken of ik die Blockproducers skypemeeting-shitshow nog kan vinden

Dit is ook wel een geinige.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183100412
Zamfir slaat de spijker op de kop :P

VladZamfir twitterde op zaterdag 10-11-2018 om 12:36:45 it is nice to get stolen funds back, but is this governance process something EOS should be proud of? Who is Ben Gates? Where does his presumed authority come from? https://t.co/NMFZUIwocp reageer retweet
pi_183101268
Laatste keer dat ik het zeg boys; Gochain... man man man, wat een bizarre coin _O_
Lambo of Rekt
pi_183101329
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 14:36 schreef EggsTC het volgende:
Laatste keer dat ik het zeg boys; Gochain... man man man, wat een bizarre coin _O_
Ik heb niet het gevoel dat dit de laatste keer is dat je het zegt.
pi_183101385
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 14:39 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik heb niet het gevoel dat dit de laatste keer is dat je het zegt.


:D
Lambo of Rekt
pi_183101521
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2018 14:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:D
  maandag 12 november 2018 @ 15:02:10 #88
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183101767
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 14:36 schreef EggsTC het volgende:
Laatste keer dat ik het zeg boys; Gochain... man man man, wat een bizarre coin _O_
maar 10x sneller dan ethereum

kun je beter universa pakken die doet 20k tps
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 12 november 2018 @ 15:02:29 #89
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_183101775
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 14:36 schreef EggsTC het volgende:
Laatste keer dat ik het zeg boys; Gochain... man man man, wat een bizarre coin _O_
Wat is Gochain? Wat doet Gochain? En waarom zou ik het laatste beetje spaargeld van mijn dochtertje erin moeten gooien?
Hmz...
  † In Memoriam † maandag 12 november 2018 @ 15:20:22 #90
230491 Zith
pls tip
pi_183102092
quote:
15s.gif Op maandag 12 november 2018 15:02 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Wat is Gochain? Wat doet Gochain? En waarom zou ik het laatste beetje spaargeld van mijn dochtertje erin moeten gooien?
Met GoChain is het mogelijk om alle Ethereum smart contracts, tools en wallets te gebruiken op een nieuw netwerk. Daarmee is de drempel om van het ene netwerk naar het andere over te stappen weggenomen, en de potentiële markt gigantisch.

De missie van GoChain is om de markt van een snel, energiezuinig, en kostenefficiënt netwerk te voorzien. De nadruk ligt daarbij op decentraliteit (door te forceren om nodes in verschillende landen te draaien), snelheid (vanaf 1300 transacties per seconde), en energie (energieverbruik tot 1000 keer lager dan Bitcoin en Ethereum).

Het team achter GoChain bestaat voornamelijk uit techneuten. Dat is goed om te zien, aangezien tegenwoordig veel bedrijven worden opgestart zonder drijvende kracht van een development team. Na de livegang van het netwerk ligt de nadruk op het uitbreiden van de mogelijkheden van smart contracts, en het verder verhogen van de transactiesnelheid.

[ Bericht 6% gewijzigd door Zith op 12-11-2018 15:25:58 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 12 november 2018 @ 15:29:16 #91
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183102300
Ah ETH-killer numero 3048 dus. ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 12 november 2018 @ 16:01:14 #92
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_183103083
quote:
8s.gif Op maandag 12 november 2018 15:20 schreef Zith het volgende:

[..]

Met GoChain is het mogelijk om alle Ethereum smart contracts, tools en wallets te gebruiken op een nieuw netwerk. Daarmee is de drempel om van het ene netwerk naar het andere over te stappen weggenomen, en de potentiële markt gigantisch.

De missie van GoChain is om de markt van een snel, energiezuinig, en kostenefficiënt netwerk te voorzien. De nadruk ligt daarbij op decentraliteit (door te forceren om nodes in verschillende landen te draaien), snelheid (vanaf 1300 transacties per seconde), en energie (energieverbruik tot 1000 keer lager dan Bitcoin en Ethereum).

Het team achter GoChain bestaat voornamelijk uit techneuten. Dat is goed om te zien, aangezien tegenwoordig veel bedrijven worden opgestart zonder drijvende kracht van een development team. Na de livegang van het netwerk ligt de nadruk op het uitbreiden van de mogelijkheden van smart contracts, en het verder verhogen van de transactiesnelheid.

Maar goed dat ik geen dochtertje heb, anders was ze haar spaargeld wel kwijt.
Hmz...
pi_183103301
quote:
15s.gif Op maandag 12 november 2018 15:02 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Wat is Gochain? Wat doet Gochain? En waarom zou ik het laatste beetje spaargeld van mijn dochtertje erin moeten gooien?
Gochain;

100% ETH compatible
Zijn sinds maart uit de ICO, hebben nu al een veel beter netwerk dan ETH
1300TPS op mainnet already
Betalen via Telegram werkt al, whatsapp zijn ze mee bezig
Microsoft Azure koppeling is al in bedrijf
Eerste 5 ICO's lopen
Het team is van wereldformaat.
De fee's voor transacties; 0,000002$

Ik zou zeggen, lees dit ook eens;
Binance review Gochain

Sinds maart uit de ICO, ze hebben belachelijk veel voor elkaar in die korte periode, incl Binance / Bittrex listing. Next gen smart contracts komt eraan.

Dit is Ethereum 3.0.

You heard it here. Gochain, is de verrassing van de volgende bullrun, mark the words, screenshot this. 8 cent is een KOOPJE.

Laatste shill van mijn kant :P Niet zeggen dat je het gemist hebt dus achteraf.

En als klap op de vuurpijl;
Ze missen geen deadlines, ze deliveren... sterker nog ze OVERdeliveren, ze bouwen meer dan dat ze announcen en dat lukt tot nu toe heel aardig.

[ Bericht 3% gewijzigd door EggsTC op 12-11-2018 16:16:33 ]
Lambo of Rekt
pi_183103335
quote:
3s.gif Op maandag 12 november 2018 15:29 schreef Rossdale het volgende:
Ah ETH-killer numero 3048 dus. ^O^
Nee, de enige die ETH op dit moment al op ALLE fronten verslaat afgezien van de aantallen transacties. Maar dat gaat snel veranderen als ETH niet met Scalability oplossingen komt, de shitshow van Vitalik, laatst was er weer ophef om.
Lambo of Rekt
pi_183104683
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 16:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee, de enige die ETH op dit moment al op ALLE fronten verslaat afgezien van de aantallen transacties. Maar dat gaat snel veranderen als ETH niet met Scalability oplossingen komt, de shitshow van Vitalik, laatst was er weer ophef om.
Deze comment laat toch wel pijnlijk zien hoe weinig je ervan af weet :(
pi_183104726
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:22 schreef KapBak het volgende:

[..]

Deze comment laat toch wel pijnlijk zien hoe weinig je ervan af weet :(


Enlighten me
Lambo of Rekt
pi_183104829
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Enlighten me
Een PoA zoals Gochain draait bestaat er echt allang voor Ether.

Oh wacht PoA is omgevormd naar proof or reputation. Maar dit is niet permissionless, de value proposition van Ethereum (en Bitcoin) zit hem er juist in dat iedereen een node kan draaien, dat kan bij Gochain niet want je moet door een centraal systeem heen -> "apply to run a node". Dan kan je niet zo goed AWS gebruiken of EOS.

Daardoor is het ook een appels met peren vergelijking om Ethereum en Gochain te vergelijken. Ethereum kan heel eenvoudig 1.5 miljoen TPS aan maar dan ben je niet permissionless en decentraal meer. De uitdaging zit hem er juist in om een dat wel te zijn en dan nog schaalbaar te zijn. Gochain kiest in de scalability trillema gewoon ervoor om permissionless op te geven voor schaalbaarheid, prima, maar dan kan je het niet vergelijken met een netwerk dat wel permissionless is.

Als ik een groep ondernemingen was en Gochain wilde gebruiken zou ik gewoon even samenkomen en een consortium chain draaien.
pi_183104854
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:32 schreef KapBak het volgende:

[..]

Een PoA zoals Gochain draait bestaat er echt allang voor Ether.

Oh wacht PoA is omgevormd naar proof or reputation. Maar dit is niet permissionless, de value proposition van Ethereum (en Bitcoin) zit hem er juist in dat iedereen een node kan draaien, dat kan bij Gochain niet want je moet door een centraal systeem heen -> "apply to run a node". Dan kan je niet zo goed AWS gebruiken of EOS.

Daardoor is het ook een appels met peren vergelijking om Ethereum en Gochain te vergelijken. Ethereum kan heel eenvoudig 1.5 miljoen TPS aan maar dan ben je niet permissionless en decentraal meer. De uitdaging zit hem er juist in om een dat wel te zijn en dan nog schaalbaar te zijn. Gochain kiest in de scalability trillema gewoon ervoor om permissionless op te geven voor schaalbaarheid, prima, maar dan kan je het niet vergelijken met een netwerk dat wel permissionless is.

Als ik een groep ondernemingen was en Gochain wilde gebruiken zou ik gewoon even samenkomen en een consortium chain draaien.
Niets is 100% decentraal, dus; Deze comment laat toch wel pijnlijk zien hoe weinig je ervan af weet :(
Lambo of Rekt
pi_183104868
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Niets is 100% decentraal, dus; Deze comment laat toch wel pijnlijk zien hoe weinig je ervan af weet :(
Permissionless en permissioned is een verschil.

Iedereen kan een Ethereum node draaien, niet iedereen kan een Gochain node draaien. Dat is een trade off (die prima verdedigbaar is he) maar die je vergeet te vermelden in je posts en dat is niet echt eerlijk :P
pi_183104882
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:35 schreef KapBak het volgende:

[..]

Permissionless en permissioned is een verschil.

Iedereen kan een Ethereum node draaien, niet iedereen kan een Gochain node draaien. Dat is een trade off (die prima verdedigbaar is he) maar die je vergeet te vermelden in je posts en dat is niet echt eerlijk :P
Het doet er ook niet echt toe, want ook ETH is niet decentraal, simple as that.
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')