abonnement Unibet Coolblue
pi_183039879
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:11 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Mijn gedachten precies.

Iemand die met een mes op jou of je collega afkomt mag je toch gelijk neerschieten? Dat is toch niet buitenproportioneel? :?
Soms is met een mes zwaaien al genoeg, zoals hier in Utrecht aan paar jaar geleden is gebeurt. Sommeren om mes neer te leggen, en bij geen reactie meteen schieten om te doden. Niet dat dat nou de standaard zou moeten zijn, maar eerst drie keer op je laten insteken is weer het andere uiterste.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183040265
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:01 schreef Hathor het volgende:

[..]

Om er zeker van te zijn dat dat stuk stront nooit meer op straat komt, daar kan je toch niks op tegen hebben? De Australiers kiezen ervoor om hem te verwonden en dus jarenlang te moeten verzorgen in een cel met de kans dat hij ooit weer vrij komt, een hele slechte keus als je het mij vraagt. In zulk soort gevallen is de Amerikaanse aanpak stukken beter.
Direct 2 kogels in de borst en één door zijn hoofd.
pi_183040281
En we hebben de foto's en video's; https://www.dailymail.co.(...)l-bursts-flames.html






´
pi_183040463
Aanslag is opgeëist door ISIS.
pi_183040512
Police said he and his family members were known to counter-terrorism.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_183040590
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:46 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ze zitten overal tegenwoordig.

In Nederland wonen er 40.000 en voelt 68 procent zich (heel) sterk Somaliër.

Taalproblemen, slechte schoolprestaties, armoede en een laag opleidingsniveau en veel werkeloosheid.

95 procent van de Somalische migranten is moslim en voelt zichzelf daardoor ook vaker persoonlijk gediscrimineerd.

Het grootste deel van de wél werkende Somaliërs heeft geen vaste baan of een klein baantje van minder dan twaalf uur in de week.

52% leeft al langere tijd van bijstandsuitkering.
Klopt. Dat is om mij heen ook wel te zien. Ze zwerven altijd over straat, stinken een uur in de wind en spreken veelal slecht Engels.
pi_183040877
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 10:50 schreef Infection het volgende:

[..]

Volgens mij ligt Australië toch echt verder weg hoor. Overigens is het ook nog eens een stuk moeilijker om Australië binnen te komen.
Nederland ligt verder van Aus, dan Somalië van Aus ligt. Dus als Nlers er hun kunnen verhuizen, waarom Somaliers niet.
  vrijdag 9 november 2018 @ 13:14:25 #33
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_183040943
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2018 10:32 schreef Infection het volgende:

[..]

Wtf doet een Somaliër überhaupt in Australië. :')
Tortuga zat al vol.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_183041804
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:11 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Nederland ligt verder van Aus, dan Somalië van Aus ligt. Dus als Nlers er hun kunnen verhuizen, waarom Somaliers niet.
Nou, hier kom je een stukje makkelijker binnen en hoef je niet een hele oceaan over te steken.
pi_183041828
Gelukkig kunnen die Somaliërs helemaal niks. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_183041898
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:11 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Nederland ligt verder van Aus, dan Somalië van Aus ligt. Dus als Nlers er hun kunnen verhuizen, waarom Somaliers niet.
Nederlanders die daar naar toe vertrokken zijn, zijn doorgaans ondernemers en zetten een eigen bedrijf op en voegen ook daadwerkelijk wat toe aan de samenleving, Somaliers zijn lamzakken die nergens wat aan toevoegen, behalve aan de misdaadstatistieken. Zoek de verschillen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183041942
En dit immigratiebeleid wilde Wilders dus ook.
pi_183043885
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:04 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nederlanders die daar naar toe vertrokken zijn, zijn doorgaans ondernemers en zetten een eigen bedrijf op en voegen ook daadwerkelijk wat toe aan de samenleving, Somaliers zijn lamzakken die nergens wat aan toevoegen, behalve aan de misdaadstatistieken. Zoek de verschillen.
Het is jammer dat ik van FOK niet mag zeggen wat ik daar op wil zeggen. Ook al klopt dat gewoon wel.
pi_183044531
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2018 10:32 schreef Infection het volgende:

[..]

Wtf doet een Somaliër überhaupt in Australië. :')
Handje ophouden en teren van andermans belastingcenten.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_183044547
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 16:14 schreef HSG het volgende:

[..]

Handje ophouden en teren van andermans belastingcenten.
Ben wel benieuwd hoe hij überhaupt het land binnen gekomen is.
pi_183044565
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2018 16:15 schreef Infection het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd hoe hij überhaupt het land binnen gekomen is.
Ik ook wat zo'n dobberboot wordt lastig.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  vrijdag 9 november 2018 @ 18:13:33 #42
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_183046330
Jammer dat hij niet door een vrouwelijke agent neergeschoten is.

Hoop dat hij onderweg naar het ziekenhuis nog flink geleden heeft en geen pijnstilling heeft gekregen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_183047255
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:42 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Het is jammer dat ik van FOK niet mag zeggen wat ik daar op wil zeggen. Ook al klopt dat gewoon wel.
Joh lekker schijt hebben. Gooi het eruit *O*
pi_183047345
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 19:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Joh lekker schijt hebben. Gooi het eruit *O*
:*
pi_183047392
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 19:09 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

:*
Ah toe nou -O-
pi_183047457
Kon ie geen werk vinden. :'(
pi_183047504
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:42 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Het is jammer dat ik van FOK niet mag zeggen wat ik daar op wil zeggen. Ook al klopt dat gewoon wel.
Dan zal het wel rabiate onzin zijn.
Maar maak van je hart geen moordkuil....
pi_183047526
Gewoon hele familie uitzetten net zoals Israël dat aanpakt.
pi_183047547
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:42 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Het is jammer dat ik van FOK niet mag zeggen wat ik daar op wil zeggen. Ook al klopt dat gewoon wel.
Wat het ook is dat je erover wil zeggen, ik zal er ongetwijfeld mijn reet mee afvegen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183047740
The knife-wielding Somali terrorist who was shot dead by police after crashing a car on Melbourne's Bourke Street and setting it on fire, before stabbing three men, one fatally, has been named as Mohamed Khalif.
The lone wolf attacker also goes by the name of Hassan Shire

> Khalif's 21-year-old brother, Ali Khalif Shire Ali, was arrested in November of 2017 in relation to an alleged foiled terror attack in Federation Square, also in the heart of Melbourne.<

[Daily Mail]
´
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')