abonnement Unibet Coolblue
pi_183056806
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 16:19 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ik dump het hier maar gewoon. Het ging zo goed bij mij, ik ben inmiddels sinds augustus weer 10 kilo kwijt. Alleen een uurtje geleden mijn relatie van 8.5 jaar verbroken dus nu maar kijken hoe ik dit en afvallen ga aanpakken :{
He balen :{

Dooddoener, en makkelijker gezegd dan gedaan, etc etc.... probeer toch een beetje balans te vinden en schiet niet door naar een van de twee uitersten; waarbij de ene uiterste is dat je bijna niets meer eet van verdriet en jezelf ongezond uithongert (mijn zusjes neiging als haar relatie weer eens was uitgegaan) of juist uit emotie alles weer eten wat los en vastzit, vreetbuien, etc etc...

Hoop dat je gewoon lekker de trend kan doorzetten ondanks alles. Zo zonde om het weg te gooien wat je al hebt bereikt ondanks dat dit natuurlijk een kutsituatie is! Probeer om te denken dat wat er met je relatie gebeurd is, je niet compleet 100% zelf in de hand hebt en daar geen volledige controle over hebt. Daar heb je immers twee partijen voor nodig.

Maar het eten en je gewicht onder controle houden... ben je in full control. En dat kun je ^O^

Hier gaat het lekker...

83,1. wat betekent dat ik de -40 kg grens heb doorbroken *O*

Vetpercentage zit nu zo rond de 15% (voor zover ik dat heel nauwkeurig kan vaststellen met mijn weegschaal, maar goed).

Mijn personal trainer wil me richting de 80 kg hebben en onder die 15% waarna de focus weer gaat liggen op aankomen.

In spiermassa wel te verstaan :Y)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_183056879
Wat goed Luna *O*

Gisterenavond was geen goede avond. Zoals voorspelt te veel wijntjes :D geen hoofdpijn nu dus dat is wel weer fijn.

Lijstje:
O: Griekse yoghurt met honing
L: bonenburger
T: 2 mandarijntjes
D: gestoofde rendangballetjes met paksoi en rijst
T: 2 speciaal biertjes en als het nog past een afgewogen bakje chips
pi_183056916
Bij diėtiste geweest. Soort dagmenu gekregen. Op maandag voortaan boodschappen met m'n begeleider en op dinsdag koken met m'n begeleider. Nu kijken of we nog iets kunnen regelen met sporten met een begeleider, en anders maar zelf over de drempel stappen en gaan.

Bij diėtist (smiddags en met kleren aan) 126. Over 2 weken ongeveer weer afspraak, ben benieuwd.
pi_183056954
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 09:04 schreef Pizzapuntje het volgende:
Bij diėtiste geweest. Soort dagmenu gekregen. Op maandag voortaan boodschappen met m'n begeleider en op dinsdag koken met m'n begeleider. Nu kijken of we nog iets kunnen regelen met sporten met een begeleider, en anders maar zelf over de drempel stappen en gaan.

Bij diėtist (smiddags en met kleren aan) 126. Over 2 weken ongeveer weer afspraak, ben benieuwd.
Goed dat je hulp vraagt! Heel erg veel succes :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183056971
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 09:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Goed dat je hulp vraagt! Heel erg veel succes :*
Dankjewel, ondertussen ook bezig om proberen te regelen dat ik snel aan de gang kan met emotieregulatie therapie. En ik heb een lichtlamp in leen van de psychiater voor stemming, ben benieuwd.

Er wordt iig aan dingen gewerkt :)
pi_183056984
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 16:19 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ik dump het hier maar gewoon. Het ging zo goed bij mij, ik ben inmiddels sinds augustus weer 10 kilo kwijt. Alleen een uurtje geleden mijn relatie van 8.5 jaar verbroken dus nu maar kijken hoe ik dit en afvallen ga aanpakken :{
Knuffel! Ken het, half jaar geleden m'n relatie vanuit haar kant beėindigd na 2,5 jaar. Geef jezelf tijd :*
  zaterdag 10 november 2018 @ 09:13:43 #107
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183056995
Hier gaat het ook weer beter (ondanks de pepernootjes) er is al weer een weekendje weg kilo af.. nu weer doorzetten.. ;) komende week ben ik gewoon lekker thuis dus kan ik me aan mn doelen gaan zetten
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183056997
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 09:10 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Dankjewel, ondertussen ook bezig om proberen te regelen dat ik snel aan de gang kan met emotieregulatie therapie. En ik heb een lichtlamp in leen van de psychiater voor stemming, ben benieuwd.

Er wordt iig aan dingen gewerkt :)
Je bent echt heel erg goed bezig! Ik ben zo trots op jou :* Zet hem op

Ik hoop dat de lamp je een beetje gaat helpen... Stemming maakt zoveel uit in je leven.. Succes
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183057695
Vanochtend was er eindelijk wat vanaf. Dus, yay.

Lijstje:
O: Halfvolle vanille yoghurt met een halve banaan, mandarijntje en blauwe bessen
L: Twee boterhammen met kipfilet en komkommer
D: Tartaartje met bloemkool in kaassaus

Tussendoortjes zie ik nog wel.

Voor de rest vandaag een beetje in en om het huis rommelen. Niets spannends.
pi_183059246
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 08:50 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

He balen :{

Dooddoener, en makkelijker gezegd dan gedaan, etc etc.... probeer toch een beetje balans te vinden en schiet niet door naar een van de twee uitersten; waarbij de ene uiterste is dat je bijna niets meer eet van verdriet en jezelf ongezond uithongert (mijn zusjes neiging als haar relatie weer eens was uitgegaan) of juist uit emotie alles weer eten wat los en vastzit, vreetbuien, etc etc...

Hoop dat je gewoon lekker de trend kan doorzetten ondanks alles. Zo zonde om het weg te gooien wat je al hebt bereikt ondanks dat dit natuurlijk een kutsituatie is! Probeer om te denken dat wat er met je relatie gebeurd is, je niet compleet 100% zelf in de hand hebt en daar geen volledige controle over hebt. Daar heb je immers twee partijen voor nodig.

Maar het eten en je gewicht onder controle houden... ben je in full control. En dat kun je ^O^

Hier gaat het lekker...

83,1. wat betekent dat ik de -40 kg grens heb doorbroken *O*

Vetpercentage zit nu zo rond de 15% (voor zover ik dat heel nauwkeurig kan vaststellen met mijn weegschaal, maar goed).

Mijn personal trainer wil me richting de 80 kg hebben en onder die 15% waarna de focus weer gaat liggen op aankomen.

In spiermassa wel te verstaan :Y)
Nice! Hoelang heb je daar uiteindelijk nu over gedaan?

En eens wbt emmyemmy, is gigantisch kut natuurlijk na 8.5jr maar wel een goede kans ook om die link tussen emotie en eten te minimaliseren.

Hier een beetje slechte week gehad, wel gesport maar wilde niet echt lukken want eten ging ruk door kaakontsteking. Kijken of het vandaag wel een beetje goed gaat.
Moet sowieso wat gaan doen aan beter inplannen van eten voor trainen wil ik de 100kg benchpress nog halen dit jaar.

Pull-up was gek genoeg niet echt het doel maar die lukt al wel vanuit net niet compleet gestrekt. Nu lijkt dat niet bijzonder, maar 2 weken geleden woog ik dus 119kg :@ toen ik bij dokter me moest wegen. Dat is dus +4 sinds ik in juli weer begon met sporten.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_183060130
Ben half oktober 2017 begonnen, dus in net geen 13 maanden.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_183062418
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 12:52 schreef LuNaTiC het volgende:
Ben half oktober 2017 begonnen, dus in net geen 13 maanden.
Ik heb ongelooflijk veel bewondering voor jou
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183062706
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 15:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik heb ongelooflijk veel bewondering voor jou
Dankje, maar ik geloof dat het allemaal relatief is!

Ja het was en is hard werken, en het kost een dosis zelfdisicipline, maar ik denk dat iedereen het kan die er echt voor wil gaan, de knop om kan zetten, discipline kan tonen, hulp durft te vragen/te zoeken en als je ‘brutally honest’ tegen jezelf kan en durven zijn.

Heb gewoon gemerkt dat afvallen een trucje is met enkele simpele basisbeginselen en als je je daar eenmaal aan weet te houden en in een positieve flow komt dat je dan heel veel kunt bereiken. Daarmee wil ik overigens niets mee bagatelliseren over hoe moeilijk het is en kan zijn, en voor de een meer dan de ander. Heb ook mn hele leven gejojood en het moet nu eerst ook maar blijken dat ik stabiel blijf.

Maar die knop moet wel een keer om.

En wat ik met relatief bedoelde... volg maar eens het IG-account van @davidgoggins en luister vooral ook eens de podcast van Joe Rogan waar ie jn voor komt. Ultramarathon renner, houder van meest aantal pull up record, nog meer van dat soort zieke shit en die kwam ook uit een situatie van veels te dik en zwaar.

Is altijd wel weer iemand meer waarvoor je respect kan hebben maar uiteindelijk moet je vooral proberen om je door zo iemand te laten inspirireren. Want uiteindelijk geloof ik heel erg in wat Jordan B Peterson zegt (heb hem hier al eens eerder gepost):

It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_183062967
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 15:33 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Dankje, maar ik geloof dat het allemaal relatief is!

Ja het was en is hard werken, en het kost een dosis zelfdisicipline, maar ik denk dat iedereen het kan die er echt voor wil gaan, de knop om kan zetten, discipline kan tonen, hulp durft te vragen/te zoeken en als je ‘brutally honest’ tegen jezelf kan en durven zijn.

Heb gewoon gemerkt dat afvallen een trucje is met enkele simpele basisbeginselen en als je je daar eenmaal aan weet te houden en in een positieve flow komt dat je dan heel veel kunt bereiken. Daarmee wil ik overigens niets mee bagatelliseren over hoe moeilijk het is en kan zijn, en voor de een meer dan de ander. Heb ook mn hele leven gejojood en het moet nu eerst ook maar blijken dat ik stabiel blijf.

Maar die knop moet wel een keer om.

En wat ik met relatief bedoelde... volg maar eens het IG-account van @davidgoggins en luister vooral ook eens de podcast van Joe Rogan waar ie jn voor komt. Ultramarathon renner, houder van meest aantal pull up record, nog meer van dat soort zieke shit en die kwam ook uit een situatie van veels te dik en zwaar.

Is altijd wel weer iemand meer waarvoor je respect kan hebben maar uiteindelijk moet je vooral proberen om je door zo iemand te laten inspirireren. Want uiteindelijk geloof ik heel erg in wat Jordan B Peterson zegt (heb hem hier al eens eerder gepost):

[ afbeelding ]
Ja, maar niet iedereen kan dat. Dus schoffel je prestatie niet onder het kleed.
Dat jojoėn ken ik, als je daar de truc van uit weet te vinden ;) Deel hem (ik heb alles tussen de 125 en 40 gewogen, en weer heen en terug).

Dank je wel voor het delen van je inspiratie... Jij bent nu de inspiratie voor mij :*
En dit topic vind ik een enorme inspiratie...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183063224
Ben er ook echt wel blij mee en trots op! Maar ik denk dat ik het toch fundamenteel oneens ben met ‘niet iedereen kan dat’. Op uitzonderingen nagelaten dan zou iedereen met de juiste hulp en instelling het kunnen (misschien in een ander tempo en hoeveelheid, but that’s not the point).

Denk ik dan. Nogmaals niemand te willen beledigen bij wie het minder goed of helemaal niet lukt. Of het willen bagatelliseren. Iedere situatie is anders en de omstandheden maken het voor de een moeilijker dan voor een ander. Toch geloof ik dat er bijna geen omstandigheid is waardoor je dit écht niet voor elkaar kan krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door LuNaTiC op 10-11-2018 16:07:56 ]
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_183063307
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 16:01 schreef LuNaTiC het volgende:
Ben er ook echt wel blij mee en trots op! Maar ik denk dat ik het toch fundamenteel oneens ben met ‘niet iedereen kan dat’. Op uitzonderingen nagelaten dan zou iedereen met de juiste hulp en instelling het kunnen (misschien in een ander tempo en hoeveelheid, but that’s not the point).

Denk ik dan. Nogmaals niemand te willem beledigen bij wie het minder goed of helemaal niet lukt. Of het willem bagatelliseren. Iedere situatie is anders en de omstandheden maken het voor de een moeilijker dan voor een ander. Toch geloof ik dat er bijna geen omstandigheid is waardoor je dit écht niet voor elkaar kan krijgen.
Naja... Buiten de discipline zijn er soms ook medische oorzaken waardoor het niet lukt. En sowieso, die wilskracht, het geduld.... dat heeft niet iedereen. Niet iedereen is even sterk.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183063436
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 16:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Naja... Buiten de discipline zijn er soms ook medische oorzaken waardoor het niet lukt. En sowieso, die wilskracht, het geduld.... dat heeft niet iedereen. Niet iedereen is even sterk.
Medische oorzaken zijn dan van die zaken die onder de uitzonderingen vallen. En hoeveel van die oorzaken bepalen uiteindelijk écht je gewicht. Denk dat er niet heel veel overblijven.

En het qua geduld/wilskracht... ook hier wil ik weer absoluut niet te kort door de bocht gaan en mensen voor het hoofd stoten, dus wat ik nu zeg heeft vooral betrekking op mezelf en iedereen mag daar zn eigen conclusies uit trekken en besluiten om dit wel of niet te extrapoleren naar buiten: ik was iemand die het ook gooide op dat ik slechte zelfdisicipline had, niet mentaal sterk genoeg om het voor elkaar te krijgen en vol te houden.

Nou het is me nu dus wel gelukt (alleen wordt het volhouden nu de laatste testcase denk ik) dus ergens zal ik toch wel meer discipline en doorzettingsvermogen hebben dan ik dacht. Ben ik mentaal sterker dan ik dacht en uiteindelijk fysiek ook tot meer in staat dan ik dacht.

Ik zie dan niet in dat dat een soort eeuwige staat is bij iemand waar je niets aan kunt veranderen. Maar nogmaals, dit ben ik en wil dit niet op iedereen projecteren.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_183063573
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 16:13 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Medische oorzaken zijn dan van die zaken die onder de uitzonderingen vallen. En hoeveel van die oorzaken bepalen uiteindelijk écht je gewicht. Denk dat er niet heel veel overblijven.

En het qua geduld/wilskracht... ook hier wil ik weer absoluut niet te kort door de bocht gaan en mensen voor het hoofd stoten, dus wat ik nu zeg heeft vooral betrekking op mezelf en iedereen mag daar zn eigen conclusies uit trekken en besluiten om dit wel of niet te extrapoleren naar buiten: ik was iemand die het ook gooide op dat ik slechte zelfdisicipline had, niet mentaal sterk genoeg om het voor elkaar te krijgen en vol te houden.

Nou het is me nu dus wel gelukt (alleen wordt het volhouden nu de laatste testcase denk ik) dus ergens zal ik toch wel meer discipline en doorzettingsvermogen hebben dan ik dacht. Ben ik mentaal sterker dan ik dacht en uiteindelijk fysiek ook tot meer in staat dan ik dacht.

Ik zie dan niet in dat dat een soort eeuwige staat is bij iemand waar je niets aan kunt veranderen. Maar nogmaals, dit ben ik en wil dit niet op iedereen projecteren.
Wauw... dat zijn veel disclaimers ;) Ik zie niks waarbij iemand voor het hoofd gestoten kan worden.

Naja... ik zit zelf met de antidepressivum en antipsychoticum die me enorm dik hebben gemaakt (voor de zekerheid minder eten en alsnog aankomen). Het lukt me nu om op gewicht te blijven en ik hoop binnenkort wat af te vallen (en nee, het is geen excuus, ik moet gewoon wat harder mijn best doen en onderneem hier ook stappen in). Ik heb vandaag het regiem weer aangezet na de opname.

Maar ik snap je instelling wel. Er zijn genoeg mensen die wel klagen en niks veranderen. En met dat betreft ben ik het helemaal met je eens. Willen is kunnen ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183063739
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 16:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wauw... dat zijn veel disclaimers ;) Ik zie niks waarbij iemand voor het hoofd gestoten kan worden.
Het blijft een gevoelig onderwerp en deze topicreeks loopt al erg lang, en ik weet dat de oudgedienden hier alles al hebben langs zien komen, ook deze discussie, dus ik doe mn best om mn woorden zorgvuldig te kiezen :P

quote:
Naja... ik zit zelf met de antidepressivum en antipsychoticum die me enorm dik hebben gemaakt (voor de zekerheid minder eten en alsnog aankomen). Het lukt me nu om op gewicht te blijven en ik hoop binnenkort wat af te vallen (en nee, het is geen excuus, ik moet gewoon wat harder mijn best doen en onderneem hier ook stappen in). Ik heb vandaag het regiem weer aangezet na de opname.
Nahja dat soort uitzonderingen dus. Maar uit nieuwsgierigheid (oprecht want ik weet niet precies hoe het werkt): van de medicijnen an sich kom je toch niet per se echt aan in vet? Of is de uitwerking van de medicijnen op je hersenen en psyche dat er voor zorgt dat je meer eetlust hebt en dus meer gaat eten, of is het puur vanuit een depressie dat je dan moet eten van jezelf? (Is het dan niet zo dat dan juist zou moeten worden onderdruk door de antidepressiva?).

Het is dat ik mn vriendin nu niet naast me op de bank heb zitten anders had ik het haar even gevraagd (psychiater, handig ;))

Snap overigens wel dat hoe minder goed je in je vel zit (zowel lichamelijk maar al helemaal geestelijk) dat dat het afvallen erg bemoeilijkt.

Het lullige is alleen dat de meeste mensen die willen afvallen minder lekker in hun vel zitten 8)7 wat dat betreft moet je toch beginnen met die negatieve spiraal te doorbreken en stapje voor stapje naar boven te werken ;)

quote:
Maar ik snap je instelling wel. Er zijn genoeg mensen die wel klagen en niks veranderen. En met dat betreft ben ik het helemaal met je eens. Willen is kunnen ;)
Eens ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_183063888
Ik miep in de PM verder ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 10 november 2018 @ 19:19:44 #121
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183066760
Vanmorgen matige dag. Smiddags geslapen ter compensatie :+

Maar enorm de neiging om uit te gaan (wilde gister al zuipen, maar niet gedaan).
Dus kijken wag het vanavond wordt. Heb zin om me op te tutten en te gaan. Hopelijk ga ik niet en anders proberen heeeeel rustig aan te doen met de drank.
pi_183066953
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 19:19 schreef Cue_ het volgende:
Vanmorgen matige dag. Smiddags geslapen ter compensatie :+

Maar enorm de neiging om uit te gaan (wilde gister al zuipen, maar niet gedaan).
Dus kijken wag het vanavond wordt. Heb zin om me op te tutten en te gaan. Hopelijk ga ik niet en anders proberen heeeeel rustig aan te doen met de drank.
Waarom zou je niet uit mogen? Het is weekend, je leeft een keer... Je kan toch ook gewoon thee of water drinken als je geen alcohol wil
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183067004
Oke... beetje een prestatie; vandaag wel tussendoortjes gehad, zoals de diėtist zei en wel avondeten gehad. Ook al wilde ik dat skippen ivm het eten van tussendoortjes. Eventjes streng zijn voor mezelf en kiezen om goed voor mezelf te zorgen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 10 november 2018 @ 19:27:04 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183067084
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 19:24 schreef ChildoftheStars het volgende:


Waarom zou je niet uit mogen? Het is weekend, je leeft een keer... Je kan toch ook gewoon thee of water drinken als je geen alcohol wil
Als ik an de fris of thee moet, kan ik net zo goed niet uitgaan. Dus alcohol gaat hand in hand daarmee bij mij.

Kan wel met minder, maar blijft lastig.
pi_183067157
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 19:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als ik an de fris of thee moet, kan ik net zo goed niet uitgaan. Dus alcohol gaat hand in hand daarmee bij mij.

Kan wel met minder, maar blijft lastig.
Ow... ik ben niet echt een stapper... dus even verkeerd ingeschat
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')