abonnement Unibet Coolblue
pi_182888717
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:00 schreef M1stral het volgende:
De wens is de vader van de gedachten. Kan jij wel alleen zijn?
Ik heb al zo lang geen relatie gehad, dat je je beter kunt afvragen of ik wel samen kan zijn met iemand. ;)

Dat van die wens is wel zo natuurlijk, ik zie alles misschien wat gekleurd nu.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  donderdag 1 november 2018 @ 23:22:56 #27
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_182888989
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:04 schreef Salina het volgende:
Zijzelf is trouwens ook principieel, voor zover ik haar ken althans.

Vast. maar niet erg nobele principes als je achter de rug van je partner hem zwart loopt te maken en eerst nieuwe schoenen zoekt voordat je je oude hebt weggegooid.
Maar goed een gewaarschuwd mens telt voor 2. Je zal nooit weten of ze bij je blijft omdat ze gek op je is of omdat het volgende paar schoenen zich nog niet heeft aangediend.

Ik zou eens vragen waarom ze zo graag een relatie wil als ze zoveel alleen-tijd nodig hebt.
Het is dat je zegt dat ze werkt anders zou geldschieter me als eerste in gedachten opkomen. :@
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_182888990
Ze is slap. Ik zou niks willen met een meid die in een relatie blijft met een kerel die niet goed voor haar (en elkaar) is. Geen eigenwaarde.
pi_182889022
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 16:51 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Toetrokken als in verleden tijd? Er is weer wat meer afstand gekomen of..?
We hebben elkaar ontmoet op een vakantie, waar zij zonder vriend van genoot. Vakantie is weer ten einde helaas, dus nu minder contact. Ze woont in een andere stad, niet ver weg trouwens. Zodoende "toetrokken".

Ze heeft echt tegen mij - en tegen anderen - nauwelijks iets echt positiefs verteld over die vriend, behalve dat hij haar tot meerdere keren terug wilde en dat hij "werkte aan hun relatie".
Echt, veel gekleurde bril-selecteren zat daar niet bij.

Ik vind het echt een leuke, lieve meid, maar zoals ik het hier nu allemaal teruglees lijkt het toch alsof er een iets ander beeld naar voren komt. Ik begrijp wel dat ze op jullie nu anders overkomt dan zoals ik haar heb meegemaakt.

Overigens is er helemaal niets gebeurd tussen ons, buiten de gesprekken en de - vermeende - klik. Ik weet geeneens wat ze van mij vindt! Misschien ziet ze me helemaal niet als relatiemateriaal, kan ook natuurlijk.

Trouwens grappig wat je schreef over wat haar tegen houdt om haar relatie te stoppen. En mijn "rol" daar in.
Het was namelijk zij die mij ervan overtuigde om niet te lang te blijven hangen in mijn huidige baan (omdat ik daar geen plezier van heb) en mij stimuleerde om iets anders te zoeken.

[ Bericht 10% gewijzigd door Salina op 01-11-2018 23:35:21 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_182889172
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:22 schreef Cockwhale het volgende:
Ze is slap. Ik zou niks willen met een meid die in een relatie blijft met een kerel die niet goed voor haar (en elkaar) is. Geen eigenwaarde.
Dit kan misschien kloppen. Ik vind haar een lieve, eerlijke meid, maar misschien wel wat onzeker of inderdaad, met weinig eigenwaarde.

Haar vorige vriendjes gingen vreemd, deze niet; misschien vind ze dat al vooruitgang.
Ik zou niet zeggen dat die vriend niet goed voor haar is, maar het klonk zoals zei het beschreef niet echt super allemaal.

Wel bedankt voor de eerlijke reacties allemaal; geeft me weer wat meer inzicht. Ik denk dat ik het de komende weken gewoon wat laat zakken en dan over een paar weken kijk of mijn gevoel er dan nog is. Dan kan ik het eventueel altijd nog "warm houden" indien gewenst.

Zoals eerder gezegd, ikzelf zal nooit iets beginnen met een meid die al in een relatie zit. Zo ben ik gewoon niet. Het zijn nu even gewoon de verliefde gevoelens die mij doen twijfelen en mijmeren en die mij dit topic deden openen. ;)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  vrijdag 2 november 2018 @ 00:58:58 #31
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_182890099
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:07 schreef Salina het volgende:

[..]

Ik heb al zo lang geen relatie gehad, dat je je beter kunt afvragen of ik wel samen kan zijn met iemand. ;)

Dat van die wens is wel zo natuurlijk, ik zie alles misschien wat gekleurd nu.
Dat eerste is natuurlijk geen antwoord op de vraag. Alleen willen of kunnen zijn is een wezenlijk verschil met alleen zijn buiten het willen of kunnen om.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_182890911
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:57 schreef zarGon het volgende:
Wat je gaat doen, ligt aan jou karakter, wensen, normen en waarden. Alleen jij kunt beslissen welke richting je op wil; jij gaat ook de gevolgen dragen.

Gepaste afstand bewaren en laten voor wat het is
Je kunt netjes zijn en de gepaste afstand bewaren. Je accepteert dat ze bezet is en laat het voor wat het is. Aangezien jullie 'vrienden' zijn, en jij meer wil dan vriendschap, laat je contact verwateren. Op deze manier kwel je jezelf het minst, maar omdat je minder weet wat er speelt, kun mis je wellicht je kans later.

Gepaste afstand bewaren en het contact warm houden
Je kunt netjes zijn en de gepaste afstand bewaren. Je accepteert dat ze bezet is en laat het voor wat het is, voor nu. Je houdt het contact warm, laat merken dat je interesse hebt in haar, maar neemt geen stappen om haar jouw gewenste kant op te duwen. Op deze manier vergroot je dat haar relatie door jou toedoen kapot gaat (je zorgt bij haar voor twijfels/gevoelens), of wellicht gaat ze zelfs vreemd (wanneer ze het niet uit durft te maken of wil maken).

Fuck gepaste afstand, je verhoogt het contact en laat haar twijfelen
Het maakt jou geen fuck uit of ze wel of geen relatie heeft, het gaat erom dat jij haar wil en dat jij de betere keus bent. Je verhoogt het contact tussen jullie, flirt nog meer, laat duidelijk maken dat je interesse hebt. Op deze manier zorg je er sneller voor dat haar relatie echt kapot gaat en dat ze verder met jou gaat. Dit kan onaangenaam worden als ze later toch weer haar twijfels heeft, blabla.

Fuck gepaste afstand, je verhoogt het contact en je bent duidelijk in wat je wil
Je gaat actief haar relatie verneuken door negatief over haar partner te praten en geeft haar de emotionele aandacht die ze nodig heeft. Je palmt haar in, duwt haar weg van haar partner en op een zwak moment sla je toe. Je laat het niet van haar relatie of haar partner afhangen en ook niet van haar; je neemt wat je wil. Maakt jou niet uit of ze daarvoor de relatie uitmaakt en of ze wel of niet vreemgaat. En hoop je dat karma je goedgezind blijft.
^O^

Probeer kiest Gepaste afstand bewaren en het contact warm houden
"Pools are perfect for holding water"
pi_182895650
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:24 schreef Salina het volgende:

[..]

We hebben elkaar ontmoet op een vakantie, waar zij zonder vriend van genoot. Vakantie is weer ten einde helaas, dus nu minder contact. Ze woont in een andere stad, niet ver weg trouwens. Zodoende "toetrokken".

Ze heeft echt tegen mij - en tegen anderen - nauwelijks iets echt positiefs verteld over die vriend, behalve dat hij haar tot meerdere keren terug wilde en dat hij "werkte aan hun relatie".
Echt, veel gekleurde bril-selecteren zat daar niet bij.
Superpositief dat hij haar terug wil ja. En dat hij wel eraan werkte, maar dan nog niets positiefs kunnen noemen wat dat dan is. Klinkt niet erg waarderend, plus opvallend afwezig lijkt me dan ook de wij. Als in wij werken aan onze relatie.

quote:
Ik vind het echt een leuke, lieve meid, maar zoals ik het hier nu allemaal teruglees lijkt het toch alsof er een iets ander beeld naar voren komt. Ik begrijp wel dat ze op jullie nu anders overkomt dan zoals ik haar heb meegemaakt.
Kleine nuance, hoe ik haar nu interpreteer is op basis van wat jij hier wel vertelt. Ik lees niet zozeer waar jij nou dat leuke en lieve echt op baseert behalve zo een gevoelsmatige klik, maar wel veel negatiefs over haar vriend en relatie. Wat ik moeilijk als leuk en lief kan zien, zeker als jij de positie van haar vriend ambieert. Aan de andere kant passen jullie misschien in dat opzicht juist bij elkaar :P

quote:
Overigens is er helemaal niets gebeurd tussen ons, buiten de gesprekken en de - vermeende - klik. Ik weet geeneens wat ze van mij vindt! Misschien ziet ze me helemaal niet als relatiemateriaal, kan ook natuurlijk.

Trouwens grappig wat je schreef over wat haar tegen houdt om haar relatie te stoppen. En mijn "rol" daar in.
Het was namelijk zij die mij ervan overtuigde om niet te lang te blijven hangen in mijn huidige baan (omdat ik daar geen plezier van heb) en mij stimuleerde om iets anders te zoeken.
Bij een ander kan het zoveel makkelijker te duiden zijn ja.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:32 schreef Salina het volgende:

[..]

Dit kan misschien kloppen. Ik vind haar een lieve, eerlijke meid, maar misschien wel wat onzeker of inderdaad, met weinig eigenwaarde.

Haar vorige vriendjes gingen vreemd, deze niet; misschien vind ze dat al vooruitgang.
Ik zou niet zeggen dat die vriend niet goed voor haar is, maar het klonk zoals zei het beschreef niet echt super allemaal.
Je kent die kerel en zijn kant ook helemaal niet, dus beter inderdaad om dat oordeel niet te vellen. Ik zou in dit soort situaties standaard doorvragen naar wat er dan wel positief is en leuk is aan zo iemand en de relatie daarmee. Soms hebben mensen het simpelweg niet door wat voor een beeld ze schetsen van hun geliefde tegenover anderen en met een stukje bewustwording (wat soms wat langer duurt, patroon ditdat) kun je een beetje kijken of dat naïviteit is of dat ze daadwerkelijk zo willen en kunnen denken over hun partner. Met naïviteit die zich aanpast lijkt het me stukken beter werken dan iemand die er ok mee blijft om een ander zo weg te blijven zetten. Je zet vraagtekens bij of zij jou wel als potentiële partner zou kunnen zien, maar vergeet zelf met zo een tactiek niet ook om kritisch te blijven kijken. Leuk en lief is leuk, maar hoeft geen goede partner te maken in het algemeen of voor jou in het bijzonder.

quote:
Wel bedankt voor de eerlijke reacties allemaal; geeft me weer wat meer inzicht. Ik denk dat ik het de komende weken gewoon wat laat zakken en dan over een paar weken kijk of mijn gevoel er dan nog is. Dan kan ik het eventueel altijd nog "warm houden" indien gewenst.

Zoals eerder gezegd, ikzelf zal nooit iets beginnen met een meid die al in een relatie zit. Zo ben ik gewoon niet. Het zijn nu even gewoon de verliefde gevoelens die mij doen twijfelen en mijmeren en die mij dit topic deden openen. ;)
Als je alleen op basis van die verliefde gevoelens dit contact zou willen onderhouden, dan is zo een bedenkperiode niet verkeerd denk ik. Aan de andere kant zou je natuurlijk ook sowieso het contact kunnen onderhouden, omdat het klikt en er wellicht een vriendschap en een reisgenootje uit zou kunnen voortkomen. En omdat jij van jezelf weet dat je die grens van hun relatie sowieso niet wil overgaan, dan weet je waar je staat zolang zij nog in die relatie blijft. Dan heb je weinig te verliezen en een vriendschap te winnen, waarbij je haar ook zonder uitzicht op d'r broekje evengoed kan ondersteunen in het ontwikkelen van meer eigenwaarde enzo terwijl je het ook gewoon leuk hebt. Dat ze ook goed genoeg kan zijn zonder dat jij of iemand anders per se haar partner moet zijn. Voor jou misschien een uitgebreider netwerk met wat meer gelijkgestemden als je vaker in haar buurt afspreekt. (Wie weet heeft ze een leuke vriendin die single is)
Maar beter bouw je dat dan wel op positiviteit en wat jullie vriendschappelijk delen en niet op de begripvolle toehoorder om haar negatieve shizzle kwijt te kunnen. Balans ditdat.

Benieuwd hoe dit zich verder gaat ontwikkelen, dus zou het leuk vinden als je nog eens een update komt geven :)
  vrijdag 2 november 2018 @ 13:22:57 #34
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182897124
Bij zoiets kan je altijd het beste bedenken hoe jij je zou voelen als jij in de schoenen zou staan van haar huidige partner. Sta stil bij die gevoelens. ''Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.''

Het klinkt een beetje alsof je toch onbewust op zoek bent naar redenen waarom ze beter af zou zijn bij jou. Vrijwel elke relatie heeft soms wel wat dipjes en bijna iedereen wil wel eens klagen over zijn of haar partner. Je zegt dat je niet die vriend wil zijn die telkens dat soort verhalen te horen krijgt, maar je staat het wel elke keer toe. Grote kans dat ze wel degelijk goede verhalen heeft, maar die bewaart voor andere mensen. Bij jou krijgt ze waarschijnlijk ook nog eens het gevoel dat ze gewild is (want ze heeft echt wel door dat jij iets voelt - zoiets voelen veel vrouwen wel aan), dus extra bonus.

Ik zou je ook aanraden om gewoon wat afstand te nemen. Je zegt haar relatie niet te willen saboteren. Dat zijn goede intenties :) Als je dat echt niet wil doen dan is afstand nemen wel de beste optie. Niet geforceerd aan haar gaan vertellen waarom je wat meer afstand neemt, maar laat het gewoon wat verwateren. Zoek zelf minder contact, stel je wat minder beschikbaar voor haar ''ik ben even niet happy met m'n partner'' praatjes, etc.

En wat velen voor mij al hebben aangegeven: bedenk je dat ze dit ook zal doen als het even wat minder zou gaan tussen jullie....zou jij dat dan fijn vinden?

Succes ermee in ieder geval!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator vrijdag 2 november 2018 @ 15:16:46 #35
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182899641
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2018 13:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
Bij zoiets kan je altijd het beste bedenken hoe jij je zou voelen als jij in de schoenen zou staan van haar huidige partner. Sta stil bij die gevoelens. ''Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.''

Het klinkt een beetje alsof je toch onbewust op zoek bent naar redenen waarom ze beter af zou zijn bij jou. Vrijwel elke relatie heeft soms wel wat dipjes en bijna iedereen wil wel eens klagen over zijn of haar partner. Je zegt dat je niet die vriend wil zijn die telkens dat soort verhalen te horen krijgt, maar je staat het wel elke keer toe. Grote kans dat ze wel degelijk goede verhalen heeft, maar die bewaart voor andere mensen. Bij jou krijgt ze waarschijnlijk ook nog eens het gevoel dat ze gewild is (want ze heeft echt wel door dat jij iets voelt - zoiets voelen veel vrouwen wel aan), dus extra bonus.

Ik zou je ook aanraden om gewoon wat afstand te nemen. Je zegt haar relatie niet te willen saboteren. Dat zijn goede intenties :) Als je dat echt niet wil doen dan is afstand nemen wel de beste optie. Niet geforceerd aan haar gaan vertellen waarom je wat meer afstand neemt, maar laat het gewoon wat verwateren. Zoek zelf minder contact, stel je wat minder beschikbaar voor haar ''ik ben even niet happy met m'n partner'' praatjes, etc.

En wat velen voor mij al hebben aangegeven: bedenk je dat ze dit ook zal doen als het even wat minder zou gaan tussen jullie....zou jij dat dan fijn vinden?

Succes ermee in ieder geval!
Ik ben het vrijwel met de gehele post eens (zoals bijna altijd :P ) behalve dan met het dikgedrukte stukje.

Immers, TS wil helemaal geen vrienden zijn. TS is tot over zijn oren verliefd en grijpt elke mogelijkheid om contact met haar te hebben aan. Die meid weet écht wel dat TS verliefd op haar is. Zoals je zegt, vrouwen voelen dat aan.

Echter, TS wordt/is op deze manier die jongen waar ze zo goed mee kon praten, waren alle mannen maar zoals hij....behalve dan dat zij niet met zo'n gozer samen is, en tot nu toe ook geen stappen onderneemt om met TS samen te zijn.

Met andere woorden, tot nu toe blijft ze bij haar vriend en roeptoetert ze een hoop tegen TS, die maar al te graag luistert. Ik zou juist wél zeggen van:

"hey, beppie, luister eens, allemaal leuk en aardig, maar ik ben niet je vriendin of je zus, ik heb geen zin in dit soort verhalen de hele tijd. Ik heb interesse in je, en niet als vrienden, dus ik wil dit soort verhalen ook niet de hele tijd horen, daar heb je je vriendinnen voor. Ik ben er als je een fatsoenlijke relatie wil hebben in plaats van een relatie waarbij je de behoefte hebt om daar de hele tijd over te klagen, dus je weet me te vinden als je zo ver bent. Misschien dat ik tegen die tijd nog interesse heb".

Ja, prima, hij zegt dan dat hij interesse heeft in haar, wat je eigenlijk 'nooit als eerste' mag zeggen, maar het is niet zo dat deze meid dat niet al láng weet, dus hij zegt niets nieuws. Daarbij wil TS helemaal geen vrienden zijn, maar voor zijn gevoel is het beter als niets.

Slecht plan imho. Zeg dan waar het op staat, vertel haar dat ze haar geklets met haar vriendinnen moet doen, en dat ze bij hem moet wezen als ze een fatsoenlijke relatie wil, maar dat hij geen zin heeft in dat geouwehoer de hele tijd. Wees een beetje een vent. Zeg waar het op staat, kom uit voor je mening/gevoel, en neem een beetje de leiding.

Als die meid dan op welke manier ook afhaakt dan heeft TS direct zijn antwoord op de vraag hoe zij hem ziet, want dan had ze hoe dan ook al geen interesse, en dan is het beter dat TS dat weet, want dan had hij haar nooit gekregen. Maar TS is een verliefde bakvis, en die zal vals 'vriendschappelijk' contact met haar beter vinden dan helemaal niets, en zolang hij die mindset blijft houden gaat er niets veranderen aan deze situatie.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 2 november 2018 @ 15:22:16 #36
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182899746
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik ben het vrijwel met de gehele post eens (zoals bijna altijd :P ) behalve dan met het dikgedrukte stukje.

Immers, TS wil helemaal geen vrienden zijn. TS is tot over zijn oren verliefd en grijpt elke mogelijkheid om contact met haar te hebben aan. Die meid weet écht wel dat TS verliefd op haar is. Zoals je zegt, vrouwen voelen dat aan.

Echter, TS wordt/is op deze manier die jongen waar ze zo goed mee kon praten, waren alle mannen maar zoals hij....behalve dan dat zij niet met zo'n gozer samen is, en tot nu toe ook geen stappen onderneemt om met TS samen te zijn.

Met andere woorden, tot nu toe blijft ze bij haar vriend en roeptoetert ze een hoop tegen TS, die maar al te graag luistert. Ik zou juist wél zeggen van:

"hey, beppie, luister eens, allemaal leuk en aardig, maar ik ben niet je vriendin of je zus, ik heb geen zin in dit soort verhalen de hele tijd. Ik heb interesse in je, en niet als vrienden, dus ik wil dit soort verhalen ook niet de hele tijd horen, daar heb je je vriendinnen voor. Ik ben er als je een fatsoenlijke relatie wil hebben in plaats van een relatie waarbij je de behoefte hebt om daar de hele tijd over te klagen, dus je weet me te vinden als je zo ver bent. Misschien dat ik tegen die tijd nog interesse heb".

Ja, prima, hij zegt dan dat hij interesse heeft in haar, wat je eigenlijk 'nooit als eerste' mag zeggen, maar het is niet zo dat deze meid dat niet al láng weet, dus hij zegt niets nieuws. Daarbij wil TS helemaal geen vrienden zijn, maar voor zijn gevoel is het beter als niets.

Slecht plan imho. Zeg dan waar het op staat, vertel haar dat ze haar geklets met haar vriendinnen moet doen, en dat ze bij hem moet wezen als ze een fatsoenlijke relatie wil, maar dat hij geen zin heeft in dat geouwehoer de hele tijd. Wees een beetje een vent. Zeg waar het op staat, kom uit voor je mening/gevoel, en neem een beetje de leiding.

Als die meid dan op welke manier ook afhaakt dan heeft TS direct zijn antwoord op de vraag hoe zij hem ziet, want dan had ze hoe dan ook al geen interesse, en dan is het beter dat TS dat weet, want dan had hij haar nooit gekregen. Maar TS is een verliefde bakvis, en die zal vals 'vriendschappelijk' contact met haar beter vinden dan helemaal niets, en zolang hij die mindset blijft houden gaat er niets veranderen aan deze situatie.
Daar heb je eigenlijk ook wel een punt ja. Mijn redenatie was meer dat als hij zijn gevoelens op tafel gooit het ook echt op tafel ligt en ze misschien meer het gevoel krijgt dat ze er wat mee moet doen. Ja, ze weet best dat hij gevoelens heeft, maar iets horen maakt het wel echter zeg maar. En dan loop je ergens het risico (nou ja, voor TS zou het een pluspunt zijn) dat ze ook echt actie gaat ondernemen. En dat is nou net iets wat TS niet wil. Hij wil niet haar relatie beinvloeden. Ze moet het uitmaken uit haarzelf en niet omdat ze te horen krijgt dat iemand anders haar leuk vind.

Maar ja, zoals je al zei, ze weet het al wel, dus er is voor beide kanten wat te zeggen :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator vrijdag 2 november 2018 @ 15:26:37 #37
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182899827
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:22 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Daar heb je eigenlijk ook wel een punt ja. Mijn redenatie was meer dat als hij zijn gevoelens op tafel gooit het ook echt op tafel ligt en ze misschien meer het gevoel krijgt dat ze er wat mee moet doen. Ja, ze weet best dat hij gevoelens heeft, maar iets horen maakt het wel echter zeg maar. En dan loop je ergens het risico (nou ja, voor TS zou het een pluspunt zijn) dat ze ook echt actie gaat ondernemen. En dat is nou net iets wat TS niet wil. Hij wil niet haar relatie beinvloeden. Ze moet het uitmaken uit haarzelf en niet omdat ze te horen krijgt dat iemand anders haar leuk vind.

Maar ja, zoals je al zei, ze weet het al wel, dus er is voor beide kanten wat te zeggen :P
:D Hij wil absoluut haar relatie wél beïnvloeden :D Wat denk je, dat als hij met een knip in de vingers er voor zou zorgen dat die relatie voorbij ging én bleef, hij dat niet zou doen? Natuurlijk wel, in a heartbeat. Maar hij speelt de gevoelige jongen, dus hij 'moet' dit wel zeggen.

Als hij écht niet wilde stoken, dan had hij direct in het begin al moeten zeggen tegen haar van 'hey, uhm, weet je, ik vind het niet zo'n fijn idee dat je tegen mij ventileert wat er tussen jou en je vriend speelt, ALS je dat niet ook met hem eerst hebt besproken", maar dat heeft hij niet gezegd, want hij wil deze info maar al te graag hebben, omdat hij het idee heeft dat hij daarmee kan peilen hoe zijn kansen er voor staan.

Nou, dat uitmaken om haarzelf heeft ze gedaan, maar het is niet zo dat ze sterk in haar schoenen staat, want elke keer gaat ze naar hem terug, en nu is ze nog steeds in de relatie. Dus het is leuk wat ze zégt, maar de realiteit is dat ze nog steeds/wederom in die relatie is, en nog steeds geen concrete acties onderneemt, anders dan slecht over dr relatie en vent praten tegen een verliefde sul waarvan ze goed weet dat hij verliefd is op haar ;)
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 2 november 2018 @ 15:35:06 #38
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182899994
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

:D Hij wil absoluut haar relatie wél beïnvloeden :D Wat denk je, dat als hij met een knip in de vingers er voor zou zorgen dat die relatie voorbij ging én bleef, hij dat niet zou doen? Natuurlijk wel, in a heartbeat. Maar hij speelt de gevoelige jongen, dus hij 'moet' dit wel zeggen.

True. Ik koos er even voor om hem te geloven. Maar hij spreekt zichzelf nogal tegen ja.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator vrijdag 2 november 2018 @ 15:39:45 #39
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182900086
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

True. Ik koos er even voor om hem te geloven. Maar hij spreekt zichzelf nogal tegen ja.
Nou ja, ik snap het wel. Ik was ooit, jaren geleden, ook in zijn positie, maar meestal lopen dit soort situaties niet zo af zoals degene die verliefd dat wil. Ik hoop dat dat voor TS anders is, maar ik vermoed zo maar van niet.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator vrijdag 2 november 2018 @ 16:35:16 #40
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_182901231
Wat een hoop gelul om niks hier.

Die meid wil helemaal niks met hem, hij is een orbiter.
What can change the nature of a man?
  vrijdag 2 november 2018 @ 16:45:01 #41
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182901402
Je kan wereldleider worden en dan oorlog veroorzaken en dan dwing je haar huidige partner om op de frontlinie te vechten.

Grote kans dat hij sneuvelt en dan kan jij je slag slaan.

Zo zou ik het doen in ieder geval.
Man of Steal.
pi_182901481
In een dergelijk geval was ik wel best een lul. Ik ging flirten en maakte haar aan het twijfelen.

Beetje flirten en hard to het spelen. Laten vallen of er interesse in je is, en een beetje vaag hinten op dat er wellicht anderen zijn die leuker zijn bladiebla.

Wees mysterieus, wees niet te beschikbaar. Maak haar aan het lachen en praat over wat intieme zaken. Beetje plagen. Luister naar haar en laat af en toe een stukje van jezelf zien. Maar nooit te veel en nooit als goede vriend. Blijven flirten en zien of ze toehapt.

Bertje afstand blijven houden maar er ook regelmatig zijn. Meeste vrouwen kunnen daar geen weerstand aan bieden.

Fuck die vriend.

Overigens wel grote kans dat ze enigszins zwak is en jou dan ook weer voor de volgende mysterieuze gast verlaat.
Whatever...
pi_182905284
Even hoe de andere kant van het verhaal er uit kan zien (ik ben niet de vrouw waar het om gaat)

Mijn relatie ging een tijd lang niet lekker. Weinig aandacht voor elkaars behoeften, en weinig vertrouwen. Ik wilde het nog niet uitmaken en de afgelopen tijd lijkt het weer beter te gaan.

Heb destijds mijn hart gelucht bij een mannelijke vriend die mij goed kent. Nu echter loopt die "vriend" nog steeds te stoken in mijn relatie en trekt alles wat ik over mijn vriend zeg in twijfel. Laatste keer dat we afspraken vond ik hem ook irritant dichtbij komen de hele tijd. Ik heb besloten om maar even een hele tijd niets meer van me te laten horen, want hier heb ik echt 0 behoefte aan.

Zoals boven al gezegd is ken jij niet het hele verhaal. Zelfs als mijn relatie nu nog steeds slecht was, had ik het heel vervelend gevonden als iemand was gaan pushen. Maar goed, dat ben ik. Ik zou gewoon gepaste afstand bewaren, en als ze echt niet voor elkaar gemaakt zijn gaat die relatie toch wel uit.
  zaterdag 3 november 2018 @ 10:34:33 #44
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_182916142
Wat is er met gezond verstand gebeurd waarbij je met je poten van andermans meid afblijft?
  zaterdag 3 november 2018 @ 10:37:31 #45
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_182916188
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 16:48 schreef Spanky78 het volgende:
In een dergelijk geval was ik wel best een lul. Ik ging flirten en maakte haar aan het twijfelen.

Beetje flirten en hard to het spelen. Laten vallen of er interesse in je is, en een beetje vaag hinten op dat er wellicht anderen zijn die leuker zijn bladiebla.

Wees mysterieus, wees niet te beschikbaar. Maak haar aan het lachen en praat over wat intieme zaken. Beetje plagen. Luister naar haar en laat af en toe een stukje van jezelf zien. Maar nooit te veel en nooit als goede vriend. Blijven flirten en zien of ze toehapt.

Bertje afstand blijven houden maar er ook regelmatig zijn. Meeste vrouwen kunnen daar geen weerstand aan bieden.

Fuck die vriend.

Overigens wel grote kans dat ze enigszins zwak is en jou dan ook weer voor de volgende mysterieuze gast verlaat.
Dit is waarom er zo veel hoes bestaan; ze worden die kant op geduwd door mongolen die zelf geen manieren hebben.
  zaterdag 3 november 2018 @ 11:01:32 #46
545 dop
:copyright: dop
pi_182916520
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 10:37 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Dit is waarom er zo veel hoes bestaan; ze worden die kant op geduwd door mongolen die zelf geen manieren hebben.
Stel je voor dat je de schuld bij haar, of jezelf moet zoeken. Zoveel veiliger als je een ander de schuld kunt geven.
Probleem opgelost?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182921307
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 00:58 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dat eerste is natuurlijk geen antwoord op de vraag. Alleen willen of kunnen zijn is een wezenlijk verschil met alleen zijn buiten het willen of kunnen om.
Ga er maar gerust van uit dat ik heel goed alleen kan zijn. ;)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_182921489
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 10:34 schreef Gary_Oak het volgende:
Wat is er met gezond verstand gebeurd waarbij je met je poten van andermans meid afblijft?
Heb je het over/tegen mij?
Ik heb nergens met mijn poten aangezeten. Ik blijf ook van haar af. Zoals ik al eerder ergens schreef, het ligt niet in mijn aard om iets te beginnen met iemand die al een relatie heeft.

Ik denk dat ik met dit topic vooral bevestiging zocht voor mijn verwarring en wat ik nu het beste kan doen: gepaste afstand bewaren (niet moeilijk, ik woon toch niet in dezelfde stad en na de reis die voorbij is kan er voornamelijk contact via app/mail zijn), het een klein beetje warm houden en over een paar maanden ofzo wel zien waar het heen leidt. Misschien zijn mijn gevoelens dan al weer weg, zou me ook weer niets verbazen; who knows.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_182921609
Rofl...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 3 november 2018 @ 18:14:35 #50
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_182922113
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 17:31 schreef Salina het volgende:

[..]

Heb je het over/tegen mij?
Ik heb nergens met mijn poten aangezeten. Ik blijf ook van haar af. Zoals ik al eerder ergens schreef, het ligt niet in mijn aard om iets te beginnen met iemand die al een relatie heeft.

Ik denk dat ik met dit topic vooral bevestiging zocht voor mijn verwarring en wat ik nu het beste kan doen: gepaste afstand bewaren (niet moeilijk, ik woon toch niet in dezelfde stad en na de reis die voorbij is kan er voornamelijk contact via app/mail zijn), het een klein beetje warm houden en over een paar maanden ofzo wel zien waar het heen leidt. Misschien zijn mijn gevoelens dan al weer weg, zou me ook weer niets verbazen; who knows.
Wat loop je dan te overanalyseren als je zegt gezond verstand te hebben. Gewoon afstand bewaren en haar vergeten. Klaar. Zo ingewikkeld is het niet. Als ze single is en naar je hunkert, merk je het vanzelf wel. Man, man, man. Van een mug een olifant maken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')