abonnement Unibet Coolblue
pi_183066429
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Zonde van je tijd. :P
Dansen, zingen, mode...
Ik ben een hele slechte homo _O- _O-
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zaterdag 10 november 2018 @ 19:11:11 #152
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_183066476
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 19:09 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Dansen, zingen, mode...
Ik ben een hele slechte homo _O- _O-
Ja, ga je schamen! :P
soooo, da's mooi!
pi_183066588
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ja, ga je schamen! :P
Ja, -O-
Mijn gaypride zou er anders uitzien... allemaal homo's met wapens, getraind erin.. en al die anti-homo-maroc/turk/moslims/christenen stukje helpen om dichter bij hun god te komen.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zaterdag 10 november 2018 @ 19:17:02 #154
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_183066662
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 19:14 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ja, -O-
Mijn gaypride zou er anders uitzien... allemaal homo's met wapens, getraind erin.. en al die anti-homo-maroc/turk/moslims/christenen stukje helpen om dichter bij hun god te komen.
Ha, dan zou ik zelfs als hetero man naast je op die boot willen staan. Ik heb een hekel aan die reli kliek in het algemeen. Ik heb niets tegen God, maar de uitvoerders (lees: geestelijke leiders) van het geloof mogen van mijn part de zon in vliegen.
soooo, da's mooi!
pi_183066782
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 19:17 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ha, dan zou ik zelfs als hetero man naast je op die boot willen staan. Ik heb een hekel aan die reli kliek in het algemeen. Ik heb niets tegen God, maar de uitvoerders (lees: geestelijke leiders) van het geloof mogen van mijn part de zon in vliegen.
Precies, ik heb ook niks tegen religie.
Dat kan ook echt gewoon goed werken. Een geloof kan veel steun bieden.
Maar geloven dat je niet van iemand mag houden, dan geloof ik ook dat ik niet van hen hoef te houden.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zaterdag 10 november 2018 @ 19:25:17 #156
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_183066996
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 19:20 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Precies, ik heb ook niks tegen religie.
Dat kan ook echt gewoon goed werken. Een geloof kan veel steun bieden.
Maar geloven dat je niet van iemand mag houden, dan geloof ik ook dat ik niet van hen hoef te houden.
Ja, jammer dat de meerderheid niet met hun geloof om kunnen gaan.
soooo, da's mooi!
  zaterdag 10 november 2018 @ 19:25:57 #157
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_183067030
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 16:16 schreef Burner82 het volgende:
Wat voor triggers heb jij dan?
Mensen die onaardig tegen me doen, mensen die te aardig tegen me doen, mensen waarvan ik geen hoogte kan krijgen, mensen die iets van me willen, mensen die me onverwacht aanraken, grote groepen, afscheid nemen, enzovoorts. Dezelfde dingen die je bij de meeste mensen met borderline ziet. Je ziet het alleen niet aan me. Wat ik meestal van anderen terugkrijg is, dat ze me zo rustig, stabiel en zelfverzekerd over vinden komen en dat ik zo kalm en beheerst blijf onder druk _O- .

Over de persoonlijke kant van sociale media heb ik wat gemengde gevoelens. Ik was er redelijk vroeg bij (vanaf 1994 ongeveer, toen het nog vooral irc en usenet was) maar ik heb er na een paar jaar een punt achter gezet omdat ik er niet mee kon omgaan. Fok is eigenlijk het enige medium wat ik gebruik en waar ik nog wel eens wat persoonlijks post. Beetje hetzelfde als LordofLeaves eigenlijk.
Never explain, never apologize.
pi_183067158
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 19:25 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ja, jammer dat de meerderheid niet met hun geloof om kunnen gaan.
Het is ook jammer dat veel niet-religieuze mensen, 2 mannen samen nog raar vinden.. Of dat relatief veel homo's in de make-up/dans/zang/entertainment zitten..
Doe gewoon allemaal eerst eens normaal.. Krijg ik ook geen moordneigingen :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zaterdag 10 november 2018 @ 19:28:54 #159
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_183067168
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 19:25 schreef Lurf het volgende:

[..]

Mensen die onaardig tegen me doen, mensen die te aardig tegen me doen, mensen waarvan ik geen hoogte kan krijgen, mensen die iets van me willen, mensen die me onverwacht aanraken, grote groepen, afscheid nemen, enzovoorts. Dezelfde dingen die je bij de meeste mensen met borderline ziet. Je ziet het alleen niet aan me. Wat ik meestal van anderen terugkrijg is, dat ze me zo rustig, stabiel en zelfverzekerd over vinden komen en dat ik zo kalm en beheerst blijf onder druk _O- .

Over de persoonlijke kant van sociale media heb ik wat gemengde gevoelens. Ik was er redelijk vroeg bij (vanaf 1994 ongeveer, toen het nog vooral irc en usenet was) maar ik heb er na een paar jaar een punt achter gezet omdat ik er niet mee kon omgaan. Fok is eigenlijk het enige medium wat ik gebruik en waar ik nog wel eens wat persoonlijks post. Beetje hetzelfde als LordofLeaves eigenlijk.
Argh Lurf, je vat het wel heel mooi samen. Ik herken mijzelf meteen in je woorden.
soooo, da's mooi!
  zaterdag 10 november 2018 @ 19:31:58 #160
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_183067263
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 19:28 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Het is ook jammer dat veel niet-religieuze mensen, 2 mannen samen nog raar vinden.. Of dat relatief veel homo's in de make-up/dans/zang/entertainment zitten..
Doe gewoon allemaal eerst eens normaal.. Krijg ik ook geen moordneigingen :P
Ik heb niks tegen homo's. Ze laten voor mij de meisjes mooi links liggen. ;) Maar even zonder gekkigheid, ik stoor mij wel aan die homo BN'ers. Niet omdat het homo's zijn, maar omdat ze er zo mee te koop lopen. Alsof het iets heel speciaals moet zijn, iets unieks dat "normale" mensen niet hebben. En het zijn aandachtstrekkers! :P In de verkeerde zin van het woord.
soooo, da's mooi!
pi_183067286
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 19:25 schreef Lurf het volgende:

[..]

Mensen die onaardig tegen me doen, mensen die te aardig tegen me doen, mensen waarvan ik geen hoogte kan krijgen, mensen die iets van me willen, mensen die me onverwacht aanraken, grote groepen, afscheid nemen, enzovoorts. Dezelfde dingen die je bij de meeste mensen met borderline ziet. Je ziet het alleen niet aan me. Wat ik meestal van anderen terugkrijg is, dat ze me zo rustig, stabiel en zelfverzekerd over vinden komen en dat ik zo kalm en beheerst blijf onder druk _O- .

Over de persoonlijke kant van sociale media heb ik wat gemengde gevoelens. Ik was er redelijk vroeg bij (vanaf 1994 ongeveer, toen het nog vooral irc en usenet was) maar ik heb er na een paar jaar een punt achter gezet omdat ik er niet mee kon omgaan. Fok is eigenlijk het enige medium wat ik gebruik en waar ik nog wel eens wat persoonlijks post. Beetje hetzelfde als LordofLeaves eigenlijk.
Same here..
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 19:28 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Argh Lurf, je vat het wel heel mooi samen. Ik herken mijzelf meteen in je woorden.
Begint eng te worden _O- *O*
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_183067412
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 19:31 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ik heb niks tegen homo's. Ze laten voor mij de meisjes mooi links liggen. ;) Maar even zonder gekkigheid, ik stoor mij wel aan die homo BN'ers. Niet omdat het homo's zijn, maar omdat ze er zo mee te koop lopen. Alsof het iets heel speciaals moet zijn, iets unieks dat "normale" mensen niet hebben. En het zijn aandachtstrekkers! :P In de verkeerde zin van het woord.
Ik vind hetero's net zo irritant... met hun lekkere wijven.. En, het is vrij uniek hoor, homo zijn :P
En zij kunnen het gebruiken, alles voor de kijkcijfers.

Ik vind dat je niet eens uit zou hoeven te komen als homo...

Als ik een knappe jongen zie, wil ik graag gewoon afgewezen als: sorry, je bent niet mijn type, ipv: Bah, flikker op man, vieze tyfushomo!!!!
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zaterdag 10 november 2018 @ 19:40:47 #163
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_183067523
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 19:36 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ik vind hetero's net zo irritant... met hun lekkere wijven.. En, het is vrij uniek hoor, homo zijn :P
En zij kunnen het gebruiken, alles voor de kijkcijfers.

Ik vind dat je niet eens uit zou hoeven te komen als homo...

Als ik een knappe jongen zie, wil ik graag gewoon afgewezen als: sorry, je bent niet mijn type, ipv: Bah, flikker op man, vieze tyfushomo!!!!
Ja, die coming outs zijn net zo vreemd. Waarom moet je aan je directe omgeving vertellen dat je homo bent? Verwacht je soms een cadeautje? Het klinkt net alsof je iets slechts gaat toegeven. Alsof je directe omgeving het wat kan schelen wat iemands seksuele voorkeur is. Al zou je mijn coniferenhaag zoenen of neuken, mij een zorg. :P
soooo, da's mooi!
pi_183067599
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 19:40 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ja, die coming outs zijn net zo vreemd. Waarom moet je aan je directe omgeving vertellen dat je homo bent? Verwacht je soms een cadeautje? Het klinkt net alsof je iets slechts gaat toegeven. Alsof je directe omgeving het wat kan schelen wat iemands seksuele voorkeur is. Al zou je mijn coniferenhaag zoenen of neuken, mij een zorg. :P
Meeste mensen zien het als slecht, of raar. Dus je hebt eigenlijk wel gelijk... Je gaat zoiets toegeven.
Ik voldoe niet aan jullie verwachtingen! Dat zeg je.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zaterdag 10 november 2018 @ 19:45:08 #165
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_183067666
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 19:43 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Meeste mensen zien het als slecht, of raar. Dus je hebt eigenlijk wel gelijk... Je gaat zoiets toegeven.
Ik voldoe niet aan jullie verwachtingen! Dat zeg je.
Ja, dat is toch erg? Mij zou het niet boeien of mijn zoon of dochter "anders" zou zijn. Zolang ze maar gelukkig zijn en ze zich niet laten bedonderen door diegenen waar ze verliefd op zijn.
soooo, da's mooi!
pi_183067769
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 19:45 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ja, dat is toch erg? Mij zou het niet boeien of mijn zoon of dochter "anders" zou zijn. Zolang ze maar gelukkig zijn en ze zich niet laten bedonderen door diegenen waar ze verliefd op zijn.
Maar het ligt ook aan je instelling, omgeving etc..Mijn opa is old-school Rolduc opgeleid als priester.. Was er klaar mee, bedrijfsleven in gegaan, wel nog zeer gelovig.. Maar de 1e keer dat ik zonder mijn vriend (ex) bij hun kwam, was hij de 1e die vroeg: Waar is hij? :o ;(
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zaterdag 10 november 2018 @ 20:33:59 #167
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_183068959
Mhmm, lastig onderwerp. Mijn voorkeur is niet zo stabiel; dames, heren, coniferen, al naar gelang het jaargetijde. Mijn ervaring is dat anderen daar vooral van in de war raken (nog meer dan ikzelf) omdat je niet in een hokje past. Ik vind het nog steeds lastig om daarmee om te gaan. Als ik een keer een mooie Taxus baccata zie wil ik daar ook een opmerking over kunnen maken, zonder dat mensen meteen denken dat ik niet van rokjes houd.
Never explain, never apologize.
pi_183069001
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 20:33 schreef Lurf het volgende:
Mhmm, lastig onderwerp. Mijn voorkeur is niet zo stabiel; dames, heren, coniferen, al naar gelang het jaargetijde. Mijn ervaring is dat anderen daar vooral van in de war raken (nog meer dan ikzelf) omdat je niet in een hokje past. Ik vind het nog steeds lastig om daarmee om te gaan. Als ik een keer een mooie Taxus baccata zie wil ik daar ook een opmerking over kunnen maken, zonder dat mensen meteen denken dat ik niet van rokjes houd.
Naja, die conifeer kan zichzelf ook niet verdedigen, of met je mee komen...
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_183069914
Ik heb soms het gevoel dat ik in 2 werkelijkheden leef... 1 is heel blij dat er meer duidelijkheid is over mijn verleden, eindelijk. Op de achtergrond draait er dan al 1 steeds iets mee, dat steeds bozer wordt...(wordt sowieso bozer, bij alles).
Die vervelende heftig boze kant, is alleen de kant die ik niet kan beheersen (of bijna n iet. crisisdienst bellen was beste dat ik kon).
Maar bij mij sluimert dat steeds op de achtergrond en ik weet nooit precies wanneer ik die kant van mij leuker vind.....
Ben ik nu gek, of herkenbaar? _O-
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zaterdag 10 november 2018 @ 21:16:54 #170
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_183069958
Ik heb nog nooit iemand of iets mee naar huis genomen, ik was altijd degene die meeging. Aandacht in ruil voor intimiteit. Coniferen zijn niet zo assertief, dus dat is inderdaad nooit echt iets geworden.
Never explain, never apologize.
  zaterdag 10 november 2018 @ 21:32:23 #171
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_183070258
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 21:15 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb soms het gevoel dat ik in 2 werkelijkheden leef... 1 is heel blij dat er meer duidelijkheid is over mijn verleden, eindelijk. Op de achtergrond draait er dan al 1 steeds iets mee, dat steeds bozer wordt...(wordt sowieso bozer, bij alles).
Die vervelende heftig boze kant, is alleen de kant die ik niet kan beheersen (of bijna n iet. crisisdienst bellen was beste dat ik kon).
Maar bij mij sluimert dat steeds op de achtergrond en ik weet nooit precies wanneer ik die kant van mij leuker vind.....
Ben ik nu gek, of herkenbaar? _O-
Allebei denk ik. Het schizofrene gevoel is wel herkenbaar. Mijn verstand was altijd de baas over mijn gevoel, maar nu niet meer en ik vind het erg lastig om er één Lurf van te maken die op een verstandige manier zijn gevoel kan laten zien. Maar daar is therapie voor.
Never explain, never apologize.
pi_183070289
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 21:32 schreef Lurf het volgende:

[..]

Allebei denk ik. Het schizofrene gevoel is wel herkenbaar. Mijn verstand was altijd de baas over mijn gevoel, maar nu niet meer en ik vind het erg lastig om er één Lurf van te maken die op een verstandige manier zijn gevoel kan laten zien. Maar daar is therapie voor.
Ik weet nooit wie de baas... Ik ben ook niet schizo. Het is meer, of ik ga doen wat ik wil.
En ik kan die keuze bewust maken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Burner82 op 10-11-2018 22:07:31 ]
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zaterdag 10 november 2018 @ 23:36:28 #173
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_183072237
Ik bedoelde het in overdrachtelijke zin, niet DSM-schizo :). Maar ik begrijp denk ik wel wat je bedoelt. Als het inderdaad een kant van jezelf is die je lang onderdrukt hebt is het wel logisch dat die nu weer van zich laat spreken. Dat je het gevoel hebt dat je bewust kunt kiezen of je die kant wel of niet laat zien vind ik ook niet zo vreemd. Met het niet laten zien heb je waarschijnlijk veel geoefend.

Ik herken het in zoverre dat het over het algemeen wel een bewuste keuze is om mijn (echte) emoties wel of niet te laten zien, maar dat ik er weinig controle over heb hoe ze er dan uit komen.
Never explain, never apologize.
pi_183072841
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 16:16 schreef Burner82 het volgende:

Wat voor triggers heb jij dan?
Bij mij is het vrij simpel:
1: mensen _O-
2: geluid. Daar ben ik recent pas achter gekomen. Mensen (zijn ze weer...) die een half uur toeterend door de straat rijden... Dan kan het bij mij flink gaan koken. Dat soort dingen.
Ja ik vraag mij ook serieus af of er mensen bestaan die wel tegen de aanwezigheid van andere onbekende mensen kunnen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 19:40 schreef LordofLeaves het volgende:

Ja, die coming outs zijn net zo vreemd. Waarom moet je aan je directe omgeving vertellen dat je homo bent? Verwacht je soms een cadeautje? Het klinkt net alsof je iets slechts gaat toegeven. Alsof je directe omgeving het wat kan schelen wat iemands seksuele voorkeur is. Al zou je mijn coniferenhaag zoenen of neuken, mij een zorg. :P
Dat heeft denk ik te maken met hoe prominent seks aanwezig is in de maatschappij die mensen namen en kleding toebedeelt op basis van hun geslachtsdelen. Maar het is inderdaad belachelijk ja.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 11 november 2018 @ 10:23:16 #175
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_183074990
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 19:48 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Maar het ligt ook aan je instelling, omgeving etc..Mijn opa is old-school Rolduc opgeleid als priester.. Was er klaar mee, bedrijfsleven in gegaan, wel nog zeer gelovig.. Maar de 1e keer dat ik zonder mijn vriend (ex) bij hun kwam, was hij de 1e die vroeg: Waar is hij? :o ;(
Hulde voor je opa! Het kan dus wel. :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 20:33 schreef Lurf het volgende:
Mhmm, lastig onderwerp. Mijn voorkeur is niet zo stabiel; dames, heren, coniferen, al naar gelang het jaargetijde. Mijn ervaring is dat anderen daar vooral van in de war raken (nog meer dan ikzelf) omdat je niet in een hokje past. Ik vind het nog steeds lastig om daarmee om te gaan. Als ik een keer een mooie Taxus baccata zie wil ik daar ook een opmerking over kunnen maken, zonder dat mensen meteen denken dat ik niet van rokjes houd.
Niks mis met een zeer mooie Taxus. ;)
soooo, da's mooi!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')