abonnement Unibet Coolblue
pi_182600823
quote:
'Turkse politie denkt dat verdwenen journalist is vermoord in consulaat

De Turkse politie gaat ervan uit dat de prominente Saudische journalist Jamal Khashoggi is vermoord in het consulaat van Saudi-Arabië in Istanbul. Anonieme overheidsbronnen vertellen dat aan persbureau Reuters en aan The Washington Post.

"We denken dat de moord is gepland en dat het lichaam het consulaat is uitgebracht", zegt een van hen. De Saudische consul zegt tegen Reuters dat zijn land meehelpt met de zoektocht naar de journalist. Hij wil niets weten van Khashoggi's verdwijning.

Een Turkse journalist meldt op Twitter dat de Turkse politie zondag een video zal publiceren over de zaak-Khashoggi. Ook suggereert hij dat president Erdogan er iets over zal zeggen.
'Turkse politie denkt dat verdwenen journalist is vermoord in consulaat
Khashoggi wordt sinds afgelopen dinsdag vermist, nadat hij het consulaat in de Turkse stad was binnengegaan. Hij had een afspraak voor trouwpapieren. Zijn Turkse verloofde wachtte op hem, maar heeft hem niet naar buiten zien komen.

De 59-jarige Jamal Khashoggi is een van de bekendste journalisten van Saudi-Arabië en een van de weinige die kritisch durft te zijn op de machthebbers. Een jaar geleden vertrok hij naar de Verenigde Staten omdat de grond hem te heet onder de voeten werd. Hij publiceerde sindsdien vooral in The Washington Post.
https://nos.nl/artikel/22(...)rd-in-consulaat.html
Als je dacht dat dat kutland niet lager kon zinken...
pi_182600874
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 23:29 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

https://nos.nl/artikel/22(...)rd-in-consulaat.html
Als je dacht dat dat kutland niet lager kon zinken...
Nou, nou, nou, in Marokko is ook niet alles koek en ei.
pi_182600908
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 23:31 schreef JopieFlierefluiter het volgende:

[..]

Nou, nou, nou, in Marokko is ook niet alles koek en ei.
Oh, maar dat komt niet van mij af.

NWS / Turkse politie denkt dat verdwenen journalist is vermoord in consulaat
pi_182600962
quote:
Sorry, vriend. Ik dacht dat jij de originele TS was.
pi_182600986
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 23:34 schreef JopieFlierefluiter het volgende:

[..]

Sorry, vriend. Ik dacht dat jij de originele TS was.
Geen punt. Terug naar de maffiapraktijken van Bin Salman.
pi_182606646
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:30:09 #7
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_182608358
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 23:35 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Geen punt. Terug naar de maffiapraktijken van Bin Salman.
Collega van me (Saudi) had het gisteren nog over. Hij denkt dat het een frame is vanuit een factie van de koninklijke familie die vijanden zijn van de kroonprins. Vanwege de amateuristische opzet en dat de kritiek vanaf het begin al heel specifiek gericht was op de kroonprins en niet algemeen op het land.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_182608481
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 12:30 schreef nixxx het volgende:

[..]

Collega van me (Saudi) had het gisteren nog over. Hij denkt dat het een frame is vanuit een factie van de koninklijke familie die vijanden zijn van de kroonprins. Vanwege de amateuristische opzet en dat de kritiek vanaf het begin al heel specifiek gericht was op de kroonprins en niet algemeen op het land.
Wel vreemd dat de Saudi’s dan niet echt mee wilde werken met het onderzoek.
pi_182610291
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 12:38 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Wel vreemd dat de Saudi’s dan niet echt mee wilde werken met het onderzoek.
Het is hoe dan ook gezichtsverlies als zoiets kan gebeuren, de hoop was wellicht dat het verhaal wel zou doven als een nachtkaars bij gebrek aan aandacht.
pi_182610443
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 14:06 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Het is hoe dan ook gezichtsverlies als zoiets kan gebeuren, de hoop was wellicht dat het verhaal wel zou doven als een nachtkaars bij gebrek aan aandacht.
Erdogan gaat dit actueel blijven houden door de bevindingen in een serie-reeks te onthullen desnoods, maar alles om Saoedi Arabië met passieve druk zo ver te krijgen dat ze Qatar met rust gaan laten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2018 14:12:57 ]
pi_182610448
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 14:06 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Het is hoe dan ook gezichtsverlies als zoiets kan gebeuren, de hoop was wellicht dat het verhaal wel zou doven als een nachtkaars bij gebrek aan aandacht.
Genoeg zand in dat land om hun kop in te steken. :D
pi_182611074
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 12:30 schreef nixxx het volgende:

[..]

Collega van me (Saudi) had het gisteren nog over. Hij denkt dat het een frame is vanuit een factie van de koninklijke familie die vijanden zijn van de kroonprins. Vanwege de amateuristische opzet en dat de kritiek vanaf het begin al heel specifiek gericht was op de kroonprins en niet algemeen op het land.
Complot theorieën zijn mensen dol op uiteraard. Aangezien mbs tegenwoordig de opper aap is in Saudi en niets zonder zijn zegen gebeurt, is het natuurlijk niet verwonderlijk dat de kritiek op hem gericht is.

.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182611085
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 14:06 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Het is hoe dan ook gezichtsverlies als zoiets kan gebeuren, de hoop was wellicht dat het verhaal wel zou doven als een nachtkaars bij gebrek aan aandacht.
Ze hadden de Turkse roddel machine niet ingecalculeerd :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182619284
Reuters twitterde op vrijdag 19-10-2018 om 22:05:26 JUST IN: Trump says he thinks it's too early to say what the consequences might be over Saudi journalist Khashoggi; says Congress will be involved in what to do https://t.co/Pymxovr1wL reageer retweet
Reuters twitterde op vrijdag 19-10-2018 om 22:05:56 MORE: Trump says he will make recommendations in the Khashoggi case and 'will very much listen to what Congress has to say' in terms of actions; may consider sanctions https://t.co/t3nFP6JzXB reageer retweet
pi_182620427
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 14:47 schreef Slayage het volgende:
Complot theorieën zijn mensen dol op uiteraard. Aangezien mbs tegenwoordig de opper aap is in Saudi en niets zonder zijn zegen gebeurt, is het natuurlijk niet verwonderlijk dat de kritiek op hem gericht is.
Al Jazeera Arabic; 24/7 alleen maar breaking news over deze kwestie en alle experts aan het woord over elk detail en diplomatieke crisis etc etc.

Al Arabiyya (Saudi owned); allerlei ontkennen aan het woord van "leugens" etc.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 23:19:35 #17
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_182620481
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 22:07 schreef Infection het volgende:
Reuters twitterde op vrijdag 19-10-2018 om 22:05:26 JUST IN: Trump says he thinks it's too early to say what the consequences might be over Saudi journalist Khashoggi; says Congress will be involved in what to do https://t.co/Pymxovr1wL reageer retweet
Reuters twitterde op vrijdag 19-10-2018 om 22:05:56 MORE: Trump says he will make recommendations in the Khashoggi case and 'will very much listen to what Congress has to say' in terms of actions; may consider sanctions https://t.co/t3nFP6JzXB reageer retweet
Een trump die eens naar het congres luistert, wat is deze :')
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_182620592
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 23:19 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Een trump die eens naar het congres luistert, wat is deze :')
misschien iets te maken met de verkiezingen voor het congres?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182620705
post van een dude die ik volg op facebook. die sauds en hun wahabi backers :r :r :r

https://www.facebook.com/(...)JAUcvJqYDANLW3DCxX1A

quote:
When you see a massive explosion of atheism among Muslims, it's because people like Abdul Rahman as-Sudais are imams in the Holy Sanctuary in Mecca.

In this week's Friday sermon as-Sudais peddles conspiracy theories and praises M.B.S., calling him a reformer inspired by God.

One thing people like as-Sudais do is equivocate between the status of Mecca and Medina with the political entity called Saudi Arabia. In this misguided sermon, he makes any criticism of the Saudi government equivalent to an attack against the sanctity of Mecca and Medina.

Even in other appearances by as-Sudais and many of these government stooges masquerading under the garb of scholars, they always talk about Saudi Arabia being the landing place of Revelation, as if this British colonialist product of a nation existed for over 1450 years.

In Islam being a scholar means absolutely nothing in terms of one's status with God if their heart is corrupt. If anything, it will be used as proof against them as the Beloved ﷺ told us about two of the first people to enter Hell: a reciter of the Quran and a scholar of Islam.

Don't base your religion on personalities. Don't be fooled by someone being appointed as an imam anywhere, even if it happens to be in Mecca and he happens to be standing in front of the Ka'ba. Remember that the Beloved ﷺ prayed the funeral prayer for a known hypocrite. That man is still going to burn in Hell.

May Allah free Muslims from the shackles of tyranny and the hypocritical justifications of men who use religion to keep these shackles securely locked. _O_ amen! _O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182621308
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182621388
AFP twitterde op zaterdag 20-10-2018 om 00:05:58 #BREAKING Saudi Arabia confirms Khashoggi killed in Istanbul consulate; top Saudi intelligence official fired: state media https://t.co/k1vjrR8ncr reageer retweet
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 00:09:58 #22
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182621405
Aha de afleidingsmanoeuvre is begonnen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182621438
spectatorindex twitterde op zaterdag 20-10-2018 om 00:11:15 BREAKING: King Salman fires deputy intelligence chief Ahmed Assiri and senior royal court adviser Saud al-Qahtani reageer retweet
spectatorindex twitterde op zaterdag 20-10-2018 om 00:14:41 BREAKING: Saudi Arabia says journalist died after a fight broke out in Istanbul consulate reageer retweet
spectatorindex twitterde op zaterdag 20-10-2018 om 00:15:18 BREAKING: Saudi Arabia identifies 18 suspects in killing of journalist reageer retweet
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 00:18:12 #24
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182621533
Een ‘gevecht’ :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182621664
Een gevecht dat resulteerde in een onthoofding en in stukken gehakt worden. Jaja
pi_182621698
Ze zeggen dat die hitsquad van 15 man toevallig op dezelfde moment in het consulaat waren. :')

Hij bleef maar over die vleeszaag vallen die toevallig in die kamer stond :(
pi_182621748
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 00:08 schreef Infection het volgende:
AFP twitterde op zaterdag 20-10-2018 om 00:05:58 #BREAKING Saudi Arabia confirms Khashoggi killed in Istanbul consulate; top Saudi intelligence official fired: state media https://t.co/k1vjrR8ncr reageer retweet
Is het lont hiermee uit het kruitvat en gaat dit met een sisser aflopen. Ik vermoed overigens dat de rol van Turkije in het naar buiten brengen van het incident niet snel vergeten zal worden. Turkije lijkt met Erdogan ontzettend goed te zijn in het creëren van vijanden.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 00:47:43 #28
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182622056
En een ministeriële commissie olv de kroonprins Bin Salman moet de veiligheidsdienst nu gaan hervormen, aldus koning Salman.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182622178
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 00:18 schreef Szura het volgende:
Een ‘gevecht’ :')
Tegenstribbelen als men je, namens allah de barmhartige, in stukjes zaagt is opzich vechten te noemen..
pi_182622611
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 00:32 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Is het lont hiermee uit het kruitvat en gaat dit met een sisser aflopen. Ik vermoed overigens dat de rol van Turkije in het naar buiten brengen van het incident niet snel vergeten zal worden. Turkije lijkt met Erdogan ontzettend goed te zijn in het creëren van vijanden.
De Saudis zullen niets doen. De Turken hebben bewijzen van wat er echt gebeurd is, mogelijk belastend voor MBS, en waarschijnlijk schokkend genoeg om van SA een pariastaat te maken.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182622694
18 mensen die binnenkort zelfmoord gaan plegen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_182623171
De vraag is hoe de VS en anderen zullen reageren. Ze weten dat het bullshit is, maar we hebben geen bewijs voor de geruchten die Turkije verspreidde. En ik gok dat daar ook enkele opzettelijke leugens bij zaten, (oa die claim dat ze de tape voor Pompeo hadden afgespeeld) zodat ze nadien kunnen zeggen, uit het onderzoek is niets gelekt, de geruchten waren verzinsels, uitgelokt door journo's die geld boden voor informatie.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 01:47:23 #33
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182623182
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 01:46 schreef crystal_meth het volgende:
De vraag is hoe de VS en anderen zullen reageren. Ze weten dat het bullshit is, maar we hebben geen bewijs voor de geruchten die Turkije verspreidde. En ik gok dat daar ook enkele opzettelijke leugens bij zaten, (oa die claim dat ze de tape voor Pompeo hadden afgespeeld) zodat ze nadien kunnen zeggen, uit het onderzoek is niets gelekt, de geruchten waren verzinsels, uitgelokt door journo's die geld boden voor informatie.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 02:03:50 #34
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_182623336
Pompeo en Bin Salman hebben Hollywood om een script gevraagd waarin keurig staat beschreven wat voor scene ze moeten opzetten om hier uit te komen.
pi_182623417
The view from nowhere.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 02:22:35 #36
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_182623438
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 01:14 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

De Saudis zullen niets doen. De Turken hebben bewijzen van wat er echt gebeurd is, mogelijk belastend voor MBS, en waarschijnlijk schokkend genoeg om van SA een pariastaat te maken.
Als dit ging om een land als Rusland, China of Iran dan was dit helemaal uitgemelkt door de Westerse coalitie. Een vazalstaat als Saudi-Arabië dat hun financiele en geopolitieke belangen heel gewillig dient als een moderne westerse slavenstaat dus nu is het kontedraaien. Het Westerse blok is moreel totaal failliet. Rusland, China of Iran ook maar die doen veel minder een beroep op morele superioriteit als het ging om geopolitiek in tegenstelling tot het westen dat de mond vol heeft van mensenrechten en andere Westerse waarden die moeten doorgaan voor universeel. Het blijkt maar weer dat de VS die ''universele waarden'' vooral inzet als wapen om landen in diskrediet te brengen die zich niet onderdanig willen maken aan de door hun opgezette internationale orde na WOII, maar graag met haar partners de andere kant opkijkt als het wat even minder uit komt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jellereppe op 20-10-2018 02:36:06 ]
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 02:47:00 #37
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_182623545
Om nog maar niet te spreken over religieuze extremisme. Aan de ene kant heb je het Westerse blok dat een norm als ''religieuze vrijheid'' wil promoten in elke uithoek van de wereld, dat moet haast absoluut worden als het aan dat blok ligt, mag alleen aan getornd worden na 10 jaar aan juridische procedures of een jarenlange Grondwetprocedure, flexibiliteit wordt helemaal uitgeramd om snel in te kunnen grijpen in hun jacht naar totale liberale hegemonie, aan de andere kant heb je Saudi-Arabië die daar graag op inspringt om haar militante islam te verspreiden. Debacle. Ik maak mij niet zorgen om landen als Turkije, China of Rusland want hebben een sterke staat met aanzienlijke geopolitieke besef, en duiden religie alleen onder staatscontrole ongeacht wat het Westerse blok zegt, maar armoedige landen met zwakke staat zijn rijp voor de slacht.

[ Bericht 5% gewijzigd door Jellereppe op 20-10-2018 02:57:02 ]
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 02:55:30 #38
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182623572
Trump vindt de verklaring geloofwaardig :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182623596
De broer van de bomber van Boston is hetzelfde overkomen, overleden tijdens een ondervraging.
Dus tja :7
pi_182623659
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 00:26 schreef Desmosedici het volgende:
Een gevecht dat resulteerde in een onthoofding en in stukken gehakt worden. Jaja
Hij viel op de kaassnijder, kan toch :')
pi_182623715
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 02:55 schreef Szura het volgende:
Trump vindt de verklaring geloofwaardig :')
Die midterms kunnen interessant worden... :+
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182623873
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 00:26 schreef Desmosedici het volgende:
Een gevecht dat resulteerde in een onthoofding en in stukken gehakt worden. Jaja
He wie heeft het nou niet meegemaakt. Bij de consulaat komen voor huwelijkse papieren en op de een of andere manier in een dodelijk gevecht komen, met 18 geheime agenten, die allemaal zeer toevallig dezelfde ochtend zijn overgevlogen uit je land van herkomst. Doodnormale zaken hoor. :')
pi_182624869
de cover up is nu officieel :r :r :r
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182624905
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 01:14 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

De Saudis zullen niets doen. De Turken hebben bewijzen van wat er echt gebeurd is, mogelijk belastend voor MBS, en waarschijnlijk schokkend genoeg om van SA een pariastaat te maken.
ik vermoed dat de turken niet zo ver zullen durven gaan. mede doordat de amerikanen niet bereid zijn om saudi aan te pakken
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182625173
Erdogan seeks to clip wings of Saudi prince in Khashoggi affair

Turkish leader strengthens hand with US but how he plays his cards remains unclear

Recep Tayyip Erdogan has been cautious in his public comments on Jamal Khashoggi, but by sanctioning a drip-feed of leaks he has fed a frenzy of gruesome media coverage about the alleged killing of the missing journalist.

After reports that Saudi Arabia was considering blaming Mr Khashoggi’s death on its deputy head of intelligence, the leaks were replaced on Friday by an official warning from Ankara. Mevlut Cavusoglu, the Turkish foreign minister, said: “We have information and evidence in hand . . . on what happened to Khashoggi and who is responsible.”

A Turkish official familiar with the strategy said: “The overarching aim is some kind of admission of guilt from the Saudis.”

Analysts say the Turkish president’s ultimate goal may be to weaken crown prince Mohammed bin Salman, King Salman’s son and the kingdom’s day-to-day ruler. But rather than leading a sole charge that would leave Turkey and its fragile economy exposed, Mr Erdogan has sought to force the US president Donald Trump — Saudi Arabia’s most important western ally — to come onside.

“I think he didn’t want to be out there all alone fighting the Saudis, when he wasn’t sure that’s what the Americans would do,” said Asli Aydintasbas, a fellow at the European Council on Foreign Relations. “By combining leaks with a cautious diplomatic tone, he’s managed to put himself in a rather strong position.”
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182625333
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 09:33 schreef Slayage het volgende:
de cover up is nu officieel :r :r :r
Jup, "overleden na een ruzie".
pi_182625360
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 10:02 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Jup, "overleden na een ruzie".
En niet te vergeten wat medewerkers die eigen initiatief hebben getoond. :')
pi_182625446
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 10:04 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En niet te vergeten wat medewerkers die eigen initiatief hebben getoond. :')
Tja. :')

Overigens kun je in de praktijk best overlijden na een ruzie, door verhoogde stress in combinatie met een hartaanval bijvoorbeeld. Dus niet iedere melding daarvan is meteen fake. Maar het is in deze context wel weer een geweldige ommezwaai.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 10:10:07 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182625471
Schaamteloos.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 10:23:57 #52
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_182625628
Die saudis _O-
pi_182625645
Documentaire van ongeveer een jaar geleden. De titel was The lost princes, maar het is nu aangepast.


Er zijn dus minimaal 3 andere prinsen die gekidnapt en verdwenen in de afgelopen jaren.
pi_182625799
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182625884
It couldn't have happened to a nicer guy.
Oh wait :')
Het was geen Wolf Blitzer.
pi_182626055
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 11:13:31 #57
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_182626172
Nog niet zo lang geleden las ik allemaal gefêteerde stukken in de media over "hoe de nieuwe kroonprins SA eindelijk naar de 21ste eeuw zou leiden", toen moest ik al een beetje gniffelen.
pi_182626538
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 11:13 schreef Twiitch het volgende:
Nog niet zo lang geleden las ik allemaal gefêteerde stukken in de media over "hoe de nieuwe kroonprins SA eindelijk naar de 21ste eeuw zou leiden", toen moest ik al een beetje gniffelen.
Een Turkije kun je veel kanten uitkneden. Het land is vrij dynamisch qua cultuur en zowel Europees als Oosters. Mensen zijn opgegroeid met een vorm van democratie. Een andere kapitein kan daarbij zo een andere koers aangeven.

Maar de bevolking in Saudi Arabie komt uit een systeem van "stammen" met een verharde traditionele cultuur van oog om oog. Zelfs een hypothetische democratische leider krijgt daar geen vorm in. Als daar conservatisme de kop op steekt zit je zo weer in de steentijd. Onbegonnen werk.
pi_182626974
Schaamteloos weer hoe de VS dit met de mantel der liefde bedekt, over 3-4 dagen hoor je hier niks meer over. Zo voorspelbaar ook :o
٩๏̯͡๏)۶
pi_182627052
ChrisMurphyCT twitterde op zaterdag 20-10-2018 om 04:01:45 Let me preview two things for you:1. The Republican Congress will do nothing to respond to Saudi Arabia’s murder of Jamal Khashoggi and this audacious cover up. 2. The election, in 18 days, is a referendum on whether America really stands for anything anymore. reageer retweet
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182627090
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 12:25 schreef crystal_meth het volgende:
ChrisMurphyCT twitterde op zaterdag 20-10-2018 om 04:01:45 Let me preview two things for you:1. The Republican Congress will do nothing to respond to Saudi Arabia’s murder of Jamal Khashoggi and this audacious cover up. 2. The election, in 18 days, is a referendum on whether America really stands for anything anymore. reageer retweet
De Democraten worden net zo goed gesponsord/omgekocht door Saudi-Arabie. Obama keek ook de andere kant op terwijl journalisten en homo's werden onthoofd.

Wat is geld toch een misselijkmakend machtig middel.
pi_182627325
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 12:27 schreef Confetti het volgende:

[..]

De Democraten worden net zo goed gesponsord/omgekocht door Saudi-Arabie. Obama keek ook de andere kant op terwijl journalisten en homo's werden onthoofd.

Wat is geld toch een misselijkmakend machtig middel.
Wanneer was dat, dat Obama een moord negeerde terwijl Republikeinen in kamer en senaat opriepen tot sancties?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182627773
Weet je wat?
Die kroonprins wist overal van en gaf ook opdracht!
Nu komen ze toch even met een verslag en gooien ze een paar hoge piefen eruit... voor de show!

Als alles weer geluwd is, is het business as usual!
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 13:30:26 #64
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_182627952
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 12:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Schaamteloos weer hoe de VS dit met de mantel der liefde bedekt, over 3-4 dagen hoor je hier niks meer over. Zo voorspelbaar ook :o
Ik kan er nog steeds bij dat een evangelische leider uit de VS zei dat Trump niet te streng moet zijn op Saudi Arabie omdat de wapendeal zo belangrijk is.

Echt, in welke tijdlijn leven we dat een evangelische leider:
1) Een extreem conservatief Islamitisch land de hand boven het hoofd houdt
2) Pleit voor het door laten gaan van een wapendeal waarmee waarschijnlijk duizenden gematigde moslims in Yemen gedood gaan worden.

Het is alsof Rutte zegt; Noord-Korea is onze grootste vriend want ze zijn communistisch, of Femke Halsema opeens bekend dat ze een groot fan is van Hitler.

:')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_182628129
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 13:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
1) Een extreem conservatief Islamitisch land de hand boven het hoofd houdt

Waar komt dat 'conservatief' vandaan steeds vandaan in godsnaam. Turkije is conservatief, Egypte in meerdere mate en Pakistan misschien het meest. Saoedie Arabië is gewoon een extremistisch terreurdictatuur.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2018 13:41:21 ]
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 13:42:08 #66
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_182628158
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 13:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Waar komt dat 'conservatief' vandaan steeds vandaan in godsnaam. Turkije is conservatief, Egypte in meerdere mate en Pakistan misschien het meest. Saoedie Arabië is gewoon extremistisch terreurstaat.
Und? Ze zijn alsnog daarboven op gewoon heel conservatief. Vrouwen pas auto laten in 2018 is de definitie van conservatief. Zelfs Noord-Korea loopt eeuwen vooruit op het gedachtegoed van SA.

SA zit letterlijk ergens in het jaar 400.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_182628211
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 13:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Und? Ze zijn alsnog daarboven op gewoon heel conservatief. Vrouwen pas auto laten in 2018 is de definitie van conservatief. Zelfs Noord-Korea loopt eeuwen vooruit op het gedachtegoed van SA.

SA zit letterlijk ergens in het jaar 400.
Dat vrouwen geen auto mochten rijden komt niet voort uit conservatief gedachtegoed. Verre van. Het was eerder revolutionair te noemen dat ze niet mochten rijden.
pi_182628361
quote:
Volgens Saoedische onderzoekers heeft Khashoggi ruzie gekregen tijdens zijn bezoek aan het Saoedische consulaat in Istanboel op 2 oktober. Zij zeggen dat de ruzie tot zijn dood heeft geleid. Wat er met zijn lichaam is gebeurd, blijft een raadsel. Achttien mensen zijn inmiddels opgepakt.
Wow, dit stukje had ik gemist. Ruzie geleid tot zijn dood, maar geen lichaam. Really?
pi_182628417
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 13:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Waar komt dat 'conservatief' vandaan steeds vandaan in godsnaam. Turkije is conservatief,
Het conservatisme in Turkije staat gelukkig vele malen dichter tegen de huidige tijd dan het conservatisme in de andere landen die je noemt en die eeuwen terugschieten als je het elastiek doorknipt.
pi_182628499
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 14:01 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het conservatisme in Turkije staat gelukkig vele malen dichter tegen de huidige tijd dan het conservatisme in de andere landen die je noemt en die eeuwen terugschieten als je het elastiek doorknipt.
Daarom stoor ik mij ook een beetje aan het te pas en on te pas gebruik van het woord 'conservatief'. Zeker als het gaat om een regime als dat van Saoedi Arabië. Komt bijna over als een poging om een vergelijking te trekken met mildere landen.
pi_182628618
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 13:56 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Wow, dit stukje had ik gemist. Ruzie geleid tot zijn dood, maar geen lichaam. Really?
KSAmofaEN twitterde op zaterdag 20-10-2018 om 01:31:05 #STATEMENT | On the case of the disappearance of the Saudi citizen Jamal bin Ahmed Khashoggi https://t.co/RmgOwtYdNW reageer retweet

Maw, het was een cover-up door de betrokkenen...
Ik neem aan dat we vandaag of morgen meer details van de "bekentenissen" zullen krijgen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 14:37:21 #72
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182628815
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 13:56 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Wow, dit stukje had ik gemist. Ruzie geleid tot zijn dood, maar geen lichaam. Really?
grote shredders daar op het consulaat
pi_182629292
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 14:19 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

KSAmofaEN twitterde op zaterdag 20-10-2018 om 01:31:05 #STATEMENT | On the case of the disappearance of the Saudi citizen Jamal bin Ahmed Khashoggi https://t.co/RmgOwtYdNW reageer retweet
[ afbeelding ]
Maw, het was een cover-up door de betrokkenen...
Ik neem aan dat we vandaag of morgen meer details van de "bekentenissen" zullen krijgen.
ze geven zelfs kashogi de schuld voor zijn dood :r "kashogi, which aggrevated the situation and led to his death"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182629324
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 15:18 schreef Slayage het volgende:

[..]

ze geven zelfs kashogi de schuld voor zijn dood :r "kashogi, which aggrevated the situation and led to his death"
kaşık kaşık yemek yediriyordum canimmmm / met de paplepel ingegoten
pi_182629472
turken not content met de "het was een uit de hand gelopen vechtpartij" verklaring van de saudis.


Turkish official slams Saudis fistfight explanation for Khashoggi’s death

A senior member of Turkey’s ruling party has criticized Saudi Arabia over its acknowledgement that Saudi journalist Jamal Khashoggi died in a "fistfight" at the Saudi consulate in Istanbul.

Usta added that Turkish authorities, including prosecutors, forensic and security officials, have already reached some conclusions as part of their investigation into Khashoggi’s death.

Numan Kurtulmuş, another AKP deputy chair, said Oct. 20 that Turkey will "never allow a cover-up" of Khashoggi's killing.
.....
"Turkey will uncover whatever happened. No one should have doubts about that," AKP spokesman Ömer Çelik told reporters in Istanbul on Oct. 20.

Meanwhile, Amnesty International stated that Saudi Arabia should "immediately produce" the body so that independence forensic experts can conduct an autopsy in line with international standards.

According to a Turkish official who spoke to Reuters on condition of anonimity on Oct. 20, Turkish investigators are likely to find out what happened to the body.

He added that Khashoggi's DNA samples were being procured from Turkey, meaning that investigators would not need to ask Saudi Arabia for samples at the moment.

Turan Kışlakçı, president of the Turkish Arab Media Association, said the "authority that gave the orders" to kill Khashoggi should be punished.
.....
It’s unclear whether the Saudi announcement will be enough to staunch the criticism the kingdom faces from lawmakers in the U.S., its most-crucial ally. California Rep. Adam Schiff, the ranking Democrat on the House intelligence committee, called Saudi Arabia’s claim that Khashoggi was "killed while brawling with a team of more than a dozen dispatched from Saudi Arabia is not credible."

He was "fighting for his life with people sent to capture or kill him," Schiff said.

Republican Sen. Lindsey Graham of South Carolina, who earlier this week said in a televised interview that Prince Mohammed "has got to go," added: "To say that I am skeptical of the new Saudi narrative about Mr. Khashoggi is an understatement."


[ Bericht 0% gewijzigd door Slayage op 20-10-2018 15:40:31 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 15:35:56 #76
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182629540
Mooi, dan komen er nog meer lekken die het Saudische lulverhaal en Trump gaan ondermijnen ^O^.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182629564
Dus Khasshoggi is tijdens een gevecht per ongeluk overleden volgens de Saudis. Het was niet de bedoeling hem te doden.
pi_182629661
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 15:37 schreef polderturk het volgende:
Dus Khasshoggi is tijdens een gevecht per ongeluk overleden volgens de Saudis. Het was niet de bedoeling hem te doden.
ze hebben gewoon wat fall guys benoemd, maar ze proberen ongeneerd ook nog eens die mensen te beschermen door te zeggen dat het kashogis eigen fout is dat het zo uit de hand gelopen is. uiteraard zullen deze mensen achter gesloten deuren eervol ontslag krijgen, omdat ze het land zo goed hebben gediend :s)
daarnaast vind ik het eigenlijk best slecht verzonnen deze leugen, ik bedoel twee weken lang heb je gehad om een goed verhaal te verzinnen en dan kom je met dit verhaal :')

een beetje net als die vergiftiging met russische agenten die naar engeland gingen om een kerk te checken, maar toch besloten om de volgende weer terug te gaan naar rusland omdat het sneeuwde, say what? _O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182629680
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 15:35 schreef Szura het volgende:
Mooi, dan komen er nog meer lekken die het Saudische lulverhaal en Trump gaan ondermijnen ^O^.
helaas voor de turken kan je niet oneindig blijven lekken, vroeg of laat moeten ze met harde bewijzen komen. een internationale onderzoek zou het mooiste zijn, maar ik ben bang, dat dat nooit gaat gebeuren.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 15:54:45 #80
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182629738
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 15:35 schreef Szura het volgende:
Mooi, dan komen er nog meer lekken die het Saudische lulverhaal en Trump gaan ondermijnen ^O^.
en dan?
pi_182629748
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 13:56 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Wow, dit stukje had ik gemist. Ruzie geleid tot zijn dood, maar geen lichaam. Really?
En 18 mensen opgepakt voor een ruzie _O-
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 15:55:48 #82
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_182629750
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 15:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

en dan?
heel de wereld in chaos dit dat zus zo.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_182629775
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 15:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

en dan?
fuck de saudis fuck trump togggg
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182629821
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 15:35 schreef Szura het volgende:
Mooi, dan komen er nog meer lekken die het Saudische lulverhaal en Trump gaan ondermijnen ^O^.
Er liggen mijlen aan materiaal waarmee een democratische leider allang z'n biezen zou hebben gepakt. Dit gaat eveneens geen druppel worden.

Trump ziet dit als iets wat hij zelf ook wel zou willen toepassen en zal aan het pluche blijven plakken tot de gifbeker volledig is opgedronken.
pi_182629829
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 15:55 schreef napoleonfour het volgende:

heel de wereld in chaos dit dat zus zo.
onzin. die bin salman zit de hele regio in de fik te steken, jemen, qatar, aanschuren tegen israel om iran te pakken. als hij in zon korte periode zo veel schade kan aanrichten, moet je voor stellen als hij koning is de komende decennia
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182629854
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 16:02 schreef Slayage het volgende:

[..]

onzin. die bin salman zit de hele regio in de fik te steken, jemen, qatar, aanschuren tegen israel om iran te pakken. als hij in zon korte periode zo veel schade kan aanrichten, moet je voor stellen als hij koning is de komende decennia
Dat is enige goede wat die doet.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 16:07:36 #87
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182629912
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 15:55 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

heel de wereld in chaos dit dat zus zo.
benieuwd wat of hoeveel Erdogan hiervoor gaat krijgen, hij melkt het aardig uit
pi_182630096
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 16:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

benieuwd wat of hoeveel Erdogan hiervoor gaat krijgen, hij melkt het aardig uit
hij draait de duimschroeven goed aan, maar hij heeft wel de amerikanen nodig om echt resultaten te boeken en wat de amerikanen gaan doen is nog steeds de vraag.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 16:22:18 #89
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182630161
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 16:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

hij draait de duimschroeven goed aan, maar hij heeft wel de amerikanen nodig om echt resultaten te boeken en wat de amerikanen gaan doen is nog steeds de vraag.
ik denk dat hij daar de gunsten van wil hebben, die doen echt gewoon 0 tegen Saoedi Arabië
pi_182630515
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 16:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik denk dat hij daar de gunsten van wil hebben, die doen echt gewoon 0 tegen Saoedi Arabië
Mijn hoop is dan ook niet gevestigd in Trump, maar eerder in het congres en de media die de publieke opinie bewerken tegen Saudi die "1 van hen heeft vermoord", die dan weer verder druk uitoefenen op de politiek.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182630616
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 15:37 schreef polderturk het volgende:
Dus Khasshoggi is tijdens een gevecht per ongeluk overleden volgens de Saudis. Het was niet de bedoeling hem te doden.
Hij is meerdere keren op een zaag gevallen tijdens een gevecht met een compleet bemand consulaat.
pi_182630639
Over een aantal weken hoor je niks meer van deze zaak.
Als dit in het consulaat van Iran was gebeurd hadden ze de komende tien jaar sancties aan hun broek.
pi_182630904
Ik zie mezelf ook wel doodgaan als ik zo dom ben om met 18 mensen te gaan vechten. 17 nog oke, maar 18.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2018 17:19:12 ]
pi_182642272
quote:
Trump doubts Saudi account of journalist’s death: ‘There’s been deception, and there’s been lies’

President Trump strongly criticized Saudi Arabia’s explanation for the death of journalist Jamal Khashoggi late Saturday, saying that “obviously there’s been deception, and there’s been lies.”

At the same time, Trump defended the oil-rich monarchy as an “incredible ally” and kept open the possibility that Saudi Crown Prince Mohammed bin Salman did not order Saudi agents to kill Khashoggi.

“Nobody has told me he’s responsible. Nobody has told me he’s not responsible. We haven’t reached that point . . . I would love if he wasn’t responsible,” Trump said in a phone interview with The Washington Post.

The kingdom’s claim that Khashoggi was killed after a fistfight escalated inside the Saudi Consulate in Istanbul was met with a torrent of international skepticism Saturday over how a team of Saudi agents could fly to Istanbul to meet Khashoggi and eventually kill him without the knowledge or consent of the crown prince, the de facto leader.

Trump had told reporters Friday that the Saudi explanation was credible, but U.S. officials said he has privately grimaced that his son-in-law Jared Kushner’s close relationship with the crown prince has become a liability and left the White House with no good options.

In the interview, Trump defended Kushner as doing a “very good job” but acknowledged that he and the crown prince, both in their 30s, are relatively young for the amount of power they wield.

“They’re two young guys. Jared doesn’t know him well or anything. They are just two young people. They are the same age. They like each other I believe,” Trump said.

[..]

A key piece of evidence is the audio recording that led Turkish investigators to conclude days ago that Khashoggi was killed and dismembered by a Saudi team dispatched to Istanbul. Trump on Saturday denied that any U.S. officials have heard audio, seen video or read any transcripts from the Turks.

But CIA officials have listened to an audio recording that Turkish officials say proves the journalist was killed and dismembered by the Saudi team, according to people familiar with the matter. If verified, the recording would make it difficult for the United States to accept the Saudi version that Khashoggi’s death was effectively an accident. Officials agreed to speak for this article on the condition of anonymity to discuss a sensitive topic.

If Secretary Pompeo was offered to listen to the audio recording, he was smart to say no,” said Soner Cagaptay, a Turkey scholar at the Washington Institute for Near East Policy. “You can’t unlisten to it, and once you listen to it, you can’t say certain things.”

One diplomat who deals with the issue said that if Pompeo had heard the audio, it would be a “total game changer” and require a much more forceful U.S. response.
https://www.washingtonpos(...)m_term=.d269d82d746b
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182645367
SA gaat gewoon een verhaal verzinnen en de zogenaamde daders vastzetten. Of misschien wel de echter daders. Maar de opdrachtgevers komen er gewoon mee weg natuurlijk
pi_182645449
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 16:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

benieuwd wat of hoeveel Erdogan hiervoor gaat krijgen, hij melkt het aardig uit
Behoorlijk veel. Erdo heeft het natuurlijk opgenomen omdat die uiteraard zn consulaten afluistert
pi_182645620
quote:
dit is nieuw voor mij en verklaart ook waarom sommige amerikaanse politici zo hard zijn tegen de saudis, die politici zijn ingelicht door de CIA

quote:
CIA officials have listened to an audio recording that Turkish officials say proves the journalist was killed and dismembered by the Saudi team, according to people familiar with the matter. If verified, the recording would make it difficult for the White House to accept the Saudi version that Khashoggi’s death was effectively an accident. ​
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182645859
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 16:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Over een aantal weken hoor je niks meer van deze zaak.
Als dit in het consulaat van Iran was gebeurd hadden ze de komende tien jaar sancties aan hun broek.
Precies. Heel deze zaak is voor alle partijen uiterst ongemakkelijk en ongewenst. Dit waait wel over zonder serieuze gevolgen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182645971
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182646026
quote:
10s.gif Op zondag 21 oktober 2018 12:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

dit is nieuw voor mij en verklaart ook waarom sommige amerikaanse politici zo hard zijn tegen de saudis, die politici zijn ingelicht door de CIA

[..]

Bij Trump zijn ze nog bezig om het op een A4tje met plaatjes te krijgen. Maar z'n persoonlijke belangen zullen uiteindelijk wel zwaarder wegen dan belangen in het grotere geheel.
pi_182646258
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 12:36 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Bij Trump zijn ze nog bezig om het op een A4tje met plaatjes te krijgen.
:D

quote:
Maar z'n persoonlijke belangen zullen uiteindelijk wel zwaarder wegen dan belangen in het grotere geheel.
het mooie van amerika is dat het staatshoofd ook rekening moet houden met andere machten als het aan hem lag had hij het net zo afgehandeld als de saudis, die zich God op aarde wanen, doofpot en business as usual
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 21 oktober 2018 @ 13:40:39 #103
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182647181
Brave and decisive decisions and actions ...

Om te kotsen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_182648070
Is het opzeggen van het raketverdrag een afleidingsmaneuvre van Trump?
pi_182649205
quote:
Trump: 'I would love' if Saudi crown prince wasn't responsible in Khashoggi killing

President Trump acknowledged late Saturday that Saudi Arabia has not been forthcoming in its explanation of what happened to journalist Jamal Khashoggi, but indicated that he does not believe Crown Prince Mohammed bin Salman played a direct role in the dissident's killing.

"There is a possibility he found out about it afterward. It could be something in the building went badly awry. It could be when that’s he found about it," Trump told The Washington Post in an interview.

He also indicated he expects more information to come out about Khashoggi's death and left open the possibility the crown prince was responsible.

“Nobody has told me he’s responsible," Trump told The Post of the crown prince. "Nobody has told me he’s not responsible. We haven’t reached that point ... I would love if he wasn’t responsible.”

While the president has publicly accepted denials from Saudi leadership about their knowledge, or lack thereof, about Khashoggi's death, he acknowledged to The Post that "their stories are all over the place."

“Obviously there’s been deception and there’s been lies," Trump said.
https://thehill.com/homen(...)wasnt-responsible-in
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182649913
tweet reeks.

EdwardGLuce twitterde op zondag 21-10-2018 om 15:40:27 Those downplaying #Khashoggi's murder are practising serial whatabouttery: Why don't you care Saudi's bombing of Yemeni civilians? What about the hypocrisy of those who supported the Iraq war? Or Khashoggi's support for the Muslim Brotherhood? Here is why it matters. Thread 1. reageer retweet
quote:
2. Khashoggi’s murder is a key insight into the methods of a crown prince who wants to trigger a US war with Iran. The Iraq war was a disaster. An Iranian one could be worse. MBS’s support for Trump, Khushner et al was contingent in part on Trump pulling out of the Iran deal.

3. Khashoggi was a strong supporter of the Arab Spring. The House of Saud was already an enemy of free media, democracy and any kind of accountability. MBS is a visceral opponent. What MBS fears most is moderate Islamic democracy – something Khashoggi supported.

4. Contrary to what his character assassins say, Khashoggi was not an Islamist. He campaigned for women’s rights, abhorred terrorism and believed in a free media. He knew the MBS brand of autocracy bred terrorism. His modulated dissentbrought about his killing and dismemberment.

5. The vast wealth and entitlement of MBS – he owns a $420m yacht, for one – breeds resentment and allegations of hypocrisy. When dissent is denied a legitimate outlet, it spawns radicalism. This was what Khashoggi was warning against. He was right.

6. Trump is dissembling for MBS because he shares his values and likes his money. Kushner’s ties are an added factor. Trump is being led by Riyadh and voices in his own administration towards a conflict that would be disastrous for the US and further radicalize the region.

7. Those who wonder why we should care about Khashoggi’s death should ask whether we want an autocratic thug to be directing US foreign policy? Why is America’s president covering up a brutal extra-territorial murder? All this whabboutery serves MBS. Is that what we want?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 21 oktober 2018 @ 18:00:52 #107
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182652083
Eindelijk is hier eens aandacht voor, ipv alleen maar Russen en Iraniërs. Viel me sowieso al regelmatig op als ik tweets over Saudi-Arabië las, bijvoorbeeld irt Iran of Syrië.

quote:
'Trollenleger' jaagt al jaren op critici Saudische kroonprins
VANDAAG, 17:33BUITENLAND

Saudi-Arabië zet een 'trollenleger' in om mensen die zich uitspreken tegen het regime het zwijgen op te leggen. Honderden mensen in Saudi-Arabië zorgen er via sociale media voor dat tegenstanders bedolven worden onder bedreigingen, beledigingen en intimidaties, blijkt uit onderzoek van The New York Times.

Een van de slachtoffers van dat trollenleger was Jamal Khashoggi, de Saudische journalist die in het consulaat in Istanbul is gedood. Hij was uitgesproken kritisch op het regime van de Saudische kroonprins Mohammed Bin Salman.

Daarom werd hij structureel bedreigd op social media, zo schrijft The New York Times. Iedere ochtend zou hij wakker worden met een "leger van Twittertrollen op zijn telefoon, dat hem en andere critici aanviel en bedreigde". De trollen zouden deel uitmaken van een grotere operatie van de kroonprins om tegenstanders de mond te snoeren.

Trolboerderij

Volgens de Amerikaanse krant werken er honderden mensen in een zogeheten 'trolboerderij' in de Saudische hoofdstad Riyad. Naast het verdoezelen van kritische tegengeluiden als die van Khashoggi worden ook andere gevoelige onderwerpen, zoals vrouwenrechten en de oorlog in Jemen, begraven onder andere berichten. Als een 'schadelijk' bericht te veel aandacht krijgt, plaatst het 'trollenleger' zelfs pornografische plaatjes in de discussie om lezers af te leiden. Als een account geblokkeerd wordt, maken ze een nieuw profiel aan.

Twitter werd in 2010 in Saudi-Arabië populair tijdens de Arabische lente. Inwoners van het land gebruikten het veelal voor nieuwsvoorziening en hoopten dat ze op die manier een nieuw democratisch geluid te horen kregen. Inmiddels wordt het sociale netwerk door de regering ingezet om tegenstanders op te sporen.

In 2013 heeft een Saudische infiltrant bij Twitter gewerkt. De man, Ali Alzabarah, zou zo persoonlijke informatie van dissidenten, zoals telefoonnummers en IP-adressen, hebben ontfutseld. Twitter ontsloeg de man in 2015 en startte een onderzoek, maar genoeg bewijs werd niet gevonden.

Mensen zijn moeilijker

Twitter heeft moeite met het bestrijden van 'trollenlegers', die eerder al in het nieuws kwamen naar aanleiding van de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Toen zetten de Russen dit middel in om nepnieuws te verspreiden.

Inmiddels kan het bedrijf trollenlegers die als een soort machine opereren detecteren, maar Twitteraccounts die door mensen aangestuurd worden die voor de Saudische overheid werken, blijven lastig op te sporen.


Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 21 oktober 2018 @ 18:27:49 #108
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182652695
AASchapiro twitterde op zaterdag 20-10-2018 om 19:59:36 The New York Times has obtained documents showing the consultancy firm McKinsey helping Saudi Arabia identify influential Saudis who opposed the government's line on Twitter—individuals who were later imprisoned & targeted with sophisticated spyware https://t.co/INALJXGceV https://t.co/hlwkYZaOa1 reageer retweet
pi_182653235
quote:
10s.gif Op zondag 21 oktober 2018 12:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

:D

[..]

het mooie van amerika is dat het staatshoofd ook rekening moet houden met andere machten als het aan hem lag had hij het net zo afgehandeld als de saudis, die zich God op aarde wanen, doofpot en business as usual
Trump windt er daarnaast geen doekjes om dat hij graag z'n eigen dochter nog eens zou willen Trumpen. In dat opzicht staat hij nog iets hoger op de apenrots dan deze barbaren.

2018. Wonderlijke tijd.



Wat is hier trouwens gaande? :')
pi_182653559
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2018 19:03 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Trump windt er daarnaast geen doekjes om dat hij graag z'n eigen dochter nog eens zou willen Trumpen. In dat opzicht staat hij nog iets hoger op de apenrots dan deze barbaren.

2018. Wonderlijke tijd.

[ afbeelding ]

Wat is hier trouwens gaande? :')
De islam staat blijkbaar bovenaan.
En Erdokhan speelt geen rol.
pi_182654971
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2018 19:03 schreef Beathoven het volgende:

[ afbeelding ]

Wat is hier trouwens gaande? :')
Orb van sauron :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182655013
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182655400
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 18:27 schreef Tarado het volgende:
AASchapiro twitterde op zaterdag 20-10-2018 om 19:59:36 The New York Times has obtained documents showing the consultancy firm McKinsey helping Saudi Arabia identify influential Saudis who opposed the government's line on Twitter—individuals who were later imprisoned & targeted with sophisticated spyware https://t.co/INALJXGceV https://t.co/hlwkYZaOa1 reageer retweet
Kwam laatst ook een stuk tegen over hoe Israëlische software bedrijven louche landen helpen om dissidenten en homo's aan te pakken. Zo faciliteren wij in het westen indirect dit soort beleid.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182657194
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 21:28 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Je moet hun media eens zien. Muisstil. Niets ervan wordt besproken op tv. Die kanalen die vanuit die landen opereren. Denk aan Egypte, Jordanië en Marokko. Landen met sterke banden/miljoenen dollarsteun.
Gelukkig is daar Turkije met haar persvrijheid om de bedreigde journalisten te beschermen en desnoods te wreken.
pi_182659808
quote:
Spannende cliffhanger.

Saudi-Arabië verbande een half jaar geleden populaire Turkse soapseries van de Arabische tv. Nu speelt het land de negatieve hoofdrol in een reallife soapserie die het zelf startte, maar waarvan Erdogan de regie heeft overgenomen. En hij is daar best goed in. De zaak van de vermiste İnterpol-baas in China genereert geen fractie van de aandacht van de Kashoggi-zaak.
pi_182660644
ragipsoylu twitterde op zondag 21-10-2018 om 23:16:05 BREAKING — Trump and Erdogan talked over the phone tonight, discussed #Khashoggi and Pastor Brunson’s release reageer retweet
ragipsoylu twitterde op zondag 21-10-2018 om 23:20:25 First phone call between Trump and Erdogan since the beginning of Brunson crisis in last week of July reageer retweet
ragipsoylu twitterde op zondag 21-10-2018 om 23:23:47 Anadolu says Erdoğan and Trump also exchanged opinions on counterrorism, and latest developments in Syria reageer retweet
ragipsoylu twitterde op zondag 21-10-2018 om 23:31:00 Trump and Erdogan agreed that the Jamal Khashoggi case should be clarified in all its aspects. Two leaders also underlined the importance of implementing Manbij roadmap and Idlib deal reageer retweet
Opvallende timing, vlak na Erdoğans aankondiging dat hij dinsdag de werkelijke toedracht van de moord zal bekendmaken.
pi_182661541
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 23:00 schreef Bilge het volgende:

[..]

De zaak van de vermiste İnterpol-baas in China genereert geen fractie van de aandacht van de Kashoggi-zaak.
Kijk ik er overheen of is hier zelfs geen topic over op het forum?
  maandag 22 oktober 2018 @ 01:12:45 #119
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_182661718
Saudisch koningshuis belt met zoon Khashoggi: gecondoleerd

https://nos.nl/artikel/22(...)gi-gecondoleerd.html

:')_!
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_182663687
Zand erover.
pi_182664462
quote:
5s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:56 schreef DavidTwente het volgende:

[..]

Kijk ik er overheen of is hier zelfs geen topic over op het forum?
Dat is er wel geweest, maar die is niet gemarteld, vermoord en in stukken gehakt. Die leeft gewoon nog.
Die is opgepakt onder verdenking van corruptie. Als dat idd zo is; terechte zaak.
Mocht dat niet zo zijn: kwalijke zaak natuurlijk, maar niet zo kwalijk als het martelen en vermoorden wegens kritiek natuurlijk...

[ Bericht 15% gewijzigd door StateOfMind op 22-10-2018 08:27:21 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_182665780
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2018 01:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Saudisch koningshuis belt met zoon Khashoggi: gecondoleerd

https://nos.nl/artikel/22(...)gi-gecondoleerd.html

:')_!
uiteraard moeten ze de facade van onschuld hooghouden :r
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182665818
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 23:46 schreef Bilge het volgende:

Opvallende timing, vlak na Erdoğans aankondiging dat hij dinsdag de werkelijke toedracht van de moord zal bekendmaken.
Trump: "Hey Erdo, je gaat toch niet mijn miljardendeal in gevaar brengen dinsdag?"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182666170
leaks naar de media gaan door, erdo heeft morgen niets nieuws te melden, MBS zou ook een telefoongesprek met kashogi gehad te hebben om hem te overtuigen terug te keren naar saudi arabie, toen hij weigerde werd hij omgebracht. als dit waar is :Y)

ragipsoylu twitterde op maandag 22-10-2018 om 10:03:56 HUGE allegation by Yeni Safak DailyHead of Saudi Hit Squad, Maher Abdulaziz Mutreb, while inside the Consulate where #Khashoggi killed, made 4 phone calls to @Badermasaker, the private secretary of Crown Prince. Mutreb also called a number in Washington, likely MbS’ brother https://t.co/knoNmboLq6 reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182666263
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 15:37 schreef polderturk het volgende:
Dus Khasshoggi is tijdens een gevecht per ongeluk overleden volgens de Saudis. Het was niet de bedoeling hem te doden.
Klopt, een getuige van de vechtpartij zei later "Ik probeerde nog kunstmatige ademhaling toe te passen, maaar ik kon zijn hoofd nergens meer vinden". >:)
pi_182666444
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 10:53 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Klopt, een getuige van de vechtpartij zei later "Ik probeerde nog kunstmatige ademhaling toe te passen, maaar ik kon zijn hoofd nergens meer vinden". >:)
too soon.

hij is wel goed though :@



[ Bericht 9% gewijzigd door Slayage op 22-10-2018 11:14:15 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 22 oktober 2018 @ 11:20:35 #127
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_182666664
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2018 10:46 schreef Slayage het volgende:
leaks naar de media gaan door, erdo heeft morgen niets nieuws te melden, MBS zou ook een telefoongesprek met kashogi gehad te hebben om hem te overtuigen terug te keren naar saudi arabie, toen hij weigerde werd hij omgebracht. als dit waar is :Y)

ragipsoylu twitterde op maandag 22-10-2018 om 10:03:56 HUGE allegation by Yeni Safak DailyHead of Saudi Hit Squad, Maher Abdulaziz Mutreb, while inside the Consulate where #Khashoggi killed, made 4 phone calls to @Badermasaker, the private secretary of Crown Prince. Mutreb also called a number in Washington, likely MbS’ brother https://t.co/knoNmboLq6 reageer retweet
Heel veel leaks vanuit die krant, maar niets officieels. Is een mooie manier voor Erdo om druk te zetten op de publieke opinie en hij kan het later allemaal ontkennen, gewoon zeggen dat krant een onbetrouwbare bron had.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_182666667
ter illustratie hoeveel trump geilt op geld. als hij moeite doet om 13 cent te innen, waar is hij toe in staat als we het hebben over miljarden deals met de saudis?

KBAndersen twitterde op vrijdag 19-10-2018 om 23:12:04 30 years ago, Spy magazine sent “refund” checks for $1.11 to 58 rich people. The 26 who cashed those got a another check, for $.64. The 13 who cashed those each got a check for $.13. Two people cashed the $.13 checks—Donald Trump and Jamal Khashoggi’s arms-dealer uncle Adnan. reageer retweet

Hoe geldbelust is Donald Trump? Deze 28 jaar oude stunt geeft het antwoord
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182666720
Hij was ook familie van Dodi Al-Fayed, je weet wel van Lady Di en Harrods.
Het komt wel heul erg dichtbij zo.
  maandag 22 oktober 2018 @ 11:33:05 #130
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_182666876
De saudi's worden trouwens nu al gestraft :P De beurs daar daalt elke dag met meerdere procenten.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_182666964
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 22 oktober 2018 @ 11:38:04 #132
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
  maandag 22 oktober 2018 @ 12:20:15 #133
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182668071
Het duivelskoninkrijk zette inderdaad een nep-Khashoggi in, zo blijkt hieruit:

https://twitter.com/cnnbrk/status/1054314173872721921?s=21
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182668216
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 12:20 schreef Szura het volgende:
Het duivelskoninkrijk zette inderdaad een nep-Khashoggi in, zo blijkt hieruit:

https://twitter.com/cnnbrk/status/1054314173872721921?s=21
In Turkije kan men een hoop qua haartransplantaties.. zie ook W. Sneijder..
pi_182668297
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 12:20 schreef Szura het volgende:
Het duivelskoninkrijk zette inderdaad een nep-Khashoggi in, zo blijkt hieruit:

https://twitter.com/cnnbrk/status/1054314173872721921?s=21
SpeakFreeQtr twitterde op maandag 22-10-2018 om 12:20:14 @cnnbrk It’s like a cheap Hollywood movie 😐 reageer retweet
dit is wel voor het eerst dat er een turkse leak aan cnn wordt gegeven

quote:
CNN has obtained exclusive law enforcement surveillance footage


[ Bericht 7% gewijzigd door Slayage op 22-10-2018 12:45:45 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182670355
Het is druk op de lijn Ankara Washington. Nu ook de twee ministers van BuZa aan de telefoon. Dit na het gesprek van erdo en Trump gisteren.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 22 oktober 2018 @ 16:16:07 #137
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_182672003
https://www.nu.nl/interne(...)line-hackaanval.html

De website van het Future Investment Initiative, de Saoedische investeringsconferentie, waar veel bedrijven nu vanaf zien is gehackt :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_182672021
Dit verhaal keeps on giving
pi_182672071
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://www.nu.nl/interne(...)line-hackaanval.html

De website van het Future Investment Initiative, de Saoedische investeringsconferentie, waar veel bedrijven nu vanaf zien is gehackt :D
:D

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182672234
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182672570
En dan blijkt dat hij gewoon nog leeft in een cel van MIT en dat Erdokhan dat geheim blijft houden tot de Saoedis er voor zorgdragen dat de Amerikanen hem ruilen voor Gulen.
Eckt, dan ben ook ik een gelover in Erdo, dat zou een geniale operatie zijn.
  maandag 22 oktober 2018 @ 17:02:51 #142
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_182672888
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:47 schreef WammesWaggel het volgende:
En dan blijkt dat hij gewoon nog leeft in een cel van MIT en dat Erdokhan dat geheim blijft houden tot de Saoedis er voor zorgdragen dat de Amerikanen hem ruilen voor Gulen.
Eckt, dan ben ook ik een gelover in Erdo, dat zou een geniale operatie zijn.
Waarom zou SA dan toegeven dan hij inderdaad omgekomen is door een gevecht? Tenzij ze voor Erdo werken en in het complot zitten? Beetje onwaarschijnlijk :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_182673296
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2018 17:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Waarom zou SA dan toegeven dan hij inderdaad omgekomen is door een gevecht? Tenzij ze voor Erdo werken en in het complot zitten? Beetje onwaarschijnlijk :P
De wegen van De Barmhartige zijn ondoorgrondelijk.
  maandag 22 oktober 2018 @ 17:23:36 #144
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_182673313
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2018 17:22 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

De wegen van De Barmhartige zijn ondoorgrondelijk.
De wegen wellicht, maar uiteindelijk gaat het allemaal om het geld :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 22 oktober 2018 @ 17:32:16 #145
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182673451
Hoe laat komt Erdolf met z’n onthullingen morgen?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182673522
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2018 11:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Als we genoeg versies geven dan kunnen jullie kiezen welke het geloofwaardigst is.
En TRUMP die kiest voor ons
pi_182674060
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

:D

[ afbeelding ]
^O^
  maandag 22 oktober 2018 @ 18:11:03 #148
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_182674075
Wollah, als ik Erdogan was elke week een kleine 2 - 3% aan de media onthullen. Dan houd je de zaak in de spotlights. Het is net als een auto. Als je mee rijdt en niet tankt dan gaat het op een gegeven moment stilstaan. Media moet af en toe ook getankt worden anders verdwijnt het uit de spotlights. De media moet ook van brandstof (sappige details) worden voorzien om door te blijven gassen.
pi_182677367
ragipsoylu twitterde op maandag 22-10-2018 om 18:46:21 BREAKING — Turkish TV @tvahaber broadcasts images showing Saudi Consulate staff in Istanbul are burning documents one day after #Khashoggi murder https://t.co/eeoDiCsn12 reageer retweet
Is dit echt?
pi_182679779
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:35 schreef BEFEM het volgende:
ragipsoylu twitterde op maandag 22-10-2018 om 18:46:21 BREAKING — Turkish TV @tvahaber broadcasts images showing Saudi Consulate staff in Istanbul are burning documents one day after #Khashoggi murder https://t.co/eeoDiCsn12 reageer retweet
Is dit echt?
They fucked up big time ik zou dat hele consulaat afbranden :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182680146
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 17:32 schreef Szura het volgende:
Hoe laat komt Erdolf met z’n onthullingen morgen?
Hier ben ik ook benieuwd naar.
pi_182680268
quote:
Turken mogen opgedoken Saudische auto niet onderzoeken
VANDAAG, 21:25BUITENLAND

Turkse politie in de afgegrendelde parkeergarage AFP

Het Saudische consulaat in Istanbul heeft Turkse rechercheurs verboden een geparkeerde auto van het consulaat te doorzoeken. De auto, met een diplomatiek kenteken, werd eerder vandaag aangetroffen in een ondergrondse parkeergarage, 15 kilometer verwijderd van het consulaat waar de Saudische journalist Jamal Khashoggi op 2 oktober werd gedood.

De Turkse politie en het Openbaar Ministerie doen onderzoek naar wat er precies op het consulaat is gebeurd. Volgens de Saudiërs is de kritische journalist in de diplomatieke post tijdens een gevecht gedood. Die verklaring, ruim twee weken na de verdwijning van de journalist, is met grote scepsis ontvangen. Algemeen wordt aangenomen dat de 59-jarige Khashoggi op het consulaat door een doodseskader is vermoord.

Toestemming vereist
Voor het onderzoeken van de Saudische auto is toestemming vereist van het consulaat en van het bureau van de Turkse openbaar aanklager. CNN Turk meldt dat de auto morgen toch zal worden geïnspecteerd, zonder daarover bijzonderheden te melden. De politie heeft de parkeergarage voor het publiek gesloten.

Een televisiekanaal uit de nabijheid van de Turkse regering heeft vandaag beelden van een bewakingscamera getoond waarop drie mannen te zien zijn die volgens de tv-zender in de achtertuin van het consulaat documenten verbranden, een dag na de verdwijning van Khashoggi.

De Duitse bondskanselier Merkel heeft na de "monstrueuze" dood van Khashoggi de wapenexport naar Saudi-Arabië per direct verboden, in afwachting van een verklaring uit Riyad die complete duidelijkheid verschaft over wat er is gebeurd. Ook de Amerikanen eisen opheldering, alhoewel president Trump vandaag herhaalde dat hij de Saudische investeringen niet op het spel wilde zetten. Ook elders in Europa is met afschuw gereageerd op de gebeurtenissen in Istanbul.
'In het consulaat wat we net hebben overgeschilderd mogen jullie wel kijken maar in de auto waar nog bloedvlekken zitten niet, lekker puh!'

[ Bericht 3% gewijzigd door BEFEM op 22-10-2018 23:02:27 ]
pi_182680307
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 17:32 schreef Szura het volgende:
Hoe laat komt Erdolf met z’n onthullingen morgen?
Zou er niet al te veel van verwachten. Zo voorkom je teleurstellingen. Daarnaast zou het best kunnen dat er vanacht toch een deal komt en erdo af ziet van zijn openbaringen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182680365
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 22 oktober 2018 @ 23:04:45 #155
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182680394
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182680533
Ze gooien met de pet naar die dubbelganger act. De beste man gooit zn kleren en valse baard even in een vuilnisvat en loopt dan als zichzelf verder. De camera's op straat hebben het allemaal mooi stap voor stap vereeuwigd. Bizar en dom tegelijk.
pi_182680586
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 17:32 schreef Szura het volgende:
Hoe laat komt Erdolf met z’n onthullingen morgen?
Half 1 Nederlandse tijd. De toespraak wordt simultaan vertaald naar het Engels en het Arabisch.

quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2018 22:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

Zou er niet al te veel van verwachten. Zo voorkom je teleurstellingen. Daarnaast zou het best kunnen dat er vanacht toch een deal komt en erdo af ziet van zijn openbaringen.
Er komt geen deal. MBS is pas 33 en Ankara wil niet dat zo´n figuur nog 50 jaar de scepter zwaait over SA. Hij moet weg, en als dat niet lukt moet hij vleugellam worden gemaakt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182680652
ragipsoylu twitterde op maandag 22-10-2018 om 20:25:24 MIND BOGGLING STUFF •Saudi Crown Prince’s Advisor Al Qahtani was beamed into a room of the consulate via Skype.•Insulted at Khashoggi over the phone. • Turkish intel source: At one point Qahtani told his men to dispose of him. "Bring me the head of the dog", (Reuters) reageer retweet
ragipsoylu twitterde op maandag 22-10-2018 om 20:27:52 The Arab source and the Turkish intelligence source told Reuters that the audio of the Skype call is now in the possession of Turkish President Tayyip Erdogan. reageer retweet
https://www.reuters.com/a(...)-skype-idUSKCN1MW2HA
pi_182680802
En wat nou als S-A wel massaal schuldig bevonden wordt? Gaat iedereen dan de diplomatieke banden verbreken? Nee dus, dus hou maar op met die poppenkast, hier gaan ze gewoon mee wegkomen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182680829
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 23:12 schreef Bilge het volgende:

[..]

Half 1 Nederlandse tijd. De toespraak wordt simultaan vertaald naar het Engels en het Arabisch.

[..]

Er komt geen deal. MBS is pas 33 en Ankara wil niet dat zo´n figuur nog 50 jaar de scepter zwaait over SA. Hij moet weg, en als dat niet lukt moet hij vleugellam worden gemaakt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True, the piece of shitt heeft in zon korte periode zo veel schade aangericht in de regio. Dat de regio nog eens decennia met hem zou moeten dealen zou catastrofaal zijn.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 22 oktober 2018 @ 23:31:57 #161
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_182680870
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 23:12 schreef Bilge het volgende:

[..]

Half 1 Nederlandse tijd. De toespraak wordt simultaan vertaald naar het Engels en het Arabisch.

[..]

Er komt geen deal. MBS is pas 33 en Ankara wil niet dat zo´n figuur nog 50 jaar de scepter zwaait over SA. Hij moet weg, en als dat niet lukt moet hij vleugellam worden gemaakt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertaal even voor ons. Niet iedereen kan Turks lezen.

quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2018 23:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

True, the piece of kankercellen heeft in zon korte periode zo veel schade aangericht in de regio. Dat de regio nog eens decennia met hem zou moeten dealen zou catastrofaal zijn.
Dat is het gevolg van landen die Amerikaanse vazalstaten zijn. Die malen niet om instabiliteit van ver gelegen regio's zolang het hun interesses ten goede komt en natuurlijk niet in gevaar brengt. Landen die een regio delen met zo'n vazalstaat is natuurlijk een ander verhaal.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jellereppe op 22-10-2018 23:53:36 ]
  maandag 22 oktober 2018 @ 23:40:15 #162
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_182680993
kunnen we ergens live kijken?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_182681036
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2018 23:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
kunnen we ergens live kijken?
Ongetwijfeld. Erdo media zal daarop toezien ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182681251
Ik ben vast niet de enige met een Turkse afkomst hier die het zóóó fijn vindt dat Turkije eindelijk weer eens aan de goeie kant staat? :D.
  maandag 22 oktober 2018 @ 23:53:56 #166
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182681276
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2018 23:52 schreef zarGon het volgende:
Ik ben vast niet de enige met een Turkse afkomst hier die het zóóó fijn vindt dat Turkije eindelijk weer eens aan de goeie kant staat? :D.
Ja laten we maar even vergeten wat Turkije zelf met journalisten doet
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182681350
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 23:53 schreef Szura het volgende:

[..]

Ja laten we maar even vergeten wat Turkije zelf met journalisten doet
Ja, dat is inderdaad wat ik zei.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2018 23:56:52 ]
pi_182681507
Mag de politie van een land eigenlijk zomaar een consulaat binnenvallen? Volgens mij staat zoiets niet boven de wet van het gastland.

Misschien moet men alvast even de stormram prepareren en het Ottomaanse kanon in stelling brengen.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 00:08:22 #169
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_182681527
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 00:06 schreef Beathoven het volgende:
Mag de politie van een land eigenlijk zomaar een consulaat binnenvallen? Volgens mij staat zoiets niet boven de wet van het gastland.

Misschien moet men alvast even de stormram prepareren en het Ottomaanse kanon in stelling brengen.
Nee, daarom is er ook eerst toestemming gevraagd.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_182681613
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2018 23:52 schreef zarGon het volgende:
Ik ben vast niet de enige met een Turkse afkomst hier die het zóóó fijn vindt dat Turkije eindelijk weer eens aan de goeie kant staat? :D.
Das idd lang geleden :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182681634
quote:
Nog net geen high five in beeld
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 00:19:36 #172
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_182681665
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 23:12 schreef Bilge het volgende:

[..]

Half 1 Nederlandse tijd. De toespraak wordt simultaan vertaald naar het Engels en het Arabisch.

[..]

Er komt geen deal. MBS is pas 33 en Ankara wil niet dat zo´n figuur nog 50 jaar de scepter zwaait over SA. Hij moet weg, en als dat niet lukt moet hij vleugellam worden gemaakt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht, het is half 1 overdag he :P Ik zit maar te wachten :')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_182681792
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 00:06 schreef Beathoven het volgende:
Mag de politie van een land eigenlijk zomaar een consulaat binnenvallen? Volgens mij staat zoiets niet boven de wet van het gastland.

Misschien moet men alvast even de stormram prepareren en het Ottomaanse kanon in stelling brengen.
Diplomatieke onschendbaarheid gaat best ver, blijkbaar... Zelfs een auto met een diplomatiek kenteken mag blijkbaar niet zomaar onderzocht worden.

Kom er overigens net achter dat een consul geen diplomaat is, in de enge zin van het woord, maar ze genieten blijkbaar wel van de onschendbaarheid.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:54:32 #176
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_182686334
Nog 1,5 uur dus voor de 'reveal all'. Ik ben benieuwd....
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_182686367
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:58:49 #179
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_182686396
quote:
Volgens de mirror zouden er lichaamsdelen gevonden zijn in de put. Maarja, the mirror he. Ik wil er niet eens naar linken vanwege de belachelijke privacy wall die je voor je neus krijgt eerst.

We zullen het zo wel horen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:00:08 #180
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_182686431
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Vooral dat stukje waar je moord ontdekt wordt en internationale ophef veroorzaakt mag nooit meer gebeuren.
_O-

ik denk idd dat hij dat bedoeld :s)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182686530
Hij loopt nu de zaal binnen. Hopelijk wordt dit een historisch moment.
pi_182686539
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182686545
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:08 schreef Confetti het volgende:
Hij loopt nu de zaal binnen. Hopelijk wordt dit een historisch moment.
meh ik denk dat het uiteindelijk wel mee zal vallen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182686700
MaartenLoning twitterde op dinsdag 23-10-2018 om 11:13:26 Erdogan begint zijn toespraak met een verslag van zijn reis naar Moldavië. Niet waar we op wachten. reageer retweet
pi_182686706
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

_O-

ik denk idd dat hij dat bedoeld :s)
Idd beter gewoon tegenstanders een flink auto-ongeluk laten krijgen dat is hoe het in de westerse wereld werkt. :P
pi_182686715
nu begint ie met zijn betoog mbt de moord ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182686721
Erdogan is al begonnen. Zie live (Engels)

Sorry voor de verkeerde informatie gisteren. :@
pi_182686728
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:21 schreef Bilge het volgende:
Erdogan is al begonnen. Zie live (Engels)

Sorry voor de verkeerde informatie gisteren. :@
we vergeven je
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182686825
Dit is beter dan House of Cards vs James Bond
Hell To The Liars
pi_182686893
Door dit nu binnenskamers te houden en eventueel later uit te spelen (soort chantage) tegen S-A zou Erdogan daar op lange termijn niet meer mee bereiken?
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:36:58 #192
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_182686983
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Door dit nu binnenskamers te houden en eventueel later uit te spelen (soort chantage) tegen S-A zou Erdogan daar op lange termijn niet meer mee bereiken?
Ja dat wordt ook als een optie gezien op veel nieuws websites.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_182686987
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Door dit nu binnenskamers te houden en eventueel later uit te spelen (soort chantage) tegen S-A zou Erdogan daar op lange termijn niet meer mee bereiken?
Momenteel zitten er hele rijke financiers in Ryaad waar MBS ook aanwezig zou zijn.
Die zit ipv geld binnen te harken op de openingsdag nu knarsentanden met zijn vader de Koning naar Erdogan te kijken waar ze stukje voor stukje afgebrand worden.

Volgens de internationale pers (niet in Nederland), MBS moet terugtreden en de koning van Saudi-Arabie blijft vriendjes met Erdogan.
Hell To The Liars
pi_182687007
Erdogan plaatst de kroonprins die nu de defacto leider is van het land buitenspel.
pi_182687030
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:37 schreef Droopie het volgende:

[..]

Momenteel zitten er hele rijke financiers in Ryaad waar MBS ook aanwezig zou zijn.
Die zit ipv geld binnen te harken op de openingsdag nu knarsentanden met zijn vader de Koning naar Erdogan te kijken waar ze stukje voor stukje afgebrand worden.

Volgens de internationale pers (niet in Nederland), MBS moet terugtreden en de koning van Saudi-Arabie blijft vriendjes met Erdogan.
Gvd, Ottomaanse praktijken dit :9~
pi_182687041
Hij is er al mee klaar, niets nieuws eigenlijk.

'We gaan het onderzoek grondig uitvoeren en alles boven tafel krijgen; dit mag niet zomaar vergeten worden.'

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2018 11:40:21 ]
pi_182687068
zoals verwacht niks schokkends/nieuws.

hij voert de druk op de saudisch wel op. hij is heel liefkozend richting de koning. en stelt voor om de verdachten in istanbul te berechten.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:41:45 #198
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_182687076
Lame. Ik had gehoopt op details zoals waar het lichaam is, etc.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_182687094
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Door dit nu binnenskamers te houden en eventueel later uit te spelen (soort chantage) tegen S-A zou Erdogan daar op lange termijn niet meer mee bereiken?
hij heeft de belastende matrialen ook binnenshuis gehouden, zo is de druk opgevoerd :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182687099
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gvd, Ottomaanse praktijken dit :9~
Laten we ook even niet vergeten dat de vermoorde journalist op een foto staat uit 1988 met Bin Laden en een RPG. Ja hij heeft afstand genomen van de daden van Bin Laden, maar er speelt veel meer.

ps. De familie Bin Laden is in theorie weinig mis mee in het Midden-Oosten, behalve 2 of 3 rotte appels die net als Erdogan een tyfushekel hadden aan het koningshuis ;)
Hell To The Liars
pi_182687110
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:38 schreef Triggershot het volgende:
Erdogan plaatst de kroonprins die nu de defacto leider is van het land buitenspel.
hij wordt idd niet 1 keer genoemd
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182687121
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lame. Ik had gehoopt op details zoals waar het lichaam is, etc.
je gaat toch niet all in dat niet hoeft :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182687199
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:42 schreef Droopie het volgende:

[..]

Laten we ook even niet vergeten dat de vermoorde journalist op een foto staat uit 1988 met Bin Laden en een RPG. Ja hij heeft afstand genomen van de daden van Bin Laden, maar er speelt veel meer.

ps. De familie Bin Laden is in theorie weinig mis mee in het Midden-Oosten, behalve 2 of 3 rotte appels die net als Erdogan een tyfushekel hadden aan het koningshuis ;)
Lijkt mij niet meer of minder waard dan bijvoorbeeld Bush die de Taliban ontvangt of Rumsfeld met Saddam? Andere tijden, andere belangen. Bin Laden was in de jaren 80 nog een beetje de held van de VS vanwege de strijd tegen de SU, maar inderdaad het was dermate niet meer van belang dat Khassoggi zelfs in vaste verblijf kreeg in de VS zelfs.
pi_182687206
Wat zal Erdogan nu gaan doen, zijn speech vervolgen dat ie het verschrikkelijk vind dat de Nederlandse overheid onderzoekt ivm verzwijgen onroerend goed :')

Wat Erdogan wel goed doet, goodwill kweken in Europa en her klootjesvolk.
Duizenden onschuldige mensen zitten daar vast in de gevangenis, maar Erdogan lijkt nu de beschermer van het vrije woord :')
Hell To The Liars
pi_182687234
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:43 schreef Slayage het volgende:

[..]

hij wordt idd niet 1 keer genoemd
Was idd zeer tactisch uitgesproken door het specifiek over de huidige koning te hebben en niet inclusivistisch over de Saoedische 'leiders'.
pi_182687263
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:48 schreef Droopie het volgende:
Wat zal Erdogan nu gaan doen, zijn speech vervolgen dat ie het verschrikkelijk vind dat de Nederlandse overheid onderzoekt ivm verzwijgen onroerend goed :')

Wat Erdogan wel goed doet, goodwill kweken in Europa en her klootjesvolk.
Duizenden onschuldige mensen zitten daar vast in de gevangenis, maar Erdogan lijkt nu de beschermer van het vrije woord :')
Als we voorzichtig een alu-hoedje opzetten zouden we zelfs kunnen stellen dat Erdogan zijn benzine krijgt van het westen hierin en nu vol gas geeft.
pi_182687268
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Was idd zeer tactisch uitgesproken door het specifiek over de huidige koning te hebben en niet inclusivistisch over de Saoedische 'leiders'.
was zeker een goed betoog. daarnaast is de bromance tussen erdo en bahceli weer verledentijd
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182687285
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

was zeker een goed betoog. daarnaast is de bromance tussen erdo en bahceli weer verledentijd
Mwuah, eerst zien of dat blijft standhouden met de aankomende lokale verkiezingen.
pi_182687349
ragipsoylu twitterde op dinsdag 23-10-2018 om 11:45:20 Quick take on Erdogan’s speech on #Khashoggi:• Formalised the most of the leaks • Targeted Crown Prince MbS without naming him, and separated King Salman from him • Implied that there are other regional actors involved, UAE? • Wants international support, investigation reageer retweet
marklowen twitterde op dinsdag 23-10-2018 om 11:43:22 Is this another attempt to preserve the diplomatic relationship with #SaudiArabia or has Riyadh made last-minute promises to #Erdogan to lessen the chance of the bombshell incrimination? President makes no mention of the audio recordings, continually leaked to Turkish media reageer retweet


[ Bericht 34% gewijzigd door Slayage op 23-10-2018 12:07:08 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182687543
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als we voorzichtig een alu-hoedje opzetten zouden we zelfs kunnen stellen dat Erdogan zijn benzine krijgt van het westen hierin en nu vol gas geeft.
En met het westen bedoelen we vast Amerika, want Europa is echt geen partij in deze.
Hell To The Liars
pi_182687643
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 12:11 schreef Droopie het volgende:

[..]

En met het westen bedoelen we vast Amerika, want Europa is echt geen partij in deze.
dat europa ook signalen afgeeft is zeker belangrijk, net als troudea bv. maar amerika is uiteraard doorslaggevend
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182687877
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:48 schreef Droopie het volgende:
Wat zal Erdogan nu gaan doen, zijn speech vervolgen dat ie het verschrikkelijk vind dat de Nederlandse overheid onderzoekt ivm verzwijgen onroerend goed :')

Wat Erdogan wel goed doet, goodwill kweken in Europa en her klootjesvolk.
Duizenden onschuldige mensen zitten daar vast in de gevangenis, maar Erdogan lijkt nu de beschermer van het vrije woord :')
Turkije is momenteel onder Erdogan z'n bewind en huidige koers absoluut niet de beste versie van zichzelf. Dat wat je noemde en het feit dat de kraan van de braindrain openstaat waarin hoogopgeleiden het land definitief willen verlaten is meer dan pijnlijk. De aanwezige kritiek blijft gewoon.

Maar de bijzondere bloederige horrorfilm die Saudi Arabië momenteel presenteert is met het slechte dansje eromheen 'a different kind of low'.

Dat Turkije geen oogje dichtknijpt en er pro-actief bovenop zit is na veel knipogen richting het oosten weer eens een Westerse / Europese lijn in het zand. Ik verwacht niet dat het een keerpunt wordt en er liggen te grote puinhopen, maar ik zou Turkije persoonlijk wel steunen in een toetreding tot de EU als men weer de 2007-2011 koers opzoekt en wat doorhaalt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 23-10-2018 19:02:18 ]
pi_182688020
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 12:11 schreef Droopie het volgende:

[..]

En met het westen bedoelen we vast Amerika, want Europa is echt geen partij in deze.
Ik denk juist dat Erdogan as we speak meer bijval krijgt van Europa dan de VS.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:09:58 #214
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182688256
Weinig nieuws dus, vooral bevestiging van alle lekken
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182688331
Gaat Turkije nog wat ondernemen?
pi_182688514
Ik snap eigenlijk niet waarom Turkije zo actief bezig hiermee is, hebben ze geen goede relatie met saoedie Arabië dan? Vreemd dit.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:25:59 #217
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_182688560
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:23 schreef vigen98 het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom Turkije zo actief bezig hiermee is, hebben ze geen goede relatie met saoedie Arabië dan? Vreemd dit.
Geen goede relatie is een beetje een understatement. Ze botsen op zoveel vlakken...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_182688618
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:23 schreef vigen98 het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom Turkije zo actief bezig hiermee is, hebben ze geen goede relatie met saoedie Arabië dan? Vreemd dit.
daar zijn meerdere links over gedeeld hierboven :*

de coup op morsi / de turkse verhouding met het moslimbroederschap / de coup in turkije waar de turken de VAE medeverantwoordelijk voor houden / qatar, overal zit een vinger van de saoedisch
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182688674
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

daar zijn meerdere links over gedeeld hierboven :*

de coup op morsi / de turkse verhouding met het moslimbroederschap / de coup in turkije waar de turken de VAE medeverantwoordelijk voor houden / qatar
Vergeet Syrië niet.

Hier bezig mee zijn helpt ook om even adempauze te krijgen in eigen land wat betreft de stand van de economie en zo.
pi_182688722
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vergeet Syrië niet.

Hier bezig mee zijn helpt ook om even adempauze te krijgen in eigen land wat betreft de stand van de economie en zo.
afleiding is een neveneffect uiteraard.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:00:49 #221
408813 crew  trein2000
pi_182690430
Volgens de NOS is het lichaam of althans een deel daarvan terecht...
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:04:09 #222
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_182690487
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 15:00 schreef trein2000 het volgende:
Volgens de NOS is het lichaam of althans een deel daarvan terecht...
geef dan even een link
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:18:50 #223
80382 manny
30 is best veel
pi_182690728
https://universiteitvanne(...)at-in-de-krant-staat

wel eerst even een kwartiertje investeren in dit verhaal.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:23:41 #224
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_182690815
Luguber. Stukjes gesneden en gezicht totaal verminkt. Die is verschrikkelijk aan zijn einde gekomen. RIP
pi_182691040
smullen dit verhaal. Een van de leden van het doodseskader is 'omgekomen' in een car crash, nog 14 te gaan :7
pi_182691061
quote:
’Gezicht misvormd, overblijfselen in stukken’

’Lichaamsdelen Khashoggi gevonden’

ISTANBUL - De lichaamsdelen van de gedode journalist Jamal Khashoggi zijn gevonden. Dat zeggen twee bronnen tegen nieuwszender Sky. De autoriteiten hebben het nieuws nog niet bevestigd.

Volgens de nieuwszender is het lichaam ’in stukken gesneden’ en is Khashoggi’s gezicht ’ernstig verminkt’. Een van de bronnen stelde dat stoffelijke resten zijn aangetroffen in de tuin van de ambtswoning van de Saoedische consul-generaal.

Volgens Sky News zijn beide bronnen ’hooggeplaatst binnen het onderzoeksteam en in politieke kringen’. „Ik heb gruwelijke details gehoord over hoe zijn gezicht is misvormd”, vertelt Sky-journalist Alex Crawford.
Saoedi-Arabië heeft eerder toegegeven dat Khashoggi is gedood op het consulaat in Istanbul, maar het is volgens dat land onduidelijk wat met het lichaam is gebeurd.

Erdogan: moord gepland
Ook de Turkse president Erdogan heeft, toen hij onomwonden meldde dat de moord ’gepland’ was en het geen ongeluk betrof, gezegd dat het lichaam nog zoek was. „Waarom is het lichaam van iemand, waarvan men officieel zegt dat hij gedood is, nog niet gevonden?”, zei de president.

Regeringsgezinde media in Turkije en hun journalisten melden, onder meer op Twitter, dat andere bronnen stellen dat het lichaam niet in de tuin van de Saoedische consul is gevonden.
bron
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:36:00 #227
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_182691106
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 15:33 schreef Allesreiniger het volgende:
smullen dit verhaal. Een van de leden van het doodseskader is 'omgekomen' in een car crash, nog 14 te gaan :7
Inderdaad. Lijkt wel een slechte actie film dit met Steven Seagal in de hoofdrol.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:42:06 #228
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_182691254
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 15:36 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Inderdaad. Lijkt wel een slechte actie film dit met Steven Seagal in de hoofdrol.
Of een SAS Malko Linge verhaal van Gerard De Villiers, maar dan zouden de heren van het doodseskader eerst ook nog een paar wijven moeten neuken om het verhaal op gang te brengen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_182691325
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 15:36 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Inderdaad. Lijkt wel een slechte actie film dit met Steven Seagal in de hoofdrol.
it just keeps on giving *O*
pi_182692138
Onduidelijkheid over vondst lichaamsdelen Khashoggi

https://www.ad.nl/buitenl(...)-khashoggi~af95b761/
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:16:37 #232
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_182693421
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 17:13 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.nytimes.com/2(...)ey-saudi-arabia.html

Ik zou het hebben geaccepteerd. :@
Welnee, want als ze dat nu al bieden, kan je nagaan dat ze nog het een en ander te verbergen hebben. Ze willen dit blijkbaar echt stilhouden. Er valt vast nog een hoop meer uit te halen. Nog een paar weken rekken en ze bieden waarschijnlijk dezelfde deal + nog een hoop andere shit.

Het lichaam is bv nog niet officieel gevonden. Er is nog geen duidelijk bewijs dat de prins zelf hierbij direct betrokken is, etc. Wellicht hebben ze dat bewijs al en houden ze het nog achter.

Een eerste bod moet je eigenlijk altijd afslaan ;)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_182693425
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 17:13 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.nytimes.com/2(...)ey-saudi-arabia.html

Ik zou het hebben geaccepteerd. :@
Theodore Herzl probeerde hetzelfde met Abdulhamid II.
pi_182693540
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 17:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Welnee, want als ze dat nu al bieden, kan je nagaan dat ze nog het een en ander te verbergen hebben. Ze willen dit blijkbaar echt stilhouden. Er valt vast nog een hoop meer uit te halen. Nog een paar weken rekken en ze bieden waarschijnlijk dezelfde deal + nog een hoop andere shit.

Het lichaam is bv nog niet officieel gevonden. Er is nog geen duidelijk bewijs dat de prins zelf hierbij direct betrokken is, etc. Wellicht hebben ze dat bewijs al en houden ze het nog achter.

Een eerste bod moet je eigenlijk altijd afslaan ;)
İk denk dat Erdogan enkel akkoord gaat met het hoofd van MBS. :P

quote:
9s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 17:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Theodore Herzl probeerde hetzelfde met Abdulhamid II.
We weten allemaal hoe dat is afgelopen... ;(
pi_182693677
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 17:20 schreef Bilge het volgende:

İk denk dat Erdogan enkel akkoord gaat met het hoofd van MBS. :P

"Breng me het hoofd van die hond" *O*
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182693689
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 17:13 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.nytimes.com/2(...)ey-saudi-arabia.html

Ik zou het hebben geaccepteerd. :@
Hoezo?

Een bak met geld Turkije niet helpen op de lange(re) termijn. Was te zien met die investering van van 15 miljard dollar door Qatar. Het geeft alleen beetje ruimte, maar de paniek in Turkije is min of meer al weg, het stabiliseert allemaal weer. De lira is nog steeds minder waard dan 3 maanden terug, maar is de afgelopen tijd goed in waarde gestegen waardoor de schade beperkt is gebleven/blijft.

En wat betreft de Saoedische sancties tegen Qatar... Wat hebben die nou in godsnaam bereikt? Duurt al meer dan een jaar en heeft geen fuck uitgehaald. Behalve dat Turkije nu versneld een militaire basis in Qatar heeft... Qatar overleeft het prima dankzij de steun van Iran en Turkije...

Zo'n machtige positie opgeven voor een beetje geld, mneh...
pi_182693783
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 17:20 schreef Bilge het volgende:

[..]

İk denk dat Erdogan enkel akkoord gaat met het hoofd van MBS. :P
Kwam vandaag deze tegen, moest wel gniffelen: 'Mohammad bone Sawman'.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2018 17:28:42 ]
pi_182693890
Die Erdogan heeft met deze moord ook echt het winnende lot gekregen hé :')
pi_182693941
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 17:24 schreef zarGon het volgende:

En wat betreft de Saoedische sancties tegen Qatar... Wat hebben die nou in godsnaam bereikt? Duurt al meer dan een jaar en heeft geen fuck uitgehaald. Behalve dat Turkije nu versneld een militaire basis in Qatar heeft... Qatar overleeft het prima dankzij de steun van Iran en Turkije...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:33:31 #240
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182694001
Je moet niet te lang stilstaan bij de martelpraktijken waaraan Khashoggi moet zijn blootgesteld.
Niet goed voor je gemoedsrust.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_182694032
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 17:33 schreef Copycat het volgende:
Je moet niet te lang stilstaan bij de martelpraktijken waaraan Khashoggi moet zijn blootgesteld.
Niet goed voor je gemoedsrust.
Hij zou toch vrij snel vermoord zijn?
pi_182694415
quote:
Toffe informatieve video.
pi_182695956
Compleet off topic, maar als je 20 minuten over hebt voor het beste verhaal wat ik dit jaar gelezen heb

https://www.nytimes.com/2(...)the-middle-east.html

waanzin, mond open en man man..
wat een verhaal, wat een bedragen en wat een consequenties.
Hell To The Liars
pi_182696287
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:00 schreef Droopie het volgende:
Compleet off topic, maar als je 20 minuten over hebt voor het beste verhaal wat ik dit jaar gelezen heb

https://www.nytimes.com/2(...)the-middle-east.html

waanzin, mond open en man man..
wat een verhaal, wat een bedragen en wat een consequenties.
Een classic! _O_

Tldr voor dw meeste mensen :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182696370
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

Een classic! _O_

Tldr voor dw meeste mensen :p
Moet je eens bedenken hoeveel geld Turkije gaat krijgen van Qatar als die blokkade eraf gaat :P
Hell To The Liars
pi_182696524
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:19 schreef Droopie het volgende:

[..]

Moet je eens bedenken hoeveel geld Turkije gaat krijgen van Qatar als die blokkade eraf gaat :P
Qatar zit behoorlijk in het krijt bij de Turken. Toen er nog een reële kans was voor een Saudische invasie in Qatar stuurde Erdogan Turkse soldaten die kant op. Dat de qataris zomaar de nieuwe presidentiële vliegtuig van de Turken betalen is ook een teken aan de wand.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182696826
Zoon van kasogi moest vandaag de bloederige hand van MBS schudden :{

tomgara twitterde op dinsdag 23-10-2018 om 15:41:05 Spare a thought for Khashoggi's son, banned from leaving Saudi Arabia, who had to go and do this today https://t.co/HyTA896LwF reageer retweet


IamJustMB twitterde op dinsdag 23-10-2018 om 16:54:26 @tomgara No Arab man would go see a king with his traditional outfit unkempt, unless he's been wearing it for 2 days in a row or been dragged by force.. his outfit had many hands around it https://t.co/sPQ3K3CmVt reageer retweet


[ Bericht 36% gewijzigd door Slayage op 23-10-2018 19:44:41 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:05:11 #249
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_182697467
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:38 schreef Slayage het volgende:
Zoon van kasogi moest vandaag de bloederige hand van MBS schudden :{

tomgara twitterde op dinsdag 23-10-2018 om 15:41:05 Spare a thought for Khashoggi's son, banned from leaving Saudi Arabia, who had to go and do this today https://t.co/HyTA896LwF reageer retweet
[ afbeelding ]

IamJustMB twitterde op dinsdag 23-10-2018 om 16:54:26 @tomgara No Arab man would go see a king with his traditional outfit unkempt, unless he's been wearing it for 2 days in a row or been dragged by force.. his outfit had many hands around it https://t.co/sPQ3K3CmVt reageer retweet
[ afbeelding ]
Dat die zoon zich koel houdt daar is opzich ook wel knap :')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_182697508
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 20:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Dat die zoon zich koel houdt daar is opzich ook wel knap :')
Tja anders weet je dat je de volgende dag niet meer kunt navertellen... Oh en je familie ook niet
pi_182697630
Waarom is MBS zo pissed op Khasoggi dan ? Misschien cursusje mindfulness nemen.
Wel erg slecht gespeeld hoor van SA, in Rusland doen ze dit veeel beter.
Ik denk niet dat de waarheid boven tafel gaat komen, iedereen is te koop in dit spel, laat het in SA daar nou eens niet aan schorten.

De enige vraag is met welk verhaal gaan ze komen en met welk verhaal gaat de internationale gemeenschap genoegen nemen. De storywriters kunnen aan de slag, verhaal A: niet goed ? uhh oh oke versie B dan misschien ? Paar katvangers erbij die "verantwoordelijk" zijn en hun "straffen" en klaar ben je.

Goh wat zou ik graag eens zien hoe het er in de wereld er aan toe is wanneer iedereen aan de zonne-energie zit .
pi_182697724
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 20:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Dat die zoon zich koel houdt daar is opzich ook wel knap :')
mensen die in een politiestaat leven weten meestal wel hoe ze zich horen te gedragen. zo heeft die MBS een staande ovatie gekregen met de opening van dat congres.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182697804
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 20:14 schreef Slayage het volgende:

[..]

mensen die in een politiestaat leven weten meestal wel hoe ze zich horen te gedragen. zo heeft die MBS een staande ovatie gekregen met de opening van dat congres.
Ja logisch, heb maar eens het lef niet te klappen. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182699609
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 20:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Dat die zoon zich koel houdt daar is opzich ook wel knap :')
Her alternatief is dat hij in stukken gezaagd wordt.
pi_182699813
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 20:11 schreef wawowiewa het volgende:

Goh wat zou ik graag eens zien hoe het er in de wereld er aan toe is wanneer iedereen aan de zonne-energie zit .
Het begon, gaat en eindigt met religie, geld is maar een middel.

Politiek, geld en andere belangen zijn alleen maar "tijdelijke" problemen/ oplossingen van de strijd tussen de sjiieten en soennieten en die ideologie is de basis voor het Midden-Oosten.
Hell To The Liars
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:00:51 #256
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_182700630
Ben ook wel benieuwd waar dit gaat eindigen. Als Erdogan de waarheid achterhaalt kan hij flink scoren bij de Internationale gemeenschap denk ik zo.
pi_182701029
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 21:36 schreef Droopie het volgende:

[..]

Het begon, gaat en eindigt met religie, geld is maar een middel.

Politiek, geld en andere belangen zijn alleen maar "tijdelijke" problemen/ oplossingen van de strijd tussen de sjiieten en soennieten en die ideologie is de basis voor het Midden-Oosten.
Dikke onzin.
pi_182701806
quote:
President Donald Trump is criticizing the Saudi operation that killed journalist Jamal Khashoggi, calling it one of the “worst cover-ups in the history of cover-ups.”

Trump tells reporters in the Oval Office that he’s expecting a full report on the killing soon.

But he says, “They had a very bad original concept” and it was “carried out poorly.”

He calls the events after Khashoggi’s death “the worst cover-up ever.”
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182703152
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:38 schreef Slayage het volgende:
Zoon van kasogi moest vandaag de bloederige hand van MBS schudden :{

tomgara twitterde op dinsdag 23-10-2018 om 15:41:05 Spare a thought for Khashoggi's son, banned from leaving Saudi Arabia, who had to go and do this today https://t.co/HyTA896LwF reageer retweet
[ afbeelding ]

IamJustMB twitterde op dinsdag 23-10-2018 om 16:54:26 @tomgara No Arab man would go see a king with his traditional outfit unkempt, unless he's been wearing it for 2 days in a row or been dragged by force.. his outfit had many hands around it https://t.co/sPQ3K3CmVt reageer retweet
[ afbeelding ]
Altijd spannend zo'n meeting met Mercedes Bone Saw.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 23:57:37 #260
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_182703747
Wie weet heeft Bin Salman wat zussen (onder de 40 natuurlijk, men moet nieuwe zonen en dochters kunnen voortbrengen)? In ruil daarvoor kan misschien wat uitonderhandeld worden. Bijvoorbeeld een week niks loslaten aan de media zodat ze bij kunnen komen van de schrik. Wat exotische Saudische meiden is nooit mis.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 00:08:28 #261
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_182703949
Dat Saoedische koningshuis. De voortwoekerende wonden van de Britten. Heel Jemen in puin. Wie gaat dat allemaal opbouwen. De Jemenieten hebben geen cent om hun gatten te krabben. Syrië ook totaal in puin. Irak een puinhoop. Weer sancties tegen Iran met toenemende armoede als gevolg en dus meer vluchtelingenstromen. Lekker bezig hoor zolang men maar olie kan door blijven pompen en geld kan blijven verdienen aan wapenhandel met het Huis van Saoed dan kan een hele regio blijven stinken in ellende, achterlijkheid en armoede. Klassieke 'divide and rule'. Bah, bah.
pi_182704416
Hoorde op het journaal dat die zoon moest komen opdraven zodat de kroonprins zijn condoleances kon overbrengen... Natuurlijk wel voor alle camera’s
pi_182704434
Gaan we morgen wakker worden met weer een ongeluk? Of heeft het “moordteam” toevallig te maken met een dodelijke bacterie? Opgelopen in Turkije?
pi_182707823
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 00:08 schreef Jellereppe het volgende:
Dat Saoedische koningshuis. De voortwoekerende wonden van de Britten. Heel Jemen in puin. Wie gaat dat allemaal opbouwen. De Jemenieten hebben geen cent om hun gatten te krabben. Syrië ook totaal in puin. Irak een puinhoop. Weer sancties tegen Iran met toenemende armoede als gevolg en dus meer vluchtelingenstromen. Lekker bezig hoor zolang men maar olie kan door blijven pompen en geld kan blijven verdienen aan wapenhandel met het Huis van Saoed dan kan een hele regio blijven stinken in ellende, achterlijkheid en armoede. Klassieke 'divide and rule'. Bah, bah.
QFT
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182707840
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 00:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Hoorde op het journaal dat die zoon moest komen opdraven zodat de kroonprins zijn condoleances kon overbrengen... Natuurlijk wel voor alle camera’s
zie hierboven de fotos. duidelijk te zien dat het niet vrijwillig is gebeurd
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182707873
zo nu en dan kraamt trump geen onzin uit :P

ragipsoylu twitterde op woensdag 24-10-2018 om 01:47:21 Trump to WSJ on #Khashoggi:Trump is con­vinced King didn’t know about the killing in ad­vance. Asked about Prince MbS’s pos­si­ble in­volve­ment, Trump said: “Well, the prince is run­ning things over there more so at this stage. If any­body were go­ing to be, it would be him” reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182707990
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 22:00 schreef Ciclon het volgende:
Ben ook wel benieuwd waar dit gaat eindigen. Als Erdogan de waarheid achterhaalt kan hij flink scoren bij de Internationale gemeenschap denk ik zo.
Hij heeft de waarheid hij luistert 24/7 dat consulaat af.
Het is nu een rekensom voor Erdo, wat levert meer op de waarheid naar buiten of SA dollars incasseren ?
pi_182708763
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 09:53 schreef wawowiewa het volgende:

[..]

Hij heeft de waarheid hij luistert 24/7 dat consulaat af.
Het is nu een rekensom voor Erdo, wat levert meer op de waarheid naar buiten of SA dollars incasseren ?
Die SA dollars zijn kleingeld voor hem, hij kan best wat kleine projecten laten financieren.
Maar Saudie-Arabie kan geen vrienden worden met Turkije want dan krijgen ze grote interne problemen en vice versa.
Denk dat Iran en Rusland dan flink over de zeik gaan tegen Turkije.
Hell To The Liars
pi_182709701
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 09:53 schreef wawowiewa het volgende:

[..]

Hij heeft de waarheid hij luistert 24/7 dat consulaat af.
Het is nu een rekensom voor Erdo, wat levert meer op de waarheid naar buiten of SA dollars incasseren ?
Van wat ik begrepen heb kan Erdo die prins echt niet luchten en Turkije en SA liggen al heel lang met elkaar overhoop. Daar gaan wat SA dollars denk ik niet bij helpen. Die turkse (mis)plaatste trots werkt eindelijk eens in ons voordeel.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_182709912
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:21 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Van wat ik begrepen heb kan Erdo die prins echt niet luchten en Turkije en SA liggen al heel lang met elkaar overhoop. Daar gaan wat SA dollars denk ik niet bij helpen. Die turkse (mis)plaatste trots werkt eindelijk eens in ons voordeel.
Ah, de (fr)enemy of my (fr)enemy.
pi_182709936
quote:
11s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ah, de (fr)enemy of my (fr)enemy.
Yup.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_182711012
quote:
10s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 09:45 schreef Slayage het volgende:
zo nu en dan kraamt trump geen onzin uit :P

ragipsoylu twitterde op woensdag 24-10-2018 om 01:47:21 Trump to WSJ on #Khashoggi:Trump is con­vinced King didn’t know about the killing in ad­vance. Asked about Prince MbS’s pos­si­ble in­volve­ment, Trump said: “Well, the prince is run­ning things over there more so at this stage. If any­body were go­ing to be, it would be him” reageer retweet
Bij Trump heb je de hele CIA niet nodig. Als Trump een goed gevoel overhoud aan een gesprek dan is het voor Trump eigenlijk wel duidelijk.
pi_182711208
Ik denk dat de koning er ook niet veel van af zou weten. Het is toch meer zijn zoon die alle touwtjes in handen heeft.

Dit had een geweldig Netflix serie kunnen zijn, nog beter dan House of Cards!
pi_182712012
DailySabah twitterde op woensdag 24-10-2018 om 12:26:11 LATEST — In phone call, Japanese PM Abe thanks President Erdoğan for Turkey's help in rescue of Japanese journalist Jumpei Yasuda Yamamoto kidnapped in Syria https://t.co/binFKxpish https://t.co/rTOnitStQt reageer retweet


Beschermengel der journalisten. O+
pi_182712184
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 12:41 schreef Odaiba het volgende:
Ik denk dat de koning er ook niet veel van af zou weten. Het is toch meer zijn zoon die alle touwtjes in handen heeft.

Dit had een geweldig Netflix serie kunnen zijn, nog beter dan House of Cards!
Lijkt mij vergezocht dat de zoon het zo ver had kunnen schoppen zonder dat zijn vader het door de vingers ziet dan wel mogelijk heeft gemaakt.
pi_182717396
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 12:41 schreef Odaiba het volgende:
Ik denk dat de koning er ook niet veel van af zou weten. Het is toch meer zijn zoon die alle touwtjes in handen heeft.

Dit had een geweldig Netflix serie kunnen zijn, nog beter dan House of Cards!
netflix is al bezig met het script voor de pilot voor de serie House of Saud :Y)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182717524
ragipsoylu twitterde op woensdag 24-10-2018 om 16:28:54 BREAKING — Erdogan speaks with Saudi Crown Prince Mohammed bin Salman over the phone amid #Khashoggi crisis reageer retweet
ragipsoylu twitterde op woensdag 24-10-2018 om 16:35:40 MbS wanted to speak with Erdogan, according to Turkish Presidential sources. Two discussed how to jointly uncover all the details surrounding #Khashoggi murder reageer retweet
p_zalewski twitterde op woensdag 24-10-2018 om 17:43:06 "Many are trying to... drive a wedge between Saudi Arabia and Turkey... they will not be able to do it as long as there is a King Salman, a Mohammed bin Salman and a President Erdogan," says MBS. https://t.co/lCxIx8pMeu reageer retweet
en MBS een paar maanden terug



[ Bericht 14% gewijzigd door Slayage op 24-10-2018 18:12:10 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182720400
quote:
10s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:59 schreef Slayage het volgende:
ragipsoylu twitterde op woensdag 24-10-2018 om 16:28:54 BREAKING — Erdogan speaks with Saudi Crown Prince Mohammed bin Salman over the phone amid #Khashoggi crisis reageer retweet
ragipsoylu twitterde op woensdag 24-10-2018 om 16:35:40 MbS wanted to speak with Erdogan, according to Turkish Presidential sources. Two discussed how to jointly uncover all the details surrounding #Khashoggi murder reageer retweet
p_zalewski twitterde op woensdag 24-10-2018 om 17:43:06 "Many are trying to... drive a wedge between Saudi Arabia and Turkey... they will not be able to do it as long as there is a King Salman, a Mohammed bin Salman and a President Erdogan," says MBS. https://t.co/lCxIx8pMeu reageer retweet
en MBS een paar maanden terug

[ afbeelding ]
_O-

Waar een uit de hand gelopen ondervraging niet toe kan leiden.
pi_182720767
quote:
10s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:59 schreef Slayage het volgende:
ragipsoylu twitterde op woensdag 24-10-2018 om 16:28:54 BREAKING — Erdogan speaks with Saudi Crown Prince Mohammed bin Salman over the phone amid #Khashoggi crisis reageer retweet
ragipsoylu twitterde op woensdag 24-10-2018 om 16:35:40 MbS wanted to speak with Erdogan, according to Turkish Presidential sources. Two discussed how to jointly uncover all the details surrounding #Khashoggi murder reageer retweet
p_zalewski twitterde op woensdag 24-10-2018 om 17:43:06 "Many are trying to... drive a wedge between Saudi Arabia and Turkey... they will not be able to do it as long as there is a King Salman, a Mohammed bin Salman and a President Erdogan," says MBS. https://t.co/lCxIx8pMeu reageer retweet
en MBS een paar maanden terug

[ afbeelding ]
gvd :')
pi_182721027
Erdogan moet en zal de leider van de Soennieten worden en gaat geen andere grote persoonlijkheden tolereren, een andere Alpha als MBS gaat ome Erdo natuurlijk zoveel mogelijk beschadigen.
pi_182726125
half istanbul hangt met beveiligingscameras kennelijk. ze hebben overal beelden van. een dag voor de moord is er een expeditie geweest door een saudisch diplomatieke voertuig in het belgrado bos, waar de turken vermoeden het lijk (deels) is gedumpt. overigens klopt het natuurlijk niet met het officiele saudische verhaal dat hij per ongeluk is vermoord. waarom bereid je dit soort dingen voor als er geen dumping van een lijk is gepland?

metesohtaoglu twitterde op woensdag 24-10-2018 om 15:13:39 🔴 #Saudi teams in consulate vehicles scouted out #Istanbul's Belgrad Forest before killing journalist #Khashoggi. #Turkey📸 https://t.co/tvFL1pvyLp reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182726373
Waarom zouden zij het lichaam niet gewoon oplossen? Of middels diplomatieke post versturen naar het thuisland van de islam?
Niet erg professioneel of logisch om in dat bos te gaan tuinieren.
pi_182726596
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 00:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Waarom zouden zij het lichaam niet gewoon oplossen? Of middels diplomatieke post versturen naar het thuisland van de islam?
Niet erg professioneel of logisch om in dat bos te gaan tuinieren.
Gezien de dubbelganger die ze hebben ingezet, in eigen consulaat hebben laten gebeuren en constant met hun verhaal zijn veranderd kan je sowieso voldoende afleiden dat ze niet erg professioneel hebben gehandeld.
pi_182727388
Die prins had een merkwaardig zenuwtrekje toen hij zijn afkeuring over de moord uitsprak.
Deed me denken aan Bill Clinton's I did not have....
Hij zat dan wel niet aan zijn neus, maar trok die herhaaldelijk scheef.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_182728822
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 01:45 schreef svann het volgende:
Die prins had een merkwaardig zenuwtrekje toen hij zijn afkeuring over de moord uitsprak.
Deed me denken aan Bill Clinton's I did not have....
Hij zat dan wel niet aan zijn neus, maar trok die herhaaldelijk scheef.
Als de prins pinnokio was geweest was zijn neus flink gegroeid. :P
pi_182731301
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 00:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Waarom zouden zij het lichaam niet gewoon oplossen?
Ik weet niet of dat zo makkelijk gaat als in films.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182731344
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 01:45 schreef svann het volgende:
Die prins had een merkwaardig zenuwtrekje toen hij zijn afkeuring over de moord uitsprak.
Deed me denken aan Bill Clinton's I did not have....
Hij zat dan wel niet aan zijn neus, maar trok die herhaaldelijk scheef.
Haha, naar misschien heeft hij dat vaker. Ook wanneer hij niet liegt. Zal opletten voortaan.

kwam dit ook tegen mbt de video

This video has been on all the major news networks, but I would like you to turn up the sound, watch the twitches and pay close attention to the very definite problems that the Crown Prince is having with his nose.

Here - apart from sniffing and a runny nose - from a treatment website is a list of some of the mental symptoms of cocaine abuse. An interesting take on the reckless Khashoggi assassination?

Mental state:
Euphoria
Overconfidence
Unusual excitement
Aggressiveness
Paranoia
Poor judgment


[ Bericht 17% gewijzigd door Slayage op 25-10-2018 11:59:45 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182732585
ik weet niet welke bronnen deze dude heeft maar dit is wel een bijzonder kijk op de zaken.

Khashoggi, Erdogan and the Truth

The Turkish account of the murder of Khashoggi given by President Erdogan is true, in every detail. Audio and video evidence exists and has been widely shared with world intelligence agencies, including the US, UK, Russia and Germany, and others which have a relationship with Turkey or are seen as influential. That is why, despite their desperate desire to do so, no Western country has been able to maintain support for Crown Prince Mohammed Bin Salman. I have not seen the video from inside the consulate, but have been shown stills which may be from a video. The most important thing to say is that they are not from a fixed position camera and appear at first sight consistent with the idea they are taken by a device brought in by the victim. I was only shown them briefly. I have not heard the audio recording.
....
The same scepticism is true many times over when related to CIA Director Gina Haspel, who personally supervised torture in the CIA torture and extraordinary rendition programme. Haspel was sent urgently to Ankara by Donald Trump to attempt to deflect Erdogan from any direct accusation of Mohammed Bin Salman in his speech yesterday. MBS’ embrace of de facto alliance with Israel, in pursuit of his fanatic hatred of Shia Muslims, is the cornerstone of Trump’s Middle East policy.

Haspel’s brief was very simple. She took with her intercept intelligence that purportedly shows massive senior level corruption in the Istanbul Kanal project, and suggested that Erdogan may not find it a good idea if intelligence agencies started to make public all the information they hold.


aansluitend op het artikel

marklowen twitterde op donderdag 25-10-2018 om 11:50:25 #Turkey has reportedly handed the recordings from inside #Saudi consulate, graphically detailing Jamal #Khashoggi's killing, to CIA director Gina Haspel. If so, Ankara has played its biggest card yet - and will expect the White House to harden its line on Riyadh. reageer retweet


[ Bericht 25% gewijzigd door Slayage op 25-10-2018 13:03:11 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182733199
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Door dit nu binnenskamers te houden en eventueel later uit te spelen (soort chantage) tegen S-A zou Erdogan daar op lange termijn niet meer mee bereiken?
dat lijkt het onderstaande artikel ook te suggereren

"The Khashoggi affair has given Erdogan the most precious commodity in international affairs: leverage."

How will he use it? Expansively, in the minds of most observers. Current and former diplomats believe Erdogan seeks nothing less than to see Crown Prince Mohammed sidelined in Riyadh. "He's very serious about the reshuffle [in Riyadh]" where thus far the crown prince has dismissed five senior officials—including two close allies—and is overseeing a restructuring of the kingdom’s intelligence service, says a senior U.S. official briefed on Trump’s conversation with Erdogan on Sunday.

But that’s not all, says Erdemir. Erdogan seeks to weaken the alliance between Saudi Arabia, Egypt and the United Arab Emirates—which all view the Muslim Brotherhood (for which Khashoggi had long-standing sympathies) as threats to their respective regimes.

Erdogan backs the Brotherhood across the region, and has used that as a key tool in trying to expand his profile among Sunni Muslims in the region and globally. Erdogan recently said: "Turkey, with its cultural wealth, accretion of history and geographical location, has hosted diverse faiths in peace for centuries, and is the only country that can lead the Muslim world." The biggest obstacle in reaching that goal is Saudi Arabia, said Erdemir.
...
Diplomats believe Erdogan will now be dictating a lot of terms if the U.S. and Riyadh want to prevent further upheaval in the House of Saud. In diplomacy, a little bit of leverage is a terrible thing to waste.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182733283
quote:
10s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 10:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat zo makkelijk gaat als in films.
Volgens mij is het wel eens in Mythbusters langs gekomen.
Maar ik durf de desbetreffende zoektermen niet in Google in te voeren..... :T
pi_182733364
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 12:51 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Volgens mij is het wel eens in Mythbusters langs gekomen.
Maar ik durf de desbetreffende zoektermen niet in Google in te voeren..... :T

here you go ze hebben meerdere eps gehad kennelijk


Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182741691
Enkele karikaturen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182744772
Ook al zou er grootschalige corruptie blootgelegd worden mbt Kanal Istanbul, de diehard AKP trollen zullen blijven stemmen op Erdogan. Het maakt trouwens niet meer uit op wie je stemt in Turkije. Dictator Erdogan zal ervoor zorgen dat hij altijd wint.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:32:10 #297
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182751870
deze gast :{ :{ :{

AlArabiya_Eng twitterde op woensdag 24-10-2018 om 17:44:43 #CrownPrinceInFII2018: #Saudi Crown Prince #MohammedbinSalman says #Lebanon's #Hariri will be in the Kingdom for the coming two days. “I hope there are no rumors of his abduction,” he joked with the audiencehttps://t.co/2mGiDA25xO https://t.co/psSryEj74x reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182756745
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 11:47 schreef Slayage het volgende:
deze gast :{ :{ :{

AlArabiya_Eng twitterde op woensdag 24-10-2018 om 17:44:43 #CrownPrinceInFII2018: #Saudi Crown Prince #MohammedbinSalman says #Lebanon's #Hariri will be in the Kingdom for the coming two days. “I hope there are no rumors of his abduction,” he joked with the audiencehttps://t.co/2mGiDA25xO https://t.co/psSryEj74x reageer retweet
Moest eigenlijk wel even lachen :D :@
pi_182773592
quote:
Saoedi-Arabië levert verdachten moord op Khashoggi niet uit

De Saoedische minister van Buitenlandse Zaken Adel al-Jubeir heeft zaterdag gezegd dat degenen die achter de vermeende moord op journalist Jamal Khashoggi zitten in Saoedi-Arabië zullen worden vervolgd. Ook zei hij dat het onderzoek naar de moord tijd zal kosten.

Daarmee is het verzoek van de Turkse president Recep Tayyip Erdogan om de achttien verdachten aan zijn land uit leveren van de baan. "De individuen zijn Saudische onderdanen, zij worden vastgehouden in Saudi-Arabië en het onderzoek is in Saudi-Arabië", zei Al-Jubeir op een veiligheidstop in Bahrein. "Zij zullen worden vervolgd in Saoedi-Arabië."

Al-Jubeir noemde de reacties op de vermeende moord op Khashoggi op 2 oktober in het Saoedische consulaat in Istanbul "mediahysterie" die een wereldwijde verontwaardiging aanwakkert en de banden van het koninkrijk met het Westen onder druk zet..

Hij zei ook dat de relatie van zijn land met de VS waterdicht is en dat alle Golfstaten het "rationele, realistische" buitenlandse beleid van de Amerikaanse president Donald Trump kunnen steunen.

Volgens Saoedi-Arabië zijn in verband met de moord op Khashoggi acht verdachten gearresteerd en twee mensen uit overheidsdiensten ontslagen.

De Turkse president Recep Tayyip Erdogan wil dat de daders van de vermeende moord in Turkije worden berecht. Zijn ministerie van Justitie maakte vrijdag bekend Saoedi-Arabië officieel te zullen verzoeken de verdachten uit te leveren.
Ben benieuwd hoe S.A. deze doofpot gaat opdienen.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_182773656
Wat een hypocriete wereld is het toch. Turkije schreeuwt moord en brand, terwijl daar journalisten ook niet prettig behandeld worden.

U.S.A. zegt foei tegen S.A., want wapenhandel. Ondertussen beschuldigt de U.S.A. Iran van mengen in conflicten en dergelijke, terwijl S.A. met diezelfde wapens die gekocht worden van de U.S.A. Er een grote teringzooi van maakt in Jemen en zich bemoeit met de politiek in andere landen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')