Ze zijn allemaal fout bezig daar. Zowel RBR als Renault. RBR vergeet dat ze met een Renault PU hun laatste wereldtitels hebben binnengehaald.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 13:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Met Ricciardo bedoel je eigenlijk Renault toch?
Alleen de laatste sector is in het voordeel van Red Bull, ik denk dat het hele lange rechte stuk een goed resultaat voor RBR nekt. Vorig jaar had Max gewoon geluk dat Ferrari en Mercedes in de eerste chicane zo zaten te kutten, kostbare seconde verspeelde en zo buiten DRS-range kwamen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:58 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Hangt van de baan af. Mexico is qua omstandigheden wel gunstig voor RBR, dus als er niks stuk gaat of er brokken gemaakt worden ziet het er goed uit.
Omdat het parcours zo hoog boven de zeespiegel ligt, kost dat veel motorvermogen. Het motorvermogen wordt dan ook minder belangrijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:10 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Alleen de laatste sector is in het voordeel van Red Bull, ik denk dat het hele lange rechte stuk een goed resultaat voor RBR nekt. Vorig jaar had Max gewoon geluk dat Ferrari en Mercedes in de eerste chicane zo zaten te kutten, kostbare seconde verspeelde en zo buiten DRS-range kwamen.
En dat de C-Spec niet goed werkt op hoogte.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Omdat het parcours zo hoog boven de zeespiegel ligt, kost dat veel motorvermogen. Het motorvermogen wordt dan ook minder belangrijk.
RBR had vorig jaar een voorsprong van bijna 20 seconden op Mercedes, dat is wel ver buiten de DRS range.
Ze gaan deze race ook met de B-Spec rijden, dat geeft ook wel aan motorvermogen dus minder belangrijk is deze race.
Als je je al bijna 60 races moet afvragen of de motor de finish haalt dan begrijp ik het wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 13:14 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal fout bezig daar. Zowel RBR als Renault. RBR vergeet dat ze met een Renault PU hun laatste wereldtitels hebben binnengehaald.
Abiteboul, Horner, Marko, en in zekere zin ook Toto, allemaal enge figuren uit de F1.
een braaf jongetje bereikt niets op het niveau waar die mannen het spel op spelen....quote:Op woensdag 24 oktober 2018 13:14 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Abiteboul, Horner, Marko, en in zekere zin ook Toto, allemaal enge figuren uit de F1.
Fixedquote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En dat de C-Spec niet goed werkt.
Welkom bij de Piranha Club.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 13:14 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal fout bezig daar. Zowel RBR als Renault. RBR vergeet dat ze met een Renault PU hun laatste wereldtitels hebben binnengehaald.
Abiteboul, Horner, Marko, en in zekere zin ook Toto, allemaal enge figuren uit de F1.
Jaren geleden, dat krediet is wel een keer op inmiddels. Het is topsport en RBR betaald er heel fors voor.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 13:14 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal fout bezig daar. Zowel RBR als Renault. RBR vergeet dat ze met een Renault PU hun laatste wereldtitels hebben binnengehaald.
Zou Ferrari dan ook vergeten zijn dat ze met Kimi hun laatste wereldtitel gepakt hebben?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 13:14 schreef Gruj0 het volgende:
RBR vergeet dat ze met een Renault PU hun laatste wereldtitels hebben binnengehaald.
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als je je al bijna 60 races moet afvragen of de motor de finish haalt dan begrijp ik het wel.
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
een braaf jongetje bereikt niets op het niveau waar die mannen het spel op spelen....
Ik begrijp de kritiek jegens Renault wel, maar ergens is de kritiek ook wel onterecht. Renault doet het zelf ook niet zo heel erg goed (ze moeten zelfs vieze spelletjes spelen jegens HAAS ) en Ferrari + Mercedes willen logischerwijs niet leveren. Er blijft geen andere optie over buiten Honda.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jaren geleden, dat krediet is wel een keer op inmiddels. Het is topsport en RBR betaald er heel fors voor.
Overigens zijn de koppen boven dit soort berichten vaak een stuk spectaculairder dan de daadwerkelijke uitspraken. Heel hoogstaand kun je al die sites niet noemen.
Mogelijk, als je ziet hoe hij behandeld wordt.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Zou Ferrari dan ook vergeten zijn dat ze met Kimi hun laatste wereldtitel gepakt hebben?
Dat kunnen ze toch echt alleen met een partnership, en het is niet dat pakweg BMW even voor ze aan de slag gaat, is nogal een project.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:58 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als het zo eenvoudig is om een F1 PU te bouwen, waarom gaan ze er dan zelf niet mee aan de slag? Het is nou niet bepaald zo dat RBR geen geld heeft
Pure luiheid.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:58 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Als het zo eenvoudig is om een F1 PU te bouwen, waarom gaan ze er dan zelf niet mee aan de slag? Het is nou niet bepaald zo dat RBR geen geld heeft en in een partnerschap met BMW, AM, Cosworth oid geen eigen PU zou kunnen ontwikkelen voor de nieuwe motorregels.
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:33 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: Fédération Internationale de l'Automobile & Pirelli Motorsport
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Actueel weer Mexico Stad
[ afbeelding ]
# Hoeveel onderdelen mag je gebruiken in 2018?
# Hoe werken grid penalties in 2018?
# Hoe kiest Pirelli de compounds voor elk circuit?
# Hoe kan je een F1 Super licentie krijgen?
Dat zeg ik toch, partnership.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch echt alleen met een partnership, en het is niet dat pakweg BMW even voor ze aan de slag gaat, is nogal een project.
Ze hebben de deal met Renault en het lijkt er sterk op dat die niet kunnen waarmaken wat ze toezeggen, of het dan wel of niet moeilijk is lijkt me niet zo relevant. Ferrari en Mercedes doen het beter.
Ja, maar je doet voorkomen alsof het een zak geld meenemen is en dat de partners dan in de rij staan. Mijn punt is dat dat gewoon niet zo is, fabrikant stapt er alleen in als het echt in hun eigen strategie past om mee te draaien in de F1,quote:
Je hebt in de gaten dat de F1 auto's met Renault motor het vaakst uitvallen?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 21:06 schreef Gruj0 het volgende:
Ja maar juist om wat jullie schrijven vind ik dat RBR zijn toon jegens Renault wel enigzins mag matigen. Renault levert niet altijd bewust troep, dat is niet goed voor hun imago.
Ja dat heb ik wel, maar we hebben net geconcludeerd dat een F1 motor geen vanzelfsprekend product is vanwege alles wat erbij komt kijken.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 21:39 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je hebt in de gaten dat de F1 auto's met Renault motor het vaakst uitvallen?
En dat Abieteboer vind dat het overal aan ligt - behalve aan Renault?
Nee, dat is moddergooien.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 21:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat Abiteboul van alles roepen, dat is damage (control) management. Toto en Arrivabene zouden hetzelfde doen.
Dat ze hun best doen maakt de wanpresatie niet kleiner toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 21:06 schreef Gruj0 het volgende:
Ja maar juist om wat jullie schrijven vind ik dat RBR zijn toon jegens Renault wel enigzins mag matigen. Renault levert niet altijd bewust troep, dat is niet goed voor hun imago.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |