abonnement Unibet Coolblue
pi_182711839
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 13:11 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Met Ricciardo bedoel je eigenlijk Renault toch?
Ze zijn allemaal fout bezig daar. Zowel RBR als Renault. RBR vergeet dat ze met een Renault PU hun laatste wereldtitels hebben binnengehaald.

Abiteboul, Horner, Marko, en in zekere zin ook Toto, allemaal enge figuren uit de F1.
pi_182714114
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 12:58 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Hangt van de baan af. Mexico is qua omstandigheden wel gunstig voor RBR, dus als er niks stuk gaat of er brokken gemaakt worden ziet het er goed uit.
Alleen de laatste sector is in het voordeel van Red Bull, ik denk dat het hele lange rechte stuk een goed resultaat voor RBR nekt. Vorig jaar had Max gewoon geluk dat Ferrari en Mercedes in de eerste chicane zo zaten te kutten, kostbare seconde verspeelde en zo buiten DRS-range kwamen.
pi_182714911
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 15:10 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Alleen de laatste sector is in het voordeel van Red Bull, ik denk dat het hele lange rechte stuk een goed resultaat voor RBR nekt. Vorig jaar had Max gewoon geluk dat Ferrari en Mercedes in de eerste chicane zo zaten te kutten, kostbare seconde verspeelde en zo buiten DRS-range kwamen.
Omdat het parcours zo hoog boven de zeespiegel ligt, kost dat veel motorvermogen. Het motorvermogen wordt dan ook minder belangrijk.

RBR had vorig jaar een voorsprong van bijna 20 seconden op Mercedes, dat is wel ver buiten de DRS range. :P

Ze gaan deze race ook met de B-Spec rijden, dat geeft ook wel aan motorvermogen dus minder belangrijk is deze race.
pi_182715133
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 15:54 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Omdat het parcours zo hoog boven de zeespiegel ligt, kost dat veel motorvermogen. Het motorvermogen wordt dan ook minder belangrijk.

RBR had vorig jaar een voorsprong van bijna 20 seconden op Mercedes, dat is wel ver buiten de DRS range. :P

Ze gaan deze race ook met de B-Spec rijden, dat geeft ook wel aan motorvermogen dus minder belangrijk is deze race.
En dat de C-Spec niet goed werkt op hoogte.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_182715392
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 13:14 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ze zijn allemaal fout bezig daar. Zowel RBR als Renault. RBR vergeet dat ze met een Renault PU hun laatste wereldtitels hebben binnengehaald.

Abiteboul, Horner, Marko, en in zekere zin ook Toto, allemaal enge figuren uit de F1.
Als je je al bijna 60 races moet afvragen of de motor de finish haalt dan begrijp ik het wel.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 16:25:25 #231
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_182715599
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 13:14 schreef Gruj0 het volgende:

[..]


Abiteboul, Horner, Marko, en in zekere zin ook Toto, allemaal enge figuren uit de F1.
een braaf jongetje bereikt niets op het niveau waar die mannen het spel op spelen....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 24 oktober 2018 @ 16:31:06 #232
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_182715699
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 16:03 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

En dat de C-Spec niet goed werkt.
Fixed
pi_182716732
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 13:14 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ze zijn allemaal fout bezig daar. Zowel RBR als Renault. RBR vergeet dat ze met een Renault PU hun laatste wereldtitels hebben binnengehaald.

Abiteboul, Horner, Marko, en in zekere zin ook Toto, allemaal enge figuren uit de F1.
Welkom bij de Piranha Club.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 24 oktober 2018 @ 18:14:25 #234
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_182717926
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 13:14 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ze zijn allemaal fout bezig daar. Zowel RBR als Renault. RBR vergeet dat ze met een Renault PU hun laatste wereldtitels hebben binnengehaald.

Jaren geleden, dat krediet is wel een keer op inmiddels. Het is topsport en RBR betaald er heel fors voor.
Overigens zijn de koppen boven dit soort berichten vaak een stuk spectaculairder dan de daadwerkelijke uitspraken. Heel hoogstaand kun je al die sites niet noemen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_182718361
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 13:14 schreef Gruj0 het volgende:
RBR vergeet dat ze met een Renault PU hun laatste wereldtitels hebben binnengehaald.
Zou Ferrari dan ook vergeten zijn dat ze met Kimi hun laatste wereldtitel gepakt hebben? :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182718958
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 16:15 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als je je al bijna 60 races moet afvragen of de motor de finish haalt dan begrijp ik het wel.
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 16:25 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

een braaf jongetje bereikt niets op het niveau waar die mannen het spel op spelen....
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:14 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Jaren geleden, dat krediet is wel een keer op inmiddels. Het is topsport en RBR betaald er heel fors voor.
Overigens zijn de koppen boven dit soort berichten vaak een stuk spectaculairder dan de daadwerkelijke uitspraken. Heel hoogstaand kun je al die sites niet noemen.
Ik begrijp de kritiek jegens Renault wel, maar ergens is de kritiek ook wel onterecht. Renault doet het zelf ook niet zo heel erg goed (ze moeten zelfs vieze spelletjes spelen jegens HAAS :') ) en Ferrari + Mercedes willen logischerwijs niet leveren. Er blijft geen andere optie over buiten Honda.

Als het zo eenvoudig is om een F1 PU te bouwen, waarom gaan ze er dan zelf niet mee aan de slag? Het is nou niet bepaald zo dat RBR geen geld heeft en in een partnerschap met BMW, AM, Cosworth oid geen eigen PU zou kunnen ontwikkelen voor de nieuwe motorregels.

Ergens hoop ik dat Honda het gewoon goed doet, al is het maar om Alonso een hak te zetten. Want die kerel heeft McLaren gewoon verkloot. Ook al speelt heel McLaren een aandeel, hij was toch wel haantje de voorste. Aan de andere kant, als de Honda zich niet zo heel erg goed laat zien, spreekt dat weer voor Renault, namelijk dat een F1 PU nog niet zo vanzelfsprekend is.

quote:
7s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:36 schreef vosss het volgende:

[..]

Zou Ferrari dan ook vergeten zijn dat ze met Kimi hun laatste wereldtitel gepakt hebben? :+
Mogelijk, als je ziet hoe hij behandeld wordt. :')

Aan de andere kant, Bottas is duidelijk 2e coureur met teamorders. Merc heeft dit proberen te verbloemen en verkopen alsof alleen Ferrari zich aan 2e coureur en teamorder praktijken schuldig maakt. Ferrari sprak dit weer tegen door dat daadwerkelijk op het grid te tonen, maar dat heeft ze wel de nodige punten voor Vettel gekost.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 19:40:32 #238
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_182720205
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:58 schreef Gruj0 het volgende:

[..]


[..]


[..]


Als het zo eenvoudig is om een F1 PU te bouwen, waarom gaan ze er dan zelf niet mee aan de slag? Het is nou niet bepaald zo dat RBR geen geld heeft
Dat kunnen ze toch echt alleen met een partnership, en het is niet dat pakweg BMW even voor ze aan de slag gaat, is nogal een project.
Ze hebben de deal met Renault en het lijkt er sterk op dat die niet kunnen waarmaken wat ze toezeggen, of het dan wel of niet moeilijk is lijkt me niet zo relevant. Ferrari en Mercedes doen het beter.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_182720306
CrashO, held. _O_
Flesje bier
pi_182721339
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:58 schreef Gruj0 het volgende:

[..]


Als het zo eenvoudig is om een F1 PU te bouwen, waarom gaan ze er dan zelf niet mee aan de slag? Het is nou niet bepaald zo dat RBR geen geld heeft en in een partnerschap met BMW, AM, Cosworth oid geen eigen PU zou kunnen ontwikkelen voor de nieuwe motorregels.
Pure luiheid.
Van al die bedrijven
  woensdag 24 oktober 2018 @ 20:36:45 #241
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182722300
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 19:40 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat kunnen ze toch echt alleen met een partnership, en het is niet dat pakweg BMW even voor ze aan de slag gaat, is nogal een project.
Ze hebben de deal met Renault en het lijkt er sterk op dat die niet kunnen waarmaken wat ze toezeggen, of het dan wel of niet moeilijk is lijkt me niet zo relevant. Ferrari en Mercedes doen het beter.
Dat zeg ik toch, partnership.

En nee, een PU is er niet zomaar opeens. Maar toch, ze kunnen wel alvast nu starten zodat ze de komende jaren iets op de plank kunnen zetten.

Enne, die deal met Renault, ze weten zelf ook wel hoeveel erin en eruit gaat bij Renault en dat dat bij lange na niet het getal van Merc en Ferrari haalt wat R&D betreft en dat dus niet alles waargemaakt kan worden.
pi_182722400
Het is niet alleen geld om zo’n motor te bouwen, het gaat om paar honderd geschikte engineers die je moet aantrekken. Wat een stuk moeilijker is zonder grote pool waar een autofabrikant in kan vissen. Denk daarnaast ook mensen van bijvoorbeeld Siemens of Magneti Marelli die je sneller kan vinden. Daarnaast moet je zo’n groep mensen managen, zodat ze ook nuttige zaken achtervolgen en onderzoeken.

Ook Honda en Renault hebben zo hun netwerken, alhoewel het moeilijk schijnt te zijn om mensen richting Viry te trekken.

Tenslotte moet je nooit de marketingwaarde vergeten van zo’n ontwikkeling vergeten. Je kan als Redbull 600 miljoen in zo’n motor smijten, maar wat moet Redbul met het imago van een goede motorfabrikant? Voor een automerk, zal de eventuele winst (prestaties op het circuit) veel meer nuttige waarde hebben voor het bedrijfsimago.
.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 20:58:23 #244
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_182722565
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 20:47 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch, partnership.

Ja, maar je doet voorkomen alsof het een zak geld meenemen is en dat de partners dan in de rij staan. Mijn punt is dat dat gewoon niet zo is, fabrikant stapt er alleen in als het echt in hun eigen strategie past om mee te draaien in de F1,
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_182722743
Ja maar juist om wat jullie schrijven vind ik dat RBR zijn toon jegens Renault wel enigzins mag matigen. Renault levert niet altijd bewust troep, dat is niet goed voor hun imago.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 21:39:18 #246
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_182723492
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:06 schreef Gruj0 het volgende:
Ja maar juist om wat jullie schrijven vind ik dat RBR zijn toon jegens Renault wel enigzins mag matigen. Renault levert niet altijd bewust troep, dat is niet goed voor hun imago.
Je hebt in de gaten dat de F1 auto's met Renault motor het vaakst uitvallen?
En dat Abieteboer vind dat het overal aan ligt - behalve aan Renault?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_182723785
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:39 schreef daNpy het volgende:

[..]

Je hebt in de gaten dat de F1 auto's met Renault motor het vaakst uitvallen?
En dat Abieteboer vind dat het overal aan ligt - behalve aan Renault?
Ja dat heb ik wel, maar we hebben net geconcludeerd dat een F1 motor geen vanzelfsprekend product is vanwege alles wat erbij komt kijken.

Tuurlijk gaat Abiteboul van alles roepen, dat is damage (control) management. Toto en Arrivabene zouden hetzelfde doen.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 21:56:40 #248
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_182723835
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:54 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Tuurlijk gaat Abiteboul van alles roepen, dat is damage (control) management. Toto en Arrivabene zouden hetzelfde doen.
Nee, dat is moddergooien.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 07:28:37 #249
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_182728860
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:06 schreef Gruj0 het volgende:
Ja maar juist om wat jullie schrijven vind ik dat RBR zijn toon jegens Renault wel enigzins mag matigen. Renault levert niet altijd bewust troep, dat is niet goed voor hun imago.
Dat ze hun best doen maakt de wanpresatie niet kleiner toch?
Vind de teksten in de media ook niet sjiek hoor, maar dat heeft niets te maken met de vraag of Renault nu wel of niet zijn best doet.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_182732176
Om één of andere reden heb ik het gevoel dat Max Pole gaat pakken komende race.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')