abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 22:02:57 #201
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182500349
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 21:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:{

Ik reageer op vragen... Was niet van plan om te vertellen waarom ik twijfelde maar dan worden mij dingen verweten....

En hoezo elke keer ... Tussen die italiaan en deze zat niks noemenswaardig...

Het wordt een beetje vermoeiend dat iedereen wat te zeggen heeft.

Als ik niet date ben ik te kritisch en moet ik minder kieskeurig zijn.
Als ik wel date en ik twijfel is het ook niet goed.

vraag het dan niet als je het niet wilt weten. ^O^

Ik reageer ook niet zo op andere die hier hun dingen neer zetten.
Misschien is dat het wel. Je lijkt nooit in 1x met het hele verhaal te komen. Vind ik.. typisch.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_182500385
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 22:02 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Misschien is dat het wel. Je lijkt nooit in 1x met het hele verhaal te komen. Vind ik.. typisch.
Laat het lekker gaan joh.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 22:04:29 #203
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182500404
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 21:48 schreef Spirit82 het volgende:
Ja hoi. Mijn date heeft de stekker uit onze date getrokken omdat hij zo in de war is en me zo leuk vindt en niet weet of het “echt” is omdat hij zo in de shit zit emotioneel gezien. Hij wil me niet kwetsen, mocht ik toch achteraf een rebound blijken te zijn, ofzo. Fuck deze shit. Waar vind ik deze mannen toch?? Ik ben het er zo niet mee eens :( Heb het hem geappt ook, verdorie. En ja ik weet dat ik eerder zei dat hij hee negatief was en ik dat een energiezuiger vond. Ik ben een vrouw en hoor tegenstrijdig te zijn :(
Meh, dat is wel behoorlijk balen zeg! Maar ergens wel een soort van positief... wellicht komt ‘ie toch tot inkeer dat je geen rebound bent en is het nu gewoon even verkeerde timing? Niet dat je op ‘m moet wachten natuurlijk, dat nooit.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 22:08:40 #204
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182500554
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 22:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Laat het lekker gaan joh.
Als je geen reacties kunt verdragen moet je niet meer posten Yasmin.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_182500654
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 22:08 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Als je geen reacties kunt verdragen moet je niet meer posten Yasmin.
Nou ja, zit hier voor mijn plezier. :)

Dit soort verwijten, reacties en doelloze discussies heb ik niet zoveel zin in nee. Zeker niet als iedereen hier allerlei dingen post. Snap sowieso niet de toon van sommige hier. Waarom voel je de behoefte om je zo op te stellen achter je schermpje?

Het begint zeiken om het zeiken te worden.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 22:16:04 #206
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182500801
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 22:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja, zit hier voor mijn plezier. :)

Dit soort verwijten, reacties en doelloze discussies heb ik niet zoveel zin in nee. Zeker niet als iedereen hier allerlei dingen post. Snap sowieso niet de toon van sommige hier. Waarom voel je de behoefte om je zo op te stellen achter je schermpje?

Het begint zeiken om het zeiken te worden.
Volgens mij verwijt ik je niets, ik concludeer alleen iets obv je posts (en velen met mij, heb ik het idee). Dat zegt wel iets.

Volgens mij gunt iedereen elkaar hier alle geluk van de wereld maar het wordt wel een structureel “wat doe ik dan verkeerd?” verhaal van jouw kant, zowel wat betreft je date als post gedrag.

Als er naar jouw idee extreem veel respons op jouw postgedrag komt, kan dat wellicht ook ergens anders door komen dan dat men wil zeiken om het zeiken...
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_182500867
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 22:16 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Volgens mij verwijt ik je niets, ik concludeer alleen iets obv je posts (en velen met mij, heb ik het idee). Dat zegt wel iets.

Volgens mij gunt iedereen elkaar hier alle geluk van de wereld maar het wordt wel een structureel “wat doe ik dan verkeerd?” verhaal van jouw kant, zowel wat betreft je date als post gedrag.

Als er naar jouw idee extreem veel respons op jouw postgedrag komt, kan dat wellicht ook ergens anders door komen dan dat men wil zeiken om het zeiken...
Nogmaals ben hier voor mijn plezier. Niet om mijzelf te verantwoorden aan mensen hier op fok. Iedereen post hier shit waarvan iemand wat kan vinden.

Met de date van gisteren heb ik er niet eens zo veel over gezegd maar als er verwijten komen dan voeg ik idd wat toe.

Maar ik ben er serieus wel klaar mee. :)
pi_182501135
Spirit hou op met die gast hoor. Jij hoeft niet zn verpleegster naar de nieuwere betere versie van zichzelf te zijn en dat zou je wel worden als je hen blijft daten. En als hij je kwetst mag je het niet erg vinden "want je weet toch hoe het zit".

Hij doet je een plezier en is verstandig. Laat hem zn eigen shit lekker opruimen voor hij gaat daten.

#endoorrrre
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 22:27:37 #209
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182501186
Nou.. Ik zit in de trein richting date :)
pi_182501252
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 22:27 schreef Cue_ het volgende:
Nou.. Ik zit in de trein richting date :)
Veel plezier!
pi_182501291
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 22:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Spirit hou op met die gast hoor. Jij hoeft niet zn verpleegster naar de nieuwere betere versie van zichzelf te zijn en dat zou je wel worden als je hen blijft daten. En als hij je kwetst mag je het niet erg vinden "want je weet toch hoe het zit".

Hij doet je een plezier en is verstandig. Laat hem zn eigen shit lekker opruimen voor hij gaat daten.

#endoorrrre
Fuck it, ik wil hem gewoon nog niet opgeven. En het speelt ook mee dat hij zoveel overeenkomsten met mijn ex heeft en die heb ik ook zomaar laten gaan. Bij deze wilde ik op zijn minst even laten weten dat ik het stom vond en het er niet mee eens ben :(
Sarcasme. Herken het.
pi_182501307
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 22:27 schreef Cue_ het volgende:
Nou.. Ik zit in de trein richting date :)
Have fun!!!
Sarcasme. Herken het.
pi_182501413
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 22:27 schreef Cue_ het volgende:
Nou.. Ik zit in de trein richting date :)
Have fun!
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 22:34:08 #214
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182501478
Tnx!
pi_182501606
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 22:29 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Fuck it, ik wil hem gewoon nog niet opgeven. En het speelt ook mee dat hij zoveel overeenkomsten met mijn ex heeft en die heb ik ook zomaar laten gaan. Bij deze wilde ik op zijn minst even laten weten dat ik het stom vond en het er niet mee eens ben :(
Die ex die nooit wat deed in huis, niet werkte en daar niets aan deed en niet echt een leuke papa was of vergis ik me nu?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_182501638
Ik vind het altijd wel knap als ik lees wanneer vrouwen zulke mannen missen.. daar heb je toch niks aan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 22:49:43 #217
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_182501989
@yasmin: op t moment dat mensen zich irl storen aan een internet-persoon moet je jezelf toch wel iets gaan afvragen

@allures: volgens mij heb je of had je dit probleem niet mbt mannen? Toch? Dus of mannen zijn wat makkelijker of minder kieskeurig of je vist in de verkeerde vijver ( misschien beter in die typische gay-kroegen kijken ( dus niet online)) maar bijzonder fenomeen iig

@spirit: zou haast zeggen dat je toch licht-naief bent...je bent in laatste 4 weken 4x dolenthousiast date1 in gedoken en ons doen laten geloven dat dat steeds de ware was. Lief en schattig, maar waarschijnlijk tevens ook t probleem misschien wel... xx

Weetniet: weet t echt niet met jou: dates regelen lukt prima maar daarna gaat t 10/10 fout
pi_182501993
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 22:29 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Fuck it, ik wil hem gewoon nog niet opgeven. En het speelt ook mee dat hij zoveel overeenkomsten met mijn ex heeft en die heb ik ook zomaar laten gaan. Bij deze wilde ik op zijn minst even laten weten dat ik het stom vond en het er niet mee eens ben :(
Doel je nu op deze ex? Indien ja, lees dat topic dan nog even een keer aandachtig door..
pi_182502018
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 22:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Die ex die nooit wat deed in huis, niet werkte en daar niets aan deed en niet echt een leuke papa was of vergis ik me nu?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee die mis ik geen seconde. Ik bedoel de lekkere, stoere, mannelijke, maar vreselijk gemankeerde Limburger die daarna kwam en waar ik verdomme nog steeds niet overheen ben dat hij me aan de kant heeft gezet. Als ik dronken was geweest had ik hem ook geappt dus het is maar goed dat ik niet dronken ben.
Sarcasme. Herken het.
pi_182502065
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 22:50 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee die mis ik geen seconde. Ik bedoel de lekkere, stoere, mannelijke, maar vreselijk gemankeerde Limburger die daarna kwam en waar ik verdomme nog steeds niet overheen ben dat hij me aan de kant heeft gezet. Als ik dronken was geweest had ik hem ook geappt dus het is maar goed dat ik niet dronken ben.
Dus je wil en die limburger en die dude die nu zelf aangeeft dat het verstandig is te stoppen? :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_182502098
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 22:49 schreef BeamofLight het volgende:
@yasmin: op t moment dat mensen zich irl storen aan een internet-persoon moet je jezelf toch wel iets gaan afvragen

@allures: volgens mij heb je of had je dit probleem niet mbt mannen? Toch? Dus of mannen zijn wat makkelijker of minder kieskeurig of je vist in de verkeerde vijver ( misschien beter in die typische gay-kroegen kijken ( dus niet online)) maar bijzonder fenomeen iig

@spirit: zou haast zeggen dat je toch licht-naief bent...je bent in laatste 4 weken 4x dolenthousiast date1 in gedoken en ons doen laten geloven dat dat steeds de ware was. Lief en schattig, maar waarschijnlijk tevens ook t probleem misschien wel... xx

Weetniet: weet t echt niet met jou: dates regelen lukt prima maar daarna gaat t 10/10 fout
Vraag jij je dat ook af dan?
pi_182502118
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 22:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dus je wil en die limburger en die dude die nu zelf aangeeft dat het verstandig is te stoppen? :?
Dude 2 is ook een Limburger en vertoont idioot veel overeenkomsten met Limburger 1 en dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik hem zo leuk vind :’) Weer ik ook wel :( maar daar gaat het niet om
:(
Sarcasme. Herken het.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 13 oktober 2018 @ 22:57:23 #223
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182502211
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 22:53 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dude 2 is ook een Limburger en vertoont idioot veel overeenkomsten met Limburger 1 en dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik hem zo leuk vind :’) Weer ik ook wel :( maar daar gaat het niet om
:(
Tijd voor een tukker. En aangezien het kennelijk werkt: ik denk niet dat het wat kan worden tussen ons.

En serieus: misschien toch eens de tijd nemen om dingen een plek te geven voordat je gaat daten. Dit klinkt ook niet helemaal of je er helemaal blanco in ging.
pi_182502225
Als je nagaat dat 1 op de 10 dates succesvol is, ik denk 1 op de 20 eigenlijk :')
Dan is het toch niet zo raar dat Yasmin veel post erover?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_182502471
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 22:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

Tijd voor een tukker. En aangezien het kennelijk werkt: ik denk niet dat het wat kan worden tussen ons.

En serieus: misschien toch eens de tijd nemen om dingen een plek te geven voordat je gaat daten. Dit klinkt ook niet helemaal of je er helemaal blanco in ging.
Je hebt ook helemaal gelijk. Het is onverstandig en ik ben er niet klaar voor, maar ik ben zo fucking ongeduldig en ik verstop mezelf zo graag om niet met mijn eigen eenzaamheid en het gemis geconfronteerd te worden. Ik weet ook heus wel dat ik zelf nog een hoopje ellende ben...
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')