abonnement Unibet Coolblue
pi_182399211
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 20:51 schreef _Hestia_ het volgende:
Haha ik sta ook wel van mezelf te kijken hoor :D
Volgende week vrijdag is er een membersparty van de sportschool in een kroeg en ik had dat dus eigenlijk meer in mn hoofd om mn ogen daar de kost te geven. Maar zo tijdens het sporten werkt ook prima dus :D

En nee ik weet wel heel zeker dat hij vrijgezel is ;)
Laat je weten hoe het was?
  Official ESF Kreviewer maandag 8 oktober 2018 @ 20:54:06 #252
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182399224
Hier zwaar geïrriteerd door het getwijfel en gelul over verwachtingen van date die er vandaag ineens weer waren. Ben er ineens echt helemaal klaar mee. Helemaal geen zin in dat soort gesprekken elke keer. Fuck dat.

Ik weet niet hoe ik nog relaxter kan reageren op dingen, dus dan past het gewoon niet en ontbreekt er teveel.
  maandag 8 oktober 2018 @ 20:54:59 #253
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182399246
quote:
2s.gif Op maandag 8 oktober 2018 20:54 schreef Kreator het volgende:
Hier zwaar geïrriteerd door het getwijfel en gelul over verwachtingen van date die er vandaag ineens weer waren. Ben er ineens echt helemaal klaar mee. Helemaal geen zin in dat soort gesprekken elke keer. Fuck dat.

Ik weet niet hoe ik nog relaxter kan reageren op dingen, dus dan past het gewoon niet en ontbreekt er teveel.
Wat voor verwachtingen? Naar jou toe, van een relatie/date?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_182399249
quote:
10s.gif Op maandag 8 oktober 2018 20:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Laat je weten hoe het was?
Tuurlijk :D
Leuk om eindelijk eens echt wat te vertellen te hebben hier ipv alleen over rare Tinder matches :')
pi_182399272
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 20:55 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Tuurlijk :D
Leuk om eindelijk eens echt wat te vertellen te hebben hier ipv alleen over rare Tinder matches :')
Ik geloof dat alle leuke mannen op zijn.
  Official ESF Kreviewer maandag 8 oktober 2018 @ 20:56:29 #256
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182399292
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 20:54 schreef Molo het volgende:

[..]

Wat voor verwachtingen? Naar jou toe, van een relatie/date?
Zij heeft in haar hoofd zitten dat ik van alles wil, maar ik zeg er niks over en geef die signalen niet. Maar als ik niet meer enthousiast kan zijn, is het klaar.
  maandag 8 oktober 2018 @ 20:59:57 #257
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182399370
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2018 20:56 schreef Kreator het volgende:

[..]

Zij heeft in haar hoofd zitten dat ik van alles wil, maar ik zeg er niks over en geef die signalen niet. Maar als ik niet meer enthousiast kan zijn, is het klaar.
Huh?

Dus je date een soort van casual met haar en zij zegt dat ze denkt dat jij allerlei dingen wil en denkt en whatever. En jij herkent dat helemaal niet, dus ze meent dingen te zien en merken die er niet zijn?

Dan voel je elkaar toch gewoonweg niet goed aan, in begin al niet

Of is ze gewoon mega onzeker en hoopt ze dat je duidelijker uitspreekt dat je haar leuk vindt?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_182399386
quote:
15s.gif Op maandag 8 oktober 2018 20:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik geloof dat alle leuke mannen op zijn.
:N :'(
pi_182399402
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:00 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

:N :'(
Inderdaad...
pi_182399471
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:00 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

:N :'(
Voor mij dan.....
  Official ESF Kreviewer maandag 8 oktober 2018 @ 21:07:30 #261
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182399541
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 20:59 schreef Molo het volgende:

[..]

Huh?

Dus je date een soort van casual met haar en zij zegt dat ze denkt dat jij allerlei dingen wil en denkt en whatever. En jij herkent dat helemaal niet, dus ze meent dingen te zien en merken die er niet zijn?

Dan voel je elkaar toch gewoonweg niet goed aan, in begin al niet

Of is ze gewoon mega onzeker en hoopt ze dat je duidelijker uitspreekt dat je haar leuk vindt?
Yup. En dat elke keer, voor, soms tijdens en na elke afspraak. Dodelijk vermoeiend.

Klopt.

Nee, dat weet ze wel. Ze is gewoon niet genoeg into me. Sucks. Frustrerend.
pi_182399570
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

Yup. En dat elke keer, voor, soms tijdens en na elke afspraak. Dodelijk vermoeiend.

Klopt.

Nee, dat weet ze wel. Ze is gewoon niet genoeg into me. Sucks. Frustrerend.
Oh dat klinkt idd dodelijk vermoeiend :{
Snap dat je daar gefrustreerd van raakt elke keer zulke gesprekken al.
  maandag 8 oktober 2018 @ 21:11:22 #263
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182399622
Klinkt idd niet erg relaxed. Als je daar geen zin in hebt idd afkappen. Zal niet snel zijn dat 't gedrag stopt.
pi_182400340
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2018 20:56 schreef Kreator het volgende:

[..]

Zij heeft in haar hoofd zitten dat ik van alles wil, maar ik zeg er niks over en geef die signalen niet. Maar als ik niet meer enthousiast kan zijn, is het klaar.
Een of ander bindingsangstypetje?

Heb hier ook weleens verhalen gelezen waarbij ik dacht, is dat geen projectie? En hoe irritant is dat wel niet voor die ander? Nou echt een afknapper dus als ik het zo lees bij jou. Wat logisch is, want jouw werkelijke perspectief en gevoelens worden niet erkend, maar gewoon genegeerd op basis van iemands onderbuikgevoel.
pi_182400583
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2018 20:56 schreef Kreator het volgende:

[..]

Zij heeft in haar hoofd zitten dat ik van alles wil, maar ik zeg er niks over en geef die signalen niet. Maar als ik niet meer enthousiast kan zijn, is het klaar.
Zonde man. Vervelend als men dingen in gaat vullen (die er niet zijn), én er ook niet over praten / communiceren.
  maandag 8 oktober 2018 @ 21:51:36 #266
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_182400630
quote:
15s.gif Op maandag 8 oktober 2018 20:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik geloof dat alle leuke mannen op zijn.
Nee joh, dat kan niet.

Normaal heb ik altijd wel wat gaande maar nu ben ik er ook klaar mee. Voor de zomervakantie wilde mijn uitwisselingsstudente eigenlijk ermee stoppen, zij wilde een relatie en ik niet. Dus ze ging anderhalve maand terug naar Vietnam en daarna elkaar niet meer gezien, tot dit weekend.

In de vakantie (allebei) vrij spel gehad, mijn tijd in een meisje uit de buurt van Enschede gestoken, ik heb haar letterlijk 3-4 dagen mij af laten tasten om vervolgens te horen te krijgen dat de afstand de moeite (voor haar) niet waard is. Dat snap ik dan allemaal wel, maar het voelt zó zuur om iemand anders af te wijzen die zoveel moeite voor me doet terwijl ik nog nooit iemand heb gevonden die er (voor mij) voldoende energie in wil steken en waar ik wel mee verder wil.

Dating sucks. Misschien moet ik mn principes bij het oud vuil knikkeren en gewoon voor haar gaan.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_182400722


Op de één of andere manier heeft ze (nadat ik dat stuurde) me toch nog zo ver gekregen om vrijdag met haar af te spreken... Godver waarom ben ik ook zo'n leuke jongen :(
pi_182400773
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:55 schreef Restyler het volgende:
[ afbeelding ]

Op de één of andere manier heeft ze (nadat ik dat stuurde) me toch nog zo ver gekregen om vrijdag met haar af te spreken... Godver waarom ben ik ook zo'n leuke jongen :(
leuke jongen? Die weer dat meisje 1 dit niet leuk vind en eigenlijk ook niks ziet in meisje 2 maar er toch mee bezig blijft

Nee dat is inderdaad totaal niet lullig
pi_182400776
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:55 schreef Restyler het volgende:
[ afbeelding ]

Op de één of andere manier heeft ze (nadat ik dat stuurde) me toch nog zo ver gekregen om vrijdag met haar af te spreken... Godver waarom ben ik ook zo'n leuke jongen :(
Wat is dit voor kinderachtige aandachttrekkerij (in het screenshot en in deze post)?
  maandag 8 oktober 2018 @ 21:57:51 #270
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_182400779
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:55 schreef Restyler het volgende:
[ afbeelding ]

Op de één of andere manier heeft ze (nadat ik dat stuurde) me toch nog zo ver gekregen om vrijdag met haar af te spreken... Godver waarom ben ik ook zo'n leuke jongen :(
srs wat probeer je ons te zeggen?
  maandag 8 oktober 2018 @ 22:01:10 #271
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_182400863
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:55 schreef Restyler het volgende:
[ afbeelding ]

Op de één of andere manier heeft ze (nadat ik dat stuurde) me toch nog zo ver gekregen om vrijdag met haar af te spreken... Godver waarom ben ik ook zo'n leuke jongen :(
ah weet t al, je bent onzeker en zelfs internet-boksjes krikken je ego op
pi_182400901
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:51 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nee joh, dat kan niet.

Normaal heb ik altijd wel wat gaande maar nu ben ik er ook klaar mee. Voor de zomervakantie wilde mijn uitwisselingsstudente eigenlijk ermee stoppen, zij wilde een relatie en ik niet. Dus ze ging anderhalve maand terug naar Vietnam en daarna elkaar niet meer gezien, tot dit weekend.

In de vakantie (allebei) vrij spel gehad, mijn tijd in een meisje uit de buurt van Enschede gestoken, ik heb haar letterlijk 3-4 dagen mij af laten tasten om vervolgens te horen te krijgen dat de afstand de moeite (voor haar) niet waard is. Dat snap ik dan allemaal wel, maar het voelt zó zuur om iemand anders af te wijzen die zoveel moeite voor me doet terwijl ik nog nooit iemand heb gevonden die er (voor mij) voldoende energie in wil steken en waar ik wel mee verder wil.

Dating sucks. Misschien moet ik mn principes bij het oud vuil knikkeren en gewoon voor haar gaan.
Dan houd je haar voor de gek. :(
pi_182400922
Haha, voor al deze reacties in nog geen 10 minuten na de post deed ik het. _O-
Wist dat jullie pislink zouden worden.

Maar serieuzer: ik ga voor één meisje. Dit heb ik haar duidelijk gemaakt en ze wil nu alsnog vrijdag afspreken, dit ga ik natuurlijk niet doen. Ik heb mijn keuze gemaakt en die ga ik niet veranderen.
  maandag 8 oktober 2018 @ 22:04:20 #274
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182400941
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:55 schreef Restyler het volgende:
[ afbeelding ]

Op de één of andere manier heeft ze (nadat ik dat stuurde) me toch nog zo ver gekregen om vrijdag met haar af te spreken... Godver waarom ben ik ook zo'n leuke jongen :(
Lol wat heb je daarna gezegd dan dat ze met je wou afspreken? Zou mij namelijk zo'n cringe geven dat ik nooit meer met je zou spreken
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182400962
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:03 schreef Restyler het volgende:
Haha, voor al deze reacties in nog geen 10 minuten na de post deed ik het. _O-
Wist dat jullie pislink zouden worden.

Maar serieuzer: ik ga voor één meisje. Dit heb ik haar duidelijk gemaakt en ze wil nu alsnog vrijdag afspreken, dit ga ik natuurlijk niet doen. Ik heb mijn keuze gemaakt en die ga ik niet veranderen.
hihi grapje
Dat je al de hele week zo bezig bent vergeten we maar even

De onzekerheid knalt van het scherm
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')