abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 28 september 2018 @ 11:37:42 #251
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182182510
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 11:31 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zag die ‘discussie’ tussen Aisha en Corry gisteren. Ja sorry hoor, maar dan kun je nog zo moe of geirriteerd zijn, de toon die Aisha aansloeg tegen een vrouw van achter in de 60 is gewoon respectloos en toont maar weer aan wat voor niveau je in huis haalt met al die ‘rappers’. Echt met verbazing gekeken hoe ordinair en plat iemand uit boosheid kan reageren richting een oude vrouw. En het mooie is: deze mevrouw zal vast en zeker vinden dat ze helemaal gelijk heeft en blij zijn dat ze die oude doos de waarheid heeft gezegd. Want zo rollen dit soort tokkies zonder enige vorm van educatie.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat voor mij leeftijd geen enkele factor speelt in t tonen van respect, want dat "eerbied voor ouderen" vind ik onzin. Eerbied voor mensen. En ook op dat gebied deed Aishia t niet goed. Weg ermee.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 28 september 2018 @ 11:38:22 #252
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182182521
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 11:36 schreef Prisha het volgende:
Geef me dan maar een Famke ipv een Aisha of Joost. Zo jammer. Iemand die wél wil moet weg en dan van die opgevers daartegenover.
Er zijn er nu twee vertrokken ion 1 aflevering...... zou er iemand terug mogen komen?
Nadeel is dat dat een ander kamp was.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182182537
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat "Nederland" inmiddels de conclusie wel heeft getrokken dat NL rappers geen geschikt materiaal zijn voor ER. Lil Kleine, Kraantje Pappie, Joost, Aisha... allemaal hebben ze opgegeven.

Kan ER deze conclusie aub ook trekken en volgend jaar hiermee stoppen?

Blijkt maar weer dat die hele gangsta street ik ben geen pussy, they see me chillin' crap 1 grote fake attitude is en als t puntje bij cassave komt dat daar niets van overblijft. Geen ruggengraat.
Dat is natuurlijk nonsens wat je uitkraamt. Of ben je snel Vieze Fur, Dio en Mr. Polska vergeten? Om er maar een paar te noemen.
pi_182182558
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 11:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Er zijn er nu twee vertrokken ion 1 aflevering...... zou er iemand terug mogen komen?
Nadeel is dat dat een ander kamp was.
nee ik denk dat ze die risico inmiddels incalculeren. Helaas.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182182586
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 11:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Er zijn er nu twee vertrokken ion 1 aflevering...... zou er iemand terug mogen komen?
Nadeel is dat dat een ander kamp was.
Natuurlijk niet. Waarom zouden ze?

Er zijn nog meer dan genoeg kandidaten, het zorgt er hooguit voor dat ze eerder overgaan tot samenvoegen van kampen (zoals er nu dus gaat gebeuren).

Maar ook dat maakt niet uit. Want we hebben nu nog:
Noord 5 man, Zuid 5 man en Onbekend 7 man. Totaal: 17.
En er komen 2 kampen van 7 is al gezegd.

Dus sowieso moesten er al kandidaten afvallen.
  PR en moderator vrijdag 28 september 2018 @ 11:43:32 #256
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_182182601
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 22:46 schreef Wuwwa het volgende:
Dieptepunt in de ER historie deze nabeschouwing. Opgevers die een uur lang het hand boven het hoofd worden gehouden. Tot zover het nalatenschap van EPH
En dan wreef Dennis ze op z’n minst nog wel een beetje een schuldgevoel in bij terugkomst. Maar wat zegt dat van een ex-kandidaat die zelf ook heeft opgegeven :')_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_182182621
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 11:37 schreef Ang3l het volgende:
Nou moet ik eerlijk zeggen dat voor mij leeftijd geen enkele factor speelt in t tonen van respect, want dat "eerbied voor ouderen" vind ik onzin. Eerbied voor mensen. En ook op dat gebied deed Aishia t niet goed. Weg ermee.
Nouja de toon die je aanslaat richting een oudje kan toch ook op een ietwat beschaafdere manier. Met haar 20 engelse woorden in een zin.
U MAD?
pi_182182635
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 22:46 schreef Wuwwa het volgende:
Dieptepunt in de ER historie deze nabeschouwing. Opgevers die een uur lang het hand boven het hoofd worden gehouden. Tot zover het nalatenschap van EPH
Ik vind wel dat je opgeven en opgeven hebt.

Zoals Joost vind ik de nette manier. Het voorkomt dat er iemand weggestemd wordt die wil blijven. Er moet toch iemand uit op de eilandraad, dus dan maar zo.

Aisha is gewoon een zwakkeling. Het ergens niet mee eens zijn en dan huilend wegrennen :r
pi_182182640
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 07:22 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Het punt is dat mensen 24/7 op elkaars lip zitten, dan heb je tientallen kleine irritaties per dag. Iedereen slaapt kudt en eet niets. Dan ligt het toch echt aan belabberd karakter als je je zo laat gaan, waar de rest daar kennelijk minder moeite mee heeft
Klopt, ik denk dat zij gewoon issues heeft. Maar ik denk niet dat het vreemd is dat je eens flipt in die omstandigheden.
pi_182182806
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 11:46 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Klopt, ik denk dat zij gewoon issues heeft. Maar ik denk niet dat het vreemd is dat je eens flipt in die omstandigheden.
Er is ooit een kandidaat geweest die de andere kandidaten met een machete te lijf wilde gaan :')

Dus Aisha is voor mij 'klein leed' :D
pi_182183232
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 11:45 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ik vind wel dat je opgeven en opgeven hebt.

Zoals Joost vind ik de nette manier. Het voorkomt dat er iemand weggestemd wordt die wil blijven. Er moet toch iemand uit op de eilandraad, dus dan maar zo.

Aisha is gewoon een zwakkeling. Het ergens niet mee eens zijn en dan huilend wegrennen :r
Opgeven = opgeven.

Doe gewoon niet mee als je niet bereid bent om er vol voor te gaan. Probleem is dat opgeven geen groot probleem meer is om dat de presentator zelf heeft opgegeven tijdens zijn deelneme. We hebben nu elk jaar wel een verloren aflevering omdat er iemand opgeeft.
pi_182183274
Soms denken mensen wel eens dat jezelf moedwillig op je zwaard storten iets met eergevoel en trots te maken heeft, maar wat mij betreft ben je dan nog steeds een loser van een kerel die gewoon z’n pokkie mist. :P
-nee-
  vrijdag 28 september 2018 @ 12:51:44 #263
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182183973
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 11:39 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk nonsens wat je uitkraamt. Of ben je snel Vieze Fur, Dio en Mr. Polska vergeten? Om er maar een paar te noemen.
Ik kijk pas 2 jaar en daarop gebaseerd is dat geen nonsens.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 28 september 2018 @ 12:52:38 #264
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182183982
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 11:44 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nouja de toon die je aanslaat richting een oudje kan toch ook op een ietwat beschaafdere manier. Met haar 20 engelse woorden in een zin.
Dat hele oudje maakt me niks uit. Zo'n toon sla je ook niet aan tegen een jongere of even oude. Oud worden is inmiddels geen enorme challenge meer, dus dat verdient niet opeens extra respect puur daarom.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 28 september 2018 @ 12:53:21 #265
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182183993
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 11:45 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ik vind wel dat je opgeven en opgeven hebt.

Zoals Joost vind ik de nette manier. Het voorkomt dat er iemand weggestemd wordt die wil blijven. Er moet toch iemand uit op de eilandraad, dus dan maar zo.

Aisha is gewoon een zwakkeling. Het ergens niet mee eens zijn en dan huilend wegrennen :r
Maar Aisha's manier voorkomt ook dat er iemand weggestemd wordt. Alleen krijgt diegene dan een zwarte stem mee. Maar mag net zo goed blijven. Linksom rechtsom. Want Joost hoefde dus niet nu ook weg. Dus laten we niet doen alsof die manier zoveel meer eervol is dan de ander. Hij heeft niemand "gered".

Je weg laten stemmen of zelf weglopen heeft hetzelfde resultaat nu.
Oke, dat had t niet gehad als Aishia was gebleven en Joost werd weggestemd.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182184083
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 12:08 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Opgeven = opgeven.

Doe gewoon niet mee als je niet bereid bent om er vol voor te gaan. Probleem is dat opgeven geen groot probleem meer is om dat de presentator zelf heeft opgegeven tijdens zijn deelneme. We hebben nu elk jaar wel een verloren aflevering omdat er iemand opgeeft.
Nee niet mee eens. Sowieso is opgeven iets wat al sinds seizoen 1 gebeurd:

De opgevers die ik kon vinden zo snel:
S1 - Harry Van Heuckelom & Jan Dewaegheneire
S2 - Hilde Jacobs, Jasha van der Wel & Jennifer Smit
S3 - Raymond de Grave & Keo Freysen
S4 - Marlieke Muilwijk, Fatima Aboulouafa & Eric van Sloten
S5 - Henk Van Dam, Sarah De Bleecker, Patrick Bierens, Jeroen van der Hoef, Ernestine Schweig, Kelly Eulaers, Mohammed Bouziane & Peter de Groote
S6 - Johnny Waarts, Elsje Knockaert & Elsje Knockaert
S6A - Titaten, niemand vertrokken
S7 - Susanna Pronk, Frederik de Man, Matthijs Leenknecht, Patricia Langius & Saron Kovačević-van Emden
S8 - Nelleke de Graaf, Kristien van Lent
S9 - Mano Dijkman & Hicham Maachi
S10 - Doreen Bratescu, Birgit Aarsman & Carine
S11 - Stephanie Clerckx, Dennis Weening & John van Lottum
S12 - Sipke Jan Bousema, Katerine Avgoustakis, Freddy De Kerpel, Sylvia Geersen & Dominique van Hulst
S13 - Geen directe gegevens van beschikbaar
S14 - Geen directe gegevens van beschikbaar
S15 - Geen directe gegevens van beschikbaar
S16 - Geen directe gegevens van beschikbaar
S17 - Elle van Rijn, Kraantje Pappie, Dave Roelvink, Gaby Blaaser & Koos van Plateringen
S18 - Lil' Kleine, Brace, en de rest niet direct beschikbaar

Ik heb het van de Wiki en niet alle jaren staat bij waarom mensen weg gingen.

Maar laten we duidelijk hebben, opgeven is al vanaf S1 het geval. De insinuatie dat dit door Dennis zou komen is belachelijk.
pi_182184118
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 12:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik kijk pas 2 jaar en daarop gebaseerd is dat geen nonsens.
Dat is prima, maar deponeer dan niet als feit: "Ik denk dat "Nederland" inmiddels de conclusie wel heeft getrokken dat NL rappers geen geschikt materiaal zijn voor ER."

2 jaartjes staan in schril contrast met de 19 seizoenen die er geweest zijn. 2 op 19 zegt niets.
pi_182184154
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 12:53 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Maar Aisha's manier voorkomt ook dat er iemand weggestemd wordt. Alleen krijgt diegene dan een zwarte stem mee. Maar mag net zo goed blijven. Linksom rechtsom. Want Joost hoefde dus niet nu ook weg. Dus laten we niet doen alsof die manier zoveel meer eervol is dan de ander. Hij heeft niemand "gered".

Je weg laten stemmen of zelf weglopen heeft hetzelfde resultaat nu.
Oke, dat had t niet gehad als Aishia was gebleven en Joost werd weggestemd.

Joost zijn eilandraad had niets met Aisha te maken. Dat Aisha kort daarvoor wegrent, veranderd niets aan zijn gedachten en verzoek om op hem te stemmen. Het is logisch dat hij vervolgens niet blijft, anders had hij niet gevraagd om op hem te stemmen.

Eerdere jaren wisselde het nogal, soms mocht iemand blijven met een zwarte stem in zo'n situatie en soms moesten ze toch weg.
  vrijdag 28 september 2018 @ 13:02:57 #269
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182184175
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 13:00 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Dat is prima, maar deponeer dan niet als feit: "Ik denk dat "Nederland" inmiddels de conclusie wel heeft getrokken dat NL rappers geen geschikt materiaal zijn voor ER."
Deponeren als een feit, met de woorden "ik denk".
Gast. Really?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182184213
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 13:02 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Deponeren als een feit, met de woorden "ik denk".
Gast. Really?
Ik vul je nog even aan met je eigen woorden:

quote:
Kan ER deze conclusie aub ook trekken en volgend jaar hiermee stoppen?
Dus het is een conclusie, want er staat geen 'ik denk'.
Als het een mening zou zijn en geen feit, dan hoeven ze er toch niet mee te stoppen?

quote:
Blijkt maar weer dat die hele gangsta street ik ben geen pussy, they see me chillin' crap 1 grote fake attitude is en als t puntje bij cassave komt dat daar niets van overblijft. Geen ruggengraat.
'blijkt maar weer', '1 grote fake attitude' en 'geen ruggegraat'.

Gast. Really?
  vrijdag 28 september 2018 @ 13:06:04 #271
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182184231
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 13:05 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ik vul je nog even aan met je eigen woorden:

[..]

Dus het is een conclusie, want er staat geen 'ik denk'.
En vervolgens 'blijkt maar weer' en 'geen ruggegraat'.

Gast. Really?
MIJN conclusie. Mijn mening.
Doe eens ff normaal man :D

Je hoeft t niet eens te zijn met mijn conculsie, maar ik blijf er nog steeds bij :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182184249
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 13:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]

MIJN conclusie. Mijn mening.
Doe eens ff normaal man :D

Je hoeft t niet eens te zijn met mijn conculsie, maar ik blijf er nog steeds bij :D
Eerst is het een mening, dan een feit en vervolgens weer een mening.

Nee, daar kan ik niets mee. Sorry.
  vrijdag 28 september 2018 @ 13:07:21 #273
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182184260
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 13:06 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Eerst is het een mening, dan een feit en vervolgens weer een mening.

Nee, daar kan ik niets mee. Sorry.
Nergens maar dan ook nergens zeg ik dat t een feit is.
Dat maak jij er van.
Give up. Daar is de eiland raad als je t er niet mee eens bent.
En dat is t laatste wat ik er over ga zeggen tegen je.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 28 september 2018 @ 13:10:02 #274
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182184305
Waarom geven ze dan op.
Waarom doe je dan aan het programma mee.
  vrijdag 28 september 2018 @ 13:11:20 #275
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182184326
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 13:10 schreef KingRadler het volgende:
Waarom geven ze dan op.
Waarom doe je dan aan het programma mee.
Ik vind overigens Dave Roelvink bij opgevers zetten wel een beetje suf.
Die is er uitgestemd. Dat ie daarna geen ja zei op afvallers eiland vind ik van een andere orde.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')