abonnement Unibet Coolblue
pi_182103821
Allemaal,

Ik weet echt niet wat ik hiermee aan moet. Onlangs heb ik mijzelf laten testen op soa's omdat mijn vriend niet helemaal eerlijk is geweest over zijn verleden. Ik dacht niet dat ik een soa had, want we hadden allebei geen klachten, maar om het echt 100% zeker te weten heb ik toch een test gedaan. Shocking... daar kwam toch een soa uit... (ja, ik ben een domme koe dat ik onveilige seks heb gehad voordat we allebei getest waren, dat weet ik, keiharde les dit!)

Het gaat om een soa die bij een vrouw ongemerkt aanwezig kan zijn, maar bij mannen geeft het vrijwel altijd klachten. Echter, mijn vriend had geen klachten. Dit vonden zowel zijn arts als mijn arts erg vreemd. Dit omdat we al wat langer samen zijn en het dan dus geen recente besmetting kan zijn als we trouw aan elkaar zijn.

Voordat ik seks met hem had, heb ik ook een soa test gehad. Dit is anderhalf jaar geleden en hier kwam ik schoon uit. Nadien heb ik alleen seks gehad met een maagd en met mijn huidige vriend. Het lijkt dus logisch dat de soa van mijn vriend af komt.

Natuurlijk heb ik een gesprek gehad met mijn vriend hoe dit kan. Er is slechts een zeer klein percentage van de mannen die geen klachten hebben van deze bacterie. Daarom was mijn arts en ook zijn arts zeer verrast. Zij vermoedden dus dat het een recente besmetting was waardoor er nog geen klachten zijn opgetreden. Ook heb ik contact gehad met de GGD en ook zij schreven, explicieter dan onze artsen durfden te beweren, dat de soa waarschijnlijk recent is opgelopen, maar dat hier geen 100% zekerheid over gegeven kan worden.

Mijn vriend ontkent dat hij is vreemdgegaan. Hij is zo gek op me dat hij zich dat niet eens kan voorstellen. En ik ben ook niet vreemdgegaan. Moet ik echt geloven dat toevallig mijn vriend bij de kleine groep mannen hoort die deze soa al langer dan een jaar heeft zonder klachten? Zijn eigen arts heeft zelfs gezegd 'het is zeker geen oude besmetting, dan had je al klachten gehad'.

Pfff ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik kan me bijna niet voorstellen dat hij echt buiten de pot pist, maar deze soa komt ook niet via de wind, zeg maar...

[ Bericht 4% gewijzigd door Manisha op 24-09-2018 15:39:06 ]
pi_182103861
Er weleens aan gedacht dat je vriend wel maar de maagd niet eerlijk is geweest. Was hij niet gewoon "maagd" (of knaap eigenlijk) zodat hij er zonder condoom in mocht?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182103871
Hoe weet je zeker dat het een maagd was :')
pi_182103893
Even de glazen bol zoeken...
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_182103982
Dus je gelooft iemand buiten je relatie wel op zijn woord ("ik ben maagd"), maar je gelooft je vriend niet ("niet van mij").

Waarom?
pi_182103999
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Er weleens aan gedacht dat je vriend wel maar de maagd niet eerlijk is geweest. Was hij niet gewoon "maagd" (of knaap eigenlijk) zodat hij er zonder condoom in mocht?
Ja, zeker aan gedacht. Hoewel ik me 1) niet kan voorstellen dat een vent van midden twintig zou liegen over maagd zijn, want dat is eigenlijk best iets om je voor te schamen, en 2) hoe verklaar je dan alsnog dat mijn vriend al bijna 9 maanden klachtenloos is (stel dat hij het van mij heeft gekregen idd) terwijl klachten bij mannen optreden binnen 3 weken tot 2 maanden?
pi_182104003
Dus je bent een dom tutje die een jongen geloofd die zegt maagd te zijn.
pi_182104024
Wtf zeg dan eens wat die soa is!
  Spellchecker maandag 24 september 2018 @ 15:13:47 #9
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182104028
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:11 schreef zarGon het volgende:
Dus je gelooft iemand buiten je relatie wel op zijn woord ("ik ben maagd"), maar je gelooft je vriend niet ("niet van mij").

Waarom?
Die maagd was toen ter tijd mijn vriend natuurlijk.
pi_182104049
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:13 schreef Manisha het volgende:

[..]

Die maagd was toen ter tijd mijn vriend natuurlijk.
Je gelooft je vorige vriend wél en je huidige vriend niet...

Waarom?
pi_182104076
quote:
TS ziet dus overal spoken?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_182104080
Zou een handige volgende stap zijn om je vriend ook te laten testen?
pi_182104081
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je gelooft je vorige vriend wél en je huidige vriend niet...

Waarom?
Omdat artsen mij niet konden geruststellen dat deze soa maandenlang in een mannenlichaam kan zwerven zonder klachten te geven...
pi_182104102
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:15 schreef itchycoo het volgende:
Zou een handige volgende stap zijn om je vriend ook te laten testen?
Gaan we doen, we zijn allebei behandeld en willen allebei snel een nieuwe test doen.
pi_182104109
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:15 schreef Manisha het volgende:

[..]

Omdat artsen mij niet konden geruststellen dat deze soa maandenlang in een mannenlichaam kan zwerven zonder klachten te geven...
Is dat je enige reden of zijn er andere zaken die meespelen in jullie relatie en in het gedrag van jouw vriend naar jou toe waardoor jij wantrouwend bent?
pi_182104147
Van je andere topic alleen de OP gelezen. Jij vertrouwd die knul niet, terecht of onterecht kan ik niet zeggen.

Maar een relatie zonder vertrouwensband gaat niet werken. punt. Ik zou weg wezen als ik jou was.
pi_182104185
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Is dat je enige reden of zijn er andere zaken die meespelen in jullie relatie en in het gedrag van jouw vriend naar jou toe waardoor jij wantrouwend bent?
Mijn vriend is erg lief voor me, wil me ook heel vaak zien, maar is ook nogal gecharmeerd van ander vrouwelijk contact, vindt veel vrouwen 'geil', wisselt wel eens nummers uit met onbekende dames bij een avondje stappen en verwijdert vervolgens de bewijzen (oproepen, foto's, etc.), heeft overmatig contact met z'n ex gehad... Er zijn dingen gebeurd waardoor ik hem moeilijk op zijn woord geloof. Dus ja, in mijn vorige topic schrijf ik dat ik weleens in zijn telefoon keek. Dat doe ik nu niet meer, want daar vind ik niks in, maar dat zegt natuurlijk niks over hoe trouw iemand is.
  maandag 24 september 2018 @ 15:19:53 #19
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_182104198
Wanneer heeft je huidige vriend zich dan laten testen?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_182104207
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:19 schreef Elpis het volgende:
Wanneer heeft je huidige vriend zich dan laten testen?
Nog nooit in zijn leven, dat wil hij binnenkort gaan doen.
pi_182104225
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:16 schreef Manisha het volgende:

[..]

Gaan we doen, we zijn allebei behandeld en willen allebei snel een nieuwe test doen.
Je vorige topic geeft mij niet echt het idee dat jullie elkaar wederzijds volledig vertrouwen...

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 14:13 schreef Manisha het volgende:
Mijn vriend en ik hebben nog gepraat met elkaar. Zijn reden voor het verwijderen blijft voor mij vaag maar het had niks te maken met mij of de mogelijkheid dat ik in zijn telefoon zou kijken. Heb aan hem gevraagd om de code van zijn telefoon te veranderen zodat ik niet meer kan kijken. Hij wilde dit niet omdat hij transparant wil zijn tegenover mij en hij wil juist wel dat ik met eigen ogen kan zien dat er niks meer aan de hand is en er afstand is, maar ik besef me ook wel dat dit ongezond word en ik wil onze relatie beschermen en leren om hem wel te vertrouwen op z'n woorden.
Ik zou zeggen: stel aan je vriend voor om samen met hem een bericht naar zijn ex te sturen, waarin hij aangeeft dat hij besmet is/was met een soa (op een balende manier, zeg maar).

Even kijken hoe hij reageert op het voorstel. En als hij ermee akkoord gaat, kijken hoe zij reageert.
  maandag 24 september 2018 @ 15:20:58 #22
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_182104236
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:20 schreef Manisha het volgende:

[..]

Nog nooit in zijn leven, dat wil hij binnenkort gaan doen.
Dus in theorie is het mogelijk dan hij het al had voordat jullie een relatie kregen?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_182104287
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:20 schreef Manisha het volgende:

[..]

Nog nooit in zijn leven, dat wil hij binnenkort gaan doen.
Ach ja joh, gewoon rustig aandoen...
pi_182104328
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:19 schreef Manisha het volgende:

[..]

Mijn vriend is erg lief voor me, wil me ook heel vaak zien, maar is ook nogal gecharmeerd van ander vrouwelijk contact, vindt veel vrouwen 'geil', wisselt wel eens nummers uit met onbekende dames bij een avondje stappen en verwijdert vervolgens de bewijzen (oproepen, foto's, etc.), heeft overmatig contact met z'n ex gehad... Er zijn dingen gebeurd waardoor ik hem moeilijk op zijn woord geloof. Dus ja, in mijn vorige topic schrijf ik dat ik weleens in zijn telefoon keek. Dat doe ik nu niet meer, want daar vind ik niks in, maar dat zegt natuurlijk niks over hoe trouw iemand is.
Okaaay dan... Dit bericht in combinatie met je vorige topic...

Veel succes eh.
  maandag 24 september 2018 @ 15:25:38 #25
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_182104380
Overigens kan je vorige test volgens mij ook vals negatief zijn geweest.

Maar gezien wat je verder over je vriend vertelt zou ik lekker afscheid nemen.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_182104430
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:16 schreef Manisha het volgende:

[..]

Gaan we doen, we zijn allebei behandeld en willen allebei snel een nieuwe test doen.
Wacht die test af en stop voor nu met speculeren. Dit is namelijk gewoon weer the same old story zoals het ook in al je andere topics naar voren komt. Je vertrouwt die gast niet en daardoor zit jullie relatie fundamenteel in de knoop. Houd jezelf niet voor de gek en vraag jezelf af of dit toekomst heeft voor de langere termijn en of jij daar gelukkig van gaat worden. Van wat ik hier over jullie relatie kan lezen en hoe jij tegen hem aankijkt als het gaat om vertrouwen en andere vrouwen, denk ik het niet eerlijk gezegd. Je gijzelt jezelf door in deze situatie te blijven zitten van eindeloos wantrouwen en speculeren. De enige uitkomst is dat jij je rot voelt en daarvoor heb je denk ik geen relatie.
pi_182104440
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:20 schreef Elpis het volgende:

[..]

Dus in theorie is het mogelijk dan hij het al had voordat jullie een relatie kregen?
In theorie wel, er is een zeer klein percentage mannen dat geen klachten heeft van deze soa.
pi_182104527
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:28 schreef Manisha het volgende:

[..]

In theorie wel, er is een zeer klein percentage mannen dat geen klachten heeft van deze soa.
Wat is zeer klein?

Bij gonorroe (waar het hier waarschijnlijk over gaat gezien je beschrijving), is dat gewoon +-10%, dus dan vind ik het best aannemelijk dat hij idd geen klachten krijgt.
pi_182104541
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:20 schreef Manisha het volgende:

[..]

Nog nooit in zijn leven, dat wil hij binnenkort gaan doen.
Zucht......ga dat eerst eens doen voordat je hier je wantrouwen uitspreekt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182104577
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Zucht......ga dat eerst eens doen voordat je hier je wantrouwen uitspreekt.
Hij is behandeld dus hoogstwaarschijnlijk is die soa verdwenen. Dat zegt niks over of hij deze soa al meer dan een jaar heeft of dat hij wellicht buiten de pot heeft gepist.

Ik mag dan toch hopen dat zijn toekomstige soa test geen soa's geeft. Anders is het raar dat die soa's niet uit mijn test zijn gekomen.
pi_182104582
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:28 schreef Manisha het volgende:

[..]

In theorie wel, er is een zeer klein percentage mannen dat geen klachten heeft van deze soa.
Laten we eerlijk zijn. Het maakt voor jou eigenlijk helemaal niet uit hoe groot of klein die kans is; je vertrouwt je vriend niet. De twijfels blijven, al was er een 0,0000001% kans dat hij de oorzaak is van je besmetting.

Er is een fundamenteel probleem in jullie relatie: er is geen wederzijds vertrouwen. En totdat jullie dat probleem oplossen, is de relatie gedoemd te mislukken.
pi_182104607
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:34 schreef Manisha het volgende:

[..]

Hij is behandeld dus hoogstwaarschijnlijk is die soa verdwenen.
Ik heb nooit een soa gehad, dus ik weet niet hoe de procedure in elkaar zit, maar: je huidige vriend heeft zich nooit laten testen op soa's, maar hij is al wel behandeld voor een soa?
pi_182104683
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik heb nooit een soa gehad, dus ik weet niet hoe de procedure in elkaar zit, maar: je huidige vriend heeft zich nooit laten testen op soa's, maar hij is al wel behandeld voor een soa?
Ja, omdat we al een langere tijd een relatie hebben en er bij mij een soa is geconstateerd, hoefde hij alleen te bellen naar de huisarts om dezelfde behandeling te krijgen.
pi_182104695
Heb jij al contact opgenomen met die maagd om te zeggen dat je een soa hebt? Misschien kan hij meer duidelijkheid geven.
pi_182104703
De kans dat hij die soa had, is gezien hun relatie bijna 100% dat hij hem ook heeft. Dan is eerst er op testen verspilling van de tijd en is het beter dat ze gelijktijdig behandeling ondergaan, om oa de kans dat de een de andere weer besmet zo veel mogelijk uit te sluiten.
pi_182104729
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn. Het maakt voor jou eigenlijk helemaal niet uit hoe groot of klein die kans is; je vertrouwt je vriend niet. De twijfels blijven, al was er een 0,0000001% kans dat hij de oorzaak is van je besmetting.

Er is een fundamenteel probleem in jullie relatie: er is geen wederzijds vertrouwen. En totdat jullie dat probleem oplossen, is de relatie gedoemd te mislukken.
Het vertrouwen begon juist te komen doordat ik zag dat hij z'n ex op afstand hield en hij lijkt juist de laatste drie maanden een stuk serieuzer te zijn over onze relatie. Dit hele gedoe komt even als een keiharde klap. De reden dat ik een soa test heb gedaan, was omdat mijn vriend meer onbeschermde partners heeft gehad dan hij me oorspronkelijk had verteld, dus ik wilde gewoon zeker weten dat we niks hadden. Maar helaas... En ik weet ook wel dat het slimmer is om op voorhand te testen en niet tijdens...
pi_182104734
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:39 schreef Crooyzwans het volgende:
De kans dat hij die soa had, is gezien hun relatie bijna 100% dat hij hem ook heeft. Dan is eerst er op testen verspilling van de tijd en is het beter dat ze gelijktijdig behandeling ondergaan, om oa de kans dat de een de andere weer besmet zo veel mogelijk uit te sluiten.
Yes, precies!
pi_182104770
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:34 schreef Manisha het volgende:

[..]

Hij is behandeld dus hoogstwaarschijnlijk is die soa verdwenen. Dat zegt niks over of hij deze soa al meer dan een jaar heeft of dat hij wellicht buiten de pot heeft gepist.

Ik mag dan toch hopen dat zijn toekomstige soa test geen soa's geeft. Anders is het raar dat die soa's niet uit mijn test zijn gekomen.
Dan zul je hem dus op zijn blauwe ogen moeten geloven dat hij geen klachten had en misschien niet eens de soa had.

Wat verwacht je dan wat wij daar nog aan toe te voegen hebben? Wij weten ook niet wie van jullie het met wie heeft gedaan en wie wat waar heeft opgelopen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182104775
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:40 schreef Manisha het volgende:
omdat mijn vriend meer onbeschermde partners heeft gehad dan hij me oorspronkelijk had verteld,
Neem nou afscheid van die man, hij is niet eerlijk naar jou toe. je gaat hem toch nooit meer vertrouwen, lekker je leven lang in onzekerheid gaan leven.
  maandag 24 september 2018 @ 15:44:39 #40
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_182104810
https://lci.rivm.nl/richt(...)fogranuloma-venereum

quote:
Urogenitale chlamydia-infecties bij de vrouw
Tot 90% van de gevallen verloopt zonder klachten (Peipert 2003). Slechts een klein deel van de vrouwen bij wie Ct uit de cervix en/of urethra is geïsoleerd, heeft klachten als pijn of een branderig gevoel bij het plassen, veranderde afscheiding (qua geur, kleur of consistentie), bloedverlies tussen de menstruaties, pijn of bloedverlies bij seksueel contact, en pijn in de onderbuik (verdenking op pelvic inflammatory disease) (Ross 2003).

Urogenitale chlamydia-infecties bij de man
Mannen met een urogenitale Ct-infectie hebben vaker klachten dan vrouwen, maar ook bij mannen verloopt een Ct-infectie in 50% van de gevallen asymptomatisch. De prevalentie van asymptomatische mannelijke Ct-patiënten varieert van 3-5% in algemeen medische praktijken tot 20% in soaklinieken. Klachten bij mannen zijn een branderig gevoel bij het plassen, vooral ‘s ochtends waterige tot pusachtige afscheiding, en soms pijn in de balzak (wat kan wijzen op epididymitis). In 1-4% van de gevallen kan een opstijgende Ct-infectie bij mannen leiden tot een chronische prostatitis en/of epididymitis (Stamm 1999).
Ik maak hieruit 50% kans op. Ja het is kleiner dan bij de vrouw, maar zo klein nou ook weer niet.
Maar verbeter me gerust als ik het verkeerd heb.

En ja ik ga even voor het gemak uit van chlamydia.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_182104860
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:44 schreef Elpis het volgende:
https://lci.rivm.nl/richt(...)fogranuloma-venereum

[..]

Ik maak hieruit 50% kans op. Ja het is kleiner dan bij de vrouw, maar zo klein nou ook weer niet.
Maar verbeter me gerust als ik het verkeerd heb.
Het gaat niet om chlamydia.

De kans dat een man bij deze soa geen klachten heeft, is 5%. Op zich een redelijke kans, maar het baart mij zorgen dat zijn arts bijna achterover sloeg van verbazing dat vriend geen klachten had, mijn arts ook achteroversloeg van verbazing dat mijn vriend geen klachten had en ook de GGD met bijna alle waarschijnlijkheid durft te zeggen dat het een recente besmetting moet zijn... Zij hebben mij niet kunnen geruststellen dat dit inderdaad een sluimerende soa kan zijn voor deze lange periode.

Kijk, dat het eens twee of drie maanden klachteloos verloopt, dat zeggen de artsen ook. Maar gezien de duur van onze relatie en de nog langer duur van het dragen van deze soa, maakt het onwaarschijnlijker dat het om een oude besmetting gaat (volgens diverse artsen).
pi_182104919
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:46 schreef Manisha het volgende:

[..]

Het gaat niet om chlamydia.

De kans dat een man bij deze soa geen klachten heeft, is 5%. Op zich een redelijke kans, maar het baart mij zorgen dat zijn arts bijna achterover sloeg van verbazing dat vriend geen klachten had, mijn arts ook achteroversloeg van verbazing dat mijn vriend geen klachten had en ook de GGD met bijna alle waarschijnlijkheid durft te zeggen dat het een recente besmetting was... Zij hebben mij niet kunnen geruststellen dat dit inderdaad een sluimerende soa kan zijn voor deze lange periode.
Maar ze kunnen ook niet volledig uitsluiten dat het een recente besmetting is. En als het een recente besmetting is, wat is dan de kans dat jij toevallig net daarna een soa-test doet op het moment dat jij al besmet bent door die recente besmetting bij hem. En hij dus voordat hij iets merkt van die recente besmetting al genezen is van deze recente besmetting. Dat lijkt me nog onwaarschijnlijker.

Daarbovenop lijkt het me eerder dat jij die SOA-test doet omdat er iets is voorgevallen waardoor jij wil controleren of jij mogelijk een soa hebt. Waarom heb je die test recentelijk gedaan en niet pak hem weg 2 maanden terug?
pi_182104986
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:50 schreef Crooyzwans het volgende:

[..]

Maar ze kunnen ook niet volledig uitsluiten dat het een recente besmetting is. En als het een recente besmetting is, wat is dan de kans dat jij toevallig net daarna een soa-test doet op het moment dat jij al besmet bent door die recente besmetting bij hem. En hij dus voordat hij iets merkt van die recente besmetting al genezen is van deze recente besmetting. Dat lijkt me nog onwaarschijnlijker.

Daarbovenop lijkt het me eerder dat jij die SOA-test doet omdat er iets is voorgevallen waardoor jij wil controleren of jij mogelijk een soa hebt. Waarom heb je die test recentelijk gedaan en niet pak hem weg 2 maanden terug?
Ik heb deze test laten doen omdat ik een plekje op mijn vagina kreeg waardoor ik wantrouwend werd. Daarop heb ik opnieuw het gesprek met mijn vriend geopend over wat dit plekje kan zijn, of het een soa kan zijn. Ik heb toen ook aangegeven dat ik graag een soa test wil laten doen zodat ik zeker weet dat we schoon zijn, ook omdat vriend nog nooit getest is en zijn ex-vrouw helemaal niet zo trouw aan hem was als hij oorspronkelijk dacht (ze begeeft zich tussen swingers, allemaal info die ik pas later kreeg via hem of via andere bekenden).

Vriend biechtte toen op dat hij vaker onbeschermde seks had gehad dan hij me oorspronkelijk had laten geloven. Maar hij had geen klachten, dus het leek hem stug dat er een soa was en hij vond een test dan ook onzin.

Nog weer later kwam mij opnieuw ter ore dat hij seks had gehad met iemand in onze nabije omgeving waar hij me ook niks over verteld heeft. Dat maakt nog niet zoveel uit, want ik hoef niet te weten met wie hij wel en niet het bed heeft gedeeld, maar hij had opnieuw wel verzwegen dat hij meerdere avonturen had gehad met dames dan hij me vertelde.

Dit alles was twee maanden geleden, waarop ik toch de telefoon heb gepakt en de dokter heb gebeld voor een soa test. Deze test is bijna twee weken geleden gedaan en net voor het weekend kreeg ik het slechte nieuws en zijn we meteen de behandeling gestart.
pi_182105038
Ik ben dus niet vreemdgegaan o.i.d. Dan zou ik mijn vriend zeker niet zo wantrouwen, dan zou ik er juist van overtuigd zijn dat ik zelf een idioot domme fout heb gemaakt.
pi_182105043
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:53 schreef Manisha het volgende:

[..]

Ik heb deze test laten doen omdat ik een plekje op mijn vagina kreeg waardoor ik wantrouwend werd. Daarop heb ik opnieuw het gesprek met mijn vriend geopend over wat dit plekje kan zijn, of het een soa kan zijn. Ik heb toen ook aangegeven dat ik graag een soa test wil laten doen zodat ik zeker weet dat we schoon zijn, ook omdat vriend nog nooit getest is en zijn ex-vrouw helemaal niet zo trouw aan hem was als hij oorspronkelijk dacht (ze begeeft zich tussen swingers).

Vriend biechtte toen op dat hij vaker onbeschermde seks had gehad dan hij me oorspronkelijk had laten geloven. Maar hij had geen klachten, dus het leek hem stug dat er een soa was en hij vond een test dan ook onzin.

Nog weer later kwam mij opnieuw ter ore dat hij seks had gehad met iemand in onze nabije omgeving waar hij me ook niks over verteld heeft. Dat maakt nog niet zoveel uit, want ik hoef niet te weten met wie hij wel en niet het bed heeft gedeeld, maar hij had opnieuw wel verzwegen dat hij meerdere avonturen had gehad met dames dan hij me vertelde.

Dit alles was twee maanden geleden, waarop ik toch de telefoon heb gepakt en de dokter heb gebeld voor een soa test. Deze test is bijna twee weken geleden gedaan en net voor het weekend kreeg ik het slechte nieuws en zijn we meteen de behandeling gestart.
Jij belt je dokter voor een Soa test (omdat je sterke vermoedens hebt dat je een soa hebt), en je kunt pas anderhalve maand later terecht? 8)7

Dat klinkt naar mijn idee alles behalve geloofwaardig... |:(
pi_182105067
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:56 schreef Crooyzwans het volgende:

[..]

Jij belt je dokter voor een Soa test (omdat je sterke vermoedens hebt dat je een soa hebt), en je kunt pas anderhalve maand later terecht? 8)7

Dat klinkt naar mijn idee alles behalve geloofwaardig... |:(
Nee, dat zeg ik niet.
Twee maanden geleden ontdekte ik dat plekje, vriend vond een soa test onnodig, ik heb het er toen ook bij gelaten. Tot ik opnieuw iets te horen kreeg, dat is dus drie weken geleden en twee weken geleden heb ik de test toch laten doen.
pi_182105149
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:58 schreef Manisha het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet.
Twee maanden geleden ontdekte ik dat plekje, vriend vond een soa test onnodig, ik heb het er toen ook bij gelaten. Tot ik opnieuw iets te horen kreeg, dat is dus drie weken geleden en twee weken geleden heb ik de test toch laten doen.
Dus je bent achterdochtig, maar neemt wel het risico om een maand langer met een en ander te blijven lopen wat je mogelijk zelfs onvruchtbaar zou kunnen maken in plaats van direct het zekere voor het onzekere te nemen? 8)7
pi_182105229
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 16:01 schreef Crooyzwans het volgende:

[..]

Dus je bent achterdochtig, maar neemt wel het risico om een maand langer met een en ander te blijven lopen wat je mogelijk zelfs onvruchtbaar zou kunnen maken in plaats van direct het zekere voor het onzekere te nemen? 8)7
Ze beseft inmiddels heel goed hoe laks ze is geweest, denk ik. En haar lesje geleerd...
pi_182105256
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 16:01 schreef Crooyzwans het volgende:

[..]

Dus je bent achterdochtig, maar neemt wel het risico om een maand langer met een en ander te blijven lopen wat je mogelijk zelfs onvruchtbaar zou kunnen maken in plaats van direct het zekere voor het onzekere te nemen? 8)7
Het plekje deed vermoeden dat het om herpes of hpv ging. Aan allebei is (helaas) niks te doen. Ik had verder geen klachten en mijn vriend ook niet. Dus ja, het is super stom dat ik er te lang mee heb gewacht, zeker omdat deze soa idd voor onvruchtbaarheid kan zorgen......... Ik kan mezelf ook wel voor m'n kop slaan natuurlijk, als ik dit had geweten had ik überhaupt het bed niet met hem gedeeld voordat we getest waren....... Wisten we ook gelijk zeker bij wie het vandaan is gekomen :{
pi_182105279
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 16:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ze beseft inmiddels heel goed hoe laks ze is geweest, denk ik. En haar lesje geleerd...
Enorm. Kei- kei- keiharde les voor nu en voor de toekomst. Niemand vertrouwen op z'n mooie oogjes en zachte handjes... Verliefd en geil of niet, altijd testen voor je het bed onveilig induikt....
pi_182105292
Het interesseert haar niet wat hij met wie gedaan heeft hiervoor, maar ze maakt zich dan wel zorgen erover dat hij liegt. En er is al gebleken dat hij liegt. Maar ze wil specifiek weten hoe hij hierover liegt, want de ene leugen is schijnbaar wel acceptabel en de andere niet. Hoe meer info er op tafel komt hoe minder ik snap wat ze probeert te vragen en hoe minder ik haar handelen in zijn geheel begrijpt. Blijft toch een vrouw... En klinkt als een top relatie!
pi_182105338
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 16:08 schreef Crooyzwans het volgende:
Het interesseert haar niet wat hij met wie gedaan heeft hiervoor, maar ze maakt zich dan wel zorgen erover dat hij liegt. En er is al gebleken dat hij liegt. Maar ze wil specifiek weten hoe hij hierover liegt, want de ene leugen is schijnbaar wel acceptabel en de andere niet. Hoe meer info er op tafel komt hoe minder ik snap wat ze probeert te vragen en hoe minder ik haar handelen in zijn geheel begrijpt. Blijft toch een vrouw... En klinkt als een top relatie!
Ik vind het liegen kwalijk omdat hij daarmee bewust met mijn gezondheid heeft gespeeld. Als hij van tevoren eerlijk was geweest en had gezegd 'vrouw, voordat jij in mijn leven kwam heb ik met vier verschillende dames onbeschermde seks gehad', dan had ik er anders in gestaan dan het oorspronkelijke verhaal van 'ik ben al 14 jaar met niemand anders naar bed geweest dan mijn ex'.

Ik ben ook eerlijk tegen hem geweest dat ik een hrHPV virus heb, dus dat ik dat kan overdragen aan hem als we onbeschermde seks hebben. Het is dus niet dat ik er zelf heel gesloten over ben o.i.d. Hij was ervan op de hoogte dat ik vorig jaar zomer nog soa-vrij getest ben en daarna seks heb gehad met een maagd, dus hij wist welk risico hij nam. Ik was daarvan andersom niet op de hoogte, welk risico ik nam door onveilig met hem naar bed te gaan.

En oke, het is mega dom dat ik hem vertrouw op mooie verhalen, maar je mag toch hopen dat twee verliefde mensen hierover eerlijk zijn tegen elkaar? Ik zou niet graag willen spelen met iemands gezondheid zonder diegene daarvan op de hoogte te brengen. Maar goed, zo leer je dus ook meteen dat niet iedereen dezelfde normen en waarden heeft.
  Spellchecker maandag 24 september 2018 @ 16:11:50 #53
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182105394
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 16:11 schreef maily het volgende:
Hopelijk ben je wel aan de pil?
Uiteraard!
pi_182105403
Ik vind dat je dat "maagd" dingetje er wel dik oplegt.... alsof je dat kan controleren en je gelooft het wel.
  maandag 24 september 2018 @ 16:13:45 #56
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_182105404
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:53 schreef Manisha het volgende:
Vriend biechtte toen op dat hij vaker onbeschermde seks had gehad dan hij me oorspronkelijk had laten geloven.
Dus je wist dat hij wel onbeschermde seks heeft gehad? Dan speelde je zelf evengoed met je gezondheid door niet eerst te laten testen.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_182105406
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:53 schreef Manisha het volgende:

[..]

Ik heb deze test laten doen omdat ik een plekje op mijn vagina kreeg waardoor ik wantrouwend werd. Daarop heb ik opnieuw het gesprek met mijn vriend geopend over wat dit plekje kan zijn, of het een soa kan zijn. Ik heb toen ook aangegeven dat ik graag een soa test wil laten doen zodat ik zeker weet dat we schoon zijn, ook omdat vriend nog nooit getest is en zijn ex-vrouw helemaal niet zo trouw aan hem was als hij oorspronkelijk dacht (ze begeeft zich tussen swingers, allemaal info die ik pas later kreeg via hem of via andere bekenden).
Waarom bespreek je zo een plekje niet sowieso met je huisarts? Diens mening lijkt me net wat relevanter dan een niet-medicus die zich nog nooit heeft laten checken en onveilige seks heeft gehad..

quote:
Vriend biechtte toen op dat hij vaker onbeschermde seks had gehad dan hij me oorspronkelijk had laten geloven. Maar hij had geen klachten, dus het leek hem stug dat er een soa was en hij vond een test dan ook onzin.
Dat hij dat onzin vindt bovenop zich niet eerder laten testen kan ik nog wel inkomen, maar waarom weerhoudt jou dat dan om je niet gewoon te laten testen?

quote:
Nog weer later kwam mij opnieuw ter ore dat hij seks had gehad met iemand in onze nabije omgeving waar hij me ook niks over verteld heeft. Dat maakt nog niet zoveel uit, want ik hoef niet te weten met wie hij wel en niet het bed heeft gedeeld, maar hij had opnieuw wel verzwegen dat hij meerdere avonturen had gehad met dames dan hij me vertelde.

Dit alles was twee maanden geleden, waarop ik toch de telefoon heb gepakt en de dokter heb gebeld voor een soa test. Deze test is bijna twee weken geleden gedaan en net voor het weekend kreeg ik het slechte nieuws en zijn we meteen de behandeling gestart.
Of hij nou vreemd is gegaan of niet, ik zou het hoogst onprettig vinden dat iemand die om me zegt te geven geen enkele bedenking zou hebben om het onveilig met mij te doen na al die onveilige seks. Aan een kant niet raar, aangezien hij kennelijk met al die anderen ook geen noodzaak voelde, maar hij stelt jou ondertussen wel bloot aan al zijn vorige bedpartners inclusief een swingende ex en al die partners en terwijl je daar dus nauwelijks weet van hebt. Hij geeft jou in dat opzicht niet echt de keuze om zelf te beslissen in hoeverre je zo een risico zou willen nemen. Maar goed, je had zelf ook wat meer kunnen doen.
pi_182105426
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 16:10 schreef Manisha het volgende:

[..]

Ik vind het liegen kwalijk omdat hij daarmee bewust met mijn gezondheid heeft gespeeld. Als hij van tevoren eerlijk was geweest en had gezegd 'vrouw, voordat jij in mijn leven kwam heb ik met vier verschillende dames onbeschermde seks gehad', dan had ik er anders in gestaan dan het oorspronkelijke verhaal van 'ik ben al 14 jaar met niemand anders naar bed geweest dan mijn ex'.

Ik ben ook eerlijk tegen hem geweest dat ik een hrHPV virus heb, dus dat ik dat kan overdragen aan hem als we onbeschermde seks hebben. Het is dus niet dat ik er zelf heel gesloten over ben o.i.d. Hij was ervan op de hoogte dat ik vorig jaar zomer nog soa-vrij getest ben en daarna seks heb gehad met een maagd, dus hij wist welk risico hij nam. Ik was daarvan andersom niet op de hoogte, welk risico ik nam door onveilig met hem naar bed te gaan.

En oke, het is mega dom dat ik hem vertrouw op mooie verhalen, maar je mag toch hopen dat twee verliefde mensen hierover eerlijk zijn tegen elkaar? Ik zou niet graag willen spelen met iemands gezondheid zonder diegene daarvan op de hoogte te brengen. Maar goed, zo leer je dus ook meteen dat niet iedereen dezelfde normen en waarden heeft.
Je weet dus dat hij heeft gelogen. Maakt het dan uit wat de precieze aard van de leugen is? Ik denk dat je je conclusies moet trekken. Hij heeft er geen moeite mee om tegen je te liegen, dat heeft ie in het verleden gedaan en gaat hij in de toekomst vast nog wel vaker doen. Doe met die informatie wat je wil, maar kom aub niet verbaasd hier dat hij over nog meer liegt, want dat is zo ondertussen wel te verwachten, niet?
pi_182105458
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 16:10 schreef Manisha het volgende:

[..]

Ik vind het liegen kwalijk omdat hij daarmee bewust met mijn gezondheid heeft gespeeld. Als hij van tevoren eerlijk was geweest en had gezegd 'vrouw, voordat jij in mijn leven kwam heb ik met vier verschillende dames onbeschermde seks gehad', dan had ik er anders in gestaan dan het oorspronkelijke verhaal van 'ik ben al 14 jaar met niemand anders naar bed geweest dan mijn ex'.

Ik ben ook eerlijk tegen hem geweest dat ik een hrHPV virus heb, dus dat ik dat kan overdragen aan hem als we onbeschermde seks hebben. Het is dus niet dat ik er zelf heel gesloten over ben o.i.d. Hij was ervan op de hoogte dat ik vorig jaar zomer nog soa-vrij getest ben en daarna seks heb gehad met een maagd, dus hij wist welk risico hij nam. Ik was daarvan andersom niet op de hoogte, welk risico ik nam door onveilig met hem naar bed te gaan.

En oke, het is mega dom dat ik hem vertrouw op mooie verhalen, maar je mag toch hopen dat twee verliefde mensen hierover eerlijk zijn tegen elkaar? Ik zou niet graag willen spelen met iemands gezondheid zonder diegene daarvan op de hoogte te brengen. Maar goed, zo leer je dus ook meteen dat niet iedereen dezelfde normen en waarden heeft.
Heeft hij gelogen over überhaupt onveilig seks hebben dan? Heb je hem gevraagd wanneer hij voor het laatst getest was?
pi_182105552
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 16:16 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Heeft hij gelogen over überhaupt onveilig seks hebben dan? Heb je hem gevraagd wanneer hij voor het laatst getest was?
Zijn oorspronkelijke verhaal was dat hij alleen onveilige seks had gehad met zijn ex, waarmee hij 10 jaar een relatie heeft gehad en 13 jaar mee heeft samen gewoond. Die laatste 3 jaar zou er geen seks geweest zijn, en de twee jaren daarvoor alleen seks met condoom, want toen had ze geen anticonceptie na de geboorte van de kinderen.

Dat hij me deze details heeft gegeven, was omdat ik hem vroeg hoe hij zo zeker kon zijn dat hij geen soa van z'n ex had opgelopen, omdat die niet zo trouw bleek te zijn. Maar dat was dus zijn verhaal.

Hij is wel eerlijk geweest dat hij nog nooit een soa test heeft laten doen, 'omdat hij altijd heel secuur was met het gebruik van condooms'. Voor z'n ex was er 1 andere vrouw waar hij onbeschermde seks mee heeft gehad (dus twee vrouwen in totaal). Pas een hele poos later kwamen er andere lijken uit de kast...
pi_182105579
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 16:14 schreef Crooyzwans het volgende:

[..]

Je weet dus dat hij heeft gelogen. Maakt het dan uit wat de precieze aard van de leugen is? Ik denk dat je je conclusies moet trekken. Hij heeft er geen moeite mee om tegen je te liegen, dat heeft ie in het verleden gedaan en gaat hij in de toekomst vast nog wel vaker doen. Doe met die informatie wat je wil, maar kom aub niet verbaasd hier dat hij over nog meer liegt, want dat is zo ondertussen wel te verwachten, niet?
Ik weet dat je gelijk hebt, misschien heb ik het wel nodig dit te lezen om het tot m'n botte kop te laten doordringen. De vlinders voor mijn vriend en het fijne gevoel van het samenzijn verbloemen de zwarte feiten die ik eigenlijk ook niet kan en mag negeren.........
pi_182105792
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 16:19 schreef Manisha het volgende:

[..]

Zijn oorspronkelijke verhaal was dat hij alleen onveilige seks had gehad met zijn ex, waarmee hij 10 jaar een relatie heeft gehad en 13 jaar mee heeft samen gewoond. Die laatste 3 jaar zou er geen seks geweest zijn, en de twee jaren daarvoor alleen seks met condoom, want toen had ze geen anticonceptie na de geboorte van de kinderen.

Dat hij me deze details heeft gegeven, was omdat ik hem vroeg hoe hij zo zeker kon zijn dat hij geen soa van z'n ex had opgelopen, omdat die niet zo trouw bleek te zijn. Maar dat was dus zijn verhaal.
Zijn ex is onbetrouwbaar dus dat lijkt me toch wel een aandachtspunt.. Zijn verhaal of niet, jij beslist of jij daar voldoende op vertrouwt om er niets mee te doen.

quote:
Hij is wel eerlijk geweest dat hij nog nooit een soa test heeft laten doen, 'omdat hij altijd heel secuur was met het gebruik van condooms'. Voor z'n ex was er 1 andere vrouw waar hij onbeschermde seks mee heeft gehad (dus twee vrouwen in totaal). Pas een hele poos later kwamen er andere lijken uit de kast...
Soa's worden ook niet allemaal per se tegen gehouden door condooms, dus dat lijkt me nog een rood vlaggetje..

Ten overvloede want je zal je lesje wel geleerd hebben, maar meten is weten zeg ik altijd maar..
  maandag 24 september 2018 @ 16:31:46 #63
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_182105916
Hoe oud zijn jullie beide eigenlijk? Of heb ik ergens overheen gelezen......
  maandag 24 september 2018 @ 16:35:08 #64
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_182105978
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 16:27 schreef Scary_Mary het volgende:
Zijn ex is onbetrouwbaar dus dat lijkt me toch wel een aandachtspunt.. Zijn verhaal of niet, jij beslist of jij daar voldoende op vertrouwt om er niets mee te doen.

Een ex waarmee hij het 2 jaar met condoom heeft gedaan na haar laatste bevalling en daarna 3 jaar niet meer. Een soa zou bij haar zwangerschap wel gevonden zijn.
Ik geloof geen ruk van zijn verhaal.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_182106115
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 16:35 schreef Elpis het volgende:

[..]

Een ex waarmee hij het 2 jaar met condoom heeft gedaan na haar laatste bevalling en daarna 3 jaar niet meer. Een soa zou bij haar zwangerschap wel gevonden zijn.
Ik geloof geen ruk van zijn verhaal.
Ook al zou je hem wel geloven, condooms sluiten niet direct alles uit dus dan heb je nog een periode van twee jaar waarin je wil vertrouwen op een vreemdgaande ex 8)7
pi_182114305
Ik had hem echt eerst laten testen voor zijn behandeling. Jammer dan dat het een extra kost is maar je bewijs is nu weg...
Mochten ze idd kunnen zien of het een recente of oude besmetting is, had je nou zekerheid gehad.
Nu ga je hem weer op zijn mooie oogjes geloven en sukkel je maar weer verder.
De verhalen over die andere vrouwen kunnen ook een rookgordijn zijn he. Dat het vast van vroeger van die en die was, gewoon om zijn recent gestoei te verdoezelen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_182114413
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:03 schreef Manisha het volgende:
Pfff ik weet echt niet wat ik moet doen.
Misschien eens die "maagd" waar je buiten je vriend om ook seks mee had eens aan de tand voelen.

Ik gok zomaar dat die geen maagd was.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 24 september 2018 @ 22:19:59 #68
545 dop
:copyright: dop
pi_182114428
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 22:14 schreef Lenny77 het volgende:
Ik had hem echt eerst laten testen voor zijn behandeling. Jammer dan dat het een extra kost is maar je bewijs is nu weg...
Mochten ze idd kunnen zien of het een recente of oude besmetting is, had je nou zekerheid gehad.
Nu ga je hem weer op zijn mooie oogjes geloven en sukkel je maar weer verder.
De verhalen over die andere vrouwen kunnen ook een rookgordijn zijn he. Dat het vast van vroeger van die en die was, gewoon om zijn recent gestoei te verdoezelen.
wat is de winst, als hij ook was getest?
De arts mag haar niet vertellen hoe of wat.
Als hij al kan zien of het recent is.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182114528
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 22:19 schreef dop het volgende:

[..]

wat is de winst, als hij ook was getest?
De arts mag haar niet vertellen hoe of wat.
Als hij al kan zien of het recent is.
Ja dan heb je dat ook alweer :{
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 24 september 2018 @ 23:22:10 #70
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182115792
Voor mij persoonlijk is het vrij duidelijk dat hij vreemd is gegaan, als wat je typt waarheid is

Bepaalde exen van me hadden ook zo'n verhaal kunnen typen en kunnen twijfelen. Ik ontken en klaar. Was ook erg lief maar ook lieve mensen hebben liever 2 potten honing dan 1.
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182116890
Als jij opeens een SOA hebt, waarom beschuldigt hij jou er dan niet van dat jij bent vreemdgegaan? Oh ja, omdat hij wel weet dat jij het niet was die was vreemdgegaan. En dat hij geen klachten had is omdat hijzelf al veel eerder stiekem naar de huisarts was gegaan toen hij klachten kreeg om ze te verhelpen zonder het jou te vertellen, daarom werd 'ie ook zo close omdat hij het wilde "goedmaken", en als het is wat ik denk dat het is dan zat hij al gelijk bij de huisarts of soa-kliniek want mijn huisarts zei me dat je als je dat hebt heel snel langskomt nadat je het hebt opgelopen omdat je pik er dan afbrandt. Maar oeps hij had jou al besmet, nu nog even een verhaaltje vertellen dat je maar al te graag gelooft. Waar het om gaat is dat JIJ een soa hebt, en dit zal niet de laatste keer zijn als je bij hem blijft.
  dinsdag 25 september 2018 @ 07:01:33 #72
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182118870
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:03 schreef Manisha het volgende:
Nadien heb ik alleen seks gehad met een maagd
De 'jij mag me ontmaagden'-act. Dat daar nog vrouwen intrappen.
pi_182118991
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 01:00 schreef Aristai het volgende:
Als jij opeens een SOA hebt, waarom beschuldigt hij jou er dan niet van dat jij bent vreemdgegaan? Oh ja, omdat hij wel weet dat jij het niet was die was vreemdgegaan. En dat hij geen klachten had is omdat hijzelf al veel eerder stiekem naar de huisarts was gegaan toen hij klachten kreeg om ze te verhelpen zonder het jou te vertellen, daarom werd 'ie ook zo close omdat hij het wilde "goedmaken", en als het is wat ik denk dat het is dan zat hij al gelijk bij de huisarts of soa-kliniek want mijn huisarts zei me dat je als je dat hebt heel snel langskomt nadat je het hebt opgelopen omdat je pik er dan afbrandt. Maar oeps hij had jou al besmet, nu nog even een verhaaltje vertellen dat je maar al te graag gelooft. Waar het om gaat is dat JIJ een soa hebt, en dit zal niet de laatste keer zijn als je bij hem blijft.
Goed verhaal. Lijkt me zeker aannemelijk.
  Moderator dinsdag 25 september 2018 @ 14:49:40 #74
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182124466
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:18 schreef nanuk het volgende:
Van je andere topic alleen de OP gelezen. Jij vertrouwd die knul niet, terecht of onterecht kan ik niet zeggen.

Maar een relatie zonder vertrouwensband gaat niet werken. punt. Ik zou weg wezen als ik jou was.
Vertrouwt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin dinsdag 25 september 2018 @ 14:50:13 #75
35723 crew  GGMM
pi_182124476
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:18 schreef nanuk het volgende:
Van je andere topic alleen de OP gelezen. Jij vertrouwd die knul niet, terecht of onterecht kan ik niet zeggen.

Maar een relatie zonder vertrouwensband gaat niet werken. punt. Ik zou weg wezen als ik jou was.
vertrouwd :') _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 25 september 2018 @ 15:13:06 #76
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182124765
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 22:14 schreef Lenny77 het volgende:
Ik had hem echt eerst laten testen voor zijn behandeling. Jammer dan dat het een extra kost is maar je bewijs is nu weg...
Mochten ze idd kunnen zien of het een recente of oude besmetting is, had je nou zekerheid gehad.
Nu ga je hem weer op zijn mooie oogjes geloven en sukkel je maar weer verder.
De verhalen over die andere vrouwen kunnen ook een rookgordijn zijn he. Dat het vast van vroeger van die en die was, gewoon om zijn recent gestoei te verdoezelen.
Dit idd.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')